بهترین مارک ژل رویال و خواص شگفت انگیز آن

امتیاز دهید

عسل مهم‌ترین محصول زنبور عسل است که توسط زنبورهای کارگر تولید می‌شود. اما فعالیت زنبور‌های کارگر منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال و موم را نیز تولید می‌کنند. به ژل رویال، ژل سلطنتی، شهد شاهانه، شیر زنبور عسل و … می‌گویند. خواص ژل رویال از گذشته به قدری متنوع بوده است […]

بهترین مارک ژل رویال

عسل مهم‌ترین محصول زنبور عسل است که توسط زنبورهای کارگر تولید می‌شود. اما فعالیت زنبور‌های کارگر منحصر به تولید عسل نبوده و محصولاتی همچون ژل رویال و موم را نیز تولید می‌کنند. به ژل رویال، ژل سلطنتی، شهد شاهانه، شیر زنبور عسل و … می‌گویند. خواص ژل رویال از گذشته به قدری متنوع بوده است که بسیاری از افراد را در مورد خواص آن دچار شک و تردید می‌کند. اما امروزه با توجه به تحقیقات دانشمندان، این خواص بیشتر از گذشته برای ما آشکار و هویدا است. همراه ما باشید تا با خواص ژل رویال و بهترین مارک ژل رویال موجود در بازار آشنا شوید.

ژل رویال چیست ؟

ژل رویال یک ترشح پروتئینی است که از غدد هیپوفارنکس و فک پایینی زنبور عسل کارگر خارج می‌شود. تنها غذایی است که در طول عمر ملکه، به او داده می‌شود و همچنین همه لاروهای کوچک در سه روز اول پس از اینکه از تخم خارج شدند با ژل رویال تغذیه می‌شوند. ژل رویال به عنوان یکی از خاص‌ترین و شگفت انگیزترین مواد طبیعی دنیا شناخته شده است که دارای خواص بی شماری است.

این ماده طبیعی نه تنها برای زنبور عسل بلکه برای ما انسان‌ها نیز به عنوان یک ماده شفابخش مورد استفاده قرار می‌گیرد. شاید اگر به تمامی خواص ژل رویال بپردازیم، دیگر نگران ابتلا به برخی بیماری‌ها نخواهیم بود! در ادامه به خواص این ماده شفابخش می‌پردازیم.

خواص ژل رویال

ژل رویال سرشار از انواع ویتامین، پروتئین، اسیدهای آمینه و آنتی اکسیدان است. همین ترکیبات ژل رویال باعث شده تا این ماده هم به عنوان یک ماده دارویی ارگانیک و هم به عنوان یک مکمل غذایی مورد استفاده قرار گیرد. با این حال تلاش کردیم تا در ادامه به صورت خلاصه به خواص معجزه بخش ژل رویال اشاره کنیم.

درمان ناباروری و سلامت جنسی

به جرات می‌توان گفت یکی از شناخته شده‌ترین و تاثیرگذارترین کاربرد و خاصیت ژل رویال، درمان ناباروری است. امروزه در بسیاری از کلینیک‌های ناباروری و نازایی از ژل رویال به عنوان یک داروی رسمی و شناخته شده استفاده می‌کنند. همچنین ژل رویال در کاهش علائم سندرم قبل از قاعدگی موثر است. بانوان برای برطرف کردن نشانه‌های یائسگی می‌توانند از این ماده کمک بگیرند. از انواع ژل رویال می‌توان برای دسترسی به این خاصیت استفاده کرد و نتایج شگفت انگیز آن را لمس نمود. برای خرید قرص تقویت قوای جنسی کلیک کرده و وارد داروخانه آنلاین مثبت سبز شوید.

 درمان دیابت

ژل رویال به طور سنتی به عنوان ماده‌ای برای بهبود مشکلات افراد دیابتی و تولید انسولین استفاده می‌شود. انسولین ماده‌ای است که به تنظیم قند خون می‌پردازد. علاوه بر آن مکمل‌های ژل رویال به افراد دیابتی برای کنترل وزن کمک می‌کند. نکته قابل توجه این است که به هیچ عنوان به جای داروهای دیابت از ژل رویال استفاده نکنید و بهتر است از آن در کنار داروها و زیر نظر پزشک مصرف شود.

 جلوگیری از آلزایمر

در هر گرم ژل رویال یک میلی گرم استیل کولین وجود دارد. استیل کولین ماده مورد نیاز در انتقال پیام‌های عصبی در بدن انسان است. این ماده در درمان و جلوگیری از آلزایمر، رعشه و فراموشی موثر است و به وسیله آن می‌توانید فعالیت فکری خود را افزایش دهید.

 درمان سرطان

از ژل رویال می‌توان برای درمان سرطان استفاده کرد. از این ماده به صورت ویژه برای درمان سرطان‌های زنانه مثل درمان سرطان رحم یا درمان سرطان پستان استفاده می‌شود. در کنار درمان می‌توانید از ژل رویال استفاده کنید و تاثیر شگفت‌انگیز آن را در روند درمان خود لمس کنید.

 درمان کم خونی

یکی از مهم‌ترین دلایل کم خونی، کمبود مواد معدنی مثل آهن در بدن است. شما می‌توانید برای درمان کم خونی از ژل رویال به صورت منظم استفاده کنید تا تاثیر بی نظیر آن را ببینید.

مقابله با پوکی استخوان

یکی دیگر از خواص بی نظیر این شهد شاهانه، جلوگیری از پوکی استخوان در افرادی که در معرض خطر این بیماری هستند است. همچنین این ماده می‌تواند به تقویت استخوان بندی بدن انسان کمک کند. پس کسانی که در معرض خطر ابتلا به پوکی استخوان هستند یا دچار این بیماری شده‌اند حتما در کنار درمان از ژل رویال استفاده کنند.

افزایش انرژی

ژل رویال یک ماده انرژی‌زا است. با استفاده از شاه انگبین شما می‌توانید انرژی روزانه خود را تامین کنید. این نکته قابل اهمیت است که زیاده روی در مصرف این ماده نیز می‌تواند باعث عادی شدن آن برای بدن شود. بهتر است بعد از دو ماه استفاده آن را به مدت یک ماه قطع کنید و دوباره آنرا مصرف کنید.

بهترین مارک ژل رویال موجود در بازار

ژل رویال از فراورده‌های طبیعی است که باید اصل و باکیفیت باشد تا خاصیت دارویی و درمانی داشته باشد. دانشمندان این ماده پر فایده را به شکل‌های گوناگون و در قالب قرص، کپسول، شربت، کرم و محصولات آرایشی و بهداشتی تولید نموده‌اند تا افراد جامعه بتوانند از تمامی خواص این ماده ارزشمند بهره‌مند شوند. در این مقاله سعی شده است تا با توجه به لیست فروش داروخانه و نظرسنجی کاربران به معرفی بهترین مارک ژل رویال بپردازیم.

کپسول رویال ژلی 1000 میلی گرم استرالین بای نیچر

این محصول یک آنتی اکسیدان قوی است که فاقد شکر بوده و به افزایش قوای جسمی و ذهنی کمک می‌کند. روزانه 1 یا 2 عدد از این قرص را می‌توانید مورد مصرف قرار دهید. فواید این مکمل عبارتند از: بهبود عملکرد قلب و عروق، کاهش علائم یائسگی، تقویت حافظه، بهبود زخم و جلوگیری از بروز آثار پیری در بدن. کپسول رویال ژلی 1000 میلی گرم استرالین بای نیچر ضد دیابت عمل کرده و در کاهش چربی خون نیز موثر است. در بسته‌بندی این مکمل 60 عدد کپسول وجود دارد. در صورت بارداری یا شیردهی در مورد مصرف این کپسول باید با پزشک مشورت شود.

  رویال ژلی استرالین - بهترین مارک ژل رویال

خرید رویال ژلی

قرص رویال ژلی و جینسنگ شاری

قرص رویال ژلی و جینسنگ شاری حاوی 200 میلی گرم رویال ژلی استاندارد شده همراه با 62/5 میلی گرم عصاره ریشه جینسینگ آسیایی (Panax ginseng) است.

این محصول حاوی انواع ویتامین‌ها، املاح، پروتئین رویال اکتین و … بوده و دارای خاصیت آنتی اکسیدانی، ضد التهابی، ضد پیری، ضد میکروبی و ضد توموری است. علاوه بر آن از رویال ژلی می‌توان برای بهبود علایم سندروم پیش از قاعدگی و یائسگی، کاهش فشار خون، افزایش انرژی، پیشگیری از پوکی استخوان، محافظت در برابر ابتلا به آلزایمر، افزایش تمرکز و بهبود حافظه و نیز کاهش استرس استفاده کرد.

علاوه بر آن این محصول حاوی عصاره جینسنگ است که خود دارای خواص بی شماری است.

رویال ژلی شاری

خرید رویال ژلی شاری - بهترین مارک ژل رویال

کپسول رویال ژلی سوپر پلاس اس تی پی فارما

برای اطلاع از بهترین مارک ژل رویال بهتر است با این محصول آشنا شوید. کپسول رویال ژلی سوپر پلاس اس تی پی فارما حاوی کلاژن، لسیتین و ویتامین‌های A ،C ، D و E که این ترکیبات برای پوست بسیار مفید بوده و در محصولات زیبایی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول التهاب و خشکی پوست را برطرف می‌کند و همچنین برای افزایش نیروی جسمانی، مشکلات قاعدگی، پیری زودرس، درمان آلرژی‌ها و یبوست موثر است.

 

کپسول رویال ژلی اس تی پی فارما- بهترین مارک رویال ژلی

خرید کپسول رویال ژلی اس تی پی فارما

قرص رویال ژلی پروپولیس ویتارمونیل

قرص رویال ژلی پروپولیس ویتارمونیل یک قرص دو لایه مکیدنی حاوی رویال ژلی، عصاره پروپولیس و عصاره گل ختمی، با طعم طبیعی لیمو است. قرص رویال ژلی پروپولیس به افزایش سطح انرژی، مقاومت بدن، بهبود شرایط جسمی و ذهنی و افزایش مقاومت در برابر خستگی کمک می‌کند.

بهترین مارک ژل رویال - ویتارمونیل

خرید رویال ژلی ویتارمونیل

شربت رویال ژلی فیشر کیندر

نوبت به آن رسید که یک مکمل ژل رویال برای کودکان معرفی کنیم. شربت رویال ژلی فیشر کیندر دربردارنده انواع ویتامین‌ها و مواد معدنی است که به رشد و حفظ سلامت کودک کمک می‌کند. این مکمل حاوی ترکیبات ویژه‌ای همچون ماده شگفت انگیز رویال ژلی، ویتامین‌های گروه  B، C، A، D3،E و K1 که ویتامین‌ها و مواد معدنی مورد نیاز بدن را تامین می‌نماید.

این محصول در زمینه بهبود اشتها، سلامت ناخن، مو و پوست فرزند شما تاثیر بسزایی دارد.

  رویال ژلی فیشر کیندر- بهترین مارک ژل رویال

  خرید شربت فیشر کیندر

ژل رویال و عسل اورگانیک اورازان

ژل رویال و عسل اورگانیک اورازان حاوی ویتامین‌های مختلف یکی دیگر از بهترین مارک ژل رویال محسوب می‌شود ویک پیشنهاد عالی برای درمان زخم‌ها، جلوگیری از پوکی استخوان، کند کردن روند پیری، تقویت قوای جنسی، کمک به باروری مردان، کاهش علایم پیش از قاعدگی و یائسگی موثر است.

کپسول ژلاتینی نرم رویال ژلی مارنیز

کپسول رویال ژلی مارنیز غذای مخصوص ملکه زنبور با ارزش غذایی بسیار بالا حاوی مواد معدنی، اسید‌های آمینه، پروتئین‌ها و ویتامین‌های مورد نیاز بدن است. این محصول دارای اثر ضد پیری قوی جهت جلوگیری از پیری و بازسازی کننده همه سلول‌های بدن است.

همچنین آنتی اکسیدان بسیار قوی، بهبود حال بیماران MS و ترمیم سلول‌های عصبی است. این کپسول اثراتی شبیه به انسولین دارد و تنظیم کننده قند خون است و به درمان کم خونی نیز کمک می‌کند.

نتیجه گیری

ژل رویال محصولی طبیعی از زنبور عسل است و می‌تواند سلامت را ارتقا بخشد و میزان ابتلا به بیماری‌ها را کاهش دهد. ژل رویال حاوی ویتامین‌های B5، بیوتین، اینوسیتول، فولات، اسید نوکلئیک، گاما گلوبولین و 17 آمینواسید است که هر کدام برای سلامت بدن نقش مهمی دارند. ژل رویال دارای خواص بی شماری از جمله تقویت قوای جنسی، بهبود عملکرد حافظه، کمک به باروری مردان، کاهش علایم قاعدگی و یائسگی، جلوگیری از آلزایمر، کمک به بهبود پوکی استخوان و … است.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها