دوره مصرف قرص هیرویت چقدر است؟

3.7/5 - (24 امتیاز)

دوره مصرف قرص هیرویت چقدر است؟ هیرویت نام آشنایی برای اکثر افرادی است که حداقل یکبار در زندگی خود دچار ریزش مو و مشکلات مربوط به آن شده‌اند زیرا یکی از نخستین مکمل‌های غذایی که در صورت داشتن اختلالات مربوط به مو به افراد پیشنهاد می‌شود، قرص هیرویت است. این قرص مجموعه‌ای از ترکیبات موثر […]

دوره مصرف قرص هیرویت چقدر است؟

دوره مصرف قرص هیرویت چقدر است؟ هیرویت نام آشنایی برای اکثر افرادی است که حداقل یکبار در زندگی خود دچار ریزش مو و مشکلات مربوط به آن شده‌اند زیرا یکی از نخستین مکمل‌های غذایی که در صورت داشتن اختلالات مربوط به مو به افراد پیشنهاد می‌شود، قرص هیرویت است. این قرص مجموعه‌ای از ترکیبات موثر برای بهبود سلامت مو را در خود جای داده و بسیار محبوب است. بسیاری از افراد که قصد استفاده از قرص هیرویت را دارند، در مورد اینکه چند دوره باید آن را استفاده کنند، مردد بوده و نمی‌دانند آیا یک دوره کفایت می‌کند یا کم است! دوره مصرف قرص هیرویت موضوع مورد بحث در این مقاله است.

مزایای قرص هیرویت

رژیم غذایی نامناسب، ابتلا به برخی از بیماری‌ها، نوسانات هورمونی و استرس‌های فیزیولوژیکی یا عاطفی از جمله دلایل ریزش مو و ناسالم به نظر رسیدن مو هستند. همچنین کمبود ویتامین و مواد معدنی نیز می‌تواند یکی از علل ریزش مو به شمار آید. قرص هیرویت به گونه‌ای فرموله شده که با رساندن ویتامین‌ها و مواد مغذی به بدن، تکمیل‌کننده رژیم غذایی شما باشد.

ویتامین B کمپلکس، روی، آهن و اسیدهای آمینه سیستئین و متیونین از جمله ترکیبات موثر موجود در قرص هیرویت هستند. ویتامین‌های گروه B به حفظ سلامت مو کمک کرده و در کاهش استرس و بهبود تعادل هورمونی نیز موثر عمل می‌کنند. عنصر روی به رشد و ترمیم موها کمک کرده و تولید چربی در اطراف فولیکول مو را تنظیم می‌کند تا سبب درخشش موها شود.

اسیدهای آمینه ال-سیستئین و ال متیونین به تولید کراتین در مو کمک می‌کند. کراتین یک پروتئین طبیعی در ساختار مو بوده  که در استحکام موها و همچنین درخشش آنها تاثیرگذار است. به فواید قرص هیرویت دقت کنید:

  • تغذیه فولیکول مو، کمک به ضخیم شدن تارهای مو و افزایش درخشش آنها
  • تاثیرگذار در ریزش موی زنانه و مردانه
  • مفید برای ریزش مو پس از مصرف دارو یا اضطراب و استرس
  • تامین‌کننده ویتامین‌ها، مینرال‌ها و اسیدهای آمینه ضروری برای مو
  • فاقد مواد نگهدارنده و رنگ‌های مصنوعی
  • کمک به تامین سلامت پوست
  • ارتقاء سلامت عمومی بدن

قرص هیرویت

مصرف هیرویت برای افرادی که به دلیل تغذیه ناصحیح سلامت موهای خود را از دست داده‌اند، اشخاصی که دوره‌های شدید استرس را طی کرده‌اند، افرادی که ریزش مو دارند، اشخاصی که در معرض آلاینده‌ها قرار گرفته‌اند و همچنین افرادی که در پی تغذیه بهتر موهای خود هستند، می‌تواند مناسب باشد. اما دوره مصرف قرص هیرویت چقدر است؟

دوره مصرف قرص هیرویت چقدر است؟

بزرگسالان و نوجوانان بالای 16 سال می‌توانند از قرص هیرویت به صورت روزانه استفاده کنند. 30 عدد کپسول در بسته‌بندی این محصول وجود دارد که برای مصرف یک ماه کفایت می‌کند. برخی از افراد پس از 1 ماه و تنها با استفاده از یک دوره مصرف هیرویت به نتیجه دلخواه خود می‌رسند و حتی بر اساس گزارش‌های مردمی می‌توان گفت که بعضی از اشخاص از نخستین روزهایی که مصرف این مکمل را آغاز می‌کنند، نشانه‌های بهبود را در خود احساس می‌نمایند. در مورد برخی از اشخاص که کمبود ویتامین و مواد معدنی در آنها چندان زیاد نیست، ممکن است مصرف هیرویت تنها در یک دوره کافی باشد.

اما اغلب توصیه می‌شود که به منظور نتیجه‌گیری بهتر و تداوم علائم بهبود لازم است تا از قرص هیرویت در 3 دوره استفاده شود. بنابراین می‌توان گفت که دوره قرص هیرویت جهت کسب مطلوب‌ترین نتیجه 3 ماه است. یعنی 90 روز پشت سر هم باید قرص هیرویت را مصرف کرد تا به هدف نهایی دست یافت. اگر مصرف هیرویت را در نیمه راه قطع کنید و تا پایان 3 ماه تداوم مصرف نداشته باشید، ممکن است مشکل ریزش موی غیرطبیعی شما به طور کامل برطرف نشود.

در برخی موارد حتی می‌توان مصرف قرص هیرویت را تا بیش از 3 دوره نیز ادامه داد اما بهتر است در این زمینه با مشورت پزشک متخصص پیش بروید و خودسرانه دوره مصرف و یا دوز مصرف را افزایش ندهید.

قرص هیرویت را چند ماه بخوریم؟

در پاسخ به این سوال که دوره مصرف قرص هیرویت چقدر است گفتیم که بهتر است مصرف این مکمل را تا 3 ماه ادامه دهید. حالا شاید بپرسید که اگر این قرص را بیش از 3 ماه بخورید، چه اتفاقی می‌افتد؟ به توصیه پزشک می‌توانید دوره مصرف قرص هیرویت را حتما تا 6 ماه یا بیشتر هم برسانید. اما ابتدا پزشک باید بررسی کند که آیا واقعا برای کمک به رشد مو و توقف ریزش مو به ترکیبات بکار رفته در این قرص نیاز دارید یا نه. پس اگر خواستید هیرویت را بیش از 3 ماه مورد استفاده قرار دهید، نظر پزشک را جویا شوید.

ریزش مو

بهترین زمان مصرف قرص هیرویت

گفتیم که دستور مصرف قرص هیرویت به این صورت است که باید روزانه 1 عدد مورد استفاده قرار گیرد. از سوی شرکت سازنده قرص هیرویت عنوان شده که بهتر است از این فرآورده در کنار وعده صبحانه استفاده شود؛ در این صورت از عوارض قرص هیرویت که البته در موارد نادر ممکن است اتفاق بیفتد، پیشگیری به عمل می‌آید. اگر همیشه مکمل‌های غذایی را در زمان دقیق و مشخصی میل کنید، در این حالت احتمال فراموش کردن مصرف آن کم می‌شود. قرص هیرویت را می‌توان در کنار دیگر وعده‌های غذایی نیز استفاده کرد اما چنانچه اشاره کردیم، بهترین زمان مصرف همراه با صبحانه است.

خرید قرص هیرویت

مصرف قرص Hair-Vit علاوه بر اینکه در سلامت مو تاثیرگذار است، به حفظ سلامت پوست و استحکام ناخن‌ها نیز کمک می‌کند و همچنین سیستم دفاعی بدن شما را در مقابله با عوامل‌ بیماری‌زا ارتقاء می‌بخشد. بنابراین استفاده از قرص هیرویت به هنگام صبحانه مزایای دیگری نیز دارد و می‌تواند موجب شود تا روز خود را با انرژی و شادابی بیشتری آغاز نمایید.

  • دقت کنید که مصرف هیرویت برای کودکان مناسب نیست زیرا این فرآورده حاوی عنصر آهن بوده و چنانچه بیش از مقدار مورد نیاز برای کودک مورد مصرف قرار گیرد، در این صورت برای سلامتی کودک می‌تواند خطرناک باشد.

سخن پایانی

اگر بخواهیم بهترین مکمل‌های تاثیرگذار در سلامت مو و پوست را نام ببریم، قطعا باید به قرص هیرویت نیز اشاره کنیم. این قرص هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها قابل استفاده است. برخی از افراد با مصرف تنها 1 دوره قرص هیرویت شاهد قطع ریزش مو و بهبود سلامت موهای خود هستند و شاید نیازی نباشد که بار دیگر نیز آن را مورد مصرف قرار دهند. اما اگر ریزش موی فردی غیرطبیعی باشد و عامل آن نیز به کمبود ویتامین‌ها و مواد معدنی مربوط شود، دوره مصرف قرص هیرویت بهتر است تا 3 ماه یا 3 دوره ادامه یابد.

در این صورت می‌توان گفت که فرد نتیجه بهتری کسب خواهد کرد و ریزش مو بلافاصله پس از قطع مصرف به سراغ وی نخواهد رفت. نظرات خود را در مورد قرص هیرویت در پایان این مطلب با ما به اشتراک بگذارید تا راهنمای ما برای ارائه مطالب بهتر باشد.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت موزیبایی
بحث و تبادل نظر
guest

433 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
sanam
sanam

سلام وقت بخیر ایا این قرص باعث چاق شدن میشه

کارشناس علمی و بهداشتی
کارشناس علمی و بهداشتی
پاسخ به  sanam

سلام روز بخیر
قرص هیرویت یک مکمل ضد ریزشه که به دلیل داشتن ویتامینهای گروه ب و زینک ممکنه در بعضی از افراد باعث افزایش اشتها شود

Navid
Navid

سلام عزیز میخواستم بدونم میتونم بطور مداوم ازش استفاده کنم ؟یکی برای موهام بعد بدنسازی هم کار میکنم ضرری نداره؟بیشتر از ۶ماه هم هست

کارشناس تغذیه
کارشناس تغذیه
پاسخ به  Navid

سلام همراه گرامی، شما می‌توانید به مدت سه ماه ار این مکمل استفاده کنید و بعد از آن یک دوره استراحت دو تا چهار هفته‌ای ایجاد کنید. بعد از این مدت مصرف را به همین ترتیب در صورت تمایل ادامه دهید.

مهند
مهند

سلام مصرف قرص هیرویت حتما باید با تجویز پزشک باشد

کارشناس علمی و بهداشتی
کارشناس علمی و بهداشتی
پاسخ به  مهند

سلام روز بخیر
خیر قرص هیر ویت مکمل ضد ریزش میباشد که میتوانید روزی یک عدد میل کنید و نیازی به تجویز پزشک نیست

فرحناز
فرحناز

من قبلاً هیرویت استفاده میکردم موهام خیلی خوب شده بود بعد یکماه یکدفعه قطع کردم مجدد ریزش موی شدید گرفتم دوباره شروع کردم مدت دوماه و نیم هست هیرویت دارم میخورم ریزش کمتر شده ولی ریزش دارم، حالا بعد دوره ۳ ماه قرص پرفکتیل رو بخورم یا همزمان هیرویت هم بخورم روزانه هردوتا رو؟

کارشناس علمی و بهداشتی
کارشناس علمی و بهداشتی
پاسخ به  فرحناز

با سلام
روز بخیر
میتوانید از مکمل پرفکتیل که ترکیبات کاملتری دارند استفاده کنید

1 12 13 14