پماد رهامین بهترین پماد برای درد مفاصل

2/5 - (3 امتیاز)

دردهای روماتیسمی و دردهای مزمن مفاصل از جمله مشکلاتی است که با افزایش سن، شکایات بیشتری را به پزشکان ارجاع می‌دهد، از این روی در این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز پیرامون تاثیر پماد رهامین بر این دردها صحبت خواهیم گفت؛ با ما همراه باشید. معضلی به نام درد مفاصل مفصال قسمت هایی […]

پماد رهامین بهترین پماد برای درد مفاصل

دردهای روماتیسمی و دردهای مزمن مفاصل از جمله مشکلاتی است که با افزایش سن، شکایات بیشتری را به پزشکان ارجاع می‌دهد، از این روی در این مطلب از مجله داروخانه اینترنتی مثبت سبز پیرامون تاثیر پماد رهامین بر این دردها صحبت خواهیم گفت؛ با ما همراه باشید.

آنچه در این مقاله می خوانیم

معضلی به نام درد مفاصل

مفصال قسمت هایی از بدن شما هستند که استخوان های شما در آن قرار می‌گیرند، این اتصالات اجازه می‌دهند تا استخوان‌های اسکلت شما حرکت کند. مهم‌ترین این اتصالات شامل موارد زیر هستند:

  • شانه ها
  • باسن
  • آرنج
  • زانو

درد مفاصل به ناراحتی، درد و حتی سوزش در هر یک از مفاصل بدن اشاره دارد. درد مفاصل شکایتی شایع است که به طور معمول نیازی به مراجعه به بیمارستان ندارد.

گاهی اوقات، درد مفاصل نتیجه بیماری یا جراحت است. آرتریت همچنین یک علت شایع دردهای مفاصل است. با این حال، این نیز می‌تواند به دلیل شرایط یا عوامل دیگر باشد.

Osteocare
قرص استئوکر ویتابیوتیکس اورجینال
قیمت: 75.000 تومان
قیمت با تخفیف:59.000 تومان
Osteocare
قرص استئوکر ویتابیوتیکس اورجینال
قیمت اصلی: 75.000 تومان
قیمت با تخفیف: 59.000 تومان

چه عواملی باعث درد مفاصل می شود؟

آرتروز؛ یکی از شایع ترین دلایل درد مفاصل آرتروز است. دو شکل اصلی آرتروز استئوآرتریت (OA) و آرتریت روماتوئید (RA) است.

طبق تحقیقات کالج روماتولوژی دانشکده آمریکایی، OA در بزرگسالان بالای 40 سال شایع است. به آرامی پیشرفت می‌کند و تمایل دارد تا بر روی مفاصلی مانند مچ دست، دست‌ها، باسن و زانو نمو پیدا کند.

درد مفاصل به دلیل OA ناشی از خرابی غضروف است. شکل دوم آرتروز RA است. براساس بنیاد آرتریت  RA حدود 1.5 میلیون آمریکایی را مبتلا می‌کند. این بیماری بیشتر از مردان بر زنان تأثیر می‌گذارد.

این می‌تواند با گذشت زمان باعث تغییر شکل و ناتوان شدن مفاصل شود. RA باعث ایجاد درد، التهاب و ایجاد مایعات در مفاصل می‌شود زیرا سیستم ایمنی بدن به غشایی که مفاصل را حرکت می‌دهد، حمله می‌کند.

پماد رهامین بهترین پماد برای درد مفاصل

علائم درد مفاصل چیست؟

در بعضی موارد، درد مفاصل شما را به مراجعه به پزشك مجبور می‌کند. اگر علت درد مفاصل خود را نمی‌دانید و علائم غیر قابل توضیح دیگری را تجربه می‌کنید، باید حتما به پزشک مراجعه کنید.

در صورتی که:

  • ناحیه اطراف مفصل متورم یا قرمز شده باشد.
  • درد به مدت سه روز یا بیشتر ادامه دارد.
  • شما تب دارید اما هیچ نشانه دیگری از آنفولانزا نیست.

در صورت بروز هر یک از موارد زیر به اورژانس بروید

  • شما مصدومیت جدی را تجربه کرده اید.
  • مفصل تغییر شکل یافته است.
  • تورم مفصل ناگهان رخ می‌دهد.
  • مفصل کاملا بی حرکت است.
  • شما درد مفاصل شدید دارید.

درد مفاصل چگونه تشخیص داده می شود؟

پزشک شما ابتدا معاینه بدنی را انجام می‌دهد. آنها همچنین یک سری سؤال درباره درد مفاصل شما خواهند پرسید. این ممکن است به کم کردن دلایل احتمالی کمک کند.

برای شناسایی آسیب مفاصل مرتبط با آرتریت ممکن است یک اشعه X لازم باشد.

اگر پزشک شما مشکوک علت دیگری باشد، ممکن است دستور آزمایش خون را برای برخی از اختلالات خود ایمنی انجام دهد. آنها همچنین ممکن است برای اندازه گیری سطح التهاب در بدن یا شمارش کامل خون، درخواست تست میزان رسوب کنند.

پماد رهامین بهترین پماد برای درد مفاصل

درد مفاصل چگونه درمان می شود؟

درمان خانگی؛ پزشکان، OA و RA را شرایط مزمن می دانند. در حال حاضر هیچ درمانی وجود ندارد که درد مفاصل مرتبط با آرتریت را از بین ببرد یا از بازگشت آن جلوگیری کند. با این حال، روش هایی برای کنترل درد وجود دارد:

  • استفاده از داروهای تسکین دهنده درد موضعی یا مصرف داروهای ضد التهابی غیر استروئیدی برای کاهش درد، تورم و التهاب کمک کننده است.
  • از نظر جسمی فعال بمانید و برنامه تمرینی را با تمرکز بر ورزش متوسط ​​دنبال کنید.
  • قبل از تمرین، حرکات کششی انجام دهید تا دامنه خوبی از حرکت در مفاصل خود حفظ شود.
  • وزن بدن خود را در حد سالم نگه دارید. این کار باعث کاهش استرس در مفاصل می شود.
  • اگر درد شما به دلیل آرتروز نیست، می توانید مصرف یک داروی ضد نسخه، ماساژ گرفتن، حمام گرم، ماساژ زیاد و استراحت کافی را امتحان کنید.

پماد رهامین رها

مصرف موضعی پماد رهامین بر روی محل درد در کنترل استئوآرتریت و اختلالات روماتیسمی موثر است. این فراورده دارای اثرات ضد التهاب، آنتی اکسیدان، کنترل کننده درد، درمان روماتیسم مزمن و آسیب های التهابی است. این پماد را بسیاری از پزشکان برای کاهش دردهای مفاصل و تسکین آن تجویز می‌کنند.

دلیل تاثیر گذاری پماد رهامین چیست؟

عصاره خشک گیاه دویلس کلاو موجود در این محصول حاوی گلیکوزیدهای ایریدوئید (هارپاگوسید) است که باعث اثر ضد التهابی دارو می‌شوند.

گیاه پنجه شیطان را بیشتر بشناسیم

گیاه دویلس کلاو یا همان گیاه پنجه شیطان گیاهی بومی آفریقای جنوبی است که به طور سنتی از ریشه هایش برای درمان طیف گسترده‌ای از بیماری ‌ها مانند تب، درد، ورم مفاصل و سوء هاضمه استفاده شده است.

پماد رهامین بهترین پماد برای درد مفاصل

پنجه شیطان گیاه گلدار خانواده کنجد است. ریشه آن چندین ترکیب گیاه فعال دارد و به عنوان یک مکمل گیاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

به طور خاص، داروی آرتروهرب ریشه گیاه پنجه شیطان حاوی گلیکوزیدهای ایریدوئید، طبقه‌ای از ترکیبات است که اثرات ضد التهابی از خود نشان داده است.

بعضی از مطالعات اما نه همه نشان می‌دهد که گلیکوزیدهای ایریدوئید ممکن است اثرات آنتی اکسیدانی نیز داشته باشند. این بدان معنی است که این گیاه ممکن است توانایی جلوگیری از اثرات آسیب رساننده سلول‌های مولکوله‌ای ناپایدار به نام رادیکال‌های آزاد را هم داشته باشد.

به همین دلای، مکمل های حاوی پنجه شیطان مانند پماد رهامین به عنوان دارویی برای بیماری‌های التهابی مانند ورم مفاصل و نقرس مورد مطالعه و مصرف قرار گرفته اند. علاوه بر این، برای کاهش درد پیشنهاد شده است و ممکن است از کاهش وزن هم حمایت کند.

علاوه بر پماد رهامین می‌توانید مکمل‌های پنجه شیطان را به شکل عصاره و کپسول غلیظ پیدا کرده یا داخل یک پودر ریز خرد کنید. همچنین به عنوان ماده ای در چای های مختلف گیاهی هم استفاده می‌شود.

خرید پماد رهامین رها

درمان های دارویی و پزشکی

گزینه های درمانی شما به علت درد بستگی دارد. در بعضی موارد، پزشک برای آزمایش عفونت یا نقرس یا دلایل دیگر دردهای مفاصل، باید مایعات جمع شده را در ناحیه مفصل را بیرون بکشد. آنها همچنین ممکن است عمل جراحی را برای تعویض مفصل توصیه کنند.

سایر روش‌های درمانی غیر جراحی می‌توانند شامل تغییر در شیوه زندگی یا داروهایی باشند که به طور بالقوه می‌توانند باعث بهبودی RA شوند. در مورد RA، پزشک شما ابتدا به التهاب می پردازد. پس از بهبودی RA، معالجه پزشکی شما بر حفظ فشار شدید شرایط شما متمرکز خواهد بود تا از بروز و شعله‌ور شدن علائم جلوگیری شود.

چشم انداز افراد مبتلا به درد مفاصل چیست؟

درد مفاصل اغلب نتیجه آسیب‌هایی است که از طریق ساییدگی و پارگی طبیعی ایجاد می‌شود. با این حال همچنین می تواند نشانه عفونت یا به طور بالقوه ناتوان کننده RA باشد.

اگر شما درد مفاصل غیر قابل توضیحی دارید، باید به پزشک مراجعه کنید، به خصوص اگر پس از چند روز به خودی خود از بین نرود. تشخیص زودرس و تشخیص می‌تواند به درمان مؤثر علت اصلی ناراحتی شما کمک زیادی کند.

مطالب مرتبط
دسته بندی: استخوان و مفاصل
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها