مکمل‌های بدنسازی ایرانی لاغری سریع پا

امتیاز دهید

هر انسانی دارای ساختار بدنی خاصی است که در این ساختار چربی به شکل متفاوتی تجمع می‌یابد و در کل ظاهر متفاوتی را می‌سازد. که بنا به نوع تغذیه و سبک زندگی هر شخص این چربی در جای خاصی از بدن تجمع می‌یابد که در این بین برخی از افراد از داشتن پاهای پر و […]

مکمل‌های بدنسازی ایرانی لاغری سریع پا

هر انسانی دارای ساختار بدنی خاصی است که در این ساختار چربی به شکل متفاوتی تجمع می‌یابد و در کل ظاهر متفاوتی را می‌سازد. که بنا به نوع تغذیه و سبک زندگی هر شخص این چربی در جای خاصی از بدن تجمع می‌یابد که در این بین برخی از افراد از داشتن پاهای پر و چاق در رنج هستند و در جستجوی مکمل‌های بدنسازی ایرانی لاغری سریع پا هستند.
که در ادامه این مطلب از داروخانه اینترنتی مثبت سبز بیشتر درباره مکمل‌های بدنسازی ایرانی لاغری سریع پا صحبت خواهیم کرد.

آیا مکمل‌های بدنسازی ایرانی لاغری سریع پا تاثیر گذار هستند؟

درست است که ساختار بدن افراد به ژنتیک آنها باز می‌گردد، اما نمی‌توان از موضوع تغذیه و شیوه زندگی هر شخص چشم پوشی کرد چرا که این دو عامل تعیین کننده اندام هستند.
ضمنا یک قاعده کلی برای لاغر شدن وجود دارد، به این صورت که لاغر کردن فقط یک قسمت از بدن با رژیم، ورزش و کاهش چربی ممکن نیست، چرا که در طول مدت تلاش برای لاغر شدن تمام قسمت‌های بدن شروع به کاهش وزن می‌کنند.
ضمنا قسمتی از بدن که سریع‌تر چاق می‌شود، به ‌همان نسبت دیرتر از سایر قسمت‌های بدن لاغر می‌شود. این مسئله به ساختمان ژنتیکی افراد مربوط است و نمی‌توان آن را تغییر داد.
مثلاً در یک فرد ران‌ها چاق‌‌تر از سایر قسمت‌ها و در فرد دیگری باسن چاق‌تر است و هنگام لاغر شدن این قسمت‌ها مسلما دیرتر لاغر می‌شوند.
اما قواعدی از جمله تمرینات خاص و همینطور مکمل‌های بدنسازی ایرانی لاغری سریع پا در کنار یکدیگر کمک به لاغر شدن برخی از نقاط بدن مانند پا می‌کنند.
نکته: هم لاغر کردن پا و هم چاق کردن این نقاط از آن دسته نقاطی از بدن هستند که نیاز به زمان طولانی تری دارند و یک شبه با مصرف مکمل‌های بدنسازی ایرانی لاغری سریع پا نمی توان به لاغری ایده آل دست یافت.

دلیل اصلی چاق شدن پاها یا نقاط دیگر بدن چیست؟

دلیل اصلی چاق شدن ران، شکم و هر جای دیگر بدن، نحوه غذا خوردن ما است. به خاطر داشته باشید با پرخوری و عدم فعالیت بدنی، مواد غذایی اضافی به صورت چربی در بدن ما انباشته می‌شوند و دچار چاقی و اضافه وزن می‌شویم.
برای لاغر شدن سریع پا چه باید کرد؟
همانطور که گفته شد یک مکمل خاص و مخصوص برای پا یا هر نقطه دیگر از بدن وجود ندارد و زمانی لاغری در نقطه خاصی از بدن روی می‌دهد که کل بدن به یک اندازه شروع به کاهش چربی نمایند.

چگونه اندام مناسبی از جمله پاها داشته باشیم؟

  • داشتن صبر و حوصله
    رعایت رژیم غذایی غذایی متعادل و سالم
    انجام تمرینات ورزشی متناسب با نیاز بدنی
    مصرف مکمل‌های بدنسازی ایرانی لاغری سریع پا
    معرفی چند مکمل بدنسازی ایرانی لاغری سریع پا

لاغری سریع پا

در این بین انواع مکمل‌های خارجی و ایرانی هستند که در اینجا به دو نمونه پرفروش ایرانی و خارجی پرداخته‌ایم.
کالری بلاکر
بارزترین مشخصه مکمل لاغری کالری بلاکر این است که با کاهش میزان جذب کربوهیدارت‌ها و چربی‌ها و افزایش میزان دفع آنها کمک بزرگی به کنترل وزن می‌کند و از تجمع بیش از حد چربی جلوگیری می‌کند.
ماده موثری که در این مکمل به کار برده شده است چیتوسان است که در فضای اسیدی معده حل شده و به علت شکل ژله‌ای خود به منزله تله‌ای برای مولکول‌های چربی محسوب می‌شود.

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف:253.000 تومان
کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت اصلی: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف: 253.000 تومان

بنابر این بسیار مهم است که چیتوسان همراه با مقدار بسیار زیادی مایعات که بهترین آن آب است، مصرف شود. این عمل منجر به کاهش جذب چربی مولکول‌ها در روده‌ها و دفع محصولات غیر قابل تجزیه می‌گردد.
کپسول لاغری ردوکیل مارنیز
یکی دیگر از مکمل‌های بدسنازی ایرانی لاغری سریع پا ردوکیل مارنیز است که موجب کاهش وزن، کاهش اشتها، کاشه چربی و قند شده و از بروز یبوست پیشگیری می‌کند.
کپسول ردوکیل یک مکمل طبیعی و گیاهی می‌باشد که با جذب آب در معده تشکیل ژلی حجیم داده که مدت طولانی در معده می‌ماند و به این ترتیب احساس سیری را القا می‌کند.

این مکمل باعث کاهش جذب کلسترول شده و به عنوان درمانی کمکی جهت کاهش پلاک‌های آرواسکلروتیک عروق عمل می‌کند.
همچنین این محصول با کاهش جذب منوساکاریدها و دی ساکاریدها باعث کاهش پیک قند خون می‌گردد.
کپسول ردوکیل تخلیه معده را طولانی کرده، جذب تدریجی قند خون را ممکن می‌سازد. این موضوع به کاهش قند خون بالا که بعد از صرف غذا ایجاد می‌شود کمک شایانی می‌کند.

تمرینات ورزشی لاغر کننده سریع پا کدامند؟

صرف نظر از مکمل‌های بدسنازی ایرانی لاغری سریع پا تعداد فراوانی تمرین ورزشی از جمله تمرینات هوازی وجود دارد که در کاهش چربی نواحی مختلف بدن مانند پا موثر هستند.
نکته: برای لاغر شدن پاها هیچ زمان نباید سراغ وزنه‌های سنگین بروید چرا که وزنه هیا سنگین باعث حجم دادن بیشتر عضلات پا می‌وشد و باید وزنه‌های سبک با تمرار بیشتر را رعایت کنید.
در حقیقت اکثر افرادیکه از داشتن پاهای سبز رنج یم برند افرادی هستند كه سابقه ورزشی زیادی ندارند و به دلیل بی تحركی بخش مهمی‌از حجم پاهای آنها دارای تجمع چربی است.

پس این افراد باید در برنامه ورزشی خود حتما از تمرینات هوازی مانند تردمیل، پیاده‌روی‌های تند، اسكی فضایی و. . . استفاده كنند چراكه اصل اساسی در چربی‌سوزی پاهای این افراد انجام حركات هوازی مناسب با زمان صحیح و اصولی است.
لازم به ذکر است افرادیکه تمایل به کاهش چربی پاهای خود دارند باید از لبنیات پرچرب و همینطور آجیل تا حدی دوری کنند زیرا این مواد غذایی در عین سالم بودن دارای مقادیر چربی قابل توجهی هستند.

مطلب پایانی

اگر پاهای چاقی داریدکه از وجود آنها رنج می‌برید برای رهایی از آنها باید چند نکته را در کنار یکدیگر رعایت کنید، به این معنی که هم حواستان به رژیم غذایی و مواد دریافتی بدنتان باشد، هم ورزش‌های متناسب خصوصا هوازی را راعایت کنید و هم از مکمل‌های بدنسازی ایرانی برای لاغری سریع پا بهره ببرید.
برای دست یافتن به نتیجه مطلبو نباد از هیچ کدام انها غافل شوید و البته مسئله ژنتیک را هم در نظر بگیرید.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها