معرفی ضد آفتاب های بیزانس و همه چیز درباره آن

1/5 - (2 امتیاز)

ضد آفتاب بیزانس محصولی فرانسوی است و یکی از محبوب ‌ترین و سبک ‌ترین ضد آفتاب های کرم پودری دنیا محسوب می‌شود. برند بیزانس با سابقه بیش از 25 سال در تولید ضد آفتاب توانسته محبوبیت بسیار بالایی در سراسر دنیا کسب کند. راز این محبوبیت در فرمولاسیون انحصاری محصولات، قیمت رقابتی و رضایتمندی مصرف‌کنندگان […]

معرفی ضد آفتاب‌های بیزانس و همه چیز درباره آن

ضد آفتاب بیزانس محصولی فرانسوی است و یکی از محبوب ‌ترین و سبک ‌ترین ضد آفتاب های کرم پودری دنیا محسوب می‌شود. برند بیزانس با سابقه بیش از 25 سال در تولید ضد آفتاب توانسته محبوبیت بسیار بالایی در سراسر دنیا کسب کند. راز این محبوبیت در فرمولاسیون انحصاری محصولات، قیمت رقابتی و رضایتمندی مصرف‌کنندگان نهفته شده است. باید توجه داشته باشیم که قیمت کرم ضد آفتاب با توجه به مواردی مثل تحت لیسانس بودن، ترکیبات، مزایای دیگر مثل ضد لک بودن و… تعیین می‌شود. در کشور ما نیز با وجود اینکه محصولات بیزانس به تازگی در سال‌های اخیر به کشور وارد شده اما توانسته از بسیاری از دیگر برندهای با سابقه و محبوب پیشی بگیرد. ما در این مقاله به معرفی کامل ضد آفتاب های بیزانس و قابلیت‌های برجسته آنها پرداخته ‌ایم.

اهمیت استفاده از کرم های ضد آفتاب

بهتر است بدانید که خورشید از خود، اشعه‌ فرابنفش UV را ساطع می‌کند که نوع A و B معروف‌ ترین آن‌ها هستند. هر دوی این اشعه‌ها با شکستن کلاژن پوست و ساخت رادیکال‌های آزاد می‌توانند باعث ایجاد کک‌ و مک، چروک و از همه مهم‌تر سرطان پوست شوند. اما باید بگوییم که اشعه‌های UVB باعث ایجاد آفتاب‌ سوختگی و پیری پوست خواهند شد و اشعه‌های UVA دلیل ایجاد سرطان پوست هستند. ضد آفتاب به ‌عنوان یک لایه محافظتی به‌ خوبی از پوست در برابر اشعه‌های یاد شده محافظت می‌کند. دقت کنید که اشعه‌های مضر خورشید در تمام فصول سال وجود دارند، بنابراین هرگز استفاده از ضد آفتاب را به فصول خاص موکول نکنید. برای مثال جالب است بدانید که در هوای برفی، مواجهه پوست صورت با پرتوهای مضر خورشید تقریبا دو برابر بیشتر خواهد شد.

معرفی برند بیزانس

معرفی برند بیزانس

بیزانس (Byzance) یک برند فرانسوی است که بیش از 25 سال در زمینه تولید کرم های ضد آفتاب فعالیت دارد. اگر سری به وب‌ سایت اختصاصی بیزانس بزنید خواهید دید که آن‌ها برای تولید بهترین محصول، سعی کرده‌اند تا از بازیگران و مدل‌های معروف سراسر جهان، به ‌عنوان مصرف ‌کننده برای کنترل کیفیت استفاده کنند.

قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف:97.600 تومان
قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت اصلی: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف: 97.600 تومان

 شاید برایتان جالب باشد که بدانید شرکت بیزانس برای صادرات محصول به قاره‌های مختلف، نیازهای پوستی و آرایشی مربوط به همان منطقه را بررسی کرده و اقدام به تولید محصول اختصاصی می‌کند. همچنین برای حمایت از محیط‌ زیست، در ترکیب محصولات بیزانس از عنصر سیلیسیم استفاده نمی‌شود.

معرفی ضد آفتاب های بیزانس

ضد آفتاب های بیزانس امروزه توانسته‌اند، جای خود را در بین مردم ایران باز کنند. چرا که این ضد آفتاب ها بر خلاف دیگر ضد آفتاب های خارجی، متناسب با مردم آسیا طراحی شده و با جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیا نیز ساخته‌شده ‌اند. کرم ضد آفتاب بیزانس از پوست در برابر اشعه UVB و UVA محافظت می‌کند. در فهرست محصولات بیزانس انواع کرم‌های ضد آفتاب رنگی و یا آرایشی دیده می‌شود. بهتر است بدانید که این کرم‌ها نه ‌تنها کیفیت آرایشی و پوشانندگی بسیار بالایی دارند، بلکه به دلیل عاری بودن از روغن‌های سنگین و کومدوژنیک، بسیار سبک هستند.

Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف:1.100.000 تومان
Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت اصلی: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف: 1.100.000 تومان

 اگر طرفدار کرم های ضد آفتاب کرم پودری و آرایشی هستید باید بدانید که برند بیزانس طیف رنگی بسیار کاملی برای انواع پوست‌ها ارائه می‌دهد. نکته مهم دیگر مات‌ کنندگی این کرم‌هاست که برخلاف خیلی از ضد آفتاب های دیگر پوست را براق نخواهد کرد. همچنین خاصیت ضد آب از دیگر نکات قابل توجه در این محصولات محسوب می‌شود.

ضد آفتاب بیزانس SPF 50 مخصوص پوست‌های خشک و حساس

 ضد آفتاب بیزانس SPF 50 مخصوص پوست های خشک و حساس

اگر پوستی خشک و حساس دارید که دائما با شستشو دچار خشکی و پوسته ‌پوسته شدن پوست می‌شوید، انتخاب ضد آفتاب بیزانس مخصوص پوست خشک و حساس گزینه خوبی برایتان است. این ضد آفتاب حاوی آب‌ رسان بوده و برای پوست‌های خشک و حساس خاصیت مرطوب‌کنندگی دارد. به دلیل وجود گلیسیرین در این نوع از کرم ضد آفتاب بیزانس، پوست شما حتی پس از شستشو خشک نمی‌شود.

همچنین اگر شما از جمله افرادی هستید که در اکثر مواقع دچار حساسیت‌های پوستی می‌شوید، با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. چرا که کرم‌های ضد آفتاب بیزانس، ضد حساسیت نیز هستند. این کرم بافت بسیار سبک و نرمی دارد به‌ طوری ‌که حتی می‌توانید برای پوست دور چشم هم از آن استفاده کنید. کرم یاد شده در 4 رنگ طراحی‌ شده است. با توجه به رنگ پوست خود و همچنین رنگ کرم پودر مورد نظرتان می‌توانید یکی از آن‌ها را برگزینید. دیگر نکته‌ای که در این بخش از معرفی ضد آفتاب های بیزانس باید بیان کنیم، این است که ماندگاری این نوع از کرم بیزانس در برابر رطوبت هوا یا تعریق حداقل 12 ساعت خواهد بود.

ضد آفتاب بیزانس مخصوص پوست خشک و حساس

 ضد آفتاب بیزانس SPF 50 مخصوص پوست های معمولی و چرب

بیزانس برای پوست‌های معمولی و چرب نیز در 4 رنگ مختلف ضد آفتاب دارد. اگر پوستی چرب دارید که پس از مصرف کرم پودر یا حتی ضدآفتاب پوستتان براق می‌شود، ضد آفتاب بیزانس بهترین انتخاب برایتان است. این محصول فاقد هرگونه چربی بوده و به دلیل وجود سالیسیلیک اسید در آن، ضد جوش نیز خواهد بود.

 این نوع ضد آفتاب با ویژگی ضد حساسیت و ضدالتهابی که دارد، آکنه‌های روی پوست را پس از مدتی درمان خواهد کرد. معمولا افرادی که پوستشان دارای منافذ باز است اغلب نگران استفاده از کرم پودر یا ضد آفتاب ها هستند. باید بگوییم این محصول حتی برای این افراد نیز مناسب خواهد بود. همچنین ضد آفتاب بیزانس به دلیل عاری بودن از ترکیبات غیر کومدون زا و ترکیبات روغنی، بافتی بسیار سبک دارد، به‌ طوری‌ که می‌توانید از این محصول اطراف چشم نیز استفاده کنید.

نکات مهم در مورد استفاده ضد آفتاب‌های بیزانس

نحوه مصرف

برای اینکه از این نوع کرم‌ها به نحو احسنت استفاده کنید، بهتر است به برخی نکات مهم توجه شود.

  • قبل از استفاده از ضد آفتاب صورت خود را از هرگونه آلودگی پاک کنید.
  • نیم ساعت قبل از اینکه در تماس با نور خورشید قرار بگیرید، از یک لایه ضد آفتاب بیزانس روی پوستتان استفاده کنید.
  • در صورتی ‌که در محیط بیرون ماندید هر دو ساعت یک ‌بار باید ضد آفتاب را تجدید کنید.
  • بهتر است از پاک‌کننده‌های ملایم برای تمیزی پوست استفاده کنید تا حساسیت خاصی برای پوست ایجاد نشود.

برتری ضد آفتاب بیزانس

بعد از معرفی ضد آفتاب های بیزانس و نکاتی در مورد استفاده از ضد آفتاب ها اگر بخواهیم به‌ طور خلاصه برتریضد آفتاب های بیزانس را نسبت به ضد آفتاب های دیگر بیان کنیم، می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

  • سبک بودن
  • ضد حساسیت
  • عاری از مواد شیمیایی مضر
  • ماندگاری بالا
  • پوشانندگی بالا
  • عاری از چربی‌ها
  • مات ‌کنندگی
  • کمک به رفع آکنه در پوست
  • کمک به رفع لکه‌های پوستی ناشی از آفتاب‌ سوختگی
  • مقاوم در برابر رطوبت و تعریق

آیا ضد آفتاب بیزانس دارای عوارض خاصی هستند ؟

یکی از عوارضی که اکثر ضد آفتاب ها بر روی پوست باقی می‌گذارند، ایجاد حساسیت‌های پوستی است. اما ضد آفتاب های بیزانس طوری طراحی ‌شده ‌اند که نه ‌تنها ضد حساسیت هستند، بلکه خاصیت درمانی نیز دارند. موضوع دیگری که عمدتا در مورد ضد آفتاب ‌ها مطرح می‌شود، مشکلی است که برای پوست دور چشم ایجاد می‌کنند. اما باز هم باید بگوییم، همان‌ طور که در بخش معرفی ضد آفتاب های بیزانس اشاره شد، به دلیل سبک بودن این نوع کرم‌های ضد آفتاب، استفاده آن‌ها برای دور چشم هم مضر نخواهد بود. پس به طور کلی کرم‌های ضد آفتاب بیزانس عارضه خاصی ایجاد نمی‌کنند و تاکنون هیچ‌ گونه موردی از مشکلات پوستی در اثر استفاده از آن‌ها، گزارش نشده است.

سخن پایانی

اگر به دنبال ضد آفتاب کرم پودری با قابلیت پوشانندگی بالا و در عین حال سبک و مات هستید، ضد آفتاب های بیزانس می‌تواند انتخاب بسیار خوبی برای شما باشد. این ضد آفتاب ها بر خلاف بسیاری از ضد آفتاب های رنگی دیگر، طیف رنگی گسترده‌ای دارند و برای انواع رنگ پوست مناسب هستند. خاصیت ضد لک، ضد جوش و آبرسانی این ضد آفتاب ها نیز از دیگر ویژگی های متمایز و خاص این محصول است. بیزانس مدعی است که این ضد آفتاب ها به خوبی پوست را کاور می‌کنند و باعث یکدست شدن پوست می‌شود. همچنین این محصول تا 12 ساعت بر روی پوست ماندگار است و حتی برای استفاده در مجالس و میهمانی ها نیز مناسب است.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
المیرا
المیرا

ببخشید ضدافتاب بیزانس درش موادضدچروک داره

سوگند
سوگند

سلام خسته نباشید
ببخشید هر چه spf ضد آفتاب بالاتر باشه بهتره یا خیر؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  سوگند

دوست عزیز درصد ضد آفتاب ها بیستر بر روی ماندگار و تمدید ضد آفتاب ها موثر است جهت اطلاع بیستر پیشنهاد میکنم حتما مقاله مقایسه فاکتور حفاظتی (SPF) را مطالعه کنید

مهری
مهری

سلام خسته نباشید
اینکه از ویژگی هاش به صورت کامل گفتید واقعا مفید بود و نکته مثبتش خرید راحت و مستقیم کرم ضد افتابشه
ممنون

سوگند سماواتی
سوگند سماواتی

سلام. معمولا در مورد ضد آفتاب ها توصیه میشه که هر چند ساعت یکبار باید، تجدیدشون کنیم. یک سوال برام پیش اومده. برای تجدید این ضد آفتاب ها آیا باید ابتدا صورت را بشوییم یا کرم را روی همون کرم قبلی بزنیم؟
ضمنا توضیحات مقاله تون خیلی عالی بود. ممنون