اطلاعاتی در مورد راهنمای خرید اسپری تاخیری

امتیاز دهید

روابط زناشویی موفق باعث استحکام پایه‌های خانواده خواهد شد. در پایان یک رابطه جنسی موفق، زن و مرد هر دو احساس رضایت و آرامش دارند. اما گاهی مشکلات جنسی باعث ایجاد مشکلات زیادی می‌شود که حتی خیلی از آن‌ها منجر به طلاق خواهند شد. درواقع مشکلات جنسی در بین زن و مرد، انواع بسیار متفاوتی […]

راهنمای خرید اسپری تاخیری

روابط زناشویی موفق باعث استحکام پایه‌های خانواده خواهد شد. در پایان یک رابطه جنسی موفق، زن و مرد هر دو احساس رضایت و آرامش دارند. اما گاهی مشکلات جنسی باعث ایجاد مشکلات زیادی می‌شود که حتی خیلی از آن‌ها منجر به طلاق خواهند شد. درواقع مشکلات جنسی در بین زن و مرد، انواع بسیار متفاوتی دارد و یکی از رایج‌ترین مشکلات جنسی که باعث نارضایتی طرفین می‌شود، انزال زودرس است. به این معنی که مرد در کمتر از یک دقیقه به ارضا می‌رسد. پس ‌از اینکه دلیل انزال زودرس را کشف کردید، یکی از ابزارهایی که می‌تواند به شما کمک زیادی در طولانی شدن رابطه جنسی‌تان کند، اسپری تاخیری است. ما در این مقاله راهنمای خرید اسپری تاخیری و نحوه استفاده از آن را برای شما شرح می‌دهیم.

بررسی انزال زودروس و لزوم استفاده از اسپری تاخیری

انزال زودرس به شرایطی می‌گویند که بدون اختیار فرد در کمتر از یک تا دو دقیقه از شروع رابطه جنسی، انزال صورت می‌گیرد. شاید جالب باشد که بدانید در جهان تقریبا درصد بالایی از افراد از انزال زودرس رنج می‌برند. در بسیاری از موارد انزال زودرس و البته نداشتن اطلاعات کافی در مورد دلیل بروز آن و نحوه درمان، این مشکل باعث طلاق زوجین می‌شود. اما خوب است تا دلایل انزال زودرس را بدانید.

برخی از شایع‌ترین دلایل انزال زودرس عبارت‌اند از: مشکلات هورمونی، بیماری‌های زمینه‌ای، مصرف برخی داروها، اضطراب، افسردگی، تجربه جنسی کم و همچنین فاصله زياد بين روابط جنسی. در بسیاری از مواقع فرد در منزل و با انجام برخی از تکنیک‌‌ها و درمان های خانگی زود انزالی و همچنین با کسب تجربه و استفاده از اسپری های تاخیری که ما در ادامه راهنمای خرید اسپری تاخیری را بیان می‌‌کنیم، می‌تواند انزال زودرس را کنترل کند. اما همان‌طور که به این موضوع اشاره کردیم، انزال زودرس می‌تواند دلایل جسمی داشته باشد. در این صورت حتما باید تحت نظر پزشک خود درمان را آغاز کنید.

انواع اسپری تاخیری

اسپری تاخیری چیست ؟

اگر از انزال زودرس رنج می‌برید و یا حتی به داشتن رابطه طولانی‌تر علاقه دارید، یکی از راه‌های طولانی کردن رابطه جنسی‌تان اسپری تاخیری است. اسپری تاخیری در حقیقت نوعی اسپری بی‌حس‌کننده موضعی محسوب می‌شود که با بی‌حس کردن آلت تناسلی مرد، جلوی خروج سریع منی از بدن مرد و انزال زودرس را می‌گیرد. این اسپری‌ها به‌طورکلی با مسدود کردن راه‌های انتقال پیام‌های عصبی به آلت تناسلی، میزان تحریک حسی در این ناحیه را کاهش می‌دهند و منجر به طولانی‌تر شدن رابطه جنسی می‌شوند. انواع مختلف اسپری تاخیری در بازار موجودند. برای خرید و مصرف این اسپری‌ها، بهتر است اول راهنمای خرید اسپری تاخیری، را بخوانید و یا از نحوه استفاده آن اطلاعات کسب کنید تا دچار مشکل نشوید. البته به این موضوع دقت کنید که مصرف اسپری‌های تاخیری برای درمان زودانزالی تنها راهی موقت بوده و شما برای درمان ابتدا باید دلیلی انزال زودرس را بدانید.

خرید اسپری تاخیری 

X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف:439.000 تومان
X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت اصلی: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف: 439.000 تومان

راهنمای خرید اسپری تاخیری

در سال‌های اخیر شاهد تولید انواع بسیار متفاوتی از اسپری‌های تاخیری بوده‌ایم. شاید اگر به داروخانه روید و قصد خرید یک اسپری تاخیری را داشته باشید، با دیدن ویترین اسپری‌ها کمی گیج شده و انتخاب برایتان سخت شود. بهتر است قبل از اقدام به خرید اسپری تاخیری کمی در مورد آن تحقیق کنید تا در داروخانه با کمک آن‌ها بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید. در ادامه ما راهنمای خرید اسپری تاخیری را ارائه می‌دهیم.

انواع مختلف اسپری تاخیری

شاید تصورتان این باشد که اسپری‌های تاخیری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند و همه با هم مشابه هستند. درست است که همه آن‌ها باعث بی‌حس شدن آلت تناسلی و طولانی شدن رابطه جنسی می‌شوند، اما با توجه به ترکیباتشان کمی با هم متفاوت هستند. بهتر است قبل از انتخاب و خرید یک اسپری تاخیری ابتدا دانش کافی از ترکیبات آن داشته باشید. ما در اینجا شما را با مهم‌ترین ترکیبات انواع اسپری‌های تاخیری آشنا خواهیم کرد.

اسپری تاخیری حاوی لیدوکائین

یکی از اسپری‌‎هایی که در راهنمای خرید اسپری تاخیری به آن اشاره می‌شود، اسپری تاخیری حاوی لیدوکائین در حقیقت نوعی داروی بی‌حسی است که در جراحی‌های موضعی مانند جراحی‌های لثه و دندان، معمولا مورداستفاده قرار می‌گیرد. خوب است بدانید که شروع اثر لیدوکائین ۲ تا ۵ دقیقه و طول مدت اثر آن نیز متوسط است. اما لیدوکائین در سال‌های اخیر یکی از رایج‌ترین ترکیبات اسپری‌های تاخیری محسوب می‌شود. البته برای بی‌حس کردن آلت تناسلی، اسپری‌های لیدوکائین را باید 10 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی مصرف کنید تا تاثیر خود را به‌خوبی بگذارد.

اگرچه این اسپری می‌تواند طول مدت رابطه جنسی را زیاد کند؛ اما در بسیاری از مواقع باعث می‌شود تا مرد از رابطه جنسی لذت نبرد. شما باید پس از مصرف اسپری لیدوکائین برای دخول از کاندوم استفاده کنید تا شریک جنسی‌تان دچار بی‌حسی موضعی نشود. در برخی از موارد بسیار نادر، افراد به استفاده از مصرف موضعی لیدوکائین حساسیت داشته و دچار سوزش، گزش، ورم یا حساسیت پوست به لمس، خارش و کهیر می‌شوند. بنابراین اگر به لیدوکائین حساسیت دارید، حتما ترکیبات روی جلد اسپری تاخیری را بخوانید.

اسپری تاخیری حاوی بنزوکائین

بنزوکائین نیز یکی دیگر از داروهای بی‌حسی موضعی و البته داروی ضد درد و التهاب در برخی مواقع است. برخی از اسپری‌های تاخیری و البته بیشتر ژل‌های تاخیری حاوی بنزوکائین هستند. بهتر است بدانید که میزان بی‌حس کردن بنزوکائین کمتر از لیدوکائین است. البته گاهی در اسپری‌های بنزوکائین از درصد بالاتری از آن استفاده می‌کنند؛ به‌طوری‌که هم اسپری تاخیری بنزوکائین 10 درصد و هم 20 درصد در بازار موجود است. بنزوکائین نیز مانند لیدوکائین، ممکن است فرد را دچار برخی حساسیت‌های پوستی کند. البته افرادی که به پارابن‌ها و پارافنيلن دي آمين حساس هستند، احتمالا به اسپری‌های تاخیری حاوی بنزوکائین نیز احتمالا حساسیت خواهند داشت.

نکات مهم در انتخاب اسپری تاخیری

پس ‌از اینکه از ترکیبات اسپری تاخیری خود مطمئن شدید که از حساسیت‌های احتمالی جلوگیری کنید، بهتر است به ویژگی‌های دیگر هر اسپری توجه کنید. برای مثال به‌عنوان راهنمای خرید اسپری تاخیری اگر می‌خواهید در حمام و یا استخر رابطه جنسی داشته باشید، باید از اسپری‌های تاخیری ضدآب استفاده کنید. بعضی از شرکت‌ها انواع مختلف اسپری‌های تاخیری ضدآب تولید می‌کنند. نکته دیگر در مورد رابطه جنسی دهانی پس از مصرف اسپری تاخیری است. حتما با مشورت مسئول داروخانه اسپری مناسب آن را تهیه کنید.

چراکه پس از مصرف بیشتر اسپری‌های تاخیری، اگر شریک جنسی‌تان رابطه جنسی دهانی داشته باشد، با بی‌حسی روبرو می‌شود. نکته مهم دیگر رایحه اسپری تاخیری است. اگر علاقه‌ای به اسپری معطر ندارید، حتما نوع بدون بو را انتخاب کنید. دقت کنید که سرعت عمل تاثیرگذاری و بی‌حس‌کنندگی اسپری‌ها با یکدیگر متفاوت است. بنابراین حتما راهنمای محصول را مطالعه کنید. نکته آخر مربوط به قیمت محصول می‌شود. هر فرد با توجه به بودجه خود می‌تواند انواع اسپری‌های تاخیری داخلی یا خارجی را تهیه کند.

مشکلات زناشویی

نحوه مصرف اسپری تاخیری

پس ‌از اینکه اسپری تاخیری را برای طولانی شدن رابطه جنسی خود تهیه کردید، باید بدانید که به‌درستی از آن استفاده کنید. ابتدا با خواندن راهنمای محصول از طول زمان اثربخشی آن مطمئن شوید. به‌طورکلی بیشتر اسپری‌های تاخیری باید حداقل 10 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی مصرف شوند تا آلت تناسلی خوب بی‌حس شود. البته دقت کنید که برای اثربخشی بهتر، خوب است که آلت تناسلی خود را قبل از مصرف اسپری با آب و صابون بشویید. زمانی که آلت تناسلی به حالت نعوظ درآمد، اسپری تاخیری را با فاصله 5 تا 10 سانتی‌متری از آلت، به زیر آلت تناسلی دقیقا زیر کلاهک آن اسپری کنید. دقت کنید که هرگز آن را به بیضه های خود اسپری نکنید و البته مانع ورود آن به مجاری ادراری شوید.

برای اینکه مانع بی‌حس شدن موضعی آلت تناسلی شریک جنسی خود شوید، بهتر است در هنگام دخول از کاندوم استفاده کنید. در درصد بسیار کمی از افراد ممکن است بی‌حسی پس از 20 دقیقه هم صورت نگیرد. در این صورت می‌توانید برای بار دوم بااحتیاط و مقدار کم‌مصرف کنید.

عوارض مصرف اسپری تاخیری

یکی دیگر از نکاتی که در راهنمای خرید اسپری تاخیری باید به آن توجه داشته باشید، عوارض این اسپری‌ها است. شاید این گمان باشد که چون اسپری تاخیری موضعی استفاده می‌شود، پس عوارضی ندارد. اما باید بدانید که اسپری تاخیری جذب بدن می‌شود. برخی از افراد ممکن است به اسپری‌های تاخیری و البته مواد تشکیل‌دهنده آن‌ها حساسیت داشته باشند. در صورت وجود حساسیت در آن‌ها ممکن است دچار قرمزی، خرش، سوزش و کهیر شوند. در این صورت حتما اسپری تاخیری خود را تغییر دهید. یکی دیگر از عوارض اسپری تاخیری مربوط به استفاده بیش‌ازحد از آن است. در صورت استفاده بیش‌ازحد اسپری تاخیری فرد با اختلالات نعوظ روبرو خواهد شد. در مواردی هم شریک جنسی دچار اختلالات می‌شود. مصرف این اسپری در دوران بارداری توصیه نمی‌شود. گاهی ممکن است بهتر باشد تا به جای اسپری تاخیری از قرص‌های تاخیری نیز استفاده کنید.

توصیه می‌شود این مقاله را مطالعه فرمایید: معرفی انواع قرص تاخیری موجود در داروخانه

سخن پایانی

داشتن یک رابطه جنسی مطلوب و رضایت‌بخش باعث استحکام زندگی زناشویی می‌شود. مشکلات جنسی زن و مرد در بسیاری از مواقع از دلایل مهم طلاق محسوب می‌شود. در این میان زودانزالی یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی در مردان است. استفاده از اسپری‌های تاخیری یکی از کمک‌های منحصربه‌فرد برای طولانی شدن رابطه جنسی به شمار می‌رود. خوب است قبل از خرید، راهنمای خرید اسپری تاخیری را مطالعه کنید و با ترکیبات و مسائل مربوط به آن آشنا شوید. به‌طورکلی باید بگوییم که مصرف اسپری تاخیری تنها یک راه موقت برای طولانی شدن رابطه جنسی محسوب می‌شود و فرد برای درمان زودانزالی باید ریشه‌ای این مشکل را حل کند.

مطالب مرتبط
دسته بندی: محصولات جنسی
بحث و تبادل نظر
guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رحمانی
رحمانی

شما اسپری تاخیری را بیشتر تجویز می کنید یا مصرف قرص؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  رحمانی

پیشنهاد می کنیم مقاله قرص تاخیری یا اسپری تاخیری را کامل مطالعه کنید. در این مقاله به مزایا و معایب هر دو محصول تاخیری اشاره شده است که شما می توانید با توجه به نیاز خود و موارد ذکر شده به پاسخ سوال خود برسید.