اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد؟

5/5 - (1 امتیاز)

مشکلات جنسی در روابط زناشویی تأثیر بسیار مخربی دارد. زود انزالی در مردان نیز یکی از این مشکلات است که در مقالات قبل نیز به راه‌های درمان و پیشگیری از وقوع آن پرداخته‌ایم. همانطور که می دانید محصولات مختلفی از جمله ژل، کرم، اسپری و قرص برای درمان موقت زود انزالی در بازار موجود است. […]

اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد ؟

مشکلات جنسی در روابط زناشویی تأثیر بسیار مخربی دارد. زود انزالی در مردان نیز یکی از این مشکلات است که در مقالات قبل نیز به راه‌های درمان و پیشگیری از وقوع آن پرداخته‌ایم. همانطور که می دانید محصولات مختلفی از جمله ژل، کرم، اسپری و قرص برای درمان موقت زود انزالی در بازار موجود است. در این بین اسپری تاخیری محبوب‌ترین آن‌هاست. دلایل زیادی نیز وجود دارد که این میزان محبوبیت را توجیه می‌کند. اما سوالی که برای مصرف کنندگان این محصول همیشه مطرح است، این است که اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد ؟ حداکثر میزان استفاده از آن در روز چقدر است و چطور می‌توان تأثیر اسپری تاخیری را افزایش داد؟

این سؤال‌ها همواره برای افرادی که در دفعات متعدد از اسپری تاخیری استفاده می‌کنند و یا قصد خرید اسپری تاخیری را دارند مطرح است. سؤال‌هایی که پاسخ آن‌ها می‌تواند در انتخاب راه درمان بهتر برای زود انزالی و یا خرید یک اسپری تاخیری موثرتر به افراد کمک کند. در ادامه با ما در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز همراه باشید تا ببینیم واقعاً اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد و چرا این محصول محبوبیت زیادی پیدا کرده است؟

آنچه در این مقاله می خوانیم

عملکرد اسپری تاخیری

برای پاسخ به این سؤال که اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد ؟ ابتدا بهتر است به سراغ عملکرد اسپری تاخیری برویم.

معمولاً اکثر مردان اسپری تاخیری را با لیدوکائین می‌شناسند. برخی افراد نیز در واقع از اسپری لیدوکائین به عنوان اسپری تاخیری استفاده می‌کنند. اما بهتر است بدانید اسپری‌های تاخیری انواع متفاوتی دارند که درصد لیدوکائین نیز در آن‌ها متفاوت است. در واقع با پیشرفت علم در زمینه مشکلات جنسی، محصولات جدیدتری با عوارض کمتر و تأثیر بیشتر روانه بازار می‌شود. اسپری تاخیری نیز در طول سال‌های اخیر بهبودهای زیادی داشته و برخلاف باور عموم دیگر به اندازه سابق در آن از لیدوکائین استفاده نمی‌شود.

لیدوکائین ماده‌ای است که برای بی حس کردن مورد استفاده قرار می‌گیرد. اسپری تاخیری بر پایه لیدوکائین نیز با بی حس کردن آلت تناسلی مردان و از بین بردن حساسیت سر آلت، به افزایش زمان انزال مردان کمک می‌کند. اما برخی از برندها اسپری تاخیری گیاهی ارائه می‌دهند که بر پایه لیدوکائین نیست و در آن‌ها از گیاهانی مانند جنسینگ استفاده می‌شود. این نوع اسپری‌ها میزان حساسیت آلت تناسلی را کاهش داده و زمان انزال را افزایش می‌دهند. برای اینکه بفهمید واقعاً اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد ؟ بهتر است با نحوه مصرف درست آن نیز آشنا شوید.

X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف:439.000 تومان
X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت اصلی: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف: 439.000 تومان

اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد ؟

نحوه مصرف اسپری تاخیری برای بیشتری تأثیر

برخی از افرادی که از اسپری تاخیری برای برطرف کردن زود انزالی استفاده می‌کنند، از این که چرا این اسپری‌ها تأثیر به موقع ندارند و یا برای شریک جنسی آن‌ها ایجاد مشکل می‌کنند شاکی هستند. باید گفت در واقع این مشکلات به خودی خود مربوط به اسپری تاخیری و تأثیر آن نیست. بلکه این مصرف نادرست آن است که مشکلات این چنینی را پدید می‌آورد. برای اینکه بفهمیم واقعاً اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد به نحوه درست مصرف این محصول در ادامه دقت کنید.

برای اینکه بیشترین تأثیر را از اسپری تاخیری داشته باشید بهتر است به طور کامل دستورات نوشته شده بر روی آن را رعایت کنید. این دستورات محصول به محصول و برای برندهای مختلف متفاوت است. اما مواردی نیز میان همه آن‌ها مشترک است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

  • اسپری تاخیری بیاد حدود 15 تا 5 دقیقه قبل از نزدیکی بر روی آلت تناسلی اعمال شود. البته این مورد هم بستگی به برند محصول دارد که البته بر روی همه انواع اسپری تاخیری زمان درست استفاده از آن نوشته شده است. با این حال نکته قابل ذکر این است که اسپری تاخیری برای مؤثرتر بودن نیاز به زمان دارد. اسپری تاخیری گیاهی ممکن است به زمان بیش از 30 دقیقه نیز نیاز داشته باشد.
  • در هر بار استفاده بیش از اسپری تاخیری آن را بیش از 3 بار اسپری نکنید. همانطور که اشاره کردیم، اکثر اسپری‌های تاخیری موجود در بازار از لیدوکائین و یا مواد بی حس کننده مشابه آن استفاده می‌کنند. استفاده بیش از حد از اسپری تاخیری در یک بار استفاده می‌تواند لذت رابطه جنسی را به طور کلی از بین ببرد. توصیه ما به شما این است که ابتدا با یک بار اسپری کردن شروع کنید و 5 دقیقه صبر کنید. اگر پوست آن را جذب کرد به همین مقدار بسنده کنید و از رابطه خود لذت ببرید.
  • ناحیه درست را مورد هدف قرار دهید. برای اینکه اسپری تاخیری بهترین تأثیر خود را داشته باشد، مهم است که آن را روی درست‌ترین ناحیه آلت تناسلی اسپری کنید. درست‌ترین ناحیه برای اسپری کردن ناحیه زیرین سر آلت تناسلی است. البته برخی برندها نیز توصیه می‌کنند اطراف آن نیز اسپری شود. اما نیاز نیست اسپری روی کل آلت تناسلی اعمال شود.
  • بهتر است پس از اعمال اسپری و قبل از نزدیکی آلت را با آب ولرم و یا دستمال از اسپری پاک کنید. زیرا باقی ماندن اسپری ممکن است باعث ایجاد حساسیت‌های پوستی و یا انتقال مواد مضر به شریک جنسی شود. البته برخی ترکیبات برخی برندها نیز کاملاً قابل جذب هستند و نیازی به تمیز کردن ندارند.

با رعایت این نکات قبل از نزدیکی می‌توان متوجه شد که اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد . اما اگر هنوز در مرحله تحقیق درباره این محصول هستید برای یافتن پاسخ در ادامه با ما همراه باشید.

اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد ؟

اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد ؟

افرادی که از اسپری تاخیری استفاده می‌کنند سه دسته هستند. افرادی که از بعد از دوران بلوغ با مشکل زود انزالی جدی روبرو هستند، افرادی که زود انزالی گذرا و موقت را تجربه می‌کنند و افرادی که صرفاً قصد دارند رابطه جنسی طولانی‌تر از حد نرمال خود داشته باشند. برای اینکه بفهمیم اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد ، باید به سراغ تحقیقات انجام شده بر روی گروه اول برویم.

تحقیقات زیادی توسط پزشکان و محققان بر روی تأثیر اسپری تاخیری بر روی افرادی که از زود انزالی طولانی مدت در رنج می‌برند انجام شده است. اگر بخواهیم همه این تحقیقات را به طور خلاصه بگوییم، باید گفت در نتیجه تمام تحقیقات این نتیجه به وضوح دیده می‌شود که افراد با زمان ارگاسم زیر یک دقیقه (40 ثانیه) پس از استفاده سه ماهه از اسپری تاخیری (با دوز لیدوکائین 7.5 الی 9 میلی گرم) به زمان ارگاسم 4 دقیقه رسیدند. در این تحقیقات علاوه بر زمان انزال، میزان لذت از رابطه جنسی در هر دو طرف نیز مورد بررسی قرار گرفت و نتیجه آن افزایش لذت هر دو طرف بود. در واقع در اکثر آزمایشات انجام شده افراد با اجرای درست دستور العمل استفاده از اسپری تاخیری علاوه بر رفع زود انزالی به افزایش لذت در رابطه جنسی نیز دست یافتند.

برای اینکه دقیق‌تر به سؤال ” اسپری تاخیری چقدر تأثیر دارد ؟” پاسخ دهیم، بهتر است به این نکته اشاره کنیم که بسیاری افراد فکر می‌کنند اسپری تاخیری تنها تأثیر زودهنگام دارد و استفاده طولانی مدت از آن عوارض آن را افزایش می‌دهد. در صورتی که این باور غلط است. با وجود برندهای معتبر آزمایش شده‌ای که در بازار وجود دارد، اگر یک برند مطمئن انتخاب کنید که همه جزئیات از نحوه درست مصرف تا عوارض احتمالی محصول را شرح داده باشد، می‌توانید از تأثیر طولانی مدت اسپری تاخیری مطمئن باشید. زیرا سال‌هاست که متخصصان در حال تحقیق بر روی این محصولات هستند.

مطالب مرتبط
دسته بندی: محصولات جنسی
بحث و تبادل نظر
guest

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرشید
فرشید

سلام خسته نباشید مرسی از همه توضیحات ولی بصورت حداقلی زمان رو نیز ذکر میکردین آیا برای افراد با انزال زودرس اسپری ای با کیفیت می‌تواند بیش از نیم ساعت نیز تاخیر ایجاد کند؟

کارشناس علمی و بهداشتی
کارشناس علمی و بهداشتی
پاسخ به  فرشید

همراه گرامی
این مورد زمان مشخصی ندارد و بستگی به فرد و شرایط دارد.

هاها
هاها

آن را بست تو این چند لحظه بعد به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که ۴۵۰۰۰ سلام که به دنبال این زمینه را در این زمینه به این نتیجه رسیدم و در نهایت به عنوان یکی انسان است که به من گفت سلاح‌های اتمی در آن را از طریق ایمیل آگاه و به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که به این نتیجه رسیدم که

522
522
پاسخ به  هاها

نظرت خیلی بهم کمک کرد

Ali
Ali

ممنون خوب بود