11 دلیل برای داشتن رابطه جنسی

5/5 - (1 امتیاز)

شاید کم و بیش از تاثیرات شگفت انگیز رابطه جنسی برای بدن مطلع باشید، اما اگر همچنان نسبت به داشتن رابطه جنسی بی تفاوت هستید، باید بگم در این نوشتار 11 دلیل برای داشتن رابطه جنسی را براتون خواهیم گفت که پنجره ای جدید به روی شما باز خواهد شد. دلایلی برای داشتن رابطه جنسی […]

11 دلیل برای داشتن رابطه جنسی

شاید کم و بیش از تاثیرات شگفت انگیز رابطه جنسی برای بدن مطلع باشید، اما اگر همچنان نسبت به داشتن رابطه جنسی بی تفاوت هستید، باید بگم در این نوشتار 11 دلیل برای داشتن رابطه جنسی را براتون خواهیم گفت که پنجره ای جدید به روی شما باز خواهد شد.

آنچه در این مقاله می خوانیم

دلایلی برای داشتن رابطه جنسی

در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز عمده دلایل برای داشتن یک رابطه جنسی برای خانمها و آقایان را بررسی می کنیم.

یه جورایی تمرین بدنی است

شاید یک تمرین کامل نباشه اما به اندازه یک تمرین بدنی متوسط برای شما فایده داره و موجب افزایش ضربان قلب می شه، جالبه بدونید ضربان قلبتون رو به اندازه یک پیاده روی سریع و یا یک دوچرخه سواری آروم بالا می بره!

رابطه جنسی برای قلب زنان مفیده

زنانی که در هفته دو مرتبه رابطه جنسی دارند نسبت به زنانی که ماهی یک مرتبه رابطه دارند، از قلب سالمتری برخوردار هستند، و احتمال ابتلا به بیماریهای قلبی در اونها بسیار کمتر است. البته هنوز مشخص نیست زنان سالمتر از رابطه لذت بیشتری می برند و یا رابطه زناشویی سبب افزایش محافظت از قلب اونها می شه؟ اما یک نکته ناراحت کننده در مورد مردان وجود داره که، رابطه جنسی خوب ممکنه اثرات متضاد برای اونها داشته باشه.

ممکنه سردرد شما رو درمان کنه

اگر سردرد دارید دست رد به برقراری یک رابطه شیرین و لذت بخش نزنید، چرا که کاشف به عمل اومده  رابطه جنسی می تونه بسیاری از سردردها از جمله میگرن تسکین ببخشه.

کاهش استرس یکی از 11 دلیل برای داشتن رابطه جنسی

افرادی که رابطه جنسی بیشتری دارند از روح و روان آرومتری برخوردارند و اضطراب اونها در مقابل شرایط استرس زا مانند حل سوالات ریاضی و یا اجرای کنفراس های عمومی آرامش بیشتری خواهند داشت. اما فقط برقراری رابطه جنسی با شریک جنسی این حس رو بوجود می یاره و خودارضایی شامل این مزیت نمی شود.

ذهن شما تیزتر خواهد بود

رابطه جنسی با ساخت سلول های جدید مغزی مرتبط است که بسیار خوب است. افرادی که بالای 50 سال دارند و رابطه جنسی بیشتری هم داشته اند بسیار در حل مسائل ریاضی و یادآوری اعداد موفق تر هستند. این حسن در مردان بیشتر از زنان است.

خوشحال تر خواهید شد

شما مجبور نیستید رابطه جنسی زیاد داشته باشید، هفته ای یک مرتبه بسیار عالیه، اما دانشمندان این ارزیابی را فقط بر روی زوج ها داشته اند که به بکدیگر متعهد هستند و این نتایج برای کسانیکه به دنبال تجربیات جدید با دیگران هستند صدق نمی کند.

تعهد شما برای شریکتان بیشتر می شه

هورمون اکسی توسین در حین رابطه جنسی ترشح می شه که این یک جرقه برای داشتن احساس صمیمت، محبت و نزدیک بودن بیشتر برای طرفین رابطه می باشد، که در نهایت به ایجاد یک رابطه قوی و پایدار نیز کمک می کند.

شما رو لاغر نگه می داره

حتی داشنمندان هم هنوز به طور قطع علت این موضوع رو نمی دانند، اما واضح است که رابطه جنسی زیاد افرا رو لاغرتر و باریک تر نگه می داره.

مفید برای سلامت روان

بزرگسالانی که در یک رابطه سالم و با تعهد از میزان رابطه جنسی بیشتری برخوردار هستند، بعید است که دچار مشکلات روحی شوند و یا روی به مصرف برخی از قرص های افسردگی بیاورند.

کمک به خوب خوابیدن می کنه

ارگاسم موجب ترشح هورمون آندروفین و اکسی توسین می شود که هر دوی این هورمون ها نقش بسزایی در کاهش درد داشته و کمک به خوب خوابیدن می کنند. این تاثیرات در مردان بیشتر از زنان است.

کاهش ریسک ابتلا به سرطان

مردانی که رابطه جنسی بیشتری دارند ریسک ابتلا به سرطان پروستات در اونها بسیار کمتر و زنانی که رابطه جنسی بیشتری دارند ریسک ابتلا به سرطان سینه در اونها کمتر و در مجموع بارداری و تماس با اسپرم در زنان شانس ابتلا به سرطان را در اونها کاهش می ده.

کمک به آینده خود کنید، از دیگر موضوعات 11 دلیل برای داشتن رابطه جنسی

افرادی که امروز رابطه جنسی بیشتری دارند در حقیقت کمک به حال و احساس خود در آینده می کنند. پس اگر شما در سنین میانسالی از این رابطه بهره مند باشید، یقین بدونید که در سنین بالا از سلامت و شادی بیشتری برخوردار خواهید بود.

مطالب مرتبط
دسته بندی: مسائل جنسی
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها