با بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی آشنا شوید

امتیاز دهید

داشتن جوش و جای آن، ایجاد لک‌های پوستی بر اثر آفتاب، بارداری و… اجتناب ناپذیر هستند و راه حل‌های بسیاری برای از بین رفتن این لک‌ها به ذهن‌ها خطور می‌کند. در این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز قصد داریم تا شما را با بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی یعنی پن مایع […]

با بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی آشنا شوید

داشتن جوش و جای آن، ایجاد لک‌های پوستی بر اثر آفتاب، بارداری و… اجتناب ناپذیر هستند و راه حل‌های بسیاری برای از بین رفتن این لک‌ها به ذهن‌ها خطور می‌کند. در این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز قصد داریم تا شما را با بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی یعنی پن مایع پریم حاوی ویتامین سی آشنا کنیم.

آنچه در این مقاله می خوانیم

بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی

ویتامین C یک آنتی‌اکسیدان است، به این معنی که آسیب‌های محیطی و خورشید را به سلول‌ها متوقف کرده یا آن را از بین می‌برد. در حالی که می‌توانید این ویتامین را صبح‌ها به عنوان یک دفاع خوب برای بدن خود حساب کنید، بهترین راه برای محافظت و فواید ویتامین C استفاده از آن به طور مستقیم روی پوست است.

اما همچنین یک دلیل وجود دارد که شما نمی‌خواهید فقط برش‌های مرکبات را روی گونه‌های خود بگذارید.

قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف:97.600 تومان
قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت اصلی: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف: 97.600 تومان

این بدان دلیل است که وقتی ما می‌خوریم، می‌نوشیم یا ویتامین C را اضافه می‌کنیم، که به اسید اسکوربیک نیز معروف است، پوست ما فقط به یک منبع کوچک از مزایا تبدیل می‌شود. با این حال، فشار دادن ویتامین C به شکل سرم، پس از تغییر شیمیایی، در واقع به ما اجازه می‌دهد تا پوست ما مقدار بیشتری از آن را به روشی کارآمد جذب کند.

خرید پن مایع حاوی ویتامین C پریم

Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف:1.100.000 تومان
Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت اصلی: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف: 1.100.000 تومان

بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی کدام است؟

پن مایع حاوی ویتامین C پریم یا همان بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی به دلیل داشتن PH ملایم و طبیعی (۵٫۵) بسیار با پوست سازگار است و برای صورت، چشم و بدن قابل استفاده است. این محصول پاک کننده‌ای با فرمولاسیون ملایم و غیر صابونی است و حاوی ویتامین C است و پوست را نرم و شفاف می‌کند. این محصول برای پوست‌های خشک و آتوپیک ایده آل بوده و اثرات نرم کنندگی، شفاف کنندگی، تسکین دهنده و ضد التهاب دارد. کلاژن که فراوان‌ترین پروتئین پوست است که برای ساخته‌شدن نیازمند ویتامین سی است، این محصول از این ویتامین با ارزش لبریز بوده و در ترکیبات مؤثر خود از آن بهره برده است. مصرف ویتامین C موجود در این محصول از پیری زودرس و ایجاد چین ‌وچروک زودرس در پوست پیشگیری کرده و جای جوش و آکنه نیز با سرعت بیشتر و باکیفیت بهتری انجام می‌گیرد.

فواید این ویتامین

ویتامین C در بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی می‌تواند موجب مهار آسیب ناشی از اشعه فرابنفش که عامل اصلی سرطان‌های پوستی هستند، به سلول‌های پوست شود. همچنین مصرف این محصول با ویتامین C روی پوست موجب حفظ سلامت پوست و کاهش لک‌های پوستی می‌شود. محصول پیش رو فاقد ترکیبات صابونی می‌باشد به علت ماهیت قلیایی، PH اسیدی پوست  را متعاقب شستشو بالا می‌برند و در اثر مصرف درازمدت و مکرر صابون، سد دفاعی اپیدرم پوست یعنی لایه شاخی و چربی محافظ زیر آن شکسته می‌شود و ریسک ایجاد اگزما و حساسیت‌های پوستی بالاتر می‌رود.

با بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی آشنا شوید

قلیایی کردن پوست باعث از بین رفتن لایه اسیدی طبیعی پوست می‌شود، همچنین علاوه بر از بین بردن چربی و آلودگی‌های چرب پوست، به چربی‌های خود پوست آسیب می‌رساند و درنتیجه استفاده مکرر از صابون، خشکی، قرمزی و التهاب پوست رخ می‌دهد به‌خصوص در افراد با پوست حساس و اگزمایی باعث ایجاد مشکلات زیادی خواهد شد. این محصول نه‌تنها این خاصیت را از بین می‌برد بلکه با ترکیبات طبیعی خود پوستی سالم و شفاف را جایگزین پوست خشک و بدون شفافیت می‌کند. این پن که بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی هم است، از برند معتبر پریم فاقد پارافین بوده تا با استفاده از آن به‌هیچ‌وجه نگران سلامت پوست خود نباشید.

فواید ویتامین C برای پوست

همه ما می‌دانیم که ویتامین‌ها بخصوص ویتامین سی برای پوست فواید بسیاری دارند. در این بخش به گوشه‌ای از این خواص خواهیم پرداخت.

آبرسان است

منیزیم آسکوربی فسفات، یکی از اصلی‌ترین مشتقات ویتامین C که در مراقبت از پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد، نشان داده شده است که تأثیر آبرسانی فوق العاده‌ای بر پوست دارد. این باعث کاهش دهیدراته بودن شده و به پوست شما اجازه می‌دهد رطوبت را بهتر حفظ کند.

خاصیت روشن کنندگی

ویتامین C می‌تواند به محو شدن رنگدانه‌ها کمک کرده و سطح پوست را صاف می‌کند و افتادگی پوست را کاهش دهد که همه این موارد جلوه جوانی به پوست می‌بخشد.  لازم به ذکر است که این ویتامین به کاهش قرمزی و حتی تسکین سطح پوست نیز کمک می‌کند.

کاهش تیرگی زیر چشم

پن مایع پریم حاوی ویتامین سی که بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی به شمار می‌آید، با آبرسانی به ناحیه زیر چشم می‌توانند به صاف کردن خطوط ریز کمک کنند.

اگرچه ویتامین C در کاهش قرمزی کلی مؤثرتر است، اما برخی از افراد می‌گویند که می‌تواند در کاهش تغییر رنگ در ارتباط با محافل زیر چشم نیز کمک کننده باشد.

باعث تولید کلاژن می شود

ویتامین C به دلیل تقویت تولید کلاژن منبع معتبری از کلاژن‌سازی شناخته شده است. کلاژن پروتئین طبیعی است که به مرور زمان در پوست کم می‌شود. سطح پایین کلاژن می‌تواند منجر به خطوط ریز و چین و چروک شود.

با بهترین روشن کننده و ضد لک ایرانی آشنا شوید

به جلوگیری از خستگی پوست کمک می کند

تولید کلاژن با خاصیت ارتجاعی و استحکام پوست گره خورده است. هنگامی که سطح کلاژن شما شروع به ریزش می‌کند، ممکن است پوست شما شروع به لکه دار کند.

استفاده از سرم ویتامین C ممکن است باعث افزایش تولید کلاژن شود و در نتیجه اثر منبع محکم‌تر محکم شود.

از صدمه در برابر آفتاب محافظت می کند

آسیب خورشید توسط مولکول هایی به نام رادیکال های آزاد ایجاد می‌شود. ویتامین C سرشار از آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ها با “دادن” الکترون به این رادیکال‌های آزاد ، سلول‌های سالم پوست را محافظت می‌کنند و باعث می‌شوند تا بی ضرر شوند.

ممکن است به تسکین آفتاب سوختگی ها کمک کند

علاوه بر به حداقل رساندن قرمزی، ویتامین C باعث می‌شود گردش منبع سلول را تسریع کند و سلول‌های آسیب دیده را جایگزین سلول‌های سالم جدید می‌کند.

 و به طور کلی به تقویت زخم کمک می کند

با توجه به تأثیرات ویتامین C در آفتاب سوختگی، جای تعجب نیست که استفاده از ویتامین C می‌تواند باعث بهبودی در ترمیم کلیه زخم‌ها شود. بهبودی زخم باعث کاهش خطر التهاب، عفونت و جای زخم می‌شود.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها