مجله مثبت سبز

تاثیر چای سبز بر لاغری چگونه است؟

امتیاز دهید

تاثیر چای سبز بر لاغری یکی از فواید دیگر این چای می باشد که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و به عناوین مختلفی در گوشه و کنار از مزایای اون می شنویم. لاغری و کاهش وزن مشکل این روزهای زندگی ماشینی و پشت میز نشینی که به شکل یک معزل در اومده که انواع […]

تاثیر چای سبز بر لاغری

تاثیر چای سبز بر لاغری یکی از فواید دیگر این چای می باشد که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده و به عناوین مختلفی در گوشه و کنار از مزایای اون می شنویم.

لاغری و کاهش وزن مشکل این روزهای زندگی ماشینی و پشت میز نشینی که به شکل یک معزل در اومده که انواع خوردنی ها، داروها، رژیم های متنوع، قرص ها و عمل های جراحی گرفته تا مصرف چای سبز راه حل هایی هستند که گه گاه به یکدیگر توصیه می کنیم؛ آیا واقعا چای سبز بر لاغری تاثیرگذار است؟ آیا تاثیری در سوزاندن چربی و مقدار کالری مصرفی ما داره؟

آنچه در این مقاله می خوانیم

معرفی ویژگی های چای سبز

اون چیزیکه چای سبز را منحصر به فرد می کنه وجود برخی از آنتی اکسیدان ها به نام فلاونوئیدهاست که اصلی ترین عامل برای مبارزه با رادیکال های آزاد هستند و کمک به حفظ سلامت سلول ها و بافت های بدن می کنند. این آنتی اکسیدان ها در چای سیاه هم وجود داره اما به دلیل روند تخمیر طولانی که بر روی چای سبز صورت می گیره، برگ های آن به رنگ سیاه دراومده و از میزان و اندازه خاصیت آنتی اکسیدان ها کاسته می شه و در مقابل به دلیل تخمیر کمی که بر روی چای سبز صورت می گیره برگ های آن همچنان سبز بوده و از مزایای سلامتی بیشتری برخورداره.

چای سبز مفید است

  • سبب جوانی پوست می شه
  • کمک به بهبود بیماری آسم می کنه
  • مواد سمی بدن رو از بین می بره
  • رگ ها و عروق خونی را باز می کنه
  • موجب بهبودی عملکرد ارگان های بدن می شه و متابولیسم را افزایش می ده

بررسی تاثیر چای سبز بر لاغری

قبل از هر چیز باید بدونید که خوردن و یا نوشیدن یک چیز به تنهایی برای لاغری تاثیرگذار نیست زیرا لاغری زمانی حاصل می شود که چندین عامل از جمله ورزش کردن، تغذیه سالم، نوشیدن چای سبز و غیره با هم دست به کار می شوند تا از میزان کالری دریافت در طی روز کم کنند.

کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف:253.000 تومان
کپسول آنتی فت پلاس دوبیس
کپسول آنتی فت پلاس (قرص لاغری)
قیمت اصلی: 298.000 تومان
قیمت با تخفیف: 253.000 تومان

تاثیر چای سبز بر لاغری قابل چشم پوشی نیست زیرا ماده ای به نام پلی فنول در آن وجود داره که کمک به افزایش سوخت و ساز  و حرارت درونی بدن می کنه به این نرتیب میزان سوخت انرژی موجود در سلول های چربی افزایش پیدا کرده و تاثیر قابل ملاحظه ای بر روند لاغری داره. اما تصور نکنید که هر میزان کالری می توانید بخورید به صرف اینکه روزی دو لیوان هم چای سبز بخورید و لاغر شوید این یک دیدگاه کاملا اشتباه.

چند لیوان چای چه موقع از روز بنوشیم؟

روزانه نوشیدن 3 تا 4 لیوان چای سبز موجب افزایش سوخت و ساز بدن شده و کمک به لاغری و چربی سوزی می کنه اما اگر در این میزان افراط کنید نه تنها مفید نیست بلکه سبب دفع آب و الکترولیت های بدن می شود. بهترین زمان برای نوشیدن چای سبز با هداف لاغری دو ساعت بعد از هر وعده غذایی است. با این برنامه ریزی هم کمک به کاهش وزن کرده اید و هم کمک به حفظ آهن موجود در غذا کرده اید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: کاهش وزن
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها