معرفی انواع ضد آفتاب نوروا

1/5 - (1 امتیاز)

ضرورت استفاده از ضد آفتاب بر هیچ کس پوشیده نیست. به منظور در امان ماندن از آفتاب سوختگی، لک‌های پوستی، چین و چروک و سرطان پوست حتما باید مصرف ضد آفتاب را در برنامه روزانه خود بگنجانید. در این مقاله در نظر داریم شما را با انواع مختلف ضد آفتاب نوروا آشنا کنیم؛ با ما […]

ضد آفتاب نوروا برای پوست های مختلف

ضرورت استفاده از ضد آفتاب بر هیچ کس پوشیده نیست. به منظور در امان ماندن از آفتاب سوختگی، لک‌های پوستی، چین و چروک و سرطان پوست حتما باید مصرف ضد آفتاب را در برنامه روزانه خود بگنجانید. در این مقاله در نظر داریم شما را با انواع مختلف ضد آفتاب نوروا آشنا کنیم؛ با ما همراه باشید.

برند نوروا

نوروا یک برند فرانسوی است که در زمینه محصولات آرایشی و مراقبت از پوست به فعالیت می‌پردازد. لابراتور نوروا (Noreva) در سال 1991 در شهر پاریس افتتاح شد و اکنون حدود 30 سال تجربه در زمینه محصولاتی پوستی دارد. نوروا یکی از پیشتازان صنعت درماتولوژی محسوب می‌شود و تاکنون محصولات درمانی بسیاری را وارد بازار بین الملل کرده است.

وجود تیمی متشکل از محققین و پزشکان مجرب و بهره‌گیری از برترین تکنولوژی‌های روز دنیا برند نوروا را در سطح جهانی مشهور کرده است. محصولات نوروا به بیش از 60 کشور جهان صادر می‌شود و همواره رضایت مشتریان را در پی داشته است. نوروا طیف گسترده‌ای از محصولات کمک درمانی مشکلات پوستی را در دسته‌بندی‌های مختلف به مشتریان خود عرضه می‌کند.

آشنایی با تنوع ضد آفتاب نوروا

نورا چندین ضد آفتاب مختلف با ویژگی‌های بسیار قابل توجه و کیفیت عالی تولید کرده است که در ادامه هر یک از آنها را به طور جداگانه برای شما معرفی خواهیم کرد:

ضد آفتاب نوروا سری نورسان

ضد آفتاب نورسان در 2 نوع مختلف عرضه می‌شود:

ضد آفتاب نورسان گرجوال SPF50 نوروا

این محصول را هم بزرگسالان، هم کودکان و هم حتی افرادی که پوست‌های بسیار حساس دارند می‌توانند مورد استفاده قرار دهند. Melan-OX 24 موجود در این محصول بالاترین سطح حفاظت از پوست را در برابر اشعه‌های UVA و UVB فراهم می‌کند. ساختار غیر چرب، عدم استفاده از پارابن و مقاوم بودن در برابر تعریق و شستشو این مدل از ضد آفتاب نوروا را تبدیل به یکی از محبوب‌ترین‌ها کرده است. ضد آفتاب نورسان  بدون رنگ بوده و برای آقایان نیز مناسب است و هوشمند بودن آن موجب می‌شود تا میزان حفاظتش را با شدت آفتاب تطبیق دهد.

ضدآفتاب گرجوال نوروا

خرید کرم ضد آفتاب نورسان نوروا

ضد آفتاب رنگی یو وی پروتکت نورسان SPF50

اگر به دنبال یک ضد آفتاب رنگی هستید که در عین حال فاقد چربی نیز باشد، این محصول یکی از بهترین گزینه‌های ممکن برای شما است. بر خلاف تصور عموم ضد آفتاب فاقد چربی فقط برای پوست‌های چرب مناسب نیست بلکه دیگر انواع پوست مثل معمولی و مختلط نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند. محصول فوق برای تمامی انواع پوست، حتی پوست‌های حساس مناسب است و در برابر اشعه‌های مضر خورشید محافظت ایده‌آلی را به عمل می‌آورد. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • غیر چسبناک و با رایحه مطبوع
  • فاقد فنوکسی اتانول و چربی
  • مقاوم در برابر آب و تعریق
  • دارای تکنولوژی هوشمند
  • ساختار سبک

ضدآفتاب یووی پروتکت

فلوئید ضد آفتاب اکسفولیاک نوروا SPF50

این ضد آفتاب نیز در زمره یکی از باکیفیت‌ترین‌ها قرار می‌گیرد زیرا حداکثر حفاظت را در برابر اشعه‌های مضر خورشید دارد و با وجود اینکه کاملا بی‌رنگ است اما پوست را به طور کامل یکدست می‌نماید. خاصیت مات‌کنندگی این محصول یکی از ویژگی‌های مهم آن محسوب می‌شود. بنابراین افرادی که همیشه از براق شدن پوست خود گله‌مند هستند می‌توانند آن را با خیال راحت مورد استفاده قرار دهند. براق شدن پوست بیشتر متخص افرادی است که پوست چرب دارند اما ضد آفتاب اکسفولیاک نوروا برای انواع دیگر پوست نیز مناسب است.

به ویژه اگر پوستی مستعد جوش دارید، توصیه می‌شود که از ضد آفتاب اکسفولیاک نوروا استفاده کنید. بافت سبک و فلوئیدی این ضد آفتاب سبب می‌‎شود که به راحتی روی پوست پخش شده و احساس سنگینی روی پوست ایجاد نکند. محصول مذکور در برابر تعریق نیز مقاوم است.

ضد آفتاب اکسفولیاک

خرید فلوئید ضد آفتاب اکسفولیاک نوروا SPF50

کرم ضد آفتاب و ضد لک نوروا

برندهای مشهور معمولا ضد آفتاب‌های تخصصی را نیز در تولیدات خود دارد. قیمت کرم ضد آفتاب تخصصی معمولا از ضد آفتاب‌های معمولی بیشتر است. برند فرانسوی نوروا نیز دو کرم ضد آفتاب را که ضد لک نیز هستند به بازار رقابت معرفی نموده است:

کرم ضد آفتاب و ضد لک نوروا مدل تریو اس SPF50

این کرم ضدآفتاب نوروا ضد لک نیز هست و از این بابت طرفداران زیادی دارد. نور آفتاب گاهی موجب تولید بیش از حد رنگدانه‌ها و پدیدار شدن لک‌های پوستی می‌شود. با استفاده از این محصول می‌توان از بروز لک‌هایی که بر اثر آفتاب روی پوست ظاهر می‌شوند، پیشگیری نمود. کرم ضد آفتاب و ضد لک ترو اس در برابر آب، نور و تعریق مقاوم بوده و به واسطه داشتن سیلیکات آلومینیوم رنگدانه‌های اضافی را از عمق به سطح پوست آورده و همزمان با پوسته ریزی طبیعی، این رنگدانه‌ها از سطح پوست دفع می‌شوند. این ضد آفتاب بی‌رنگ است اما پوست‌های تیره و کدر را روشن‌تر می‌نماید.

ضد آفتاب تریو اس

خرید کرم ضد آفتاب و ضد لک نوروا مدل تریو اس SPF50 مناسب انواع پوست

کرم ضد آفتاب تریو وایت اس نوروا SPF50

این محصول نیز هم  ضد آفتاب و هم ضد لک است و به پیشگیری و درمان لک‌های ناشی از نور آفتاب کمک می‌کند. تفاوت این کرم با ضد آفتاب مدل تریو اس در این است که نوع رنگی نیز دارد. از دیگر ویژگی‌های این ضد آفتاب به موارد زیر می‌توان اشاره کرد:

  • محافظت از پوست در مقابل اشعه خورشید UVA و UVB
  • پیشگیری از بروز لک و کمک به درمان آن
  • ضد آفتاب قوی همراه با عوامل ضد لک
  • کاهش انتقال ملانین به سطح پوست
  • روشن کننده پوست های تیره و کدر
  • مقاوم در برابر آب، نور و تعریق
  • درمان لک‌های قهوه‌ای

ضد آفتاب تریو اس وایت

خرید کرم ضدآفتاب تریو وایت اس نوروا SPF50

سخن پایانی

برخی افراد به هر دلیل استفاده از کرم‌های خارجی را به کرم‌های ایرانی ترجیح می‌دهند. اگر شما نیز به دنبال ضدآفتاب در برندهای خارجی هستید، نوروا بهترین محصولات را به شما ارائه می‌دهد. ضد آفتاب نوروا تنها یک مدل نیست و در مدل‌های مختلفی عرضه می‌شود که بیشتر آنها برای انواع پوست مناسب هستند. ضد آفتاب‌های فاقد چربی و ضد لک را نیز می‌توانید در میان محصولات نوروا بیابید. در این مقاله همه انواع ضد آفتاب‌های نوروا را به شما معرفی نمودیم تا به هنگام خرید انتخاب مناسب‌تر و آگاهانه‌تری داشته باشید.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مونا برزگر
مونا برزگر

استفاده از این ضد آفتاب، لک های صورت را کاهش می دهد؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  مونا برزگر

سلام بله استفاده از یک ضد آفتاب معمولی می تونه پیشگیری کنه از بروز لک های جدید و ضد آفتاب های ضد لک می تونه لک ها رو کامل از بین ببره.

زهره صحرایی
زهره صحرایی

من سالهاست که دارم از این کرم استفاده می کنم و هیچی نتونسته جایگزینش بشه. الانم قصد خرید دوبارشو داشتم که مطلب شمارو خوندم واقعا جامع و مفید بود

الهه یاری
الهه یاری

چه میزان ضد آفتاب روی صورت بزنیم خوبه؟ من شنیدم میگن باید یه لایه سفید روی پوست بشینه؟ درسته؟