بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب

5/5 - (1 امتیاز)

بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب انتخاب بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب از جمله دغدغه افرادی است که در طول روز از برق روی پوستشان و از جوش های مزاحم، به شدت کلافه هستند. در این مطلب سعی داریم با بررسی اهمیت محصولات لایه بردار، با چند نمونه مرغوب آن […]

بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب
آنچه در این مقاله می خوانیم

بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب

انتخاب بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب از جمله دغدغه افرادی است که در طول روز از برق روی پوستشان و از جوش های مزاحم، به شدت کلافه هستند. در این مطلب سعی داریم با بررسی اهمیت محصولات لایه بردار، با چند نمونه مرغوب آن نیز که همگی در داروخانه اینترنتی مثبت سبز موجود می باشد، آشنا شویم.

دلایل اهمیت لایه برداری برای پوست:

گفتنی است به دلایل افزایش سن، قدرت کم دفاعی پوست، استفاده از محصولات غیر استاندارد و… قدرت پوست برای دفع سلول های مرده کاهش می یابد، بنابراین باید به کمک یک عامل خارجی این سلول های مرده را از روی پوست برداریم.

این لایه برداری ها باعث تجدید قوای پوست شده و پوست را از شر منافذ باز، جوش های سر سیاه، انواع اکنه، جای زخم و جوش و… نجات می دهد. لایه برداری باعث می شود، سلول های مرده از روی سطح پوست برداشته شوند تا پوست با این سلول های جوان، ظاهری جوان تر و زیباتر پیدا کند.

قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف:97.600 تومان
قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت اصلی: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف: 97.600 تومان

پوست چرب و لایه برداری:

لازم به ذکر است که تمام پوست ها را نمی توان به یک روش لایه برداری نمود، هر نوع پوست، مراقبت، لایه برداری، رطوبت رسانی و دیگر شرایط خاص خود را می طلبد.

بهتر است اگر پوست چربی دارید، به دنبال لایه بردارهایی باشید که از سطح پوست و منافذ پوستی لایه برداری می کنند. طبق نظر کارشناسان حوزه پوست، بهتر است که در هفته بیشتر از یک بار از لایه بردار استفاده نشود، چرا که استفاده بیش از حد از لایه بردارها باعث به وجود آمدن غده های چربی و در نتیجه وخیم تر شدن جوش ها می شود.

Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف:1.100.000 تومان
Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت اصلی: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف: 1.100.000 تومان

ماسک لایه بردار هیسه اک اوریاژ مناسب پوست های مختلط تا چرب:

بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب

ماسک لایه بردار هیسه اک اوریاژ دارای خاصیت جذب چربی، لایه برداری و تمیز کنندگی فوق العاده پوست است و موجب صافی و درخشندگی پوست با ایجاد رایحه ای سبک و مطبوع می گردد. در روش مصرف این محصول آمده است که هم به عنوان ماسک و هم اسکراب می توان از آن بهره برد.

ماسک آروما پرفکشن نوکس مناسب پوست های چرب و مختلط:

بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب

این محصول در حجم 40 میلی لیتری می باشد که در هفته 1 الی 2 بار می توان از آن استفاده نمود. این ماسک حاوی پودر پوست گردو، آب برگ رزماری، عصاره پوست درخت EnantiaChlorantha و عصاره ریشه زنبق می باشد.

کرم لایه بردار آسرولا اوتی مناسب پوست های چرب و دارای جوش:

بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب

این محصول با کیفیت در حجم 150 میلی لیتری، سلول های شاخی و آلودگی ها را از سطح پوست پاک می کند. داخل منافذ به وسیله عملکرد طبیعی آنزیم پاپایا، آسرولا و آلوئه ورا به خوبی پاک می کند. علاوه بر ممانعت از ایجاد جوش با برطرف کردن مشکلات ساختاری پوست، نرمی و لطافت را در پوست تامین می نماید.

کرم تری اکنیل اون مناسب پوست‌های چرب:

بهترین محصول لایه بردار برای پوست های چرب

کرم تری اکنیل اون با آب چشمه اون موجب توقف عارضه چربی، براق شدن و جوش های پوست چرب می شود. این محصول، آکنه های التهابی و جوش های سرسفید را درمان می کند و بدلیل خاصیت لایه برداری به ترمیم جای جوش نیز کمک می کند.

مجله پزشکی مثبت سبز

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها