چه نیازی به استفاده از دستگاه بخور در زمستان است؟

امتیاز دهید

استفاده از دستگاه بخور در زمستان برای خیلی از افراد حائز اهمیته بخصوص افرادی که بچه کوچیک توی خونه دارن. وقتی هوا سرد می شه، تراکم هوا زیاد می شه و به تدریج توانایی هوا برای حفظ آب از دست می ره. توی زمستون هنگامی که درجه حرارت هوا کاهش پیدا می کنه، رطوبت و […]

چه نیازی به استفاده از دستگاه بخور در زمستان است؟

استفاده از دستگاه بخور در زمستان برای خیلی از افراد حائز اهمیته بخصوص افرادی که بچه کوچیک توی خونه دارن. وقتی هوا سرد می شه، تراکم هوا زیاد می شه و به تدریج توانایی هوا برای حفظ آب از دست می ره. توی زمستون هنگامی که درجه حرارت هوا کاهش پیدا می کنه، رطوبت و علائم اون توی بدن انسان بسیار مشهود می شه. این علائم عبارتند از: لب های خشکیده و ترک خورده، پوست خشک، خون دماغ شدن، خارش چشم، آلرژی و انواع بیماری.

در فصل زمستان با خشک و سرد شدن هوا میکروب ها و ذرات معلق شرایط محیطی رو برای ابتلا به حساسیت و سرماخوردگی ها فراهم می کنن. یکی از راه هایی که می تونه عوامل بیماری زا رو از محیط زندگی شما دور نگه داره، استفاده از دستگاه های بخوره. علاوه براین مرطوب کردن هوا و از بین بردن باکتری ها شرایط بهتری رو برای تنفس و مراقبت از پوست به وجود میاره.

چه نیازی به استفاده از دستگاه بخور در زمستان است؟

با آزاد شدن رطوبت به هوا توسط دستگاه بخور نه تنها به شما احساس تازه می بخشه، و با علائم بروز آلرژی، خشکی پوست و دهان مقابله می کنه. همچنین خشکی چشم از شایع ترین بیماری های چشمیه که سرما باعث تشدید اون می شه و استفاده از دستگاه بخور برای پیشگیری از ابتلا به خشکی چشم مفید است.

خرید دستگاه بخور سرد و گرم

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف:253.000 تومان
کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت اصلی: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف: 253.000 تومان

آنچه در این مقاله می خوانیم

میزان رطوبت ایده آل در منزل

رطوبت به میزان بخار آب موجود در هوا گفته می ‌شه. رطوبت نسبی داخل منزل اگه به 45 درصد برسد کاملا ایده‌آله، اما در صورتی که این میزان کمتر از 30 درصد باشه، خیلی خشک محسوب می ‌شه. از طرفی رطوبت نسبی هرگز نباید از 50درصد بیشتر بشه.

فایده استفاده از دستگاه بخور در زمستان برای گیاهان آپارتمانی

در طول زمستان، رطوبت کم یک مشکل رایجه چرا که توی خانه ها از سیستم گرمایشی استفاده می شه که باعث به وجود اومدن خشکی هوا می شه، با اینکه اکثر گیاهان توی این فصل در دوره رکود رشد و خواب زمستونی هستن، اما برای تنفس بهتر احتیاج به رطوبت دارن، که تامین این رطوبت توسط دستگاه بخور، باعث رشد بهتر و شادابی بیشتر گیاهان آپارتمانی می شه.

مطالب مرتبط
دسته بندی: مقالات گوناگون
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها