جراحی بینی گوشتی

3/5 - (1 امتیاز)

بینی گوشتی دقیقا نقطه مقابل بینی استخوانی است، به نحوی که این مدل بینی ها دارای پوست بینی ضخیم و غضروف‌های بینی نازک بهمراه یک سر گوشتی و گرد هستند. جراحی بینی گوشتی در گذشته آنطور که انتظار می‌‎رفت نتایج رضایت بخشی نداشت اما اکنون با توجه به پیشرفت تکنیک‌های جراحی این امر میسر گردیده […]

جراحی بینی گوشتی

بینی گوشتی دقیقا نقطه مقابل بینی استخوانی است، به نحوی که این مدل بینی ها دارای پوست بینی ضخیم و غضروف‌های بینی نازک بهمراه یک سر گوشتی و گرد هستند.

جراحی بینی گوشتی در گذشته آنطور که انتظار می‌‎رفت نتایج رضایت بخشی نداشت اما اکنون با توجه به پیشرفت تکنیک‌های جراحی این امر میسر گردیده و نتایج مطلوب‌تری حاصل می‌شود.

که در ادامه این مطلب از داروخانه اینترنتی مثبت سبز به آن خواهیم پرداخت.

آنچه در این مقاله می خوانیم

گفتنی هایی درباره جراحی بینی گوشتی

بسیاری افراد با وجود داشتن بینی‌های گوشتی باز هم از انجام رینوپلاستی طفره می‌روند و بیم این رو دارند که بینی پس از عمل مجدد به حالت اولیه خودش باز می‌گردد و به عبارتی افت پیدا می‌کند. اما واقعا اینطور است؟

جراحی بینی گوشتی

باید گفت چند سال پیش این جراحی نگران کننده بود و واقعا هم نتایج صد در صدی رو بهمراه نداشت، زیرا متخصصین برای کوچک کردن حجم بینی، غضروف‌های بینی رو تراش میدادند که تا مدت کوتاهی بعد از عمل، فرد یک بینی نسبتا کوچک داشت، اما با گذشت زمان و فعل و انفعالات زیر پوست، بینی حالت جمع شده پیدا می‌کرد و به سمت پایین کشیده می‌شد.

که انگار نه انگار عملی انجام شده است، امروز وضع به گونه‌ای دیگر است و متخصصین به جای تراش و کوچک کردن غضروف از متد تقویت غضروف بهره برده و اقدام به رینوپلاستی گوشتی می‌نمایند که شاهد نتایج بهتر و بدون بازگشت هستیم.

در حقیقت در روش تقویت غضروف با برداشتن غضروف از تیغه وسط بینی و اضافه کردن انبه نوک بینی سبب تقویت غضروف می‌شوند که بعد از شروع فرایند ترمیم، شاهد تغییر شکل بینی نخواهیم بود.

البته علاوه بر تکنیک پیوند غضروف سر بینی که خدمتتون عرض کردم، تکنیک‌های دیگری هم برای جراحی بینی گوشتی وجود دارد:

تکنیک تغییر شکل با بخیه، این روش مختص بینی‌های عریض بوده و بدون تغییر در بافت غضروفی با استفاده از چند بخیه ظاهر بینی گوشتی فرد رو اصلاح می‌کنند. این بخیه‌ها به طور دائم بوده و در داخل بافت بینی انجام می‌شود.

تکنیک دستکاری سر بینی، که بواسطه این روش غضروف پایین در دو طرف بینی کوچیک می‌شود و در حقیقت غضروف اضافی از سر بینی برداشته می‌شود.

نتیجه گیری مثبت سبز

پس اگر بینی‌های گوشتی دارید که پوست آنضخیم و چرب است و اگر غضروف پهن و بزرگی در نوک بینی دارید  یا اگر بافت غضروفی ضعیفی دارید، نگران نباشید، چرا که با پیشرفت متدهای جراحی می‌توانید امیدوار باشید که بینی زیبایی پس از رینوپلاستی خواهید داشت.

اگر برای جراحی بینی خود دچار تردید هستید و در جستجوی پزشک متخصص و معتبری هستید مجله مثبت سبز دکتر مهدی خلج متخصص گوش و حلق و بینی را خدمتتان معرفی می‌نماید، با اطمنان خاطر می‌توانید جراحی بینی و همینطور سایر جراحی‌های زیبایی صورت از جمله زاویه سازی فک، تزریق ژل و بوتاکس، تزریق چربی و پیکر تراشی را به ایشان بسپارید.

دکتر مهدی خلج در طول 12 سال موفق به انجام 2000 عمل جراحی بینی بدون نقص بوده‌اند که این خود دلیلی است بر اعتماد به ایشان.

ضمنا پس از انجام اعمال زیبایی تا 5 مرتبه ویزیت ایشان و همینطور تعویض چسب بینی رایگان است.

آدرس مطب:

تهران- تهران پارس- خیابان رشید- نبش 149 غربی- طبقه فوقانی داروخانه دکتر اقدمی زاده

شماره تماس: 77885115-021 و 09212894002

مطالب مرتبط
دسته بندی: زیبایی
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها