مجله مثبت سبز

قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان

3/5 - (29 امتیاز)

زود انزالی یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در میان مردان است که در هر سنی می‌تواند رخ بدهد. به صورتی که گزارشات نشان می‌دهد از سن 18 تا 59 سال زود انزالی در مردان ممکن است به وجود آید. در دهه اخیر این مشکل بیشتر در معرض توجه زوج‌ها و پزشکان قرار گرفته است و […]

قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان

زود انزالی یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در میان مردان است که در هر سنی می‌تواند رخ بدهد. به صورتی که گزارشات نشان می‌دهد از سن 18 تا 59 سال زود انزالی در مردان ممکن است به وجود آید. در دهه اخیر این مشکل بیشتر در معرض توجه زوج‌ها و پزشکان قرار گرفته است و به همین دلیل نیز درمان‌های بسیاری برای آن پیشنهاد شده است. درمان‌هایی که برخی از آن‌ها عوارض زیادی نیز در پیش داشته است. اما یکی از بی خطرترین درمان‌های زود انزالی در مردان قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان است که توانسته کمک بسیار زیادی در رفع این مشکل ایجاد کند. خرید قرص تاخیری گیاهی از داروخانه یکی از نخستین پیشنهاداتی است که می‌توان به فرد مبتلا عارضه زود انزالی داد.

یکی از بزرگترین معضلات مردان برای برطرف کردن مشکل زود انزالی، شرم از عنوان کردن آن در مقابل پزشک است. به همین دلیل نیز با وجود اینکه تعداد زیادی از مردان در جامعه امروزی با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند، اما تعداد کمی از آنها از دلایل به وجود آمدن این مشکل و راه‌های رفع آن آگاه هستند. ما در این مطلب قصد داریم مفصل‌تر به این مشکل شایع در جامعه مردان بپردازیم و راه‌های کم خطر رفع آن از جمله قرص‌های تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان را معرفی کنیم. در ادامه با ما در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

زود انزالی چیست ؟

زود انزالی که در مردان مشکلی شایع محسوب می‌شود، انزالی است که خارج از کنترل فرد انجام شده و باعث نارضایتی او از زمان ارگاسم شود. انزال زودرس شریک جنسی فرد را نیز تحت تاثیر قرار داده و باعث به وجود آمدن نارضایتی و صمیمیت کمتر در رابطه می‌شود. این موضوع مهم‌ترین دلیل برای برطرف کردن این مشکل است. قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان که در ادامه آن را معرفی خواهیم کرد، راهی بسیار کاربردی برای حل این معضل است.

در ادامه بررسی مشکل انزال زودرس بهتر است که به این موضوع نیز اشاره کنیم که برخی افراد این مشکل را با زمان کوتاه ارگاسم اشتباه می‌گیرند. زمان طبیعی ارگاسم مردان در نزدیکی حدود 3 تا 10 دقیقه (متناسب با سن و شرایط جسمی) است. بنابراین صرفا نمی‌توان زمان کم ارگاسم مردان را به زود انزالی ربط داد.  بلکه دلیل اصلی وجود زود انزالی خارج شدن کنترل ارگاسم در نزدیکی است.

  زود انزالی

دلیل انزال زودرس چیست ؟

بروز انزال زودرس بسته به نوع زندگی و رفتار هر شخص می‌تواند دلایل متفاوتی داشته باشد. گاهی این مشکل ارثی، گاهی کاملا محیطی و گاهی نیز ترکیبی از این دو عامل است. عوامل مختلفی مانند هورمون‌ها، بیماری‌های روحی و مشکلات جسمی در به وجود آمدن این مشکل دخیل هستند که در ادامه به آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف:439.000 تومان
X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت اصلی: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف: 439.000 تومان

سروتونین

با اینکه دلیل قطعی به وجود آمدن زود انزالی در مردان هنوز مشخص نشده است، اما تحقیقات نشان داده است که سروتونین نقش مهمی در این فرایند بازی می‌کند. سروتونین یک هورمون و ماده طبیعی است که توسط سیستم عصبی ساخته می‌شود. وجود مقدار زیادی از این هورمون در مغز مستقیما روی زمان ارگاسم تاثیر می‌گذارد. مشخصا کمبود این هورمون در بدن نیز موجب به وجود آمدن زود انزالی خواهد شد. قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان می‌تواند با تاثیر بر عملکرد این هورمون این مشکل را تا حد زیادی برطرف کند.

مشکلات روحی روانی (سایکولوژیک)

مشکلات سلامتی ذهنی که می‌تواند باعث بروز زود انزالی شود شامل موارد زیر است:

  • افسردگی موقت
  • استرس
  • احساس گناه
  • انتظارات غیر واقعی از عملکرد جنسی
  • سابقه سرکوب جنسی
  • عدم داشتن اعتماد به نفس
  • وجود مشکل در رابطه عاطفی

مدیریت کردن و از بین بردن مشکلات روحی اغلب کمک زیادی به برطرف کردن زود انزالی در مردان کرده است.

بالا رفتن سن

همانطور که در مقدمه نیز اشاره کردیم، زود انزالی در هر سنی ممکن است رخ دهد. اما چیزی که واضح است این است که با بالا رفتن سن در مردان، توان جنسی نیز کاهش چشمگیری پیدا می‌کند. حتی اگر میل جنسی همچنان بالا باشد، اما به دلیل وجود مشکلات عضلانی و اختلالات هورمونی با بالا رفتن سن، مشکلات زیادی در نعوظ و به طبع ارگاسم پیش می‌آید. به همین دلیل وجود زود انزالی در مردان با 48 سال به بالا شایع‌تر است. هرچند قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان می‌تواند برای حل این مشکل کارساز باشد.

مشکلات فیزیکی

فرایند ارگاسم در مردان پروسه‌ای پیچیده است که بخش‌های مختلفی در بدن نیز در آن شرکت دارند. از مهم‌ترین ارگان‌های دخیل در ارگاسم پروستات است. پروستات بخش به وجود آورنده semen (مایع منی) و هدایت کننده آن به سمت عضلات است. اگر این غده در بدن شما دچار اختلالاتی باشد، می‌تواند در انزال زودرس نقش داشته باشد.

علاوه بر این ماهیچه‌های آلت که هدایت کننده semen به بیرون هستند نیز نقش مهمی در فرایند ارگاسم دارند. حساسیت بیش از این ماهیچه‌ها نیز می‌تواند باعث بروز زود انزالی و ارگاسم بدون کنترل در مردان شود. یکی از بهترین درمان‌ها برای این مشکل قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان است. این قرص‌ها بر روی گیرنده‌های حسی روی آلت تاثیر گذاشته و زمان ارگاسم را افزایش می‌دهد.

مزایای قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان چیست ؟

اگر شما هم یکی از افرادی باشید که با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنید، حتما نام قرص‌های تاخیری زیادی تا به حال به گوشتان خورده است. نه تنها قرص بلکه اسپری‌ها و یا پمادهای مختلفی نیز برای رفع این مشکل در بازار وجود دارد. اما نکته‌ای که در مورد قرص‌ها و داروهای تاخیری وجود دارد، این است که عوارض جانبی جدی و متعددی دارند. به طوری که مصرف سر خود آن‌ها مشکلات جدی مانند فشار خون بالا، مشکلات گوارشی و حتی اختلال در بینایی را به وجود می‌آورند.

قرص‌هایی که اغلب در داروخانه‌ها به عنوان داروهای تاخیری به فروش می‌رسند تادافیل (سیالیس)، سیلدنافیل (ویاگرا) و واردنافیل (لویترا) هستند. این قرص‌ها همگی برای برطرف کردن زود انزالی عملکردی یکسان دارند. به این صورت که با تحریک تولید نیتریک اسید در خون باعث گشاد شدن رگ‌ها و افزایش فشار خون در آلت شده مدت زمان ارگاسم و لذت از رابطه جنسی را افزایش می‌دهند. اما عوارضی که در پی مصرف این داروها به وجود می‌آیند بسیار شدید هستند.

تغییر در بینایی، اختلال در شنوایی، مشکلات ناشی از فشار خون بالا، سرگیجه و مشکلات گوارشی از شایع‌ترین عوارض قرص‌های تاخیری شیمیایی هستند.

اما برخلاف همه این‌ها، قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان، به سبب بهره بردن از ترکیب طبیعی شامل گیاهان موثر در افزایش لذت جنسی، عوارض ذکر شده را نداشته و منع مصرفی برای افراد دارای یبوست، ناراحتی‌های کلیوی، مشکلات گوارشی و افرادی با فشار خون بالا ندارد.

قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان بهترین انتخاب برای برطرف کردن مشکل زود انزالی است. زیرا در عین داشتن عوارض کمتر، با تأثیر مستقیم بر روی آلت، عملکرد بهتری نیز از خود نشان می‌دهد.

بهترین قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان چیست ؟

در این قسمت چند مورد از بهترین قرص‌های تاخیری گیاهی را به شما معرفی می‌کنیم:

کپسول گیاهی دایان مکث پلاس

کپسول گیاهی دایان مکث پلاس دایان فارما بهترین قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان است. این کپسول که توسط متخصصان ایرانی ساخته شده، از مواد ترکیبات طبیعی مفید برای بدن تهیه شده است. قابض بودن این کپسول از به وجود آمدن مشکلات گوارشی مانند اسهال جلوگیری کرده و تاثیری بر روی فشار خون نیز ندارد.

کپسول گیاهی دایان مکث پلاس به عنوان محصولی ایرانی که مطابق با شرایط جسمی آقایان در ایران به وجود آمده انتخاب بسیار خوبی برای برطرف کردن مشکل زود انزالی است. این قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان توسط بسیاری از پزشکان متخصص رابطه جنسی و متخصصین اورولوژی نیز توصیه می‌شود. در این محصول از تمر هندی و ساپونین استفاده شده است.

  دایان مکث پلاس

خرید دایان مکث پلاس

کپسول زینگا لایف

کپسول زینگا لایف یک قرص تاخیری گیاهی بوده که در آن از عصاره‌هایی همچون جینکو، خارخاسک، گزنه و جنسینگ استفاده شده است. گیاهان موجود در این فرآورده قدرت جنسی و باروری در مردان را افزایش داده و در رفع اختلال نعوظ و زود انزالی موثر هستند. ترکیبات گیاهی به کار رفته در این محصول موجب اتساع عروق آلت تناسلی شده و در نتیجه با تجمع خون در این عضو سبب تسهیل در نعوظ می‌شوند. عصاره‌های موجود در این کپسول به منظور تقویت سیستم ایمنی و مقابله با افسردگی و استرس نیز موثر هستند.

  قرص تاخیری گیاهی زینگا لایف

زینگا لایف

قرص آفرودیت گل دارو

گیاهانی همچون زعفران، زنجبیل، دارچین و خارخاسک از جمله مهم‌ترین ترکیبات گیاهی موجود در این قرص به شمار می‌آیند. این قرص نه تنها برای آقایان موثر است بلکه میل جنسی در بانوان را نیز افزایش می‌دهد. این قرص با ترکیبات موثر موجود در خود از انزال زودرس پیشگیری نموده و با افزایش میزان تستوسترون در بدن تمایلات جنسی را نیز بالا می‌برد. با مصرف این قرص تعداد اسپرم‌ها افزایش یافته و در نتیجه احتمال بارور کردن تخمک نیز بیشتر می‌شود.

  آفرودیت

آفرودیت

کپسول گیاهی تاخیری دیلی کیم

1 تا 1 و نیم ساعت قبل از مقاربت باید کپسول دیلی کیم را به تعداد 1 تا 2 عدد بخورید تا این محصول به بهترین شکل اثرات خود را در به تاخیر انداختن انزال بر جای گذارد. در این فرآورده از عصاره تمر هندی به عنوان ماده موثره استفاده شده است. این کپسول عموما هیچ نوع عارضه جانبی خاصی را ایجاد نمی‌کند و با داشتن این مزیت محبوبیت ویژه‌ای دارد. در ترکیبات این کپسول از مواد شیمیایی استفاده نشده است.

دیلی کیم

دیلی کیم قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان

کپسول سینورکس آر ایکس اس تی پی فارما

سینورکس آر ایکس با داشتن ترکیبات گیاهی به بهبود اختلال زود انزالی کمک می‌کند. جینسینگ، یوهمبین، عصاره دانه گوارانا، عصاره دانه جو، لانگ جک، تریبولوس، تورین، آرژنین و ویتامین ب3 ترکیبات اصلی این فرآورده را تشکیل می‌دهند. کپسول سینورکس فاقد مواد نگهدارنده مصنوعی، رنگ، طعم دهنده شکر، نمک، مخمر گندم و گلوتن بوده و به افزایش میل جنسی نیز کمک می‌کند. حتی اختلال نعوظ را نیز تا حدودی با مصرف این کپسول می‌توان بهبود بخشید. روزانه 2 عدد از این کپسول را همراه با غذا بخورید یا برای آگاهی از طریقه درست مصرف با پزشک مشورت نمایید.

  سینورکس

سینورکس قرص تاخیری گیاهی بدون عوارض برای مردان

قرص تاخیری گیاهی هلسی

در حال حاضر این قرص در داروخانه‌ها به فروش نمی‌رسد اما با مراجعه به عطاری‌ها می‌توانید آن را بیابید. این محصول نیز گیاهی بوده، به کنترل انزال و ارگاسم کمک می‌کند و در بهبود نعوظ نیز نقش موثری دارد. نحوه مصرف این قرص تاخیری به این شکل است که هر 12 ساعت 1 عدد باید میل شود و دوره درمان تا 4 ماه ادامه یابد. دارچین، سورنجان، جینسینگ و غافث از ترکیبات موجود در این محصول هستند.

  هلسی

سخن پایانی

زود انزالی مشکلی است که می‌تواند روی صمیمیت موجود در رابطه عاشقانه زوج‌ها تاثیر منفی بسیار زیادی بگذارد. به همین دلیل برطرف کردن این مشکل ضروری است. زیرا نه تنها باعث رضایت شریک جنسی در رابطه شده، بلکه اعتماد به نفس فرد را نیز بالاتر می‌برد. اما همانطور که گفتیم، مشکلات جسمی تنها دلیل زود انزالی در مردان نیست. بهتر است قبل از هرچیز به پزشک مربوط مراجعه کنید و در صورت لزوم از درمان با قرص تاخیری گیاهی استفاده کنید.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

35 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
داریوش
داریوش

دوستان دلیل زود انزالی همش بر میگرده به آمادگی ذهن ، و تغذیه…اگر تغذیه خوبی دارید و زود انزال هستید حتماً به مشاوره نیاز دارید درمان موقتی همش عوارضه…

رحیمی
رحیمی
پاسخ به  داریوش

من انواع مختلف تغذیه رو هم انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم

محمد
محمد

س چجوری میشه زود انزالی را درمان کنیم ؟اینجوری که نمیشه همش از کاندوم یا ژل وقرص تاخیری استفاده کنیم ،درمان بشه بهتره

کارشناس علمی و بهداشتی
کارشناس علمی و بهداشتی
پاسخ به  محمد

همراه گرامی مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز

برای دریافت پاسخ این سوال توصیه می شود مقاله دلایل ایجاد و راه های درمان زود انزالی چیست ؟ را مطالعه نمایید .

با تشکر از همراهی شما.

محمد
محمد

من دیابت نوع ۲ دارم و به عدم نعوظ و انزال زودرس مبتلا هستم. مدت یک سال هست که متوقفم و دکتر گیاهی دانشگاهی هم به عنوان درمان آخر جنسالین رو تجویز کرده که یک ورق خوردم و جواب نگرفتم. فکر کنم موضوع برای من تمام شده است

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  محمد

سلام کاربر گرامی
با sextherapist هم مشورت داشته باشید.

یل
یل

سلام کدام یک از این داروهای گیاهی تاثیرش در زودانزالی ثابت شده هست؟؟

یلی الا
یلی الا

سلام کدام یک از این داروهای گیاهی تاثیرش در زودانزالی ثابت شده هست؟؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  یلی الا

سلام کاربر گرامی
هیچ کدام اثبات شده نیست.

رضا
رضا

به نظر شما ویاگرا بهتر یا گیاه دارویی؟
از لحاظ سلامت گیاهی بهتر ولی نمیدونم کیفیتش چجوریه

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  رضا

سلام کاربر گرامی
اگر برای اختلال نعوظ تصمیم به استفاده از دارو دارید ویاگرا انتخاب بهتریست. اما اگر مشکل زودانزالی وجود دارد مصرف داروهای دیگری توصیه میشود که توسط متخصص اورولوژی تجویز می شوند.

علی
علی

سلام وقت بخیر، چنتا سوال، یک اینکه کدومشون را ترجیح میدید؟ منظورم اینه اولویت بندیشون به چه صورت؟ دو اینکه میزان اثربخشی به چه صورت؟ یعنی چه مدت تاخیر ایجاد میکنه؟ سه اینکه نحوه مصرفش باید به صورت دوره ای باشه یا مثلا مدت زمانی قبل رابطه؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  علی

همراه گرامی داروخانه آنلاین مثبت سبز
تمامی قرص‌های تاخیری در روند تاخیر در انزال موثر هستند و میزان اثر بخشی تقریبا یکسانی دارند. یکی از بهترین قرص های تاخیر در رابطه جنسی قرص دایان مکث است که از پروفروش ترین ها به حساب می‌آید. نحوه مصرف آن به این صورت است که دو کپسول دو ساعت قبل از مقاربت می‌‌بایست استفاده کنید. تقریبا میزان اثر بخشی ان نیز به مدت 15 الی 30 دقیقه است .
با تشکر از همراهی شما.

davaid
davaid

همزمان با مصرف این قرصا میشه از ژل تاخیری هم استفاده کرد؟ ممنون میشم جواب بدید.

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  davaid

سلام دوست عزیز
بله مانعی ندارد

حمید
حمید

سلام.. آیا برای من که بیماری کبد دارم پیشنهاد میشه؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  حمید

سلام کاربر گرامی
بهتر است استفاده نشود.

حسن
حسن

سلام. کدوم قرص از همه بهترع؟

رضا
رضا

قرص جنسالین هم قرص خوبی هست کاملا گیاهی و بدون عوارض..من خودم بارها استفاده کردم سازنده آن شرکت حکیم مومن تبریزی هست

نیما
نیما
پاسخ به  رضا

جنسالین بیشتر دیدم توی تقویت جنسی و نعوذ تاثیر داره
من از لحاظ میل جنسی مشکلی ندارم
فقط برای جلوگیری از زود انزالی میخوام
چقدر روی انزال تاثیر داره ؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  نیما

سلام کاربر گرامی
این فراورده حاوی عصاره ی گیاهان متعددی میباشد بنابراین چندان در مورد اثربخشی آن نمیتوان به صورت قطعی و دقیق پیش بینی کرد.

محمد
محمد

یک و نبم تا دو ساعت قبل..نه با شکم خالی نه با شکم کاملا پر

محمد
محمد

من قرص vegro قرمز استفاده کردم خیلی خوب بود

سینا
سینا

سلام دوستان مطمعن هستید این قرص ها مفید تاثیرپذیرهست منم برای اولین بارمیخوام استفاده کنم ممنون ازتون اگه همراهی ام کنید

سینا
سینا

سلام دوستان مطمعن هستید این قرص ها مفید تاثیرپذیرهست منم برای اولین بارمیخوام استفاده کنم ممنون ازتون اگه همراهیم کنین

مرتضی
مرتضی

سلام،این قرص چند دقیقه یاچندروزقبل ازرابطه باید مصرف بشه و هزینه اش چقدره؟باتشکر.

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  مرتضی

دوست عزیز کدام یک از قرص های معرفی شده منظور شما هست ؟ برای مشاهده لیست تمام محصولا به همراه قیمت و اطلاعات کامل هر کدام از جمله نحوه و زمان مصرف به صفحه قیمت و خرید قرص تاخیری مراجعه نمایید.

arash
arash

سلام بنده افتادگی دریچه میترال دارم آیاخطرویاعوارضی نداره واسم؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  arash

کدام محصول را در نظر دارید مصرف کنید ؟ همه این مکمل ها گیاهی هستند می توانید با مراجعه به صفحه خرید هر کدام اطلاعات کامل هر محصول و شرایطی که نباید از این مکمل ها استفاده کنید را مطالعه نمایید.

حیدر
حیدر

سلام،سوالاتی درموردکپسول دایان طب داشتم

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  حیدر

دوست عزیز سوالتون رو مطرح نکردید! با مراجعه به صفحه کپسول تاخیری دایان مکث دایان فارما می توانید اطلاعات کامل در مورد این محصول کسب کنید و در صورتی که همچنان جواب سوالاتان را نیافتید، در بخش نظرات این محصول سوال خود را مطرح کنید تا پزشک داروخانه به شما پاسخ بدهند.

حسین
حسین

واقعا این تعصیر گزار هست یا نه

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  حسین

دوست عزیز کاملا بستگی به بدن و حالت روحی شما دارد.

مصطفی
مصطفی

هیچ تاثیری نداشت

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  مصطفی

بهتر بود نام محصولی که استفاده کردید و مدت زمان آن را هم می گفتید تا دیگران از تجربه شما استفاده می کردند.