معرفی بهترین مکمل های ویتامین E ایرانی

2.5/5 - (2 امتیاز)

ویتامین E یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های ضروری برای بدن است و به عنوان یک آنتی اکسیدان به محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. این ویتامین برای سیستم ایمنی بدن نقش حیاتی داشته و استفاده از آن سبب پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. در این مقاله بهترین مکمل‌های حاوی […]

ویتامین E ایرانی

ویتامین E یکی از مهم‌ترین ویتامین‌های ضروری برای بدن است و به عنوان یک آنتی اکسیدان به محافظت از سلول‌ها در برابر آسیب‌های ناشی از رادیکال‌های آزاد کمک می‌کند. این ویتامین برای سیستم ایمنی بدن نقش حیاتی داشته و استفاده از آن سبب پیشگیری از بسیاری از بیماری‌ها می‌شود. در این مقاله بهترین مکمل‌های حاوی ویتامین E ایرانی را به شما معرفی می‌کنیم که در دسترس هستند و به راحتی می‌توانید آنها را تهیه نمایید. پیش از معرفی این محصولات به تفصیل در مورد فواید ویتامین E توضیح خواهیم داد.

فواید ویتامین E برای بدن

ویتامین E در بسیاری از مواد غذایی یافت می‌شود و از طریق مصرف خوراکی‌های حاوی این ویتامین می‌توان کمبود آن را در بدن جبران نمود. رادیکال‌های آزاد، سلول‌های سالم بدن را تضعیف و تجزیه می‌کنند اما به کمک ویتامین E می‌توان از آسیب‌های خطرناک رادیکال‌های آزاد پیشگیری نموده و روند پیری سلول‌ها را کند کرد. ویتامین E با تقویت دیواره‌های مویرگی و بهبود رطوبت‌رسانی به‌عنوان یک ماده مغذی طبیعی ضد‌پیری در بدن عمل نموده و به حفظ سلامت پوست کمک می‌کند. کاهش فشار خون و پیشگیری از بیماری‌های قلبی-عروقی و همچنین سرطان از دیگر مزایای استفاده از ویتامین E است. در صورت لزوم ویتامین E را به صورت مکمل نیز می‌توان تهیه نموده و مورد استفاده قرار داد.

خرید انواع مکمل ویتامین E

بهترین مکمل های ویتامین E ایرانی

ویتامین E را در داروخانه‌ها در 2 نوع خارجی و ایرانی می‌توان یافت اما مزیت خرید ویتامین E ایرانی نسبت به خارجی این است که در کشور خودمان تولید می‌شود، قیمت مناسب‌تری دارد و همیشه در دسترس است اما واردات مکمل‌های خارجی ممکن است به هر دلیل با مشکل مواجه شده و یا تولید آنها متوقف شود و در این صورت تهیه دوباره آنها مشکل خواهد بود. به همین دلیل در اینجا بهترین مکمل‌های ایرانی حاوی ویتامین E را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این محصولات همواره رضایت مشتریان را در بر داشته‌اند و کیفیت بسیار مطلوبی دارند:

کپسول ویتامین E زهراوی

این محصول یکی از بهترین‌ها و پرفروش‌ترین‌ها در دسته مکمل‌های ویتامین E است و به دلیل ژلاتینی بودن، قابلیت هضم آسانی دارد. این کپسول که به کپسول ای زاویت نیز معروف است، حاوی 400 واحد ویتامین E بوده و در بسته 50 عددی عرضه می‌شود. کپسول ای زاویت زهراوی سطح سیستم ایمنی بدن را ارتقا بخشیده و با کند کردن روند پیری سلول‌ها به حفظ سلامت قلب، کاهش اختلالات مربوط به آلزایمر و افزایش قدرت باروری کمک می‌کند.

ویتامین E ایرانی زهراوی

خرید کپسول ای زاویت (ویتامین E) زهراوی


کپسول ویتامین ای 400 جابر ابن حیان

اگر به دنبال خرید ویتامین E ایرانی هستید، کپسول ویتامین E جابر نیز یکی از بهترین‌هایی است که می‌توانید برای خود انتخاب نمایید. این محصول در شرکت داروسازی جابر ابن حیان تهیه شده و از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است. به منظور جذب بهتر این کپسول بهتر است آن را ترجیحا با کامل‌ترین وعده غذایی خود میل فرمایید. با مصرف این آنتی اکسیدان طبیعی می‌توانید از خواص ضد سرطانی آن بهره‌مند شوید.

null  کپسول ویتامین ای ۴۰۰ جابر ابن حیان


کپسول ویتامین E ایویژل دانا

کپسول ویتامین E ایویژل دانا  به 2 صورت 100 واحدی و 200 واحدی عرضه می‌شود. در این محصول از ژلاتین حلال استفاده شده و مواد اولیه آن در اروپا تهیه شده است. افزایش رطوبت پوست صورت، لب و از بین بردن زبری پاها و جلوگیری از ریزش مو، شوره سر و موخوره از مزایای عمده استفاده از این فرآورده به شمار می‌آید. با مصرف این کپسول می‌توانید از تمام مزایای مربوط به ویتامین E برخوردار شوید.

ویتامین E ایرانی دانا

کپسول ویتامین E ایویژل دانا


سافت ژل ویتامین E 400 واحد کارن

سافت ژل ویتامین ای کارن یک مکمل ویتامین E ایرانی دیگر است که فاقد گلوتن بوده و تمام نیاز روزانه بدن به ویتامین ای را تامین می‌نماید. از آنجایی که این فرآورده به صورت سافت ژل تهیه شده است، معده و دستگاه گوارش را اذیت نمی‌کند و با خیال آسوده می‌توانید از آن بهره گرفته و سلامت عمومی خود را ارتقا بخشید.

ویتامین E ایرانی کارن


سافت ژل ویتامین ای 400 مایسا

شرکت داروسازی مایسا نیز یکی از بهترین مکمل‌های ویتامین E را به صورت سافت ژل تهیه کرده است. سافت ژل ویتامین ای مایسا نیز بدون ایجاد مشکلات گوارشی ویتامین E مورد نیاز بدن را تامین کرده و به حفظ سلامتی بافت‌ها و اعضای بدن کمک می‌کند. مصرف روزانه 1 عدد از این محصول به افرادی که با کمبود ویتامین E مواجه هستند، پیشنهاد می‌شود.

سافت ژل ویتامین E مایسا


قرص ویتامین E شاری

از جمله مزایای خرید ویتامین E ایرانی قیمت مناسب آن است. شرکت دارویی شاری نیز یکی از بهترین مکمل‌های ویتامین E را به بازار عرضه کرده است. به منظور کمک به بهبود علائم آلزایمر، افزایش قدرت باروری و تقویت سیستم قلب و عروق، استفاده از ویتامین E یکی از بهترین گزینه‌ها محسوب می‌شود. بسته به نیاز بدن خود روزانه 1 تا 2 عدد قرص را با مشورت پزشک می‌توانید مورد استفاده قرار دهید.

ویتامین ای شاری


سافت ژل ویتامین ای 400 واحدی حکیم

شرکت داروسازی حکیم نیز یکی از بهترین مکمل‌های ویتامین E را روانه بازار کرده است که در مقایسه با برندهای خارجی از لحاظ کیفیت چیزی کم ندارد. این محصول نیز به صورت کپسول ژلاتینی نرم تولید شده و هضم آسانی دارد. با مصرف روزانه 1 عدد از این کپسول دیگر لازم نیست نگران کمبود ویتامین ای در بدن خود باشید.


کپسول ویتامین ای 400 واحد ابورنز

داروسازی تسنیم نیز یک مکمل ویتامین E ایرانی را با کیفیت بسیار مطلوب در اختیار شما قرار می‌دهد. کپسول ویتامین ای ابورنز نیز در فرم ژلاتینی تهیه شده و بسته بندی زیبایی دارد. کپسول‌های ژلاتینی علاوه بر هضم آسان، بلعیدنشان نیز ساده‌تر از کپسول‌های معمولی است. 50 عدد کپسول در این محصول موجود است که روزانه یک عدد از آنها همراه با غذا و آب کافی باید میل شود.

ابورنز

کپسول ویتامین ای ابورنز


سافت ژل ویتامین ای 400 واحدی دکتر گیل

در بسته بندی این محصول 60 عدد سافت ژل ویتامین E موجود بوده که توسط شرکت رازان فارمد ایرانیان تولید شده است. با استفاده از این محصول می‌توان علاوه بر تقویت سیستم ایمنی بدن، شادابی و شفافیت پوست را افزایش داده و به پیشگیری از بروز کبد چرب و همچنین درمان آن کمک نمود.

 سافت ژل ویتامین E هلثی مین

این محصول در شرکت دارویی مینو تهیه شده است و مصرف روزانه یک عدد از آن کلیه نیاز بدن به ویتامین E را برطرف می‌کند. 60 عدد کپسول نرم ژلاتینی در بسته بندی این محصول موجود است که هضم آسانی دارند و بدن انسان را دچار مشکلات گوارشی نمی‌کنند.

null  سافت ژل ویتامین ای 400 یاس کویر میبد

این محصول حاوی 50 عدد سافت ژل ویتامین E است که افراد بالای 12 سال می‌توانند روزانه 1 عدد از آنها را همراه با غذا میل کنند. اگر با کمبود ویتامین E مواجه هستید، این سافت ژل نیز می‌تواند به بهبود شما کمک کرده و سلامت عمومی بدنتان را نیز ارتقا ببخشد. اگر در دوران بارداری یا شیردهی به سر می‌برید از مکمل ویتامین E باید تحت نظارت پزشک استفاده کنید.

 

سخن پایانی

انتخاب و خرید ویتامین E ایرانی این مزیت را برای شما دارد که هزینه کمتری برای آن پرداخت می‌کنید و ضمنا همیشه نیز در دسترس شما است. در این مقاله بهترین مکمل‌های ایرانی که حاوی ویتامین e هستند به شما معرفی شد. بهتر است نیاز بدن خود به این آنتی اکسیدان قوی را از طریق خوردن مواد غذایی تامین کنید اما گاهی نیز مصرف مکمل‌ها ضروری می‌شود و در این صورت باید به سراغ آنها رفت. آیا مکمل ویتامین E که شما تاکنون از آن استفاده کرده باشید، در فهرست محصولاتی که به شما معرفی نمودیم، وجود داشت؟ در صورت تمایل از تجربه مصرف آن برای ما بگویید.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سرداری
سرداری

کیفیت ویتامین ای ایرانی در رده خارجیه؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  سرداری

دوست عزیز، پاسخ سوال شما کاملا بستگی به تجربه افرادی که از نوع خارجی و ایرانی این مکمل استفاده کرده اند دارد. ما بدون داده معتبر نمی توانیم این موضوع را تایید یا تکذیب کنیم اما خوشبختانه صنعت داروسازی ایران برای بسیاری از هم صنفی های خود در کشورهای خارجی رقیبی جدی است و روز به روز هم در حال پیشرفت است به خصوص از زمان تحریم ها و جلوگیری از ورودی دارو به کشور

تقی پور
تقی پور

من زهراوی رو امتحان خیلی خوب بوده