مرجع تخصصی فروش انواع مکمل شرق تهران داروخانه شهمیرزادی

امتیاز دهید

داروخانه رفتن از روتین‌های زندگی همه ماست، علاوه بر خرید دارو ما خیلی از محصولات را از داروخانه‌ها خریداری می‌کنیم. محصولات بهداشتی مانند اقلام مربوط به خانم‌ها و آقایان، محصولات مربوط به کودک و… تنها بخشی از نیازهایی است که ما را به سوی داروخانه می‌کشاند. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز […]

مرجع تخصصی فروش انواع مکمل شرق تهران داروخانه شهمیرزادی

داروخانه رفتن از روتین‌های زندگی همه ماست، علاوه بر خرید دارو ما خیلی از محصولات را از داروخانه‌ها خریداری می‌کنیم. محصولات بهداشتی مانند اقلام مربوط به خانم‌ها و آقایان، محصولات مربوط به کودک و… تنها بخشی از نیازهایی است که ما را به سوی داروخانه می‌کشاند. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز به معرفی یکی از بهترین و قدیمی‌ترین داروخانه‌های تهران یعنی داروخانه شهمیرزادی خواهیم پرداخت.

موجود بودن بسیاری از محصولات در داروخانه‌ها، احتیاجات زیادی از ما را مرتفع می‌سازد. لوازم آرایش، عطر و ادکلن، مکمل‌های غذایی و ورزشی، تجهیزات پزشکی مانند ترازو، کیسه آب گرم، لوازم پانسمان و… همگی در داروخانه‌ها با بهترین کیفیت موجود هستند.

آنچه در این مقاله می خوانیم

چرا بهترین کیفیت؟

نظارت بیشتر انواع سازمان‌ها بر روی داروخانه‌ها به نسبت دیگر فروشگاه‌های فروش لوازم آرایشی و بهداشتی، موجب می‌شود محصولات با کیفیت‌تری در داروخانه‌ها عرضه شوند.

چه ویژگی هایی این داروخانه را ممتاز کرده است؟

مشاوره تخصصی و رایگان حضوری و تلفنی، تنوع قیمتی بالا، تخفیف‌ها و جشنواره‌های گوناگون، در کنار تکمیل بودن تمامی محصولات داروخانه‌ای باعث شده است این داروخانه از دید مردم شرق تهران کامل‌ترین داروخانه لقب گیرد.

یکی از حوزه‌های کاملا چشمگیر داروخانه شهمیرزادی به عنوان معتبرترین داروخانه شرق تهران، فروش انواع مکمل‌های غذایی و تقویتی است. مشاوره رایگان و تخصصی این داروخانه شامل این مکمل‌ها هم می‌شود و شما در صورتی که هر مشکلی در حوزه سلامت خود دارید می‌توانید با پزشکان ماهر این مجموعه مشاوره حضوری یا تلفنی داشته و بهترین مکمل مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

انواع مولتی ویتامین، مکمل‌های افزایش قوای جنسی خانم‌ها و آقایان، تمامی محصولات جهت تقویت سلامت پوست و مو، محصولات درمانی زگیل تناسلی و استخوان و مفاصل از محصولات پرفروش این مجموعه است.

لازم به ذکر است که تمامی این مکمل‌ها چه ساخت ایران و چه محصولات خارجی در قیمت‌ها و کیفیت‌های مختلف موجود است که می‌توان با هر سطح بودجه بهترین انتخاب را داشت.

داروخانه شهمیرزادی در کنار فروش انواع محصولات داروخانه‌ای، اعم از محصولات تخصصی پوست و مو، وسایل بهداشتی، اقلام دارویی و… فروش تخصصی انواع مکمل ورزشی را هم در دستور کار خود قرار داده است.

این داروخانه معتبر شرق تهران سالیان زیادی است که مشتریان ثابتی از اکثر باشگاه‌های ورزشی دارد. این مجموعه سال‌ها به فروش مکمل‌های غذایی و بدنسازی اورجینال و اصل پرداخته و در حال حاضر، علاوه بر فروش آفلاین، به فروش آنلاین با امکان ارسال فوری برای همه کشور نیز روی آورده که در این حوزه هم به طور چشمگیری نسبت به باقی رقبا موفق بوده است.

ثبت سفارش تلفنی، ارسال با پیک، فروش داروهای تک نسخه‌ای و کمیاب از دیگر ویژگی‌های ممتاز این داروخانه به شمار می‌آید.

معرفی ویژگی ها و خدمات ممتاز داروخانه شهمیرزادی

فروش تخصصی مکمل بدنسازی

خرید مکمل بدنسازی یکی از معضلات اکثر بدنسازان است. چرا که بحث اصالت این نوع از کالاها به شدت با سلامت بدن ورزشکاران در ارتباط است. خیلی از گزارش‌ها حاکی از آن است که در سال خیلی از ورزشکاران به علت نامرغوب بودن مکمل مصرفی، سلامتشان به شدت تهدید می‌شود و گاهی این تاثیر مخرب متاسفانه منجر به مرگ ورزشکار می‌شود.

فروش مکمل مرغوب با این که اکثرا توسط داروخانه‌های معتبر انجام می‌شود، اما گاهی همین فروش هم ممکن است توسط برخی واردکننده‍‌ها با خطا روبه رو شود. در این مطلب قصد داریم به شما اطلاعاتی پیرامون داروخانه شهمیرزادی  به عنوان یک مرجع فروش تخصصی با سابقه طولانی هم بدهیم.

دسته بندی های مختلف مکمل بدنسازی

در دسته بندی فروش داروخانه شهمیرزادی ، مکمل‌های سی ال ای  (CLA)، گلوتامین  (Glutamine)، کراتین  (Creatine)، گینر (Gainer)، پروتئین  (Protein)، کربوهیدرات  (Carbohydrate)، آمینو  (Amino)، مولتی ویتامین (Multi Vitamin) و… موجود است که با انتخاب هر کدام از این دسته بندی‌ها به انواع آن مکمل در برندهای مختلف دست خواهید یافت.

نکته مهم دیگری که باید به آن اشاره کرد، بحث قیمت این مکمل‌هاست. همان گونه که می‌دانید با توجه به نوسانات قیمت دلار، سودجویی و وجود کالاهای تقلبی هم بیش از پیش شده است. طبق بررسی‌ها و نظرسنجی‌های مختلف از مشتریان داروخانه شهمیرزادی ، قیمت های این داروخانه کاملا واقعی و با توجه به سایت‌های اصلی بوده است.

به یاد داشته باشید اگر شما هم به ورزش‌های حرفه‌ای مشغول هستید و به دنبال خرید مکمل‌های اصل هستید، باید زیر نظر مربی خود مکمل‌هایی از برندهای معتبر را مصرف کنید. چراکه همان‌گونه که کم و بیش می‌دانیم، اولین ضرر مکمل‌های تقلبی، از بین رفتن کبد و در پی آن مسموم شدن تمامی بدن است.

معرفی ویژگی ها و خدمات ممتاز داروخانه شهمیرزادی

اطلاعاتی پیرامون نحوه مصرف مکمل ها که هر ورزشکاری باید آنها را بداند

علاوه بر زمان مصرف، مقدار مصرف و ترکیب یک مکمل با مکمل‌های دیگر و نحوه مصرف نیز تاثیر زیادی بر میزان جواب دهی یک مکمل بر روی بدن شما دارد، پس بهتر هست همواره مکمل‌های مورد نیاز خود را با مشورت یک فرد آگاه و با دانش تهیه کنید. در داروخانه شهمیرزادی تمامی این مشاوره‌های تخصصی به شما عرضه می‌شود که با بخشی از آنها در ادامه آشنا خواهید شد:

مصرف کراتین

در مورد نحوه مصرف مکمل کراتین باید بگوییم که هیچ‌گاه کراتین را با شکم پر از غذا مصرف نکنید!

مصرف کراتین با شکم پر از غذا فقط باعث از بین رفتن هزینه شما می‌شود سعی کنید بین زمان مصرف کراتین و وعده‌های اصلی غذایی فاصله بیاندازید. البته این حرف به معنای خالی مصرف کردن کراتین منوهیدرات با آب نیست بلکه شما اگر بخواهید کراتین جذب شود باید ترشح انسولین در بندتان را تحریک کنید، شما می‌توانید کراتین را همراه با مکمل کربوهیدرات و یا قندهای ساده، نوشیدنی‌های شیرین مانند آب آنگور مصرف کنید.

رایج‌‌ترین روش مصرف کراتین ابتدا استفاده از یک دوره بارگیری به مدت ۵-۷ روز و مصرف روزانه ۲۰ گرم کراتین در این مدت و سپس دوره نگهداری با مصرف روزانه ۵-۱۰  گرم کراتین در ادامه است.

مصرف گلوتامین

اگرچه تاثیر‌گذاری این مکمل به اندازه کراتین نیست ولی‌ باز هم مزایای قابل توجهی‌ دارد. گلوتامین به عنوان یکی‌ از آمینواسید‌های فراوان درون بدن باعث کمک در ریکاوری عضلات از طریق رساندن گلیکوژن به سلول‌های ماهیچه‌ای بعد از تمرین، تقویت سطح هورمون رشد درون بدن و حفظ عملکرد سیستم ایمنی بدن برای حفظ سلامتی‌ می‌شود. گلوتامین همچنین باعث تاخیر در خستگی‌ شده که به واسطه‌ این امر شما می توانید تمرین خود را با شدت بیشتر و در زمان طولانی‌تری انجام دهید.

پروتئین کازئین

کازئین یکی‌ دیگر از منابع مناسب پروتئین است. کازئین پروتئینی دیر هضم است و به همین دلیل هضم و آزاد سازی آن‌ در رگ‌های خونی در یک مقیاس ثابت در مدت زمانی‌ طولانی‌تر صورت می‌گیرد.

مصرف آمینو اسید های شاخه ای

از جمله سودمندترین و موثرترین مکمل‌ها در کلیه رشته‌های ورزشی آمینو اسیدهای زنجیره‌ای (آمینو اسید شاخه ای) لوسین ، ایزولوسین و والین است. در کل تفاوت این مکمل‌ها با مکمل‌های امینواسید این است که در این مکمل فقط بر روی این سه امینو اسید شاخه ای تمرکز شده است، این آمینو اسیدها در بدن تولید نمی‌شوند و برای جذب آن‌ها نیاز به یک منبع خارجی دارید، بی سی ای ای کمکی به افزایش انرژی استقامت و توان شما در طول تمرین می‌کند و با استفاده از آن می‌توانید کیفیت تمرین خود را چند برابر کنید، همان گونه که استفاده از پروتئین وی بعد از تمرین بسیار ضروری است، استفاده از بی سی ای ای هم در وعده قبل از تمرین بسیار مهم است.
بهترین زمان مصرف این مکمل‌ها در وعده قبل تمرین یا هنگام تمرین است که کمک زیادی به استقامت و افزایش انرژی و ریکاوری عضلات تخریب شده می کنند.

مصرف گینر

گینرها مکمل‌های هستند که از ترکیبات کربوهیدرات‌ها، پروتئین و برخی مواد دیگر مانند آمینواسیدهای شاخه‌ای و ویتامین‌ها تشکیل شده اند گینرها برای افزایش وزن و حجم بهترین گزینه برای تمامی ورزشکاران است.

در کل چهار زمان اصلی برای مصرف گینرها در نظر گرفته می شود یک وعده صبح (بین صبحانه و ناهار) یک وعده نیم ساعت قبل تمرین یک وعده بلافاصله بعد از تمرین  و یک وعده قبل از خواب!

مصرف پروتئین وی

یک فرد معمولی روزانه حدود ۲-۱ گرم پروتئین برای هر یک پوند (حدود ۴۵۰ گرم) از وزن بدنش نیاز دارد؛ بنابراین یک فرد متوسط با وزن تقریبی ۷۰ کیلوگرم، باید روزانه بین ۱۵۰ تا ۳۰۰ گرم پروتئین مصرف کند. البته لازم نیست تمام پروتین مورد نیاز خود را از طریق مکمل تهیه کنید،میتوانید بسته به نیاز خود مقداری از پروتئین وی و مابقی را از طریق تغذیه تامین کنید.

بهترین زمان برای استفاده از پروتیئن وی بلافاصله بعد از تمرین است. به طور کلی شما می‌توانید ۳ اسکوپ از این مکمل را در وعده‌های صبح، بعد تمرین و قبل خواب مصرف کنید.

 

شماره تماس جهت مشاوره رایگان: 02177498811

آدرس: بزرگراه رسالت، قبل از چهارراه سرسبز، پلاک 688

مطالب مرتبط
دسته بندی: رپورتاژ
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها