خواص روغن آرگان

5/5 - (1 امتیاز)

خواص روغن آرگان روغن آرگان روغنی گران قیمت اما فوق العاده موثر و مفید در زمینه سلامت بخصوص سلامت پوست و مو می باشد که محصولات حاوی این روغن بسیار ارزشمند در داروخانه آنلاین مثبت سبز موجود می باشد، این محصولات شامل محصولات مفید از برندهای معتبر می شود. ترکیبات تاثیرگذار روغن آرگان شامل ویتامین […]

خواص روغن آرگان
آنچه در این مقاله می خوانیم

خواص روغن آرگان

روغن آرگان روغنی گران قیمت اما فوق العاده موثر و مفید در زمینه سلامت بخصوص سلامت پوست و مو می باشد که محصولات حاوی این روغن بسیار ارزشمند در داروخانه آنلاین مثبت سبز موجود می باشد، این محصولات شامل محصولات مفید از برندهای معتبر می شود.

ترکیبات تاثیرگذار روغن آرگان شامل ویتامین E و A، اسیدهای چرب غیر اشباع و اُمگا ۶،۳ و ۹ می باشد. ویتامین E فراوان موجود در روغن آرگان به تولید و بازتولید سلول های پوستی کمک فراوانی می کند و از این رو، می تواند نقش برجسته ای در جوان سازی پوست و سلامت موها بازی کند.

محل تولد این روغن:

خواص روغن آرگان

 

درخت آرگان تنها در مراکش و معدود نقاط دیگری در شمال آفریقا یافت می شود. از دانه های این درخت، روغنی که گرفته می شود که به دلیل خواص شفابخشی که دارد اکسیر طلایی لقب گرفته است. روغن آرگان به این دلیل که فقط در کشور مراکش روییده می شود، از گران قیمت ترین روغن های جهان می باشد، به همین دلیل می توان انتظار داشت اگر تولیدکنندگان بخواهند درصد قابل توجهی از روغن آرگان را در محصولات خود استفاده نمایند به نحوی که مصرف کننده نتیجه مطلوب را از محصولات به دست آورد، هزینه محصول نسبت به آنچه که در حال حاضر در بازار می بینیم بسیار متفاوت خواهد بود.

فواید روغن آرگان

بهبود سیستم گوارش:

استفاده از روغن آرگان در غذا می تواند سوهاضمه را به سرعت درمان کند. علاوه بر افزایش سرعت هضم غذاف التهاب های موجود در دستگاه گوارش را کاهش می دهد.

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف:253.000 تومان
کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت اصلی: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف: 253.000 تومان

پیشگیری از سرطان:

این روغن به علت داشتن آنتی اکسیدان زیاد از بروز سلول های سرطانی بخصوص سرطان پروستات جلوگیری می کند.

تقویت سیستم ایمنی:

این روغن به علت حاوی بودن مقادیر زیادی مواد مفید به افزایش سیستم ایمنی بدن کمک شایانی می کند.

کاهش کلسترول:

این روغن به افزایش سطح کلسترول خوب و کاهش کلسترول بد در بدن کمک می کند.

سلامت پوست:

خواص روغن آرگان

سطح بالایی از آنتی اکسیدان ها و ویتامین های موجود در روغن آرگان یک درمان موثر برای آکنه و انواع جوش های صورت و بدن است. این روغن با به تعادل رساند چربی پوست می تواند، طراوت را به پوست بازگرداند و جوش ها را ریشه کن نماید. همچنین این روغن از بروز اگزما و التهابات پوستی نیز جلوگیری می کند و شفافیت پوست را به ارمغان می آورد. همچنین گفتنی است که روغن آرگان به خوبی تمامی مشکلات پوستی بدن و صورت را در صورت استفاده مداوم، درمان می کند.

سلامت مو:

خواص روغن آرگان

این روغن شوره سر را کاملا درمان نموده، موها را ابریشمی، شفاف و براق می کند. همچنین درمان موخوره را به ازمغان آورده و موهای فر و وز را خوش حالت می کند.

نرم کردن پوست لب و همچنین تقویت ناخن از دیگر فواید این روغن طلایی می باشد.

مجله پزشکی مثبت سبز

مطالب مرتبط
دسته بندی: مقالات گوناگون
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها