معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ضد جوش

3/5 - (2 امتیاز)

کرم ضد آفتاب ضد جوش محصولی است که جهت رفع نیاز پوستی افراد دارای پوست مستعد آکنه به صورت روزانه مورد استفاده موثر قرار می‌گیرد. افرادی که پوست‌های چرب دارند باید از شوینده‌های مخصوص پوست چرب و نیز از کرم‌های مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب ضد جوش و مواد آرایشی فاقد چربی استفاده کنند. همچنین […]

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ضد جوش

کرم ضد آفتاب ضد جوش محصولی است که جهت رفع نیاز پوستی افراد دارای پوست مستعد آکنه به صورت روزانه مورد استفاده موثر قرار می‌گیرد. افرادی که پوست‌های چرب دارند باید از شوینده‌های مخصوص پوست چرب و نیز از کرم‌های مرطوب کننده، کرم ضد آفتاب ضد جوش و مواد آرایشی فاقد چربی استفاده کنند. همچنین در این پوست‌ها باید دفعات شستشوی روزانه افزایش پیدا کند.

پوست چرب

این که چقدر پوست شما چرب به نظر می‌رسد با توجه به هر فصل و حتی هر هفته و حتی هر روز فرق می‌کند. مقدار هورمون‌ها، خلق وخو و آب و هوا روی مقدار چربی پوست تاثیر می‌گذارد. برخی افراد تنها در فصل تابستان مثلا زمانی که خیلی عرق می‌کنند در رابطه با چربی پوست خود با مشکل مواجه می‌شوند. برای این که در هر زمان و فصلی پوستتان سالم و زیبا باشد باید بدانید، در چه مواردی تغییر حالت پیدا می‌کند تا طبق آن رژیم غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی که استفاده می‌کنید را تغییر دهید.

برای مثال ممکن است شما هر روز تابستان برای شستن صورت خود به پاک کننده‌هایی که حاوی گلیکولیک اسید یا بتاهیدروکسی اسید است احتیاج پیدا کنید و در طول زمستان از محصولات دیگری استفاده نمایید. توجه داشته باشید، استفاده بیش از حد از بعضی محصولات منجر به خشکی پوست خواهد شد.

قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف:97.600 تومان
قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت اصلی: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف: 97.600 تومان

دلایل بروز جوش روی صورت

پوست یک عضو تنفسی و تسهیل کننده مسیر دو طرفه عبور برخی مواد و ترکیبات مهم از درون بدن به خارج است بنابراین با افزایش چربی پوست در این عملکرد اساسی پوست اختلال ایجاد خواهد شد. مهمترین گام برای رفع مشکلات ناشی از افزایش ترشحات غدد چربی پوست، دانستن علت آن است و در مرحله بعد رفع آن علت می‌تواند عوارض افزایش چربی پوست را رفع کند.

تجمع چربی و ترشح بیش از حد فولیکول باعث ایجاد جوش و آکنه و تخریب بافت پوست صورت آقایان می‌شود، همین موضوع زندگی روزمره و اجتماعی آنها را تحت تاثیر قرار می‌دهد و در مواردی موجب ایجاد اختلالات روحی و روانی در افراد می‌شود.

Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف:1.100.000 تومان
Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت اصلی: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف: 1.100.000 تومان

چربی معدنی که در بعضی از کرم‌های آرایشی و ضد آفتاب‌ها موجود است، عاملی قوی در مرطوب‌سازی پوست به شمار می‌آید اما باعث انسداد منافذ پوست و در نتیجه به وجود آمدن جوش صورت می‌شود. سیلیکون موجود در محصولات بهداشتی و آرایشی ماده دیگری است که باعث بسته شدن منافذ پوست می‌شود.

قبل از استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی مطمئن شوید که فاقد ماده کامدوژنیک باشند؛ یعنی مواد به‌کار رفته در این محصولات موجب انسداد منافذ پوستی نشوند. در بعضی مواقع حتی استفاده از محصولات آرایشی و بهداشتی فاقد کامدوژنیک نیز باعث ایجاد جوش صورت می‌شود؛ در این صورت باید به متخصص پوست مراجعه کنید چون ممکن است به ماده دیگری در آن محصولات حساسیت داشته باشید.

کرم ضد آفتاب ضد جوش برای پوست های چرب

معمولا کرم‌های ضد آفتاب عادی برای افرادی که پوست چرب دارند مشکل ایجاد می‌کند چون این کرم‌ها باعث پر شدن منافذ پوست می‌شود با این حال استفاده از کرم ضد آفتاب برای جلوگیری از اثر تابش اشعه ماورای بنفش خورشید لازم و ضروری است.

ژل ضد آفتاب نسبت به کرم و لوسیون‌های ضد آفتاب کمتر پوست شما را چرب می‌کند البته به تازگی محصولات آرایشی و بهداشتی متنوعی تولید شده که فاقد چربی بوده و مخصوص پوست‌های چرب هستند.

قیمت کرم ضد آفتاب

برای مشاهده قیمت ضد آفتاب اصل در داروخانه به لینک قبل مراجعه نمایید

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ضد جوش

استفاده از ضد آفتاب در تمام روزهای سال بخصوص تابستان، بسیار ضروری است. در حدی که متخصصان شدیدا توصیه می‌کنند که بدون ضد آفتاب هرگز از خانه خارج نشویم. در این میان برخی از افراد که پوست چرب دارند، برای خرید محصول مناسب سردرگم می‌شوند. کرم‌های ضد آفتاب گزینه چندان مناسبی برای پوست چرب به نظر نمی‌آیند. همان طور که می‌دانیم کرم ضد آفتاب معمولا حاوی مرطوب کننده بوده و حاوی چربی بالایی برای پوست چرب است و احساس سنگینی روی پوست به وجود خواهد آورد.

در سالیان اخیر ضد آفتاب‌های Oil Free روانه بازار شده‌اند که اگرچه کاملا فاقد چربی نیستند ولی به علت چربی بسیار پایین گزینه بسیار مناسبی برای پوست‌های چرب به حساب می‌آیند.

در ادامه این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز به چند نمونه خوب از کرم ضد آفتاب ضد جوش اشاره خواهیم نمود. محصولات ضد آفتابی که در این مقاله به شما عزیزان معرفی می‌شود علاوه بر ضد لک بودن و محافظت در برابر نور شديد خورشيد، مرطوب كننده‌‌های مناسبی هم برای آبرسانی به پوست‌های چرب، مختلط و مستعد آکنه محسوب می‌شوند:

فلویید ضد آفتاب هیسه اک ⁺SPF50 اوریاژ مناسب پوست های مختلط تا چرب

این کرم ضد آفتاب ضد جوش با تنظیم ترشح چربی پوست از ایجاد جوش جلوگیری نموده و به عنوان یک مرطوب کننده از دهیدراته شدن پوست پیشگیری می‌کند. با استفاده از این کرم می‌توانید در برابر اشعه‌های مضر خورشید نیز از پوست خود محافظتی کامل به عمل آورید و از بروز لک‌هایی که بر اثر نور خورشید ایجاد می‌شوند، جلوگیری کنید.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ضد جوش

کرم ضد آفتاب ضد جوش فاقد چربی سینره ⁺SPF30

کرم ضد آفتاب فاقد چربی سینره ⁺SPF30 مخصوص پوست‌های حساس است. این کرم با داشتن فیلترهای فیزیکی حفاظت مناسبی از پوست در برابر نور آفتاب ایجاد می‌نماید. این کرم ضد آفتاب با دو مکانیسم انعکاس و پراکنده کردن پرتوهای مضر UVA و UVB باعث حفاظت از پوست می‌شود.

خرید کرم ضد آفتاب سینره SPF30 فاقد چربی

کرم ضد آفتاب الارو Ellaro SPF30 فاقد چربی

کرم ضد آفتاب الارو SPF30 نیاز پوست به ضد آفتاب و کرم پودر را همزمان برطرف می‌کند. این کرم حاوی سالیسیلیک اسید بوده و مناسب پوست‌های مستعد آکنه و پوست‌های بسیار چرب است. این محصول نیز علاوه بر کاهش جوش، سلامت پوست شما را در برابر اشعه مضر آفتاب تضمین می‌نماید.

معرفی بهترین کرم ضد آفتاب ضد جوش

خرید کرم ضد آفتاب فاقد چربی الارو SPF30 

کرم ضد آفتاب ضد جوش مولتی پروتکشن ⁺SPF50 دکتر ژیلا فاقد چربی

کرم ضد آفتاب مولتی پروتکشن ⁺SPF50 دکتر ژیلا با ایجاد محافظت سه گانه در مقابل پرتوهای نور خورشید، پیری زودرس پوست و همچنین آلودگی‌های محیطی، نقش مهمی ‎در حفظ جوانی و شادابی پوست ایفا می‌کند. این کرم علاوه بر جاذب‌های فیزیکی و شیمیایی گوناگون، حاوی ترکیباتی است که از طریق تاثیر روی مسیرهای داخل سلولی از اثرات مخرب پرتوهای فرابنفش و آلودگی‎های محیطی روی سلول‎های پوست جلوگیری می‌کند.

خرید کرم ضد آفتاب فاقد چربی مولتی پروتکشن دکتر ژیلا SPF50 

کرم ضد آفتاب و ضد جوش SPF 30 اوستین

این کرم یکی از بهترین‌های برند Avestin بوده که تهیه آن از مرغوب‌ترین مواد اولیه صورت گرفته است. این محصول در حقیقت 2 کاره است و علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های مضر خورشید، جوش‌ها را نیز کاهش می‌دهد. جوش‌های التهابی، هورمونی و چرکی را با استفاده از این کرم می‌توان بهبود بخشید. عصاره کالاندولا یکی از موثرترین ترکیبات گیاهی موجود در این کرم ضد آفتاب ضد جوش است.

کرم ضد آفتاب آکنه پرو رنگی سی گل

کرم ضد آفتاب آکنه پرو cc رنگی سی گل محصولی با عملکرد چند گانه است که فاقد چربی بوده و باکتری‌های مولد جوش و آکنه را از بین می‌برد و در برابر اشعه خورشید نیز از پوست محافظتی کامل به عمل می‌آورد. این محصول ترشح سبوم را متعادل کرده و به این طریق به کاهش جوش روی پوست کمک می‌کند. با استفاده از این کرم می‌توان منافذ باز پوست را کاهش داده و به عنوان پایه آرایش نیز از آن استفاده کرد.

کرم ضد آفتاب ضد جوش سی گل

خرید کرم ضد آفتاب آکنه پرو رنگی سی گل

فلوئید ضد آفتاب فتودرم آکنه مت بایودرما SPF30

این ضد آفتاب مناسب پوست‌های مختلط و چرب است. خاصیت ضد جوش این محصول سبب شده تا طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. این فلوئید ضد آفتاب غیرکومدون زا و غیر حساسیت‌زا بوده و استفاده از آن موجب مقابله با عوامل به وجود آورنده جوش شده و در نتیجه جوش و آکنه را کاهش می‌دهد. این محصول از برند بایودرما بدون چربی و فاقد رنگ است و روی پوست ایجاد براقی نمی‌کند. با تهیه این ضد آفتاب هم سلامت پوست خود در برابر اشعه مضر خورشید را تضمین کرده‌اید و هم جوش‌های کمتری خواهید داشت.

خرید فلوئید ضد آفتاب فتودرم آکنه مت بایودرما SPF 30

کرم ضد آفتاب رنگی فاقد چربی پریم با SPF60 با خاصیت ضد جوش

این کرم در سه رنگ برنز، بژ طبیعی و بژ روشن مخصوص پوست‌های چرب عرضه می‌شود. این محصول غیر کومدون زا و فاقد چربی بوده و افرادی که پوست چرب دارند می‌توانند با استفاده از این کرم علاوه بر محافظت از پوست خود در برابر آفتاب، جوش‌های روی پوست خود را نیز کاهش دهند. این ضد آفتاب با مهار آنزیم تحریک کننده غدد چربی به کاهش آکنه کمک می‌کند.

پریم

ضدآفتاب سانسل پوست چرب لایسل

کرم ضد آفتاب سانسل از برند لایسل به صورت رنگی و بی‌رنگ عرضه می‌شود و از پوست در برابر اشعه‌های UVA/UVB، مادون قرمز و نور مرئی به واسطه دارا بودن فیلترهای ویژه محافظت می‌نماید. اما موارد نام برده شده تنها بخشی از فواید به کارگیری از این کرم ضد آفتاب ضد جوش است. این محصول دارای خاصیت آنتی اکسیدانی بوده، دارای ترکیبات ضد آلودگی هوا است و به دلیل داشتن ترکیبات ضد حساسیت از بروز جوش و قرمزی نیز پیشگیری می‌نماید.

خرید کرم ضد آفتاب سانسل لایسل مناسب پوست چرب

کرم ضد آفتاب ضد جوش مای SPF30

کرم ضد آفتاب آکنه لاین مای علاوه بر محافظت از پوست در برابر آفتاب، از چین و چروک پوست جلوگیری کرده و با تنظیم و تعدیل ترشح سبوم به کاهش جوش نیز کمک می‌کند. اگر پوست شما مستعد آکنه است و به دنبال یک محصول ضد جوش با قیمت مناسب هستید، این کرم یکی از بهترین گزینه‌ها برای شما است. به کمک این محصول می‌توانید جوش‌های سرسیاه و سرسفید را از روی پوست خود محو نمایید.

آکنه لاین مای

خرید کرم ضد آفتاب آکنه لاین مای 

سخن پایانی

در این مقاله 10 نمونه از بهترین کرم‌های ضد آفتاب ضد جوش موجود در بازار به شما معرفی شد. اگر پوستی چرب و مستعد آکنه دارید، حتما سعی کنید هر روز از ضد آفتابی که مخصوص پوست شما فرموله شده و آکنه را کاهش می‌دهد، استفاده نمایید. به کمک این نوع ضد آفتاب‌ها می‌توانید پوستی به مراتب روشن‌تر و لطیف‌تر داشته باشید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهلا
مهلا

من صورتم خیلی جوش میزد
کرم ضد آفتاب الارو رو گرفتم خیلی خوب بود

صالحی نیا
صالحی نیا

خداقوت و مرسی از مقاله خوبتون
فکرمیکردم کرمای مناسب پوست چرب خیلی کمتر و با مزیتای ساده تری باشند اما الان محصولای متنوعی معرفی کردید
کرم ضدافتاب ایرانی دارید که خوب باشه و ویژگیاشو نوشته باشید؟

مریم سلیمی
مریم سلیمی

من کرم ضد آفتاب فاقد چربی پریم را برای خودم امتحان کردم و خیلی خوب بود. دیدم که در این مقاله هم شما معرفیش کردید. سوالم اینه که برای دختر12 ساله هم می تونم از این محصول استفاده کنم؟
مقاله ای که نوشتید عالی بود مخصوصا برای کسایی مثل من که از 10 سالگی درگیر جوشن