همه چیز در مورد خواص درمانی عسل آویشن

امتیاز دهید

عسل آویشن یکی از چند عسل مفید برای افراد دیابتیه که حاصل فرآوری شهد گل های آویشن توسط زنبور عسله. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز با ذکر خواص درمانی این نوع از عسل با شما عزیزان همراهیم… بهترین عسل علاوه بر خواص ثابت شده عسل، آنتی باکتری های موجود توی انواع […]

همه چیز در مورد خواص درمانی عسل آویشن

عسل آویشن یکی از چند عسل مفید برای افراد دیابتیه که حاصل فرآوری شهد گل های آویشن توسط زنبور عسله. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز با ذکر خواص درمانی این نوع از عسل با شما عزیزان همراهیم…

آنچه در این مقاله می خوانیم

بهترین عسل

علاوه بر خواص ثابت شده عسل، آنتی باکتری های موجود توی انواع مختلف عسل های گیاهی هم باعث می شه تا این محصول طبیعی یكی از بهترین داروهای طبیعی و موثر توی درمان و التیام بیماری ها، عفونت ها، اختلال های جسمی و روحی باشه.

خواص آویشن

همون طور که می دونید، خواص آویشن خیلی زیاده، به نوعی که از درمان انواع بیماری ها تا سلامت و زیبایی پوست و مو می شه از اون بهره برد؛ می شه گفت آویشن بهترین درمان برای عفونت های تمام قسمت های بدنه!

خواص درمانی عسل آویشن

تهیه عسل آویشن

شهد آویشن نقش عمده ای در تولید عسل آویشن داره و معمولا کندوی عسل رو توی محلی قرار می دن که بیشترین و بهترین شهد آویشن وجود داشته باشه و گیاه دارای سلامت کامل برای زنبور باشه.

عسلی كه از گل گیاه آویشن به دست میاد، خواص درمانی گیاه آویشن رو توی خودش داره، عسل آویشن قرمز رنگه و معمولا رنگی تیره ای داره.

فواید

خواص این عسل بسیار زیاده و در میان انواع عسل های طبیعی یکی از بهترین هاست.

  • درمان گلودرد
  • کاهنده سرفه
  • ضد تشنج و صرع
  • درمان درد مفاصل
  • درمان تنگی نفش
  • تقویت کننده مغز و اعصاب
  • مناسب برای دردهای شکمی
  • بهبود عادت های ماهیانه خانم ها

افرادی كه خوردن این عسل رو توی برنامه روزانه خودشون می گنجونن می تونن از فواید زیاد اون بهره ببرن. خوشبختانه تولید عسل های گیاهی مثل عسل آویشن و عسل بابونه ترویج زیادی پیدا کرده و می شه با دسترسی به نمونه های اصلی اون ها، از خواص معجزه آسای اونها بهره برد؛ این عسل برای درمان سرفه و گلودردهای ناشی از سرماخوردگی در فصل پاییز بیشتر استفاده می شه. علاوه بر این، مصرف این عسل به زنانی كه دوره‌ قاعدگی دردناكی دارن توصیه می شه، زیرا با مصرف روزانه این عسل در روزهای قاعدگی می شه تا حد زیادی بر دردهای شكمی ناشی از قاعدگی غلبه كرد.

همچنین عسل آویشن یكی از عسل هایی است که به ‌اصطلاح درمانگر طبیعی، مقوی مغز و اعصابه!

مطالب مرتبط
دسته بندی: مقالات گوناگون
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها