بررسی 10 شامپوی برتر داروخانه آنلاین مثبت سبز

امتیاز دهید
اینکه کدام شامپو را برای خود انتخاب کنیم، همیشه یکی از دغدغه‌های فکری اکثر ماست. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز قصد داریم شامپوهای برتر را به شما معرفی کنیم تا از بین آنها محصول مناسب خود را خریداری نمایید.
شامپوهای برتر در مثبت سبز

یکی از ارکان زیبایی بدون شک داشتن موهایی پرپشت است، در کنار این مورد بلندی مو برای اکثر خانم‌ها هم از اهمیت زیادی برخوردار است. شوره نداشتن، زود چرب نشدن مو پس از حمام و… هم از مواردی است که هنگام خرید شامپو از زبان خریداران می‌توان شنید. از این رو در این مطلب به بررسی شامپوهای برتر در داروخانه آنلاین مثبت سبز می‌پردازیم که رضایت حداکثری از مصرف کنندگان به همراه داشته‌اند.

چند وقت یک بار باید موهای خود را بشوییم؟

باید بدانید که چربی همیشه هم بد نیست. درست است که چربی بیش از حد و ظاهر ناخوشایند موها، آزاردهنده است و باید موها در این زمان به خوبی شسته شوند، اما باید بدانید که برخلاف تبلیغ اکثر شامپوها، اگر تمام چربی سر شما آن هم به صورت روزانه از بین رود، مشکلات زیادی از جمله پوسته شدن، ریزش مو، خارش و… رخ می‌دهد که قطعاً خوشایند نیستند.

وسواس زیاد شستن مو باعث می‌شود تا شما پوست سر آسیب دیده‌ای داشته باشید، به همین دلیل شستن بیش از حد مو می‌تواند موجب ریزش مو، نازک شدن ساقه و سست گشتن ریشه مو شود.

۱۰ شامپوی برتر داروخانه آنلاین مثبت سبز بهترین حالت این است که متناسب با جنس مو اعم از چرب یا خشک و یا نرمال بودن و بلندی مو و همچنین فصلی که در آن هستید و میزان تعریق، زمان شست و شوی متناسب را بیابید. بهترین راهکار میانگین برای موی نیمه بلند و نرمال، هر دو تا سه روز شستشو است.

چگونه جنس موی خود را تشخیص دهیم؟

شاید برایتان سؤال پیش آید که از کجا باید متوجه میزان چربی پوست سر خود شوید؟ پیش از آنکه شامپوهای برتر را به شما معرفی کنیم، شما را راهنمایی می‌کنیم تا جنس موی خود را بهتر بشناسید تا در خرید شامپو موفق‌تر باشید.

۱. موهای چرب: غدد چربی با فعالیت بیش از اندازه چربی تولید می‌کند؛ موها معمولاً به هم می‌چسبند و در مواردی باعث ریزش می‌شود.

۲. موهای خشک: به دلیل کم کاری غدد چربی مو خشک می‌شود؛ کدر و خشن به نظر می‌آیند و بسیار شکننده و آسیب پذیر هستند.

۳. موی نرمال (معمولی): بهترین نوع مو به شمار می‌آید چراکه نه چرب است نه خشک؛ حالت پذیر بوده و به خوبی حالت خود را نگه می‌دارد.

۱۰ شامپوی برتر داروخانه آنلاین مثبت سبز جهت شناسایی نوع موهای خود، به حمام رفته و به خوبی موهای خود را شستشو دهید. موهای خود را به آرامی و بدون سشوار خشک کنید. پس از چهل و هشت ساعت قسمتی از موهای فرق سر را کنار زده و با نوک انگشت بر روی پوست سر بکشید. بعد انگشت را دقیق بررسی کنید.

  • اگر نوک انگشت کاملا چرب شده باشد در این صورت پوست سر شما چرب است.
  • اگر به جای چربی، پوست خشک و آسیب دیده حس کردید، شما پوست سر خشکی دارید.
  • اگر نه چربی و نه آسیب دیدگی حس کنید،؛ موهایتان نرمال است.

خرید شامپو

برای خرید شامپو در معتبرترین برندها کلیک کنید.

بررسی شامپوهای برتر در داروخانه آنلاین مثبت سبز

در این مطلب سعی داریم جهت راهنمایی شما عزیزان همراه، ۱۰ شامپوی برتر داروخانه آنلاین مثبت سبز را به لحاظ خاصیت با هم مرور کنیم تا شما بتوانید انتخاب بهتری داشته باشید.

شامپو پسوریازیس سریتا

شامپو پسوریازیس سریتا شناخته شده جهت درمان و کنترل عوارض پسوریازیس پوست سر است. این محصول مطبق با pH پوست سر فرموله شده و دارای اثرات ضد میکروبی است. التهاب و قرمزی، خارش و سوزش پوست سر را کم کرده و باعث ‌ترمیم و افزایش انعطاف پذیری پوست می‌شود.

سریتا شامپوی برتر

 

شامپو ضد وز فولیکا مناسب موهای شکننده، مجعد و وزدار

شامپو ضد وز فولیکا مناسب موهای شکننده، مجعد و وزدار که نامش در میان ۱۰ شامپوی برتر داروخانه آنلاین مثبت سبز است، با داشتن عصاره جینکو بیلوبا حالت دهنده و آنتی الکترواستاتیک بوده و موجب حفظ نرمی، لطافت و رطوبت موها به مدت طولانی می‌شود. این شامپو علاوه بر افزایش حالت پذیری موها از شکل گیری مجدد پیچ خوردگی و وزی در طی روز هم جلوگیری می‌کند و از شامپوهای برتر در مثبت سبز است.

۱۰ شامپوی برتر داروخانه آنلاین مثبت سبز

فولیکا

 

شامپو لپیور در انواع مختلف

برند لپیور برند خوش‌نامی است که شامپوهای موفقی را روانه بازار کرده و می‌توان از آنها به عنوان شامپوهای برتر در داروخانه آنلاین مثبت سبز نام برد. شامپو لپیور را در انواع زیر می‌توانید بیابید:

  • ضد ریزش مو
  • آبرسان و درخشان‌کننده
  • تغذیه کننده مو
  • بدون سولفات
  • حاوی گیاه اسپرولینا
  • حجم دهنده مو

همه شامپوهای برند لپیور حاوی جلبک دریایی اسپرولینا بوده و در حجم 230 گرم تولید شده‌اند. اگر موهای شما آسیب‌دیده است، رنگ شده است، کراتین شده است، کم‌حجم است یا ریزش دارد، به راحتی می‌توان شامپوی مطلوب خود را از بین محصولات لپیور انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. جلبک اسپرولینا به درمان شوره سر نیز می‌تواند کمک کند. استفاده از تمامی‌ شامپوهای لپیور موها را نرم و درخشان کرده و قدرت شویندگی فوق‌العاده‌ای را نصیب مصرف‌کننده می‌کنند.

  لپیور شامپوی برتر

لیپور

شامپو ویتروس در انواع مختلف

برند ویتروس برندی تازه‌کار است که در همان ابتدای ورود به بازار خوش درخشیده و نظر بسیاری از مصرف‌کنندگان را به خود جلب کرده است. تولید کنندگان شامپوهای ویتروس نیاز مصرف‌کنندگان را در نظر گرفته و برای شوره، موهای رنگ شده، کاهش چربی سر و غیره محصول ویژه‌ای را معرفی نموده‌اند. بهترین شامپوهای ویتروس شامل موارد زیر هستند:

  • شامپو تقویت کننده مو
  • شامپو کراتین
  • شامپو کاهش دهنده چربی
  • شامپو ضد شوره
  • شامپو موهای رنگ شده
  • شامپو روزانه
  • شامپو حاوی اوره

  ویتروس

ویتروس

شامپو تقویت کننده مو حاوی سیستین و ویتامین B6 وچه

این شامپو مناسب موهای چرب بوده و استفاده از آن موجب کاهش ریزش مو می‌شود. تاثیر این محصول در کنترل ریزش مو به دلیل افزایش گردش خون و اکسیژن رسانی موثر به فولیکول‌های مو است. استفاده از این شامپو همچنین باعث کنترل چربی کف سر شده و در برابر اثرات مضر نور خورشید نیز از موها محافظت به عمل می‌آورد. شامپو تقویت کننده مو وچه فاقد سیلیکون، پارابن، دایمتیکون، گلوتن و پروپیلن گلیکول است. هنگام استفاده از این شامپو اجازه دهید چند دقیقه روی موهایتان بماند و بعد آبکشی انجام دهید.

  شامپو وچه از شامپوهای برتر

  خرید شامپو وچه

شامپو موی چرب عصاره لیمو بایو اسکین پلاس

این شامپو از برند معروف بایواسکین پلاس فرمولاسیونی اختصاصی دارد که چربی مو را کنترل کرده و باعث افزایش درخشندگی و شادابی موها می‌شود. به منظور تامین رطوبت و تغذیه عمیق ریشه موی خود می‌توانید از شامپو موی چرب عصاره لیمو بایو اسکین پلاس کمک بگیرید. استفاده از این شامپو همچنین به رفع التهاب و خارش پوست سر کمک می‌کند. عصاره لیمو در این محصول ترشح سبوم را کنترل کرده و به تقویت موها کمک می‌کند. پس از چند بار که این شامپو را مورد استفاده قرار دادید، متوجه می‌شوید که دیگر مثل گذشته موهایتان چرب نمی‌شود و طراوت بیشتری دارد. جهت اثرگذاری بیشتر توصیه می‌شود که حداقل 2 بار در هفته از این شامپو استفاده شود.

  شامپو بایو اسکین پلاس

خرید شامپو بایو اسکین پلاس از شامپوهای برتر

شامپوهای هلث دراپ از شامپوهای برتر

یکی از شامپوهای برتر در مثبت سبز مربوط به برند هلث دراپ است. این برند شامپوهای زیر را روانه بازار کرده است که همگی از مثبت سبز قابل خریداری هستند:

  • فاقد سولفات و مخصوص موهای رنگ شده
  • ضد شوره موی خشک
  • تقویت کننده انواع مو
  • ضد شوره موهای خشک
  • شامپو مخصوص موهای خشک و چرب

  شامپوهای برتر برند هلث دراپ

خرید شامپوهای برند هلث دراپ

شامپوهای درموسیس

برند درموسیس نیز شامپوهای مطلوبی را روانه بازار کرده است که با استقبال مشتریان مواجه شده است. این شامپوها ویژگی‌های زیر را دارند:

  • شامپو مغذی و ترمیم کننده موی خشک و آسیب دیده
  • کنترل ریزش و تقویت کننده موی سر
  • متعادل کننده چربی مو و پوست کف سر
  • شامپو روزانه کنترل شوره سر درموسیس

  شامپوهای برند درموسیس

خرید شامپوهای درموسیس

شامپوهای هلس تئوری

تنوع برند هلث تئوری در تولید شامپو بی‌نظیر به نظر می‌رسد. در حال حاضر یکی از شامپوهای برتر در مثبت سبز مربوط به این برند خوش‌نام است. شامپوهای این برند با خصوصیات زیر فرموله و بازار عرضه شده‌اند:

برند هلس تئوری

هلس تئوری با شامپوهای برتر

شامپو ضد ریزش مو رومینا

عصاره‌های گیاهی موجود در شامپو ضد ریزش مو رومینا از ریزش موی شما جلوگیری خواهند کرد. این شامپو مناسب استفاده روزانه بوده، شویندگی ملایمی دارد و فاقد پارابن است. عصاره رزماری، عصاره آلوئه ورا، کافئین و عصاره جینسینگ ترکیبات این شامپو را تشکیل می‌دهند و باعث می‌شوند این شامپو شامپو ضد ریزش قلمداد شود. هم خانم‌ها و هم آقایان می‌توانند این محصول را مورد استفاده قرار دهند. استفاده از این شامپو به حفظ رطوبت موها کمک کرده و موجب استحکام ریشه و پیاز مو می‌شود. اگر خواهان رشد مجدد موهای خود هستید، استفاده از این شامپو را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

  شامپو ضد ریزش رومینا از شامپوهای برتر

خرید شامپو ضد ریزش رومینا

حرف آخر

امید است با بیان مشخصات و ویژگی‌های شامپوهای برتر داروخانه آنلاین مثبت سبز و همچنین نحوه شناخت نوع پوست سر که در این مطلب بیان شد، بهترین انتخاب را جهت شستشوی هرچه بهتر موهای خود داشته باشید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت مو
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها