مجله مثبت سبز

تسکین گلودرد با روش های ساده خانگی

امتیاز دهید

تسکین گلودرد با روش های ساده خانگی آیا چند روزه که دچار گلودرد شده اید؟ آیا با قورت دادن آب دهن، گلوتون درد می گیره؟ اینم خوب می دونم که تنها چیزی که دلتون می خواد اینه که زودتر از این حالت نجات پیدا کنین و سریعتر درمان بشین. ما همیشه توصیه می کنیم که […]

گلودرد
آنچه در این مقاله می خوانیم

تسکین گلودرد با روش های ساده خانگی

آیا چند روزه که دچار گلودرد شده اید؟ آیا با قورت دادن آب دهن، گلوتون درد می گیره؟ اینم خوب می دونم که تنها چیزی که دلتون می خواد اینه که زودتر از این حالت نجات پیدا کنین و سریعتر درمان بشین. ما همیشه توصیه می کنیم که قبل از اقدام به درمان های خودسرانه به پزشک مراجعه کنین، اما تو این قسم نیازی نیست و به راحتی و با چند راهکار ساده خونگی می تونین گلودردتون رو تکسین ببخشین.

عسل معجزه زنبورهای کوچک

گلودرد

یکی دیگر از مزایای عسل بهمراه آب لیمو همین تسکین بخشی به گلودرده، بطوریکه 3 قاشق عسل رو با 2 قاشق آب لیمو و همینطور آب جوش مخلوط کرده و پس از خوردن این معجون نتیجه اون رو سریعا خواهید دید.

غرغره آب نمک یه راه کار قدیمی اما موثر

گلودرد

بهتره که نمک بدون ید رو با آب کمی ولرم مخلوط کرده و روزانه 3 تا 4 مرتبه غرغره کنین. نمک خاصیت ضد عفونی و ضد باکتری داره که خیلی می تونه کمکتون کنه. تازه تو این ترکیب به جای آب می تونین از آب لیمو هم استفاده کنین.

از دارچین این گیاه خوش بو غافل نشید

گلودرد

دارچین بواسطه آنتی اکسیدان های بالایی که داره خیلی سریع گلودرد رو تکسین می ده. کافیست یک چای با دارچین دم کنین و نوش جان کرده تا خیلی سریع از درد گلو رها بشین.

زنجبیل ادویه مقوی هندی

گلودرد

می دونین زنجبیل خاصیت ضد التهابی، خلط آوری و ضد باکتری داشته و گردش خون رو تقویت می کنه و منجر به دفع سموم می شه. پس اگر کمی زنجبیل را بکوبید و با مقداری آب بجوشونین و عصاره اون رو میل کنین، خیلی سریع گلودردتون خوب می شه.

دستگاه بخور و یا آب داغ حمام

گلودرد

هدف از استفاده بخور گرم اینه که محیط خشک اتاق تبدیل به یه محیط مرطوب بشه، بنابراین تنفس در چنین هوایی راحت بوده و درد گلو رو کمتر می کنه.

مجله مثبت سبز

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها