مصاحبه اختصاصی با دکتر محمد کریم اسماعیلی جراح و متخصص چشم

امتیاز دهید

جراح و متخصص چشم جناب آقای دکتر محمد کریم اسماعیلی جناب آقای دکتر محمد کریم اسماعیلی جراح و متخصص چشم و فوق تخصص پیوند قرنیه و همچنین متبهر در اصلاح نزدیک بینی، دوربینی و آستیکماتیسم با لیزر (لیزیک و لازک) و آشنا به روش جدید جراحی مدرن آب مروارید (فیکو) می باشند. برای بهرهمند شدن […]

در این مصاحبه در خدمت جناب آقای دکتر اسماعیلی متخصص چشم و فوق تخصص پیوند قرنیه هستیم تا درباره عیوب انکساری چشم یا همان لیزیک برای شما بینندگان محترم توضیحاتی بفرمایند. با مثبت سبز همراه باشید.
پخش ویدیو

جراح و متخصص چشم جناب آقای دکتر محمد کریم اسماعیلی

جناب آقای دکتر محمد کریم اسماعیلی جراح و متخصص چشم و فوق تخصص پیوند قرنیه و همچنین متبهر در اصلاح نزدیک بینی، دوربینی و آستیکماتیسم با لیزر (لیزیک و لازک) و آشنا به روش جدید جراحی مدرن آب مروارید (فیکو) می باشند.

برای بهرهمند شدن از علم ایشان و برطرف نمودن مشکلات بینایی خود می توانید روزهای زوج از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به مطب ایشان به آدرسی که در زیر آمده است مراجعه فرمایید.

آدرس مطب: خیابان ولیعصر – ۲۰۰ متر بالالتر از میدان ونک – خیابان والی نژاد – پلاک ۳۲
شماره های تماس: ۸۸۶۶۵۴۱۵-۰۲۱ و ۸۸۷۸۲۵۲۹-۰۲۱

 

تغییر رنگ چشم چگونه انجام می شود؟

تکنولوژی جدید تغییر رنگ چشم که با دستگاه لیزر فمتولیزیک انجام می شه، یک امکان جدیدی رو برای متقاضیان تغییر رنگ چشم بوجود آورده. زین پس کسانیکه مدام از انواع لنزهای رنگی استفاده می کردند، می تونن امیدوار باشند که در آینده ای نه چندان دور به آروزی خود رسیده و به طور دائم رنگ چشمشون تغییر می تونه تغییر کنه. البته به مانند سایر اعمال جراحی و حساس بودن این عضو از بدن، حساسیت های خاصی وجود داره که متقاضیان بایستی ضمن در نظر داشتن تمامی عواقب و پیامدها قدم در این راه بگذارند. البته این عمل در آمریکای جنوبی و همچنین اروپا با موفقیت انجام شده و مشکلات خاصی هم براش گزارش نشده و به زودی پس از اخذ تائیده FDA در تمامی دنیا قابل انجام می باشد.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها