توصیه هایی برای کاهش اشتها

امتیاز دهید

توصیه هایی برای کاهش اشتها همه ما می دونیم که کاهش اشتها و به موقع غذا خوردن یکی از بهترین راه های مبارزه با اضافه وزنه. اگر از اشتهای زیاد گله دارین یا قصد دارین که لاغر بشین و دنبال راهی برای کاهش اشتها می گردین با داروخانه آنلاین مثبت سبز همراه باشین… باید بدونین […]

توصیه هایی برای کاهش اشتها
آنچه در این مقاله می خوانیم

توصیه هایی برای کاهش اشتها

همه ما می دونیم که کاهش اشتها و به موقع غذا خوردن یکی از بهترین راه های مبارزه با اضافه وزنه. اگر از اشتهای زیاد گله دارین یا قصد دارین که لاغر بشین و دنبال راهی برای کاهش اشتها می گردین با داروخانه آنلاین مثبت سبز همراه باشین…

توصیه هایی برای کاهش اشتها

باید بدونین که برای کاهش اشتها نیازی به صرف هزینه های زیاد برای داروهای شیمیایی نیست، دور و بر ما مواد غذایی زیادی وجود داره که باعث سیری می شه یعنی به طور طبیعی جلوی اشتها رو می گیره و شما رو به وزن ایده آلتون نزدیک تر می کنه! علاوه بر برخی از مواد غذایی که جلوی اشتها رو می گیره، می شه از برخی ترفندها هم استفاده کرد که در ادامه با همه اونها آشنا می شیم:

راهکار شماره یک، تخم مرغ:

توصیه هایی برای کاهش اشتها

قبل از اینکه در جمع خانوادگی یا دوستان خودتون قرار بگیرین و یا به یه مهمونی مفصل برین، توی خونه سفیده یه تخم مرغ رو نوش جان کنین تا حسابی جلوی اشتهاتون گرفته بشه، یادتون نره که تنها سفیده تخم مرغ، نه زرده!

راهکار شماره دو، سیب:

توصیه هایی برای کاهش اشتها

سیب با داشتن فقط 50 کالری، سرشار از فیبر بسیار خاصی به نام پکتینه که این فیبرهای خاص میزان قند خون رو ثابت نگه می داره که باعث کنترل اشتها می شه، همچنین کتین ها در طول هضم غذا ژلی در معده می سازه که چربی های دریافتی از غذاهای دیگه رو به تله میندازه!

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف:253.000 تومان
کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت اصلی: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف: 253.000 تومان

راهکار شماره سه، آهسته غذا خوردن:

توصیه هایی برای کاهش اشتها

بعد از 15 دقیقه، مغز پیام سیر شدن رو به معده می رسونه و شما دست از غذا خوردن می كشید، بنابراین اگه سریع غذا بخورین، معده شما قبل از اینكه مغز از سیر شدن اطلاعی پیدا كنه، پُر می شه؛ در نتیجه متوجه می شین كه زیاده روی کردین و در نتیجه چاق می شین. بنابراین غذا رو آهسته بخورین و هر لقمه رو با دقت و به طور كامل بجوید.

راهکار شماره چهار، بشقاب و چنگال:

توصیه هایی برای کاهش اشتها

یکی از بهترین راه حل های کنترل اشتها، کوچک کردن بشقاب و عوض کردن جای چنگال و قاشقه!

راهکار شماره پنج، رومانتیک بودن:

توصیه هایی برای کاهش اشتها

محققان به این نتیجه رسیدن که روشن کردن شمع هایی با بوی سیب، موز يا نعناع هنگام غذا خوردن آرامشی به افراد می ده که نتيجه اين آرامش، به آهستگی غذا خوردن و زود سير شدن می انجامه!

راهکار آخر، حواس خودتون رو پرت کنین:

توصیه هایی برای کاهش اشتها

اگه حوصله تون سر بره یا عصبانی می شین و شروع به پر خوری می کنین، بهتره با خودتون مقابله کنین و حواس خودتون رو به هر نحوی از غذا خوردن دور کنین! می تونید فیلم ببینید، خرید برید و حتی جرعه جرعه آب بنوشید!

مجله مثبت سبز

مطالب مرتبط
دسته بندی: کاهش وزن
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها