دلایل کاهش تمایلات جنسی

امتیاز دهید

دلایل کاهش تمایلات جنسی از جمله موضوعات با اهمیت در حوزه روابط جنسی شرکای زندگی هستش. کاهش تمایل جنسی می تونه که به دنبال مشکلات بیماری بوجود بیاد که خوب مکمل های تقویت قوای جنسی برای برخی از اونها تاثیرگذاره، اما می تونه دلایل دیگری از جمله مشکلات روحی، عاطفی و مشکلات جسمی داشته باشه. […]

کاهش تمایلات جنسی

دلایل کاهش تمایلات جنسی از جمله موضوعات با اهمیت در حوزه روابط جنسی شرکای زندگی هستش. کاهش تمایل جنسی می تونه که به دنبال مشکلات بیماری بوجود بیاد که خوب مکمل های تقویت قوای جنسی برای برخی از اونها تاثیرگذاره، اما می تونه دلایل دیگری از جمله مشکلات روحی، عاطفی و مشکلات جسمی داشته باشه.

آنچه در این مقاله می خوانیم

دلایل کاهش تمایلات جنسی

بیماری های قلبی، اختلالات هورمونی و دیابت از عمده دلایل کاهش تمایلات جنسی، اما نمی تونیم از دلایل دیگه نظیر افسردگی، اضطراب، خستگی، افزایش سن، زودانزالی، حاملگی و سردمزاجی هم غافل بشیم.

درست است که هر یک از دلایل کاهش تمایلات جنسی قابل بحث و پیگیری اما در این مجال به ارائه راهکارهایی برای درمان مشکل زودانزالی در مردان می پردازیم که از دلایل شایع در این باب هستش.

مدت زمان نرمال برای رسیدن به اوج لذت چند دقیقه‌ست؟

اون چیزیکه طبق تحقیقات به عمل اومده مشخص شده در حدود 5 دقیقه نیم هست. حالا اگر کسی در کمتر از 2 دقیقه ارضا بشه نشون از زودانزالیه! برای حل این مشکل بهتره که مرد:

  • زود به زود رابطه برقرار کنه
  • از کاندوم ضخیم استفاده کنه
  • در حین برقراری رابطه نفس عمیق بکشه
  • از پوزیشن هایی استفاده کنه که کمتر تحریک می شه
  • رابطه جنسی منقطع داشته باشه و درست در لحظه رسیدن به ارضا حواس خود را پرت کنه

و در آخر می تونه از برخی از مکمل ها و داروهای تقویت قوای جنسی موجود در داروخانه های معتبر از جمله داروخانه آنلاین مثبت سبز استفاده کنه.

پیشنهاد ویژه برای از بین بردن کاهش تمایلات جنسی

برای دریافت لذت بیشتر از ایجاد رابطه با شریک زندگی و مستحکم شدن روابط عاطفیتون خوندن مقالات زیر رو توصیه می کنیم.

مطالب مرتبط
دسته بندی: تقویت قوای جنسی
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها