لوازم زناشویی مردانه را بیشتر بشناسیم

4.2/5 - (4 امتیاز)

رابطه جنسی رابطه آرامش‌بخش بین زوجین محسوب می‌شود. به‌طوری‌که اگر این رابطه دچار مشکل شود، پایه‌های زندگی فرد سست خواهد شد. گاهی ممکن است به دلیل وجود موانعی این رابطه دیگر برای طرفین لذت‌بخش نباشد. برای مثال مشکلاتی در مردان مانند انزال زودرس، مشکلات نعوظ و ترس از حاملگی شریک جنسی می‌تواند موانع بزرگی سر […]

لوازم زناشویی مردانه را بیشتر بشناسیم

رابطه جنسی رابطه آرامش‌بخش بین زوجین محسوب می‌شود. به‌طوری‌که اگر این رابطه دچار مشکل شود، پایه‌های زندگی فرد سست خواهد شد. گاهی ممکن است به دلیل وجود موانعی این رابطه دیگر برای طرفین لذت‌بخش نباشد. برای مثال مشکلاتی در مردان مانند انزال زودرس، مشکلات نعوظ و ترس از حاملگی شریک جنسی می‌تواند موانع بزرگی سر راه داشتن رابطه جنسی آرامش‌بخش باشد. در اکثر موارد افراد از موضوعات و راهکارهای جنسی بی‌خبر هستند و حتی شرم و حیا اجازه پرسش به آن‌ها نمی‌دهد. شاید درگذشته مشکلاتی ازاین‌دست، راهکاری نداشتند اما امروزه برای حل تمام این موانع راهکاری وجود دارد. ما در این مقاله از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز برخی از لوازم زناشویی مردانه را معرفی کرده‌ایم. تا پایان ما را همراهی کنید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

لوازم زناشویی

شاید وقتی نام لوازم زناشویی مردانه به میان بیاید تنها چیزی که به ذهنتان خطور کند، کاندوم باشد. اما باید بگوییم خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد وجود لوازم خاص مربوط به زناشویی در بازار و داروخانه‌ها بوده‌ایم که قسمت بزرگی از مشکلات رابطه جنسی را برطرف کرده‌اند. البته ناگفته نماند که بعضی از این لوازم زناشویی جنبه بهداشت فردی دارند، برخی از آن‌ها جنبه درمانی و بسیاری دیگر به‌عنوان اسباب‌بازی‌های جنسی برای لذت بیشتر طرفین به بازار عرضه می‌شوند.

قوانین هر کشور نسبت به فروش اسباب‌بازی‌های جنسی به‌طور آزادانه متفاوت است. اما در بحث لوازم زناشویی بهداشتی و درمانی باید بگوییم که کمک بزرگی برای طرفین در رابطه جنسی بوده‌اند. شاید اگر درگذشته مردی دچار مشکل انزال زودرس بود، با افسردگی و یا حتی طلاق روبرو می‌شد. اما امروزه به‌راحتی این مشکل با یک اسپری ساده قابل‌حل است. حتی اگر موضوع شرم و حیا مانع از خرید این لوازم زناشویی از داروخانه‌ها بود، امروزه داروخانه‌های آنلاین این مشکل را برایمان رفع کرده‌اند.

لوازم زناشویی مردانه را بیشتر بشناسیم

مشکلات جنسی مردان

مشکلات جنسی مرد مشکلاتی در مورد آلت جنسی او و یا ارضا شریک جنسی است. مشکلات جنسی به‌شدت روح فرد را درگیر می‌کند و مشکلاتی از قبیل افسردگی، اضطراب و عدم اعتمادبه‌نفس را به وجود بیاورد. برخی از این مشکلات به دلیل وجود یک بیماری در فرد ایجاد می‌شوند، اما برخی دیگر محیطی و قابل‌کنترل توسط فرد هستند.

اما شایع‌ترین مشکلات جنسی مرد عبارت‌اند از: اختلال نعوظ، انزال زودرس، انزال دیررس، نداشتن میل جنسی، انزال پس‌رونده و نعوظ طولانی‌مدت. شاید برایتان جالب باشد تا بدانید مشکلات جنسی در رابطه زناشویی یکی از مهم‌ترین علت‌های جدایی و یا طلاق عاطفی میان زوج‌ها محسوب می‌شود.

X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف:439.000 تومان
X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت اصلی: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف: 439.000 تومان

بهداشت جنسی مرد

بهداشت جنسی مرد شامل تمام اقداماتی می‌شود که فرد برای سلامت خود و شریک جنسی خود انجام می‌دهد. هر دو طرف هم زن و هم مرد باید قبل و بعد از روابط زناشویی بهداشت جنسی را رعایت کنند تا ضمن داشتن لذت بیشتر از روابط زناشویی از بیماری‌ها و مشکلات احتمالی ناشی از روابط زناشویی جلوگیری کنند.

رعایت بهداشت جنسی فردی نوعی احترام به خود و شریک جنسی‌تان محسوب می‌شود. شاید ساده‌ترین راهکار شستشوی آلت تناسلی قبل و بعد از رابطه جنسی باشد، اما استفاده از کاندوم به‌عنوان یک راهکار بسیار مؤثر برای جلوگیری از انتقال بیماری‌های مقاربتی و عفونی و البته جلوگیری از بارداری‌های ناخواسته است.

انواع لوازم زناشویی مردانه

بهتر است بدانید که داشتن شناخت و آگاهی لازم و کافی در خصوص روش‌ها، لوازم جانبی و نحوه استفاده از لوازم جنسی در فعالیت‌های جنسی برای هر زوجی واجب و ضروری است. بهتر است شرکای جنسی در خصوص نحوه برقراری ارتباط جنسی و حتی آماده‌سازی قبل از آن، اطلاعات کاملی داشته باشند. چون می‌دانیم که داشتن یک رابطه جنسی رضایت‌بخش باعث استحکام پایه‌های زندگی است. اما اگر بخواهیم لوازم زناشویی مردانه رایج و قانونی در کشور خودمان را نام ببریم باید بگوییم عبارت‌اند از:

  • کاندوم مردانه
  • انواع اسپری تاخیری
  • ژل‌های تأخیری
  • ژل روان کننده (لوبریکانت)
  • دستگاه وکیوم آلت تناسلی

دقت کنید که هرکدام از این محصولات لوازم زناشویی مردانه برای استفاده در شرایط متفاوت طراحی و تولید می‌شوند و اگر از گزینه مناسبی با نیازمندی خود استفاده نکنید ممکن است رابطه جنسی شما چندان دل‌چسب نباشد.

انواع کاندوم مردانه

اکثر افراد کاندوم را به‌عنوان پوشش پلاستیکی‌ای که مانع بارداری و انتقال بیماری‌های واگیر مقاربتی می‌شود، نی دانند. اما باید بدانید که امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع مختلفی از کاندوم‌ها وارد بازار شده‌اند که هرکدام کارایی خاصی دارند و در جهت لذت هر چه بیشتر زوجین طراحی می‌شوند. اما ما در اینجا سعی کرده‌ایم تا رایج‌ترین کاندوم‌های موجود دربازار را معرفی کنیم.

  • کاندوم تأخیری: کاندوم‌های تأخیری معمولا باهدف به تعویق انداختن انزال طراحی‌شده‌اند. این کاندوم‌ها حاوی مقدار معینی از ماده بی‌حس‌کننده برای آلت جنسی مرد هستند که رابطه جنسی را طولانی‌تر می‌کنند. اگر حس می‌کنید دچار انزال زودرس هستید این کاندوم‌ها بهترین انتخاب هستند.
  • کاندوم خاردار: به کاندومی که دارای هر نوع برجستگی اعم از حلقوی، شیاری و یا برجستگی خیلی درشت باشد، کاندوم خاردار می‌گویند. این کاندوم برای تحریک و لذت هر چه بیشتر شریک جنسی طراحی می‌شود.
  • کاندوم‌های طعم دار: این نوع از کاندوم‌ها بیشتر می‌تواند برای رابطه جنسی دهانی مورداستفاده قرار گیرد. طعم‌های مختلف آن در بازار موجود است، مانند: طعم موز، توت‌فرنگی، آناناس، پرتقال و سیب.
  • کاندوم‌های گرم‌کننده: روی کاندوم‌های گرم‌کننده لایه‌ی خاصی از روغن‌های معدنی وجود دارد که به‌تدریج برای ایجاد احساسات لذت‌بخش برای هر دو طرف گرم می‌شود. این گرمای ملایم برای افزایش صمیمیت و افزایش احساس طراحی‌شده است.
  • کاندوم‌های شب رنگ: این کاندوم‌ها در تاریکی اتاق روی آلت تناسلی فرد می‌درخشد. و بیشتر جنبه لذت‌بخشی دارد.
  • کاندوم‌های عروسکی: این نوع از کاندوم‌ها نیز مانند کاندوم‌های شب رنگ برای لذت بیشتر و تنوع به رابطه جنسی طراحی می‌شوند.
  • کاندوم‌های طبیعی: جنس این نوع از کاندوم‌ها از لاتکس است. این کاندوم به دلیل طبیعی بودنش ممکن است در برخی از افراد ایجاد حساسیت کند.
  • کاندوم‌های غیر لاتکس: اگر خود یا شریک جنسی‌تان به لاتکس حساسیت دارید بهتر است از کاندوم‌های غیر لاتکس مانند پلی اورتان و پلی ایزوپرن استفاده کنید.

لوازم زناشویی مردانه را بیشتر بشناسیم

اسپری تأخیری

زود انزالی یکی از شایع‌ترین مشکلات جنسی مردانه محسوب می‌شود. اسپری‌های تأخیری به‌عنوان یکی از بی‌ضررترین لوازم زناشویی مردانه برای درمان مقطعی و به تأخیر انداختن انزال مورداستفاده قرار می‌گیرند. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این نوع از لوازم زناشویی مردانه این است که ، شما می‌توانید بدون داشتن نسخه برای خرید اسپری تاخیری از داروخانه اقدام کنید.

دقت کنید که حداقل 10 دقیقه قبل از شروع رابطه جنسی به آلت تناسلی خود اسپری کنید تا بی‌حس شود. در مصرف اسپری‌های تأخیری زیاده‌روی نکنید چراکه ممکن است با مشکلات نعوظ روبرو شوید. و اما مواد تشکیل‌دهنده اسپری‌های تأخیری عبارت‌اند از: لیدوکائین، اتانول، بنزوکائین، پروپیلن گلیکل، بنزیل الکل و آب.

ژل‌های روان کننده

استفاده از ژل‌های روان کننده یا لوبریکانت های مختلف یکی از راه‌های ساده برای روان‌تر و لغزنده‌تر کردن آلت تناسلی محسوب می‌شود. این روش برای کسانی که رابطه جنسی دردناکی دارند بسیار توصیه می‌شود. لوبریکانت ها انواع متفاوت از نوع و عطر دارند. لوبریکانت محلول در آب و لوبریکانت محلول در روغن دو نوع از این ماده هستند که در بازار موجودند. باید بدانید که لوبریکانت محلول در روغن را همزمان با مصرف کاندوم نمی‌توانید استفاده کنید. و موضوع دیگری که در مورد مصرف لوبریکانت محلول در روغن موجود دارد این است که ممکن است محیط واژن شریک جنسی‌تان را در معرض عفونت‌ها قرار دهد.

دستگاه وکیوم آلت تناسلی

دستگاه وکیوم آلت تناسلی از دیگر لوازم زناشویی مردانه است که به‌منظور کم کردن دوز داروی مصرفی افرادی که مشکل نعوظ دارند به بازار عرضه شد. این دستگاه سازوکار نسبتا ساده‌ای دارد و به‌راحتی می‌توان از آن به شکل‌های مختلف استفاده کرد. مزایای فیزیکی این دستگاه‌ بیشتر شامل تأثیر در کیفیت رابطه جنسی و همچنین تغییر سایز آلت تناسلی است. نحوه استفاده از این دستگاه به این صورت است که فرد لوله را بر روی آلت تناسلی خود قرار می‌دهد.

برخی از افراد ممکن است از یک روان کننده برای جلوگیری از تأثیر لوله بر روی آلت تناسلی استفاده کنند. در این حالت با روشن شدن پمپ به کمک باتری یا با استفاده از دست، هوای داخل لوله به‌مرور زمان خارج می‌شود و باعث ایجاد خلأ می‌شود. تغییر فشار هوای داخل لوله سبب ایجاد خون‌رسانی توسط عروق خونی در آلت تناسلی می‌شود.

این پدیده ممکن است چند دقیقه طول بکشد تا فرد به نعوظ کامل برسد. پس‌ازاین حالت فرد می‌تواند دستگاه و لوله را خارج کرده و به مقاربت و رابطه جنسی بپردازد. البته این دستگاه تنها به افرادی که دچار مشکلات نعوظ هستند توصیه می‌شود.

لوازم زناشویی مردانه را بیشتر بشناسیم

سخن پایانی

داشتن یک رابطه جنسی سالم و رضایت‌بخش یکی از عوامل اصلی پایداری زندگی زناشویی طرفین محسوب می‌شود. گاهی تنها با نداشتن آگاهی‌های لازم در این رابطه دچار اختلالاتی می‌شویم که زندگی عاطفی‌مان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به‌طوری‌که بسیاری از طلاق‌ها امروزه به دلیل مشکلات ایجادشده در رابطه جنسی است.

شاید درگذشته مشکل خجالت و حیا در مورد مطرح کردن مشکلات جنسی و یا خرید لوازم زناشویی وجود داشت، اما امروزه به لطف وجود داروخانه‌های معتبر آنلاین به‌راحتی می‌توانید لوازم زناشویی مردانه و یا زنانه را خریداری کنید و از داشتن یک رابطه جنسی ایمن و رضایت‌بخش، لذت ببرید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: محصولات جنسی
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها