مجله مثبت سبز

تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی چگونه است؟

3.5/5 - (2 امتیاز)
آمار مبتلایان به زگیل تناسلی روز به روز افزایش می‌یابد. این بیماری از طریق جنسی منتقل شده و یکی از موثرترین مواد طبیعی در درمان آن قارچ شیتاکه است. شما عصاره طبیعی این قارچ را می‌توانید در کپسول پاورفیت بیابید.
تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی

زگیل تناسلی که عامل ایجاد کننده آن ویروس پاپیلومای انسانی است یکی از شایع‌ترین بیماری‌های مقاربتی محسوب می‌شود. انواع خاصی از ویروس‌ پاپیلومای انسانی موجب ایجاد زگیل تناسلی می‌شوند. عامل ایجاد این بیماری از طریق تماس جنسی است و از فرد مبتلا به فرد سالم انتقال می‌یابد. اگر با زگیل تناسلی در دستگاه تناسلی خود مواجه شدید و مشاهده کردید که این زگیل‌ها در حال گسترش هستند باید از درمان خودسرانه پرهیز کرده و در مورد روش درمان و نوع داروی مصرفی با پزشک خود مشورت کنید.  یکی از قرص‌هایی که به منظور درمان زگیل تناسلی می‌توان از آن بهره گرفت، قرص پاورفیت است. در این مقاله به بررسی تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی می‌پردازیم.

زگیل تناسلی چیست و از چه راهی انتقال می یابد؟

زگیل تناسلی یک بیماری ویروسی واگیردار است که دستگاه تناسلی زنان و مردان را درگیر کرده و از طریق تماس جنسی منتقل می‌شود. عامل ایجاد این بیماری، ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV است. ویروس‌‌‌های پاپیلوما دارای انواع مختلفی هستند. حدود 75 درصد از این ویروس‌ها فقط بر روی پوست رشد کرده و 25 درصد باقیمانده روی غشاهای مخاطی بدن رشد می‌کنند. ویروس پاپیلومای عامل ایجاد کننده زگیل تناسلی از دسته ویروس‌هایی است که روی مخاط رشد می‌کند. با مصرف کپسول پاورفیت می‌توان به جنگ زگیل تناسلی رفت.

  راه های انتقال زگیل تناسلی

ویروس پاپیلومای انسانی سالانه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان را مبتلا می‌کند. این ویروس هم در زنان شایع است و هم در مردان اما طبق آمار در خانم‌های جوان شیوع بیشتری دارد. ابتلا به این ویروس، ریسک ابتلا به سرطان رحم در خانم‌ها و ابتلا به سرطان پروستات در آقایان را افزایش می‌دهد. راه های انتقال زگیل تناسلی از طریق رابطه جنسی واژینال، رابطه جنسی مقعدی، آمیزش جنسی دهانی، استفاده از وسایل جنسی (sex toys) و انجام اپیلاسیون ممکن است صورت گیرد. بهترین راه پیشگیری از بروز زگیل تناسلی تزریق واکسن است.

علائم زگیل تناسلی

اکثر افراد آلوده به ویروس پاپیلومای انسانی هیچ علائمی ندارند و اگر علائمی داشته باشند، بسیار خفیف است؛ به‌طوری‌که حتی خود فرد مبتلا نیز متوجه وجود ویروس و نشانه‌های آن نمی‌شود. علائم ممکن است شامل درد، خارش و خونریزی باشند. معمولا وجود زگیل‌های تناسلی از مهم‌ترین علائم ابتلا به پاپیلوما ویروس انسانی است. زگیل تناسلی قابل رویت زمانی بروز می‌کند که عفونت در حالت فعال قرار دارد. اما باید توجه داشت که انتقال ویروس با فعال و یا غیر فعال بودن عفونت ارتباطی ندارد و حتی زمانی که عفونت غیر فعال است نیز ویروس می‌تواند از فرد مبتلا به فرد سالم منتقل شود.

  علائم زگیل تناسلی

دوره کمون این بیماری بین 3 هفته تا 2 سال است. دوره کمون (نهفتگی) یعنی فاصله زمانی بین تماس با ویروس و بروز زگیل در ناحیه تناسلی فرد مبتلا؛ یعنی اگر فردی با شخصی که زگیل تناسلی دارد، تماس جنسی برقرار کند ممکن است تا 2 سال بعد از تماس، هیچ گونه علائمی از داشتن زگیل در او مشاهده نشود. زگیل‌ تناسلی بافت مرطوب دستگاه تناسلی را درگیر کرده و زگیل‌‌هایی در اندازه‌های مختلف ایجاد می‌کند؛ گاهی این زگیل‌ها آنقدر کوچک هستند که به سختی تشخیص داده می‌شوند و گاهی بزرگ‌تر هستند و در برخی موارد، ظاهری شبیه به گل کلم دارند. پیشنهاد می‌دهیم قرص پاورفیت را برای زگیل تناسلی امتحان نمایید.

X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف:439.000 تومان
X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت اصلی: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف: 439.000 تومان

تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی

قرص powerfit از قارچ شیتاکه تهیه شده است. برای اینکه تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی را متوجه شوید، در واقع باید بدانید که قارچ شیتاکه چه اثری روی زگیل تناسلی می‌تواند داشته باشد. قارچ شیتاکه یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین قارچ‌های خوراکی در شرق آسیا است که مصارف درمانی گوناگون و قابل توجهی دارد. تحقیقات اولیه نشان می‌دهند که ترکیب فعال هگزوز (AHCC) که از عصاره قارچ شیتاکه به دست می‌آید می‌تواند ویروس پاپیلومای انسانی را از بین ببرد. همچنین این قارچ دارای خواص ضد ویروس، ضد باکتری و ضد میکروب بوده و با تقویت سیستم ایمنی خطر ابتلا به سرطان را نیز کاهش می‌دهد.

  کپسول پاورفیت

کپسول پاورفیت به واسطه داشتن قارچ شیتاکه دارای پروتئینی است که اسیدهای آمینه ضروری برای بدن را به بدن می‌رساند. فوکوز، گزیلوز، گلوکوزآمین، گالاکتوزآمین، اسید سیالیک و مانوز برخی از قندهای لازم برای بدن هستند که اگرچه کلا کمیاب هستند اما در قارچ شیتاکه به راحتی یافت می‌شوند. کپسول پاورفیت همچنین حاوی بتاگلوکان است که منبعی از فیبر محلول بوده و به تقویت سیستم ایمنی و مبارزه با عفونت‌های باکتریایی کمک می‌کند.

  • مطالعات نشان می‌دهند که عصاره و مکمل‌های قارچ شیتاکه مثل کپسول پاورفیت اگر به مدت 6 ماه مورد مصرف قرار گیرند، می‌توانند به درمان زگیل تناسلی کمک کرده و همچنین خطر ابتلا به سرطان دهانه رحم را کاهش دهند. قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی یکی از بهترین درمان‌ها می‌تواند باشد.

نحوه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

اگر قصد استفاده از کپسول پاورفیت را دارید باید ابتدا قصد خود از مصرف این مکمل را مشخص کنید زیرا نحوه و طول دوره مصرف آن نسبت به علت استفاده متفاوت است. مثلا اگر به منظور تقویت سیستم ایمنی خود می‌خواهید از powerfit استفاده کنید، روزانه 2 عدد کپسول حداقل به مدت 1 ماه باید مصرف شود. اما اگر می‌خواهید از کپسول پاورفیت به عنوان یک درمان کمکی برای زگیل تناسلی استفاده نمایید، روزانه 2 عدد کپسول را باید مورد مصرف قرار دهید اما نکته در اینجاست که مصرف آن باید به مدت 3 الی 6 ماه تداوم داشته باشد تا تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی را به خوبی بتوانید مشاهده نمایید و پروسه درمان به طور کامل انجام شود. دقت کنید که اگر در دوران بارداری یا شیردهی به سر می‌برید، حتما با مشورت پزشک از این مکمل استفاده نمایید.

این مقاله را از دست ندهید: عوارض کپسول پاورفیت چیست ؟

قرص پاورفیت تا چه حد در درمان زگیل تناسلی موثر است؟

قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی مناسب است اما شاید این پرسش در ذهن شما وجود داشته باشد که تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی در چه حدی است و یا این مکمل به طور کامل می‌تواند HPV را درمان کند یا خیر؟ در پاسخ به این پرسش باید چنین عنوان کرد که تحقیقات در مورد عصاره قارچ شیتاکه (AHCC) هنوز در مراحل اولیه است و پژوهش‌های بیشتری لازم است تا بتوان مقدار تاثیر این قارچ روی زگیل تناسلی را به طور دقیق مشخص کرد. برخی از تحقیقات تنها روی موش‌ها صورت گرفته و در آنها دوز مشخصی از عصاره شیتاکه به صورت روزانه به موش‌هایی که مبتلا به HPV بوده‌اند داده شده و پس از 90 روز بهبود به وجود آمده است.

به طور کلی پژوهش‌های حیوانی و انسانی که تاکنون در مورد قارچ shiitake انجام گرفته است، تاثیر این قارچ را روی بهبود HPV تائید می‌کنند اما نمی‌توان دقیقا مشخص کرد که این تاثیر تا چه حد است و آیا این احتمال وجود دارد که بیماری دوباره بازگردد یا خیر. آنچه اهمیت دارد این است که شما از کپسول پاورفیت به عنوان یک محصول مطمئن می‌توانید با خیال راحت برای درمان زگیل تناسلی کمک بگیرید.

کلام پایانی

زگیل تناسلی در برخی موارد در صورت عدم درمان می‌تواند به بعضی از سرطان‌ها مثل سرطان دهانه رحم منجر شود بنابراین درمان آن را باید جدی گرفته و پشت گوش نینداخت. بر اساس تحقیقات می‌توان گفت که یکی از موثرترین مواد طبیعی برای درمان HPV قارچ شی تاکه است. شما عصاره این قارچ را می‌توانید در کپسول پاورفیت یافته و از آن استفاده کنید. تاثیر قرص پاورفیت بر زگیل تناسلی را در این مطلب مورد بررسی قرار دادیم. قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی فوق العاده عمل می‌کند. این قرص یک درمان کمکی بوده که بین 3 تا 6 ماه باید مورد مصرف قرار گیرد تا نتایج مطلوب در درمان حاصل شود.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

53 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ثنا
ثنا

سلام وقت بخیر
من حدود ۴ ماه هست متوجه شدم زگیل رحم دارم تیپ ۱۶ دکتر نمونه بردای انجام‌ داد و هیچ نوع دارویی بهم نداد گف ۶ ماه دیگه بیا برا نمونه دوباره
خودم دکتر دیگه ی رفتم قرص پاورفیت بهم داد برا استفاده
حالا در تب سنتی دارو بهم پیشنهاد شده درمان قطعی گفتن خیلی گرون قیمتن
به نظر شما تاثیری داره دارو در تب سنتی
سیر سیاه گفتن به همرا دمنوش که صب ناشتا خورده شود
۱۲ میلیون بهم گفتن پک ۶ ماهه

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  ثنا

سلام کاربر گرامی
ازجزییات درمانی که طب سنتی به شما پیشنهاد داده اطلاعی ندارم اما بهتر است طبق درمانی که متخصص زنان برای شما تجویز کرده اند عمل نمایید ضمنا تغذیه ی سالم و ورزش بسیار در روند بهبود شما موثر است.
سپاس از همراهی شما

Salva
Salva

سلام خوب هستید من زگیل تناسلی دارم من داروی پاورفیت رو دوماه هست میخورم بنظرتون برم واکسن بزنم یا سه ما یا شش ماه بخورم این دارو ولی هرچی ضایعات رو پوستم بود همشون از بین رفتن

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  Salva

سلام کاربر گرامی
لطفا با پزشک معالج خود مشورت نمایید تا با توجه به تایپ بیماری شما تصمیم گیری نمایند.
سپاس از همراهی شما

نهال
نهال

سلام خوب هستید من زگیل تناسلی دارم من داروی پاورفیت رو دوماه هست میخورم بنظرتون برم واکسن بزنم یا سه ما یا شش ماه بخورم این دارو ولی هرچی ضایعات رو پوستم بود همشون از بین رفتن

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  نهال

سلام کاربر گرامی
بسته به سویه ای که مبتلا هستید پزشک معالجتان باید در این باره تصمیم بگیرند.
سپاس از همراهی شما

میثم
میثم

درود محترم من تقریبا هشت سال بیش زگیل پر بدن بود قرض لوامیزول تمام بدن رفتن الان زگیل تناسلی چندتا امد داروخانه لوامیزول هیچ نیست نظرت پاورفیت مصرف از من میخوره ؟؟؟

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  میثم

سلام کاربر گرامی
لطفا به پزشک مراجعه نمایید.
سپاس از همراهی شما

ناشناس
ناشناس

سلام من خودم فینگولیمود میخورم پاورفیت دکترم گفته مصرف کنم مشکلی نداره حتی واکسن هم گفته بزنم

مجید
مجید

سلام من در حال سفر هستم و میخواهیم از یک استخر استفاده کنیم نمیدونیم چجوریه،خوبه که قبل از ورود به استخر پاورفیت استفاده کنیم؟ اگر بله چگونه مصرف کنیم؟

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  مجید

سلام کاربر گرامی
شما مشکل خاصی دارید یا صرفا برای افزایش ایمنی قصد مصرف دارید؟
اگر مشکل خاصی ندارید می توانید برای تقویت سیستم ایمنی روزانه 1 عدد بعد از نهار میل نمایید.
سپاس از همراهی شما

حدیث
حدیث

سلام من ۵ ماه ازدواج کردم.همون ۲ ماه اول رفتم دکتر گفتن که زگیل تناسلی داری .هم آزمایش پاپ اسمیر هم hpv دادم که خداروشکر جواب هردو منفی بود.حالا دکترم برگشت بمن گفت که زائده پوستی داری اخه چطور ممکنه با منفی بودن من زائده بگیرم.و یبار با محلول پودوفیلین سوزاند زگیل هارو که خیلی درد آور بود.بنظر شما امکان هست زائده باسه

ف
ف

سلام من حدود ی سال پیش با علائم به پزشک متخصص زنان مراجعه کردم و ی بار فریز کردم اما دوباره سوزش ادرار گرفتمبعد از اون به متخصص داخلی مراجعه کردم و الان حدود هشت ماهه دارم از پاورفیت استفاده میکنم شش ماه اول یک عدد الان ی ماهیی دوعدد بنظرتون درمتن میشم هفت ماهه رابطه هم ندارم

زهرا
زهرا
پاسخ به  ف

سلام درمان شدید ؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  ف

سلام کاربر عزیز
شیتاکه موثر است اما نه به صورت قطعی.

Raha
Raha

سلام اگر سیستم ایمنی ضعیف باشد و ضایعه زگیل هم داشته باشیم واکسن بزنیم باعث بیشتر شدن زگیل ها نمیشود؟

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  Raha

سلام کاربر گرامی
درمان زگیل تناسلی بسته به تایپی دارد که به آن مبتلا شده اید لطفا در مورد روند درمان با پزشکتان مشورت نمایید.
سپاس از همراهی شما

Zahra
Zahra

سلام من چند هفتس متوجه شدم زیگیل تناسلی ۶_۱۱ دارم
متخصص ب من گفت ک باید سه دوز واکسنو بزنم
اگ واکسن نزنم یا فقط ی دوزو بزنم و در کنارش قرص پاورفیت مصرف کنم تاثیری داره؟
یا باید سه دوز کامل واکسن بزنم

ایمان نفسی
ایمان نفسی
پاسخ به  Zahra

اونایی زگیل تناسلی میگیرن همسر یا خودشان خیانت کردن رفتن با آدم های کثیف خراب رابطه داشتن

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  Zahra

سلام کاریر گرامی
این واکسن زمانی به طور کامل تاثیر گذار است که سه دوز آن در فواصلی که ذکر شده تزریق شود.
در کنار آن اصلاح شیوه ی زندگی و تغذیه ی سالم و ورزش و تقویت سیستم ایمنی موثر است.
سپاس از همراهی شما

فرهنگ
فرهنگ

سلام دوست گرامی
با توجه به شرح حال ، پیشنهاد میکنم که حتی بدون خانواده به پزشک متخصص زنان مراجعه و معاینه شوید و حتمأ آزمایش هایی برای شما دستور انجام میدهند. بعد از معاینات و انجام آزمایشات لازم پزشک روند درمان را شروع میکند که با توجه به سن شما حتمأ خانواده از اینجا به بعد باید در جریان باشند . به نظر من تا مشخص نشدن نتیجه آزمایشات به اعصاب و روان خودتون فشار نیارین.

ناشناس
ناشناس

باید بری دکتر زنان و بعد بری دکتر پوست

ناشناس
ناشناس

من 16 سالمه و رابطه جنسی داشتم الان چندتا زائده روی رانم دارم و سوزش ادرار هم دارم، به هیچکس چیزی نگفت حال روحی خیلی بده حتی چند بار هم قصد خودکشی داشتم اگه پدر و مادرم هم بفهمن منو میکشن الان نمیدونم چه کار کنم دارم دیوونه میشم یعنی زندگیم نابود شده، تورو خدا منو راهنمایی کنید.

ارسلان
ارسلان
پاسخ به  ناشناس

سلام همه پیشنهاد کردن به دکتر زنان و پوست مراجعه کنید اما شما نگفتید پسر هستید یا دختر فکر میکنم اگه پسر باشید مراجعه به دکتر زنان لازم نباشه البته باز نظر افراد کارشناس و متخصص و پزشک مهمه

ع
ع
پاسخ به  ارسلان

سلام من دوهفته ست که فهمیدم زگیل تناسلی دارم وروژ به روز داره بیشتروبزرگترمیشه به پزشک هم مراجعه نکردم یعنی خوب میشم؟خییلی نگرانم به خانواده م هم بگم از رابطه جنسی مخفیانه م اطلاع پیدا میکنن و آبروم میره

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  ناشناس

سلام کاربر عزیز
زوائدی که در پوست ظاهر می شود باید توسط متخصص پوست و یا زنان مشاهده و معاینه شود. متاسفانه به دلیل نامشخص بودن علت، نمی توان دارویی پیشنهاد داد.

جواد
جواد

خب من کرایوتراپی و استفاده از پودفیلین و طب سنتی انجام دادم بعد ۲ سال هنوز جواب نگرفتم دارم خسته میشم اخه راهنمایی میکنید لطفاً

جواد
جواد

سلام آیا به تنهایی استفاده کردن از پاور فیت کافیه یا باید لیزر و کرایو هم کنارش انجام داد؟

Raha
Raha
پاسخ به  جواد

سلام اگر سیستم ایمنی ضعیف باشد و ضایعه زگیل هم داشته باشیم واکسن بزنیم باعث بیشتر شدن زگیل ها نمیشود؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  جواد

سلام دوست عزیز
کپسول پاورفیت به عنوان محصولی برای پیشگیری و همچنین کمک درمانی است و حتما در صورت وجود زگیل تناسلی باقی درمان ها زیر نظر پزشک متخصص باید انجام شود.

لیلی
لیلی

سلام در دوران بارداری هم میشه از مکمل پاورفیت استفاده کرد؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  لیلی

سلام کاربر عزی
خیر استفاده نشود.

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  لیلی

سلام دوست عزیز
بهتر از در دوران بارداری از مولتی ویتامین های مخصوص دوران بارداری استفاده کنید . پیشنهاد می کنم قبل از مصرف با پزشک مشورت کنید .

ارام
ارام

سلام من پاور فیت استفاده میکنم زگیل هارو لیزر کردم اما باز چند تا درومده

ریحانه
ریحانه
پاسخ به  ارام

عزیزم منم زگیل دارم پاورفیت هم مصرف میکنم
ولی چه من چه شما و امثال ما تا دو الی سه سال ممکنه زگیل باز بزنیم ! بعد سه سال ویروس از بدن خارج میشه پس نگران نباش ک چرا باز زگیل زدی طبیعیه

Delara
Delara
پاسخ به  ریحانه

خوب باید با این زگیل ها چیکار کرد هر دفعه لیز هم خیلی هزینه برداره

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  ارام

سلام کاربر عزیز
این دارو یک نوع مکمل میباشد و ممکن است در تمام افراد پاسخدهی مناسب را نداشته باشد.

پریسا
پریسا

سلام آیا به همراه مصرف کپسول پاورفیت از کپسول هیرویت هم میشود همزمان استفاده کرد؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  پریسا

سلام کاربر عزیز
در مورد عوارض ناشی از شیتاکه چندان مطالعه ای انجام نشده است. با اجازه ی پزشکتان هیرویت را مصرف نمایید.

ع
ع

سلام من دوهفته ست که فهمیدم زگیل تناسلی دارم وروژ به روز داره بیشتروبزرگترمیشه به پزشک هم مراجعه نکردم یعنی خوب میشم؟خییلی نگرانم به خانواده م هم بگم از رابطه جنسی مخفیانه م اطلاع پیدا میکنن و آبروم میره

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  ع

سلام کاربر گرامی
لطفا هر چه سریع تر به متخصص زنان مراجعه نمایید تا ایشان نوع بیماری شما را تشخیص دهد.
ضمنا مراجعه ی زودهنگام در مورد زگیل تناسلی در روند درمان شما بسیار تاثیرگذار است.
سپاس از همراهی شما

ندا
ندا

سلام من بیماری ms دارم و داروهای سرکوب کننده سیستم ایمنی میخورم و بدنم ضعیف شد و دچار زگیل تناسلی پرخطر شدم .الان به نظرتون میتونم درمانش کنم با توجه به اینکه داروهام سرکوب کننده هستن پاورفیت هم میخورم ..

امیر
امیر
پاسخ به  ندا

سلام من هم مشکل شمارو دارم اگر تجربه مفیدی دارین بمنم بگین

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  ندا

سلام کاربر عزیز به شرایط شما از نظر سیستم ایمنی داروهایی که استفاده مینمایید و بیماری زمینه ای بستگی دارد.

مرغابی
مرغابی

من سوال دارم ایا حین استفاده از کپسول پاورفیت هم اگر باز زگیل ها بیرون بیان طبیعیه؟و باید مصرف کپسول رو ادامه بدیم؟

عاصفه عباس زاده
عاصفه عباس زاده
پاسخ به  مرغابی

قرص پاورفیت فقط عصاره ی یک قارچه و برای تقویت ایمنی خوب است. اما درمان زگیل بطور اختصاصی نیست. کوتر و کرایو و لیزر سه روش درمان است.

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  مرغابی

سلام کاربر گرامی…زگیل تناسلی باید توسط پزشک متخصص تشخیص داده شود و اگر سن فرد زیر 26 سال باشد میتواند از طریق ذریافت واکسن آن از عفونتهای بعدی جلوگیری نماید، چون بعضی از سویه های این ویروس میتوانند عوارض جدی برای دهانه ی رحم داشته باشند…. باتشکر

Forogh
Forogh

سلام اگه به گفته پزشک روزی سه عدد خورده شود مشکلی ندارد؟

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  Forogh

سلام کاربر گرامی
طبق توصیه ی شرکت سازنده استفاده از این مکمل حداکثر روزی دو عدد می باشد اما باز هم با پزشکتان مشورت نمایید زیرا ایشان بر اساس نیاز بدن شما در مورد مقدار مصرف تصمیم گیری می کنند.
سپاس از همراهی شما

امید
امید

سلام.در سن ۴۰ سال واکسن تاثیری داره برای مردان؟

کارشناس علمی و بهداشتی
کارشناس علمی و بهداشتی
پاسخ به  امید

همراه گرامی داروخانه اینترنتی مثبت سبز

بله؛ سازمان غذا و داروی آمریکا واکسن ویروس پاپیلوم انسانی (HPV) را برای استفاده در مردان و زنان در سنین ۲۷ تا ۴۵ تایید کرده است ؛ تاثیر بخشی این واکسن در مردان بر اساس استنباط از داده‌های مربوط به زنان و نیز کارازمایی بالینی بر روی ۱۵۰ مرد ۲۷ تا ۴۵ سال است که این در طول یک دوره شش ماه سه دوز این واکسن را دریافت کرده بودند. این سازمان همچنین داده‌های به‌دست‌آمده از بررسی‌ها مردان جوان‌تر ۱۶ تا ۲۶ سال را مورد نظر قرار داده بود ؛ بنابراین نمی تواند بی تاثیر باشد.

با تشکر از همراهی شما.

سعید
سعید

سلام واکسن رو از کجا میشه تهیه کرد

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  سعید

سلام کاربر عزیز
با 190 تماس بگیرید.