ترکیبات کپسول پاورفیت چیست؟

5/5 - (1 امتیاز)

یکی از مهم‌ترین اصول سلامتی، تقویت سیستم ایمنی بدن است. می‌دانیم که اگر سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم در برابر میکروب‌ها و عوامل بیماری‌زا مصون خواهیم ماند. اما این عوامل بیماری‌زا امروزه با افزایش آلودگی‌های محیطی در حال گسترش هستند و تنها راه مقابله با این عوامل تقویت هرچه بیشتر سیستم ایمنی بدن است. […]

ترکیبات کپسول پاورفیت چیست؟

یکی از مهم‌ترین اصول سلامتی، تقویت سیستم ایمنی بدن است. می‌دانیم که اگر سیستم ایمنی بدن را تقویت کنیم در برابر میکروب‌ها و عوامل بیماری‌زا مصون خواهیم ماند. اما این عوامل بیماری‌زا امروزه با افزایش آلودگی‌های محیطی در حال گسترش هستند و تنها راه مقابله با این عوامل تقویت هرچه بیشتر سیستم ایمنی بدن است. از طرفی همواره طبیعت باسخاوت موادی را برای حفظ سلامتمان در اختیارمان می‌دهد. یکی از این گیاهان جادویی، قارچی به نام شیتاکه (Shiitake) است. عصاره این قارچ به طرز شگفت‌انگیزی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود. خوب است بدانید عصاره این قارچ از ترکیبات کپسول پاورفیت است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن خواهد شد. با ما در این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز همراه باشید تا با این مکمل غذایی و ترکیبات کپسول پاورفیت بیشتر آشنا شوید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

اهمیت ایمنی بدن

دستگاه ایمنی بدن  وظیفه شناسایی سلول‌ها و مولکول‌های خودی را از بیگانه و از بین بردن یا بی‌خطر کردن آن‌ها را بر عهده دارد. بدانید که هر مقدار سیستم ایمنی بدن قوی باشد به‌راحتی می‌تواند با عوامل بیماری‌زا بجنگد و در این صورت سلامتمان را تضمین کند. بااین‌حال گاهی این سیستم ضعیف شده و زمینه بروز بیماری‌ها را فراهم می‌کند. شاید این جمله را بسیار شنیده باشید که برخی می‌گویند: امسال خیلی بیشتر از سال‌های گذشته سرما خوردم! و یا اینکه برخی با کوچک‌ترین خستگی یا سرماخوردگی شاهد ایجاد تب‌خال دور دهان خود هستند. این موضوع به دلیل سیستم ایمنی ضعیف فرد است.

امروزه در سراسر جهان شاهد زیادشدن روابط جنسی پرخطر هستیم که درنتیجه بیماری‌های مقاربتی نیز به همان میزان در حال گسترش هستند. برای مثال ویروس HPV  از راه تماس جنسی منتقل می‌شود، که انواع سرطان‌ها را در بدن ایجاد می‌کند. در درمان این بیماری راهی جز تقویت سیستم ایمنی بدن وجود ندارد. راه‌های متفاوتی برای تقویت سیستم دفاعی بدن وجود دارد. اولین راه غنی کردن رژیم غذایی خود از مواد غذایی مؤثر در تقویت سیستم ایمنی بدن است. از طرفی برخی از گیاهان موجود در طبیعت به طرز شگفت‌انگیزی به تقویت سیستم دفاعی بدن کمک می‌کنند. در این میان مکمل‌های غذایی نیز به کمک بشر آمده‌اند که یکی از آن‌ها کپسول پاورفیت است.

ترکیبات کپسول پاورفیت چیست؟

مشکلات یک سیستم ایمنی ضعیف

گاهی اوقات فرد با بی‌توجهی به سبک زندگی خود سیستم ایمنی بدن خود را تضعیف می‌کند. اگر به هر دلیل میزان گلبول‌های سفید خون پایین باشد، بیشتر در معرض عوامل مضر خارجی قرار می‌گیریم و بیشتر بیمار می‌شویم. یک سیستم ایمنی ضعیف توانی برای مقابله با ویروس‌ها و عوامل بیماری‌زا ندارد. بنابراین فرد به‌دفعات زیادی ممکن است بیمار شود. شاید سرماخوردگی یکی از ساده‌ترین مشکلات ایجادشده برای فردی با سیستم ایمنی ضعیف باشد. ما در اینجا مشکلات ایجادشده برای یک سیستم ایمنی ضعیف را نام می‌بریم.

  • خستگی و ضعف: اگر با انجام دادن هر کار ساده‌ای به‌راحتی و سرعت خسته و بی‌حال می‌شود می‌تواند به دلیل سیستم ایمنی ضعیفتان باشد.
  • ایجاد عفونت‌ها: اگر سیستم ایمنی ضعیفی داشته باشید، بدانید که این سیستم توانایی دفاع در برابر عوامل بیماری‌زا را نخواهد داشت، و بنابراین به‌راحتی به انواع عفونت‌ها دچار خواهید شد. عفونت‌های ادراری، عفونت معده، لثه‌های قرمز و ملتهب، اسهال مداوم و غیره نشان می‌دهند که سیستم ایمنی بدن ما کارایی لازم را برای مقابله با عوامل خارجی ندارد.
  • سرماخوردگی و آنفولانزا: شاید یکی از پرتکرارترین مشکلی که برای فردی با سیستم ایمنی ضعیف پیش بیاید، همین سرماخوردگی و آنفولانزا محسوب شود.
  • بهبود نیافتن جراحات و زخم‌های بدن: می‌دانیم که اگر زخمی روی بدن ایجاد شود، این گلبول‌های سفید هستند که از ورود عوامل بیماری‌زا جلوگیری می‌کنند و به‌سرعت باعث بهبود زخم می‌شوند. اگر زخم روی بدنتان دیر بهبود می‌یابد باید زنگ خطری برای ضعف سیستم ایمنی بدنتان باشد.

کپسول پاورفیت و معجزه تقویت سیستم ایمنی بدن

بهتر است بدانید که برخی مکمل‌ها با دارا بودن مینرال‌ها و عناصر ضروری بدن، به توانایی بدن در مقابله با عوامل بیماری‌زا کمک چشمگیری می‌کنند یکی از آن‌ها کپسول پاورفیت است. درواقع این مکمل ساخت کشور فرانسه است و یکی از مهم‌ترین مکمل‌ها در دسته مبارزه با زگیل تناسلی قرار می‌گیرد. درواقع ترکیبات کپسول پاورفیت به طرز اعجاز آوری دارای موادی است که به  تقویت سیستم ایمنی بدن کمک خواهد کرد.

ترکیبات کپسول پاورفیت

از ترکیبات کپسول پاورفیت می‌توانیم به عصاره قارچی به نام شیتاکه اشاره‌کنیم. این قارچ بومی کشورهای چین و ژاپن است و پروتئین موجود آن  تمام اسیدهای آمینه ضروری برای انسان را در خود دارد. به دلیل وجود قندهای ضروری برای سیستم ایمنی بدن مانند فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز در این قارچ، که در رژیم غذایی ما بسیار کمیاب‌اند، این قارچ بسیار مفید خواهد بود. از طرفی بتاگلوکان های مهم مانند لنتینان، KS₂ و AC₂P، ویتامین تا و املاح مختلف در این قارچ سبب شده که این گیاه به‌عنوان یک تقویت‌کننده قوای عمومی و سیستم دفاعی بدن علیه انواع بیماری‌های ویروسی، میکروبی و حتی سرطان شناخته شود. لازم است بدانید که بتاگلوکان تا توانایی ماکروفاژها (نوعی گلبول سفید) را برای بیگانه‌خواری و قابلیت لنفوسیت های T4 (نوعی گلبول سفید) را در تشخیص سلول‌های خودی از بیگانه افزایش می‌دهند. در سال‌های اخیر تحقیقات بسیاری روی خواص ضد میکروبی، ضدویروسی، ضد قارچی و ضد سرطانی شیتاکه که انجام‌شده است.

نتایج این پژوهش تا خواص مفید این قارچ را تائید می‌کند. قارچ شیتاکه  املاح مختلفی مانند آهن، سلنیم، مس، روی، منیزیم، کلسیم، پتاسیم، فسفر و سیلیسم و البته ویتامین‌های گروه B را در بردارد. بنابراین باید اشاره‌کنیم که این قارچ دارای خواص آنتی‌اکسیدانی بالایی است.  با همه این‌ها درمی‌یابیم که ترکیبات کپسول پاورفیت شامل موادی است که به بالا بردن ایمنی بدن در مبارزه با ویروس‌ها و بیماری‌های مختلف کمک می‌کند.

ترکیبات کپسول پاورفیت چیست؟

فواید مصرف کپسول پاورفیت

ترکیبات کپسول پاورفیت شامل موادی است که باعث افزایش مؤثر قوای جسمانی و فیزیکی در افراد مختلف ازجمله ورزشکاران، دوران نقاهت بیماری و سالمندان خواهد شد. از طرفی این ترکیبات تقویت و تعدیل سیستم ایمنی بدن در پیشگیری و بهبود آنفولانزا، تب‌خال و زگیل را نیز به همراه دارند.  همچنین درمان کمکی در مبتلایان به زگیل تناسلی نیز از دیگر مواردی هستند که در ترکیبات کپسول پاورفیت به بالا بردن سیستم ایمنی بدن بیماران کمک می‌کنند.

کپسول پاورفیت هولیستیکا

نحوه مصرف کپسول پاورفیت

این کپسول را می‌توانید روزانه 2 عدد، یکی قبل از صبحانه و یکی قبل از ناهار، مصرف کنید. البته به این نکته توجه کنید که برای درمان زگیل تناسلی این کپسول باید به مدت 6 ماه مصرف شود، اما در حالت عادی یک ماه مصرف این دارو کافی است. با توجه به انرژی‌زا بودن ترکیبات کپسول پاورفیت تا قبل از ساعت 4 عصر آن را مصرف کنید.

هرچند تاکنون عوارض خاصی ناشی از مصرف این کپسول دیده نشده است. اما به دلیل گیاهی بودن این کپسول امکان بروز حساسیت‌های پوستی همواره وجود دارد. البته به یاد داشته باشید مشورت با پزشک راهکار صحیح‌تری برای مصرف این کپسول خواهد بود.

راه‌های تقویت سیستم ایمنی بدن

 بهتر است قبلاً از اینکه بیمار شوید به فکر تقویت این سیستم باشید. ما در اینجا به چند روش مؤثر برای تقویت سیستم ایمنی بدن را به شما معرفی خواهیم کرد.

  • مصرف لبنیات: به‌طورکلی لبنیات یکی از بهترین گزینه‌ها برای تقویت سیستم ایمنی به‌حساب می‌آید. البته مصرف انواع پروبیوتیک آن تا به‌طور روزانه، احتمال بروز بیماری‌های روده و دستگاه گوارش را کاهش می‌دهد.
  • سیر خام: سیر گیاه جادویی در تقویت سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شود که شاید جزء معدود گیاهانی ست که از گذشته خواص بی‌نظیرش کشف‌شده است.
  • غذاهای دریایی: سلنیوم و اسیدهای چرب امگا3 که به‌وفور در ماهی و به‌طورکلی در غذاهای دریایی وجود دارند از مهم‌ترین ترکیب‌های مفید و مؤثر برای افزایش قدرت سیستم ایمنی بدن محسوب می‌شوند.
  • مصرف آنتی‌اکسیدان: آنتی‌اکسیدان‌ها با رادیکال‌های آزاد مقابله می‌کنند و با تقویت سیستم ایمنی بدن مانع از تخریب سلولی و کاهش احتمال ابتلا به انواع بیماری‌ها به‌ویژه سرطان می‌شوند. موادی مانند چای سبز، فلفل دلمه‌ای،‌ میوه‌ها و سبزی‌های رنگی خام، گوجه‌فرنگی، مرکبات، چغندر، توت‌فرنگی، کیوی، نخود،‌ هویج، تخمه آفتابگردان، سیب، بادمجان، پیاز قرمز و مرکبات ازجمله منابع آنتی‌اکسیدان هستند.
  • مصرف مایعات: مصرف مایعات در طول روز باعث دفع سموم بدن شده و تقویت سیستم ایمنی بدن را به همراه دارد.

ترکیبات کپسول پاورفیت چیست؟

سخن پایانی

دانستیم که سیستم ایمنی در بدن مهم‌ترین عامل سلامت عمومی است که باید روزانه به تقویت آن دقت کنیم. اگر توجه کرده باشید فهمیده‌اید که راز تقویت سیستم دفاعی بدن تنها در مصرف غذاهای طبیعی موجود در طبیعت نهفته است. قارچ شیتاکه که در ترکیبات کپسول پاورفیت وجود دارد نیز یکی از هدایای اعجاب‌آور طبیعت به بدن ما است. اکنون‌که ترکیبات کپسول پاورفیت و البته فواید آن را دانستید می‌توانید با یک دوره مصرف یک‌ماهه این کپسول از تقویت سیستم دفاعی بدن خود مطمئن شوید. البته قبل از آن بهتر است مشورتی با پزشک خود و اطلاعاتی در مورد وضعیت عمومی بدن خود داشته باشید.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها