چطور در 90 روز سریع لاغر شوید؟

امتیاز دهید

گاهی اوقات حتی با وجود کم خوردن، از دست دادن چربی ناامید کننده است و گویی در این امر ناتوان هستیم. در این شرایط افراد ژنتیک و سوخت و ساز بدن خود را مذمت می‌کنند. چرا که آنها شاید کارهای بسیاری را آزمایش کرده‌اند و نتیجه مطلوب را دریافت نکرده‌اند. اما اگر تمایسل دارید در […]

چطور در 90 روز سریع لاغر شوید؟

گاهی اوقات حتی با وجود کم خوردن، از دست دادن چربی ناامید کننده است و گویی در این امر ناتوان هستیم. در این شرایط افراد ژنتیک و سوخت و ساز بدن خود را مذمت می‌کنند. چرا که آنها شاید کارهای بسیاری را آزمایش کرده‌اند و نتیجه مطلوب را دریافت نکرده‌اند. اما اگر تمایسل دارید در 90 روز سریع لاغر شوید تا انتهای این مطلب از داروخانه آنلاین با ما همقدم باشید.

با تمام این گفته‌ها باید گفت از دست دادن چربی آسان است. یعنی شما می‌توانید بدون تحمل گرسنگی، بدون انجام تمرینات کاردیو و بدون اینکه تمام روزهای هفته را در باشگاه وقت صرف کنید؛ در یک هفته یک کیلوگرم وزن از دست بدید.

در ادامه این نوشتار به شما خواهم گفت که چطور خیلی راحت و سریع لاغر شوید اما ابتدا باید بدانید که چرا شما قادر به از دست دادن وزن نیستید.

چرا نمی توانید چربی از دست دهید؟

ابتدا شما باید بدانید چه مقدار غذا می‌خورید، اگر شما نمی‌توانید چربی از دست دهید به این معنی است که شما غذای فراوان می‌خورید. برای لاغر شدن باید رژِیم غذایی شما دارای کالری کم باشد تا شما قادر به از دست دادن چربی باشید.

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف:253.000 تومان
کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت اصلی: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف: 253.000 تومان

در این شرایط اکثر مردم متوجه نیستند روزانه چه مقدار کالری دریافت می‌کنند. متاسفانه بسیاری از غذاهایی که مردم در طول روز می‌خورند سرشار از کالری است که در نتیجه افزایش کالری موجب چاقی می‌شود.

چه مقدار کالری در روز می سوازنید؟

کاردیو برای بسیاری از مردم اتلاف وقت است. معمولا یک ساعت راه رفتن بر روی تردمیل 500 کالری می‌سوزاند. این رقم بسیار پایین است اما مردم تصور می‌کنند چون کاردیو انجام می‌دهند مجاز به خوردن هر خوراکی هستند.

برای لاغر شدن با روش تمرینات کاردیو شما باید روزانه چند ساعت وقت خود را در باشگاه بگذرانید که مسلما این امکان برای بسیاری از مردم میسر نیست.

آیا شما غذای کم کالری مصرف نمی کنید؟

اگر شما با خوردن 500 کالری کمتر در روز قادر به از دست دادن یک کیلوگرم چربی در یک هفته نیستید پس باید روزانه 1000 کالری کمتر دریافت کنید. آیا واقعا باید اینطور باشد؟

خیر

چرا که اگر با این رویه پیش روید شما برای لاغر شدن باید در طول روز کالری بسیاری کمی را دریافت کنید که در درازمدت جوابی جز گرسنگی و ضعف بیش از حد برای شما نخواهد داشت. شما باید یک برنامه‌ریزی بلند مدت داشته باشید.

آیا شما غذای سالم می خورید و همچنان چاق هستید؟

باید گفت خوردن غذای سالم تضمینی برای لاغری نیست. چرا که بسیاری از آب میوه‌ها جزو غذاهای سالم هستند اما کالری و قند بالایی دارند. پس برای لاغر شدن تنها نمی‌توان به خوردن غذای سالم اکتفا کرد.

با غذای سالم سریع لاغر شوید آیا با دریافت کالری کمتر چربی بیشتری می سوازنید؟

اگر شما چربی نمی‌سوزانید دلیلش این است که شما کالری کمتری از آنچه که باید بسوزانید دریافت نمی‌کنید. به این معنی که شما باید کالری کمتر از آنچه که می‌سوزانید دریافت کنید.

با محاسبه کالری دریافتی در طی روز شروع کنید

شما باید از مقدار کالری دریافتی درطول روز آگاه باشید. اگر شما از میزان کالری آنچه که در طول یکماه می‌خورید آگاه باشید قطعا حواستان بیشتر به دریافت کالری خواهد بود.

مقدار کالری که می سوزانید را محاسبه کنید

با وجود ماشین حساب‌های متعدد و آنلاینی که وجود دارد شما می‌توایند میزان از دست دادن کالری را محاسبه کنید. اساس کار این برنامه ها مبتنی بر محاسبه تعداد کالری است که شما در طول 24 ساعت قادر به سوزاندن آن هستید که کاملا به جنسیت، سن، قد و وزن شما بستگی دارد.

برای از دست دادن چربی کمبود کالری ایجاد کنید

برای این منظور اگر روزانه 500 کالری کمتر دریافت کنید در پایان هفته شما 3500 کالری کمتر دریافت کرده‌اید که برابر است با نیم کیلوگرم چربی!

وقت خود را در انجام تمرینات کاردیو هدر ندهید

تمرینات کاردیو کمتر از آنچه که فکر می‌کنید موجب کالری سوزی می‌شوند و تنها یک ساعت تردمیل فقط 500 کیلوکالری می‌سوزاند.

جالبه توجه است اگر فقط یک کیک یا سیب زمینی سرخ شده نخورید خواهید توانست همین مقدار کالری را از دست دهید.

آیا شما یک ورزشکار حرفه ای هستید؟

قطعا اکثر آدم‌های اطراف ما در دسته بندی ورزشکاران حرفه‌ای نیستند که قادر باشند تا روزانه 4 تا 6 ساعت شنا کنند و 2 تا 3000 کالری بسوزانند پس بهترین کار برای عموم مردم فقط دریافت کالری کمتر است.

کالری سوزی در حد ورزشکاران حرفه ای فعالیت بیشتر داشته باشید اما روی آن خیلی حساب نکنید

در حقیقت حتی فعالیت بدنی بسیار داشتن هم موجب لاغری نمی‌شود، یعنی اگر شما 10000 قدم راه بروید بیشتر از 500 کالری نخواهید سوزاند. پس باید کمتر کالری دریافت کنید تا در کنار فعالیت بدنی بخشی از چربی‌های شما سوزانده شود.

سوالات متداول

با مطالعه دقیق این سوالات بسیاری از ابهامات ذهن شما برطرف خواهد شد و برای اینکه سریع لاغر شوید خواهید دانست چه کار باید کنید.

با وجود متابولیسم آرام چطور چربی از دست دهیم؟

در این شرایط تنها راه کمک به شما دریافت کمتر کالری است. با غذا کم خوردن بدن را دچار یک کمبود کالری می‌کنید که نتیجه آن از دست دادن چربی است.

برای از دست دادن چربی چه چیز باید خورد؟

مجدد باید گفت بهترین راه برای از دست دادن چربی فقط ایجاد کسری کالری است. بنابراین تا آنجا که می‌توانید پروتئین، سبزیجات و میوه‌جات را به رژیم غذای خود اضافه کنید.

آیا خوردن چربی موجب افزایش بافت چربی می‌شود؟

درسته که نام چربی خود لرزه بر اندام می‌اندازد، اما جالب است بدانید دریافت کالری اضافی موجب چاقی می‌شود نه دریافت چربی. در حقیقت برای هضم آسان بدن نیاز به دریافت چربی دارد.

در طول روز چند مرتبه باید غذا خورد؟

در حال حاضر دیگر افسانه خوردن سه وعده در روز منسوخ شده است. متخصصین اعتقاد دارند روزانه 4 الی 5 وعده غذا بخورید اما میزان هر وعده غذایی باید کوچک و کم کالری باشد.

آیا برای از دست دادن چربی باید تمرینات کاردیو انجام داد؟

لزوما خیر، اگر شما از تمرینات کاردیو لذت می‌برید انجام دهید اما مهمتر از آن رعایت رژیم غذایی و دریافت کالری کمتر است.

چطور سریع می توان چربی از دست داد؟

از دست دادن چربی بسیار سریعتر از ساختن عضله است. تقریبا هر یک کیلو چربی حدود 3500 کالری است بنابراین اگر در طول یک روز 500 کالری کمتر دریافت کنید در پایاین هفته قادر خواهید بود یک کیلوگرم چربی از دست بدهید.

در طول یکماه چه مقدار چربی می توان از دست داد؟

اگر فقط 500 کالری در روز کمتر دریافت کنید در پایان ماه شما 4 کیلوگرم چربی از دست می‌دهید.

بهترین رژیم غذایی برای لاغر شدن چیست؟

ابتدا باید یک برنامه‌ریزی برای درازمدت داشته باشید، یعنی بدون فکر اقدام به گرفتن رژیم‌های سنگین نکنید که پس از مدت کوتاهی بدن دچار ضعف و گرسنگی می‌شود. بنابراین سعی کنید از مقادیر بیشتر سبزیجات که حاوی فیبر هستند و پروتئین مصرف کنید و روزانه 500 کالری کمتر دریافت کنید.

بهترین رژیم غذایی برای لاغر شدن

توصیه سریع لاغر شوید

اگر واقعا قصد لاغری دارید و از اندام فعلی خود رنج می‌برید ضمن رعایت تمامی موارد مذکور می‌توانید به دسته‌بندی مکمل‌ لاغری هم نگاهی باندازید و با خواندن محتوای آنها، محصول سازگار با شرایط خود را پیدا کنید تا هر چه زودتر به خواسته خود یعنی لاغری دست یابید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: کاهش وزن
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها