مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 چیست؟

امتیاز دهید

طبق این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 برای گروهی از پروتین های بدن به کار برده می شه که موجب تکثیر و تمایز سلولی می شن؛ این پروتئین ها، برای تنظیم فرآیندهای سلولی گوناگون وجود دارن! فاکتور رشد مترادف با واژه دیگری به نام Cytokine (سایتوکین) […]

مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 چیست؟

طبق این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 برای گروهی از پروتین های بدن به کار برده می شه که موجب تکثیر و تمایز سلولی می شن؛ این پروتئین ها، برای تنظیم فرآیندهای سلولی گوناگون وجود دارن!

فاکتور رشد مترادف با واژه دیگری به نام Cytokine (سایتوکین) به کار برده می شه؛ سایتوکین ها پپتید هایی هستن که با سلول های خونی و ایمنی در ارتباطن اما پژوهش های جدید نشون داده که توی سلول های دیگه هم ساخته می شن. برخی سایتوکین ها مثل G-CSF و GM-CSF به عنوان فاکتورهای رشد عمل می کنن و برخی موجب مرگ سلولی برنامه ریزی شده (آپاپتوسیز) می شن.

آنچه در این مقاله می خوانیم

مکمل Growth Factor-9

بیشتر فاکتور های رشد، موضعی ساخته می شن و موضعی هم عمل می کنن. همه فاکتور های رشد گیرنده های غشایی دارن. اگر چه همه این پپتیدها رو فاکتور رشد می دونن، اما آثار بیولوژیکی ختلفی از خودشون به جا میذارن! برخی موجب تکثیر و تمایز سلولی می شن. گروهی، تنها موجب تمایز سلولی می شن و دسته ای روی فرآیند های زنده موندنی و مرگ سلولی اثر میذارن!

مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 چگونه عمل می کند؟

تستسترون و هورمون رشد GH) TestroVax) و Growth Factor-9  دو هورمون اصلی آنابولیکی هستن که علاوه بر کمک به از بین رفتن چرب های بدن، باعث شکل گرفتن ماهیچه های بزرگ تر و نیرومندتر می شن. بنابراین بالا بردن سطح این دو هورمون تا بیشترین میزان طبیعی، نقش فزاینده ای توی ایجاد ماهیچه های درشت تر، قوی تر و هیکلی با حجم توده های بدون چربی کمتر ایفا می کنه.

این مکمل از لحاظ بالینی این امکان رو داره تا تولید hGH رو توی بدن هر فرد تقویت کنه و سطح اون رو به طور میانگین در حدود 682% زیاد کنه. وجه تمایز این محصول اینکه برخلاف مواد تزریقی مصنوعی، محصول GF9 یه مکمل غذاییه که سطح میزان رشد هورمون های انسانی رو با تغذیه کردن غده هیپوفیز GF9 بالا می بره، همچنین عملکرد غده هیپوفیز رو تشویق می کنه که این امر باعث افزایش میزان هورمون های رشد جوان می شه.

مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9 چیست؟

نحوه مصرف مکمل Growth Factor-9 یا فاکتور رشد 9

بر خلاف تزریق کردن هورمون رشد مصنوعی به بدن، قرص های GF9 باید با شکم خالی مصرف بشن و این به این معنی که شما یا باید قرص رو به عنوان اولین خوراکی صبح ها میل کنین و بعد از اون به مدت دو ساعت چیزی نخورین و یا اینکه قرص رو شب ها با فاصله حداقل دو ساعته از آخرین غذا قبل از خواب نوش جان کنین.

مطالب مرتبط
دسته بندی: مکمل بدنسازی
بحث و تبادل نظر
guest

17 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی

سلام خاستم بدونم آیا ممکنه این دارو. ریزش مو بیاره؟

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  علی

سلام کاربر گرامی
خیر
سپاس از همراهی شما

خودم
خودم

الان این دارو تو ایران هست یانه

کارشناس علمی و بهداشتی
کارشناس علمی و بهداشتی
پاسخ به  خودم

همراه گرامی داروخانه آنلاین مثبت سبز

مثبت سبز اجازه فروش داروهای که نیاز به نسخه و تایید پزشک دارند را ندارد، پیشنهاد می کنم به داروخانه های حضوری همراه با نسخه پزشک مراجعه کنید و یا با ۱۴۹۰ تماس بگیرید.

با تشکر از همراهی شما.

محسن کماسی
محسن کماسی

سلام به همه دوستان عزیزم که دنبال این ویتامین برای افزایش قد هستن .من با تجربه و تحقیق به این موضوع رسیدم که روزی یساعت پیاده روی مغز این هرمون رو فعال میکنه اگر هروز پیاده روی انجام شه و نیاز به خوردن قرص نداید .با تشکر

احمد رضا
احمد رضا

سلام خسته نباشید .
۱۷ سالم قدم ۱۵۰. می‌خوام ی خورده بلند تر شم چ قرصی پیشنهادی میکنید که عوارض هم نداشته باشه

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  احمد رضا

سلام کاربر عزیز
در سنی هستید که امکان دارد داروهای تزریقی توسط متخصص غدد موثر واقع شود.

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  احمد رضا

سلام دوست عزیز
می توانید با انجام حرکات کششی و ورزش های مخصوص رژیم غذایی حاوی کلسیم و با تایید پزشک از ال ارژنین مصرف کنید.

Farid
Farid

سلام دراروی testovax و growth factor 9 تو ایران هست از کجا بخرم تو اپ مثبت سبز هم نبود ممنون میشم

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  Farid

سلام دوست عزیز مثبت سبز اجازه فروش داروهای که نیاز به نسخه و تایید پزشک دارند را ندارد پیشنهاد می کنم به داروخانه های حضوری همراه با نسخه پزشک مراجعه کنید و یا با 1490 تماس بگیرید.

اشکان
اشکان

سلام چگونه باید این دارو دریافت کنم یا خریداری کنم؟؟

یزدان
یزدان

سلام خسته نباشید قرس فاکتور رشد من تو یه سایت دیدم نوشته غضروف ساز و برای افرادی که سن بلوغ رد کردن استفاده میشه برای افزایش قد .میخام بدونم حقیقته .و از کجا تهیه میشه کرد این مکملو

سجاد
سجاد

سلام من 21سال دارم، 175سانت قدمه و به نسبت هم زود بالغ شدم.
آیا مکملها برای بنده هم کارگشاست؟
از چه مکملی استفاده کنم؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  سجاد

سلام دوست عزیز
لطفا با پزشک متخصص مشورت کنید در صورت تجویز دکتر مصرف شود

یزدان
یزدان

سلام خسته نباشید مکمل فاکتور رشد توی یه سایتی نوشته غضروف ساز و برای کسانی که از بلوغ گذشتن باعث افزایش قد میشه .میخاستم بدونم حقیقته واگر افزایش قد میده از کجا تهیه کنیم

Shahrzad
Shahrzad
پاسخ به  یزدان

امکانش هست بفرمایید که قرص Growth factor + یا Growth factor9 رو از کجا در تهران میتونم تهیه کنم

حامد رستمی
حامد رستمی
پاسخ به  Shahrzad

تویی ایران نیست فقط آمریکا