آموزش فرنچ ناخن در منزل

امتیاز دهید

آموزش فرنچ ناخن در منزل یکی از پر رفت و آمد ترین مکان های عمومی، آرایشگاه های زنانه می باشند و همیشه خانم ها از هر چیزی که منجر به افزایش زیبایی و طنازی آنها شود، با روی گشاده استقبال می کنند. چند سالی است که طراحی و آراستگی ناخن بسیار مد شده و تقریبا […]

فرنچ ناخن
آنچه در این مقاله می خوانیم

آموزش فرنچ ناخن در منزل

یکی از پر رفت و آمد ترین مکان های عمومی، آرایشگاه های زنانه می باشند و همیشه خانم ها از هر چیزی که منجر به افزایش زیبایی و طنازی آنها شود، با روی گشاده استقبال می کنند. چند سالی است که طراحی و آراستگی ناخن بسیار مد شده و تقریبا اکثر خانم ها از لاک، انواع طراحی ها و کاشت نیز استقبال کرده و برخوردار هستند. به همین منظور مناسب دیدیم تا طراحی فرنچ ناخن که یکی از پر طرفدار ترین طراحی ها در همه جای دنیا می باشد را خدمتتان آموزش دهیم. تا علاوه بر اینکه سبب صرفه جویی در وقت و هزینه های شما می شود، خودتان مهارتی کسب کرده باشید.

مرحله یک

ابتدا لازم است ناخن هایتان را از لاک های قدیمی به طور کامل پاک کنید و اگر قبلا از لاک اکلیلی استفاده کرده اید و دیر پاک می شود از استون استفاده نکنید، زیرا سبب خشکی و آسیب دیدگی به ناخن هایتان می گردد. از پاک کننده ای استفاده کنید که حاوی مواد شیمیایی نباشد.

مرحله دوم

برای فرنچ کردن ناخن ها، دقت داشته باشید که آنها را خیلی کوتاه نکنید و اجازه دهید قدری بلند باشند. همچنین توجه کنید که اندازه همه ناخن ها یکسان باشد.

مرحله سوم

در این مرحله با استفاده از یک سوهان، ناخن هایتان را به شکل دلخواه مستطیلی و یا گرد سوهان کشیده و مرتب نمایید.

مرحله چهارم

یک کاسه برداشته و داخل آن را از شیر و یا آب گرم همراه با مقداری روغن زیتون پر کرده و انگشتان خود را به مدت سه دقیقه درون کاسه قرار دهید. با این کار هم کسب آرامش کرده اید و هم اینکه پوست اطراف ناخنتان نرم می گردد. علاوه بر این برای از بین بردن پوست های اطراف ناخن می توانید از محلول از بین برنده پوست های اطراف ناخن استفاده نمایید.

مرحله پنجم

با استفاده از یک ابزار مشابه تصویر کوتیکول های ناخن را به عقب برده و سعی کنید سطحی صاف ایجاد نمایید و در انتها به منظور ضد عفونی و جلوگیری از عفونت و قارچ پوستی چند قطره الکل بر روی ناخن بمالید. اما اطمینان حاصل کنید که مقدارش کم باشد، در غیر اینصورت الکل زیادی، سبب شکنندگی و خشکی ناخن هایتان می گردد.

مرحله ششم

از یک رنگ لاک پایه که معمولا لاک صورتی و کرم روشن می باشد، برای فرنچ ناخن استفاده نمایید. این لاک را دو مرحله بزنید تا رنگ آن ثابت و یکسان شود و سعی کنید قلمو را خیلی منظم از کوتیکول به سمت نوک ناخن حرکت دهید.

مرحله هفتم

در این زمان لاک پایه شما به طور کامل خشک شده و زمان مناسبی برای طراحی بخش سفید فرنچ ناخن می باشد. بطوریکه با استفاده از چسب زخم که کمی نزدیک به نوک ناخن قرار می دهید. لاک سفید را فقط به آن ناحیه زده و منتظر می مانید تا کاملا خشک شود و چسب را بر می دارید.

مرحله هشتم

در مرحله پایانی با استفاده از یک لاک بی رنگ خوب کلیه ناخن ها را پوشش دهید، تا علاوه بر کسب استحکام بیشتر ناخن ها براق و یکنواخت گردند. طبق تجربه بنده بهتر است از یک محلول خشک کننده سریع به منظور خشک شدن سریع ناخن ها و جلوگیری از خراب شدن آنها استفاده نمایید.

مجله پزشکی مثبت سبز

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت ناخن
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها