نحوه مصرف و خريد مكمل بدنسازی اورجينال

امتیاز دهید

یکی از مهم ترین دغدغه های ورزشکاران در حوزه بدنسازی یافتن و خريد مكمل بدنسازي اورجينال است که در این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز سعی در بیان راهکارهایی جهت خريد مكمل بدنسازي اورجينال با شما عزیزان خواهیم بود. چه مکمل هایی برای تمام دوره های بدنسازی اهمیت دارند؟ برخی از مکمل های […]

مصرف و خريد مكمل بدنسازي اورجينال

یکی از مهم ترین دغدغه های ورزشکاران در حوزه بدنسازی یافتن و خريد مكمل بدنسازي اورجينال است که در این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز سعی در بیان راهکارهایی جهت خريد مكمل بدنسازي اورجينال با شما عزیزان خواهیم بود.

چه مکمل هایی برای تمام دوره های بدنسازی اهمیت دارند؟

برخی از مکمل های بدنسازی را باید در تمام دوره ها و در تمام روزها مصرف کنید که در این بخش این مکمل ها را مرور کرده و نحوه خرید مکمل بدنسازی اورجینال را نیز به شما معرفی خواهیم کرد.

مصرف و خرید مکمل بدنسازی اورجینال

کراتین

کراتین یک مولکول است که به طور طبیعی در بدن شما تولید می‌شود و انرژی را برای عضلات و بافت‌های دیگر شما فراهم می‌کند.

با این حال، مصرف آن به عنوان یک مکمل غذایی می‌تواند محتوای کراتین عضلانی را تا ۴۰٪ بیشتر از حد نرمال خود افزایش دهد.

این بر روی سلول‌های عضلانی و عملکرد ورزش تاثیر می‌گذارد و باعث افزایش عضلات می‌شود. در واقع، مقدار زیادی از تحقیقات نشان می‌دهند که کراتین باعث افزایش قدرت عضلانی می‌شود.

این خبر خوبی است اگر شما در حال تلاش برای به دست آوردن عضله هستید. قدرت بیشتر به شما امکان می‌دهد تا در طول ورزش بهتر عمل کنید، که منجر به افزایش بیشتر عضلات در طول زمان می‌شود.

مصرف و خرید مکمل بدنسازی اورجینال

کراتین همچنین می‌تواند محتوای آب را در سلول‌های عضلانی شما افزایش دهد. این باعث می‌شود که سلول‌های عضلانی شما کمی افزایش یابد و سیگنال‌های رشد عضلانی ایجاد شود.

علاوه بر این، این مکمل می‌تواند سطح هورمون‌های درگیر در رشد عضلات مانند IGF-1 را افزایش دهد.

علاوه بر این، برخی تحقیقات نشان می‌دهند که کراتین می‌تواند تجزیه پروتئین‌های ماهیچه شما را نیز کاهش دهد.

به طور کلی، بسیاری از محققان مکمل‌های کراتین و ورزش را مطالعه کرده اند و یک چیز روشن است که کراتین می‌تواند به افزایش توده عضلانی کمک کند.

کراتین نیز به طور گسترده مورد مطالعه قرار گرفته و مشخصات ایمنی برجسته‌ای دارد

اگر شما به دنبال مکمل برای کمک به افزایش عضلات هستید، ابتدا خرید مکمل بدنسازی اورجینال کراتین را در نظر بگیرید.

پودر کراتین مونوهیدرات خالص فیت فاکس

پودر کراتین مونوهیدرات خالص فیت فاکس جهت کمک به افزایش توان، عملکرد و ریکاوری عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد. جهت خرید مکمل بدنسازی اورجینال پودر کراتین مونوهیدرات کلیک کنید.

مصرف و خرید مکمل بدنسازی اورجینال

پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس

مکمل کراتین مونوهیدرات دوبیس سطح انرژی بدن را افزایش داده و  موجب افزایش مقاومت عضلانی، افزایش قدرت و حجم ماهیچه می‌شود. جهت خرید مکمل بدنسازی اورجینال پودر کراتین مونوهیدرات دوبیس کلیک کنید.

مصرف و خرید مکمل بدنسازی اورجینال

مکمل پروتئین

دریافت پروتئین کافی برای به دست آوردن عضلات ضروری است. به طور خاص، برای به دست آوردن عضله، شما نیاز به مصرف پروتئین بیشتر از مقداری دارید که در تمرینات می‌سوزانید.

در حالی که ممکن است تمام پروتئین مورد نیاز از غذاهای غنی از پروتئین دریافت کنید، بعضی از افراد در دریافت پروتئین کافی دچار مشکل هستند.

اگر شما هم حس می کنید که پروتئین کافی در برنامه روزانه دریافت نمی‌کنید، می‌توانید با خريد مكمل بدنسازي اورجينال یک مکمل پروتئین مرغوب مصرف کنید.

مصرف و خرید مکمل بدنسازی اورجینال

مکمل های مختلف پروتئین وجود دارد، اما برخی از محبوب‌ترین‌ها عبارتند از آب پنیر، کازئین و پروتئین سویا. مکمل‌های پروتئین دیگری حاوی پروتئین جدا شده از تخم مرغ، گوشت گاو، مرغ یا سایر منابع هستند.

تحقیقات نشان می‌دهند که اضافه کردن پروتئین از طریق مکمل باعث افزایش بیش از حد عضلات در افرادی است که ورزش می‌کنند.

پروتئین وی پرو اپکس شکلاتی

پروتئین وی پرو اپکس حاوی مقادیر قابل توجهی اسیدهای آمینه شاخه دار و اسید‌های آمینه ضروری است که به افراد برای ساخت بافت‌های عضلانی کمک می‌نماید، همچنین وی پرو به دلیل ایجاد احساس سیری و تثبیت قند خون می‌تواند موجب کاهش وزن شود. وی پرو در تقویت سیستم ایمنی نیز می‌تواند نقش مهمی ایفا نماید. جهت خرید مکمل بدنسازی اورجینال پروتئین وی پرو اپکس کلیک کنید.

مصرف و خرید مکمل بدنسازی اورجینال

گینرها جهت خريد مكمل بدنسازي اورجينال

گینرها به گونه‌ای طراحی شده‌اند تا به راحتی به شما کمک کند کالری و پروتئین بیشتری دریافت کنید. آنها معمولا توسط افرادی که برای افزایش عضله تلاش می‌کنند استفاده می‌شود.

اگر چه محتویات کالری مکمل‌های افزایش دهنده وزن متفاوت است، اما غالبا آنها حاوی بیش از ۱۰۰۰ کالری در هر وعده هستند.

بسیاری از مردم فکر می‌کنند که این کالری از پروتئین به‌دست می‌آید، زیرا برای ساخت عضله بسیار مهم است. با این حال، اکثر کالری‌ها در واقع از کربوهیدرات‌ها می‌آیند.

اغلب ۷۵-۳۰۰ گرم کربوهیدرات و ۲۰-۶۰ گرم پروتئین در هر وعده از این مکمل‌های با کالری بالا وجود دارد.

در حالی که این محصولات می‌توانند به شما در مصرف کالری بیشتر کمک کنند، مهم است بدانید که هیچ چیز جادویی در مورد مکمل‌های افزایش دهنده وزن وجود ندارد.

برخی از تحقیقات در بزرگسالان غیرفعال جسمی نشان داده‌اند که افزایش شدید کالری می‌تواند توده چربی مانند عضله را افزایش دهد، تا زمانی که پروتئین کافی بخورید

با این حال، تحقیق در بزرگسالانی که آموزش دیده‌اند نشان داد که مصرف مکمل افزایش دهنده وزن ممکن است برای افزایش توده عضلانی در افراد لاغر مناسب نباشد.

پودر شکلاتی بیف گینر فیت فاکس

پودر شکلاتی بیف گینر فیت فاکس دارای انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی جهت افزایش وزن و افزایش حجم عضلات است. جهت خرید مکمل بدنسازی اورجینال پودر شکلاتی بیف گینر کلیک کنید.

مصرف و خرید مکمل بدنسازی اورجینال

بتا آلانین جهت خريد مكمل بدنسازي اورجينال

بتا آلانین اسید آمینه‌ای است که خستگی را کاهش می‌دهد و ممکن است عملکرد ورزشی را افزایش دهد.

علاوه بر این، بتا آلانین ممکن است به افزایش توده عضلانی کمک کند، اگر شما دنبال یک برنامه ورزشی منظم هستید.

یک مطالعه نشان داده است که مصرف ۴ گرم بتا آلانین در روز به مدت هشت هفته باعث افزایش توده بدنی می‌شود.

مطالعه دیگری نشان داده است که اضافه کردن یک مکمل بتا آلانین به برنامه تمرین شش هفته‌ای با شدت بالا، وزن بدن را حدود ۱ پوند (۰٫۴۵ کیلوگرم) افزایش می‌دهد.

در حالی که تحقیقات بیشتری در بتا آلانین و افزایش عضله مورد نیاز است، این مکمل ممکن است در طول تمرین به افزایش عضلات کمک کند.

کپسول بتاآلانین کارن

بتا آلانین کارن (پی ان سی- PNC)، باعث افزایش کارنوزین داخل سلولی و همچنین افزایش قدرت عضلانی بدن می شود. این محصول خستگی را کاهش داده و آن را به تعویق می اندازد. بتا آلانین کارن مقاومت هوازی و قدرت ماهیچه ای بدن را افزایش داده و هم چنین حجم ماهیچه های ضعیف و مقاومت غیرهوازی را افزایش می دهد. جهت خرید مکمل بدنسازی اورجینال کپسول بتاآلانین کارن کلیک کنید.

مصرف و خرید مکمل بدنسازی اورجینال
مطالب مرتبط
دسته بندی: مکمل بدنسازی
بحث و تبادل نظر
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ریاحی
ریاحی

خیلی مطلب مفید و جامعی بود تشکر از شما