مجله مثبت سبز

ماسک ضد چروک خانگی

5/5 - (1 امتیاز)

حتما لازم نیست برای تهیه ماسک صورت از محصولات موجود در بازار استفاده کنید. شما می‌توانید با ساده‌ترین روش ممکن یک ماسک ضد چروک خانگی را برای خود تهیه نموده و هر چند وقت یکبار آن را روی پوست خود قرار دهید تا به مرور زمان شاهد کاهش چین و چروک‌های خود باشید. ماسکی که […]

طرز تهیه را در این ویدیو ببینید:
پخش ویدیو

حتما لازم نیست برای تهیه ماسک صورت از محصولات موجود در بازار استفاده کنید. شما می‌توانید با ساده‌ترین روش ممکن یک ماسک ضد چروک خانگی را برای خود تهیه نموده و هر چند وقت یکبار آن را روی پوست خود قرار دهید تا به مرور زمان شاهد کاهش چین و چروک‌های خود باشید. ماسکی که طرز تهیه آن در این ویدیو به شما عزیزان ارائه می‌شود، هم ضد چروک، هم نرم کننده و هم روشن کننده پوست است. تماشا کنید، تهیه نمایید و لذت ببرید.

مواد لازم برای تهیه ماسک ضد چروک خانگی

جهت تهیه این ماسک به مواد زیر نیاز دارید:

  • یک قاشق چایخوری عسل
  • یک قاشق چایخوری ماست
  • چند قطره لیمو ترش
  • دو عدد کپسول ویتامین E

طرز تهیه

برای اینکه بتوانید از روغن موجود در قرص ویتامین E استفاده کنید می‌توانید آن را با سوزن سوراخ کرده تا روغن آن خارج شود. کلیه موادی که در قسمت بالا به آنها اشاره کردیم را با یکدیگر مخلوط نموده و به مدت 15 الی 20 دقیقه روی پوست خود قرار دهید. این ماسک پوست شما را نرم و لطیف کرده، آن را روشن می‌کند و در کاهش چین و چروک نیز موثر است. پیشنهاد می‌شود که از این ماسک هفته‌ای یک الی 2 بار استفاده نمایید تا نتایج شگفت‌انگیز آن را به مرور مشاهده کنید.

بررسی ترکیبات موجود در ماسک ضد چروک خانگی

عسل نرم کننده پوست است و علاوه بر اینکه به رفع آکنه کمک می‌کند، در بهبود خشکی پوست و اگزما نیز موثر است. عسل روشن کننده پوست بوده و جای زخم و اسکار را از بین می‌برد. از عسل به عنوان یک ضد چروک نیز می‌توان بهره گرفت.

لیمو ترش با داشتن ویتامین C دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده و با از بین بردن رادیکال‌های آزاد به سالم نگه داشتن سلول‌های پوستی کمک می‌کند. لیمو در بسته شدن منافذ باز پوست نیز موثر بوده و با استفاده از آن می‌توان پوستی صاف‌تر و درخشان‌تر داشت.

ماست حاوی اسید لاکتیک بوده و به جمع شدن منافذ پوست و کاهش چین و چروک‌های ظریف پوستی کمک می‌کند. ماست در رطوبت‌رسانی به پوست نیز موثر است.

ویتامین E نیز خاصیت آنتی اکسیدانی فوق‌العاده قوی داشته و علاوه بر کاهش چین و چروک در کاهش آسیب اشعه UV به پوست نیز می‌تواند مفید باشد. به طور کلی ویتامین E پوست را شفاف، روشن و لطیف می‌کند.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گلاره خسروی
گلاره خسروی

امتحان می کنیم امیدواریم که خوب باشه