مجله مثبت سبز

آیا می توان بدون ورزش کردن از مکمل گینر استفاده کرد ؟

امتیاز دهید

اکثر آقایان دوست دارند که عضلاتی حجیم و زیبا داشته باشند و به عنوان فردی قدرتمند در جامعه به آنها نگاه شود. مکمل‌های گینر در میان ورزشکاران از جمله مکمل‌های ورزشی بسیار محبوبی هستند که مصرف آنها افزایش وزن و حجم عضلات را به دنبال خواهد داشت. برای برخی از افراد که قصد اضافه نمودن […]

مصرف گینر بدون ورزش

اکثر آقایان دوست دارند که عضلاتی حجیم و زیبا داشته باشند و به عنوان فردی قدرتمند در جامعه به آنها نگاه شود. مکمل‌های گینر در میان ورزشکاران از جمله مکمل‌های ورزشی بسیار محبوبی هستند که مصرف آنها افزایش وزن و حجم عضلات را به دنبال خواهد داشت. برای برخی از افراد که قصد اضافه نمودن وزن و چاق شدن دارند، این سوال پیش می‌آید که آیا مصرف گینر بدون ورزش هم می‌تواند موثر باشد؟ تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

مکمل گینر چیست؟

مکمل‌های گینر پودرهایی هستند که می‌توان آنها را به آب یا نوشیدنی مورد علاقه خود اضافه نموده و مورد استفاده قرار داد. این پودرها مقادیر مختلفی از کربوهیدرات، پروتئین، چربی، ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه را در خود جای داده‌اند. مکمل‌های گینر کالری بسیار بالایی داشته و انرژی زیادی را فراهم کرده و باعث افزایش وزن می‌شوند.

به منظور بالا بردن وزن، بدن به غذاهای پرکالری شامل پروتئین، کربوهیدرات و چربی‌های سالم نیاز دارد. به خصوص افرادی که کمبود وزن دارند ممکن است نتوانند تنها از طریق خوردن مواد غذایی، کالری لازم برای افزایش وزن و توده عضلانی خود را دریافت کنند و بنابراین به سمت استفاده از مکمل‌ها می‌روند.

مکمل‌های گینر 2 نوع هستند؛ گینر وزن (weight gainer) و گینر حجم (mass gainer) که محتویات آنها از لحاظ مقدار پروتئین با یکدیگر متفاوت است. گینر وزن که حاوی کالری بیشتری است به افزایش وزن کمک می‌کند اما گینر حجم برای عضله‌سازی مورد استفاده قرار می‌گیرد و مقدار پروتئین موجود در آن از کربوهیدرات بیشتر است.

برای اطلاعات بیشتر این مقاله را بخوانید: مکمل گینر چیست ؟

فواید استفاده از مکمل گینر

پیش از آنکه ببینیم مصرف گینر بدون ورزش تاثیرگذار است یا خیر بهتر است ابتدا با فواید استفاده از این مکمل آشنا شوید:

دریافت کالری بیشتر

برخی از افراد تنها با رفتن به باشگاه ورزشی هر چقدر هم که تلاش کنند باز هم به هدف نهایی خود یعنی عضله‌سازی دست پیدا نمی‌کنند اما به لطف وجود گینرها می‌توان با تامین کالری زیاد در مدت زمان کمتری حجم عضلات را افزایش داد. یک گینر تنها در یک سروینگ می‌تواند 1000 کالری اضافی را برای بدن تامین نماید.

  مکمل گینر

تامین کربوهیدرات

کربوهیدرات انرژی لازم برای انجام انواع فعالیت‌ها از جمله تمرینات ورزشی را برای بدن فراهم می‌کند. مصرف مکمل گینر در طول تمرینات برای ساخت عضله مفید است.

فیبر به مقدار بالا

فیبرها امکان هضم بهتر غذا را فراهم کرده و علاوه بر رساندن مواد مغذی به بدن به حذف مواد سمی از بدن نیز کمک می‌کنند. علاوه بر کربوهیدرات مصرف فیبر نیز برای داشتن اندامی متناسب و زیبا لازم است.

  خرید مکمل گینر

برای خرید مکمل گینر به داروخانه آنلاین مثبت سبز مراجعه کنید.

کمک به لاغر ماندن

گینرها (به خصوص گینر حجم) معمولا سرشار از چربی‌های سالم هستند و به شما کمک می‌کنند که در حالی که در پی عضله‌سازی هستید، همچنان تناسب اندام شما حفظ شود و چاق نشوید. به هنگام انتخاب گینر سعی کنید محصولی را انتخاب نمایید که حاوی حداقل چربی اشباع شده و تری گلیسیرید باشد تا سلامتی شما همچنان حفظ شود.

تامین پروتئین

پروتئین نقش مهمی در ساختار ماهیچه‌های بدن ایفا می‌کند. مقدار پروتئین در بدن باید به حد تعادل حفظ شود تا عضله سازی و افزایش وزن به بهترین شکل ممکن صورت گیرد و گینر معمولا حاوی مقدار متعادلی از پروتئین است.

همچنین گینرها کمک می‌کنند تا عضله‌سازی و دوره ریکاوری با سرعت بیشتری انجام شود.

مصرف گینر بدون ورزش

مصرف گینر بدون ورزش موضوعی بحث برانگیز است و پرخطر یا بی‌خطر بدون آن به عوامل متعددی بستگی دارد. گینرهای مختلفی در بازار وجود دارند که نسبت پروتئین، چربی و کربوهیدرات در آنها با یکدیگر متفاوت است. گینر به طور اختصاصی برای ورزشکارانی تولید می‌شود که به دنبال افزایش حجم عضلات یا وزن خود هستند و مخصوص افرادی نیست که می‌خواهند بدون ورزش کردن عضله‌سازی کنند.

افزایش وزن به میزان کالری و متابولیسم بدن بستگی دارد؛ به این معنا که اگر مقدار کالری دریافتی در طی یک روز بیش از سوخت و ساز بدن باشد، منجر به افزایش وزن خواهد شد اما اگر متابولیسم بدن بیش از کالری مصرف باشد، اضافه وزن اتفاق نخواهد افتاد.

به طور کلی توصیه می‌شود که اگر قصد ورزش کردن ندارید به منظور افزایش وزن از مکمل گینر استفاده نکنید اما اگر همچنان مصر هستید که کمبود وزن بدن خود را از طریق گینر تامین نمایید، در این زمینه حتما با پزشک مشورت کنید تا نوع گینر و مقدار مصرف را به طور دقیق برای شما مشخص نماید.

مکمل‌های گینر حاوی مقادیر بالایی کالری هستند و اگر بدون فعالیت‌های ورزشی مورد استفاده قرار گیرند، چربی‌های ذخیره شده در بدن در هر نقطه‌ای از بدن افزایش می‌یابند در حالی که در مقدار توده عضلانی هیچ اتفاقی نمی‌افتد. مصرف گینر بدون ورزش موجب می‌شود تا چربی‌های موجود در این مکمل در نواحی شکم و پهلو جمع شده و زیبایی اندام شما را تحت تاثیر قرار داده و به اصلاح هیکل شما را به هم بریزند. بنابراین سعی کنید به منظور افزایش وزن گینر را همراه با فعالیت بدنی و یک رژیم غذایی متعادل مورد استفاده قرار دهید.

  مکمل گینر بدون بدنسازی

عوارض مصرف مکمل های گینر

به طور کلی مکمل‌های گینر اگر به اندازه مصرف شوند و در استفاده از آنها زیاده‌روی صورت نگیرد، کاملا بی‌خطر بوده و عوارض جانبی خاصی را در پی نخواهند داشت. بسیاری از افراد آگاهانه یا ناآگاهانه برای اینکه زودتر به هدف نهایی خود یعنی عضله‌سازی یا افزایش وزن برسند، بیش از مقدار مجاز گینر را مورد استفاده قرار می‌دهند و در این حالت دچار عوارض جانبی می‌شوند.

اگر متابولیسم بدن شما به حد کافی نباشد، در برخی موارد استفاده از گینر منجر به عضله‌سازی نخواهد شد. برخی از عوارض جانبی گینرها در صورت عدم استفاده صحیح به شرح زیر هستند:

  • مشکلات معده
  • آسیب به کلیه
  • بی‌خوابی
  • گرفتگی عضلانی

لازم است تا قبل از شروع مصرف مکمل گینر حتما با پزشک متخصص مشورت نمایید.

مکمل های افزایش وزن بدون ورزش

مصرف هیچ کدام از مکمل‌های افزایش وزن ورزشی بدون انجام تمرینات ورزشی توصیه نمی‌شود. زیرا این نوع مکمل‌ها مثل گینر و کربوهیدرات ممکن است باعث بر هم خوردن تناسب اندام و افزایش چربی دور شکم شوند. پس در کنار مصرف آنها حتما باید ورزش کنید. همچنین در صورت عدم انجام ورزش ممکن است دیگر مشکلات سلامتی نظیر کبد چرب هم برای شما به وجود آید. پس مصرف گینر بدون ورزش توصیه‌ای صحیح نیست.

اما از دیگر مکمل‌های افزایش وزن که ورزشی نیستند می‌توانید بدون انجام ورزش بهره بگیرید. مثلا قرص و شربت اشتها آور استفاده کنید. در هر صورت انجام ورزش به همه افراد توصیه می‌شود و نباید این تصور را داشته باشید که اگر خیلی لاغر هستید، پس نباید ورزش کنید. تنها مزیت ورزش کردن فقط لاغر شدن و چربی سوزی نیست. ورزش به حفظ سلامت کل ارگان‌های بدن کمک می‌کند.

گفتار آخر

مکمل‌های گینر یا مخصوص افزایش حجم عضلات تهیه می‌شوند یا افزایش وزن. به این نکته توجه داشته باشید که گینر یک مکمل ورزشی به شمار می‌آید و بدیهی است که ورزشکاران و بدنسازان باید از آن استفاده کنند. مصرف گینر بدون ورزش ممکن است منجر به افزایش چربی در قسمت‌های مختلف بدن شده و تناسب اندام را به هم بریزد بنابراین در کنار استفاده از گینر بهتر است حتما فعالیت ورزشی داشته باشید تا اگر وزنتان افزایش می‌یابد، همچنان از هیکلی زیبا برخوردار باشید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: گینر
بحث و تبادل نظر
guest

83 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علب
علب

سلام آیا خوردن گینر و پودر گین آپ با هم مشکل دارد

مریی بدنسازی
مریی بدنسازی
پاسخ به  علب

سلام دوست عزیز
مهم استمرار میباشد
نه حجم زیاد
پس به فکر این باشید تا وعده ها را میزانش را کمتر و تعداد بیشتری به بدن برسانید
ممنون از همراهی شما

‌ارمین
‌ارمین

سلام من چند هفته میشه که از گینر استفاده میکنم ولی تاثیری روی بدنم نداشته باشگاه هم میرم لطفا راهنمایی کنید

مریی بدنسازی
مریی بدنسازی
پاسخ به  ‌ارمین

سلام دوست عزیز
با کارشناس تغذیه و مکمل مثبت سبز در تماس باشید
تا برایتان به طور کامل مسیر را مشخص کننم تا بهترین جواب را بگیرید
ممنون ازهمراهی شما

محمد
محمد

سلام ممنون از راهنماییهاتون میخاسم بپرسم که گینر رو از روزهای اول باشگاه هم میشه استفاده کرد ؟و اینکه کار بنده کار روزمره با فعالیت بدنی بالا دارم بدون باشگاه هم میتونم استفاده کنم ؟

کارشناس ارشد تغذیه
کارشناس ارشد تغذیه
پاسخ به  محمد

با سلام همراه گرامی،
بله مشکلی ندارد و میتوانید هر روز مصرف کنید.

سجاد
سجاد

سلام من قبلا نزدیک ۱۰ ماه باشگاه می رفتم اما الان دیگه نمیرم و وقت ندارم ورزش کنم قد ام ۱۸۱ است و وزن ام ۶۴ و سن ام ۲۱ آقا هستم آیا مکمل کربوهیدرات خالص بخرم و روزی ۳۳۰ گرم مصرف کنم برایم مضره ؟؟ درصد چربی کل بدن ام هم فعلا ۹.۹ درصد است نزدیک ۱۰ درصد

کارشناس ارشد تغذیه
کارشناس ارشد تغذیه
پاسخ به  سجاد

با سلام همراه گرامی،
برای افزایش وزن بهتر است از مکمل های گینر استفاده کنید نه صرفا کربوهیدرات

مجید
مجید

افزایش‌وزن

رامین لالوی
رامین لالوی

سلام عذر میخام یه سوال خیلی مهم دارم ممنون میشم راهنماییم کنین ایا گینر برای افراد دارای افسردگی یا اختلال دو قطبی که تازه بدنسازیو شروع کردن گینر سریوس مس خارجی با کراتین ضرر دارد ممنون میشم راهنمایی کنین؟

مشاور مکمل‌های ورزشی
مشاور مکمل‌های ورزشی
پاسخ به  رامین لالوی

سلام دوست عزیز
مصرف مکمل در افرادی که از داروهای خاصی استفاده می کنند حتما باید با نظر پزشک مربوطه باشد.

بهنام اسلامی
بهنام اسلامی

با سلام من سی سالمه و 58 کیلو وزنمه میخام کمی اضافه وزن بگیرم میتونم بدون ورزش از گینر استفاده کنم یا کلا نظر شما چیست راه حل شما برای اضافه وزن چیست

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده

سلام کاربر گرامی
بهتر است از پودر گین آپ استفاده نمایید.
سپاس از همراهی شما

محمد حسام
محمد حسام

سلام خسته نباشید
من میخوام حجمم افزایش پیدا کنه چه گینری پیشنهادمیکنید
ممنون

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  محمد حسام

سلام دوست عزیز
برای انتخاب و خرید گینر (Gainer) پیشنهاد می کنم به داروخانه آنلاین مثبت سبز مراجعه کنید .

کامران
کامران

سلام وقت بخیر

بنده دانشجو هستم و هیکل به اصلاح اکتومورف دارم . در طول روز فعالیت بالایی دارم مثل راه رفتن و دانشگاه رفتن و کار کردن . کلا در طول روز فعالم و متابولیسم بدن بالایی دارم . میخواستم بدونم مصرف گینر باعث افزایش حجم عضلات بنده میشه یا خیر . ممنون میشم جواب بدین

مشاور مکمل‌های ورزشی
مشاور مکمل‌های ورزشی
پاسخ به  کامران

سلام دوست عزیز
شما می توانید از گینر برای افزایش وزن استفاده کنید اما نسبت به افرادی که ورزش می کنند طبیعتا دیرتر نتیجه لازم را خواهید دید.

touraj
touraj

با درود وقت بخیر
من یه گینر ویوا پاور گرفتم برای افزایش وزن و باشگاه نمیرم
خواستم بدونم طریق مصرف چند بار در روز هستش و چه ساعتی؟
با تشکر

مشاور مکمل‌های ورزشی
مشاور مکمل‌های ورزشی
پاسخ به  touraj

سلام دوست عزیز
یک ساعت بعد وعده های غذایی استفاده کنید.

ایمان
ایمان

سلا من پسری ۱۶ ساله با قد ۱۸۳ و وزن ۵۶ هستم میتونم از مکمل گینر استفاده کنم و هفته ایی ۳ روز بوکس کار میکنم و کل ورزشم تغریبا هوازی است

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  ایمان

سلام همراه گرامی
اگر مشکل گوارشی خاصی ندارید
در صورت صلاح دید مربی مصرف بلا مانع است

کوروش لشکری
کوروش لشکری

سلام من ۱۶ سالم قدم ۱۸۲ وزنم ۵۶ و پسر هستم و ۳ روز در هفته بوکس کار میکنم و تغریبا تمام ورزشم هوازی است میتونم از گینر استفاده‌ کنم

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  کوروش لشکری

سلام همراه گرامی
در صورت عدم مشکل گوارشی یا بیماری زمینه ای مصرف بلامانع است

محمدرضا
محمدرضا

در کنار تکواندو میشه از گینر استفاده کرد؟

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  محمدرضا

سلام همراه گرامی
در صورتی که کمبود وزن دارید مصرف بلا مانع است

حمید
حمید

سلام خسته نباشین من ۲۵سالمه بدنی ضعیف و لاغر دارم امکان رفتن به باشگاه بدنسازی ندارم به خاطر مشغله های زیاد چه کار کنم بدنم عضله یا حداقل بهتر بشه و از لاغری در بیاد؟

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  حمید

سلام همراه گرامی
اگر شرایط ورزش کردن ندارین بهتون مکمل گین اپ رو پیشنهاد میکنم

Asra
Asra

سلام وقتتون بخیر من شنیدم گین آپ خیلی عوارض داره وبعدازقطع بازگشت داره درسته؟

کارشناس ارشد تغذیه
کارشناس ارشد تغذیه
پاسخ به  Asra

با سلام کاربر گرامی،
خیر مصرف صحیح این مکمل هیچ عارضه ای ندارد ولی با قطع مصرف ممکن است دچار کاهش وزن نسبی شوید.

سینا
سینا

سلام من قدم ۱۸۵ وزنم ۶۰ کسری وزن دارم خیلی لاغرم اصلا اضاف نمیکنم
خوراکمم بد نیس فعالیت بدنی هم زیاده سرکار میرم از چه مکملی میتونم استفاده کنم برای افزایش وزن؟؟

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  سینا

سلام همراه گرامی
در صورتی که نمیتوانید ورزش کنید بهتره از مکمل گین اپ استفاده کنید

mahditalebi
mahditalebi

سلام ممنون از مطالب خوبتون
بنده ۲۲ سالم هستش. ۱۷۸ قدم و ۵۳ هم وزنم هست. میخواستم بدونم آیا مصرف گینر پرمیوم ال اس پی نوتریشن بدون ورزش و یا دستکم با یک ورزش سبک در خانه اشکالی داره؟ بنده برای افزایش وزن می‌خوام و میخواستم بدونم ضرری نداشته باشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.
و یا اگر مکمل مناسب‌تری رو با توجه به شرایطم در نظر دارید که طی دو سه ماه جواب میده معرفی کنید. بازم ممنونم.

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  mahditalebi

سلام
متاسفانه برند ال اس پی رو موجود نداریم روی سایت، من مس فکتور برند اپکس و یا گینر برند ام ایکس تری رو پیشنهاد میکنم که هر دو روی سایت موجود هستند.

Ali
Ali

سلام. من گینر پرمیوم برند شرکت LSP گرفتم، ایا برند خوبی نیست؟ کجاییه ؟ چه چیزاییش خیلی خوبه؟ممنون میشوم راهنمایی کنید

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  Ali

همراه گرامی مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز
برند ال اس پی نوتریشن ساخت کشور ایران و جز بهترین مکمل‌های ورزشی بوده و تحت لیسانس کشور آلمان تولید و عرضه می‌شود. محصولات این برند معتبر در کشور ایران تحت نظارت وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو بسته بندی می‌شود. گینر، کراتین و گلوتامین از جمله مکمل‌های تولید این شرکت است. این مکمل‌ها با قیمت مناسب و کیفیت خوب در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. ال اس پی نوتریشن از برندهای مطرح مکمل‌های بدنسازی در دنیا است که دلیل موفقیت و شهرت این برند کیفیت و خدماتی است که ارائه می‌دهند و آن‌ها را از دیگر برند‌ها برتر می‌سازد. این مکمل‌ها در انواع مختلف در بازار وجود دارد و ورزشکاران بر حسب نیاز خود می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.
با تشکر از همراهی شما

حسین باقری
حسین باقری

سلام وقت بخیر بیستو یسالم قدم صدو هفتاد هشته وزنم شصدو دو از پودر گینر استفاده کردم یه سه چار کیلو هم وزن گرفتم ولی میخاستم بدونم اگ گینرو با ی ورزش سبک تو خونه بخورم مشکل پیدا نمیکنم،یادمه یبار ب معدم فشار اورد بالا اوردن میترسم برا سلامتیم بد باشه یا مشکل معده پیدا کنم؟ و این ک ایا ب مشکل نعوظ و این چیزا ربط داره چون برخی مکمل ها میگن مشکل نعوظ میاره در مردان

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  حسین باقری

با سلام
سعی کنید گینر را به معده خالی در طول روز یکبار صبح ها دوساعت بعد از صبحانه با شیر کم چرب یا شیر بدون لاکتوز حتما استفاده کنید.

نکته مهم بعدی اینکه بعد از غذا به هیچ عنوان گینر استفاده نشود چون هضم و جذب را سخت خواهد کرد
مکمل ها عمدتا هیچ تاثیری روی نعوظ یا عملکرد چنسی ندارند.

حسین
حسین

سلام وقت بخیر بیستو یسالم قدم صدو هفتاد هشته وزنم شصدو دو از پودر گینر استفاده کردم یه سه چار کیلو هم وزن گرفتم ولی میخاستم بدونم اگ گینرو با ی ورزش سبک تو خونه بخورم مشکل پیدا نمیکنم،یادمه یبار ب معدم فشار اورد بالا اوردن میترسم برا سلامتیم بد باشه یا مشکل معده پیدا کنم؟ و این ک ایا ب مشکل نعوظ و این چیزا ربط داره چون برخی مکمل ها میگن مشکل نعوظ میاره در مردان

مهدی
مهدی
پاسخ به  حسین

سلام راستش من مصرف مورفین دارم وزنم بشدت پایینه فعلا توانایی ترک مصرف رو ندارم . ولی میخوام یمقدار وزنمو افزایش بدم میخواستم بدونم گینر در صورت مصرف موادی مثل تریاک هم تاثیر داره یا نه و میتونم در کنار مصرف ورزش هم بکنم ؟!

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  حسین

با سلام
پاسخ داده شد

سارا
سارا

سلام من ۱۹ سالمه قدم ۱۷۵ وزنم بین ۶۰ تا ۶۲ متغیره ؛ اشتهای من بیش از حد بالاست و روزانه بیشتر از وعده های نرمال و طبیعی غذا و خوراکی مصرف میکنم اما به هیچ عنوان چاق نمیشم ؛ میخوام از مکمل گینر استفاده کنم … وقت برای ورزش کردن ندارم منتها فعالیت بدنی من در روز بالاست و دائم در جنب و جوش هستم ؛ شما چه مکملی پیشنهاد میدین که خیلی زود تاثیرشو بذاره روی بدنم ؟

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  سارا

سلام
شما باید ازمایش دقیق بدید تا علت اصلی مشخص شود که چرا شما افزایش وزن یا چاقی ندارید.
مکمل گین اپ برند کارن و تانک مس برند مگنوم مکمل خوبی برای افزایش وزن هستند که در سایت مون موجود هستش و انلاین میتونین سفارش بدید و یا حضوری خرید کنید.

شاهسوند
شاهسوند

سلام وزن من خوب و مناسبه اما میخوام عضله و هیکل بدنسازی داشته باشم
برای استفاده از گینر حجمی تا چه حدی فعالیت و ورزش لازمه
زیاد اهل ورزش نیستم به باشگاهم دسترسی ندارم

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  شاهسوند

سلام
نفرمودید اقا هستید یا خانم
مصرف مکمل ویت گینر باعث افزایش وزن شما خواهد شد اما اگر وزن عضلانی میخاهید قطعا باید ورزش و تمرین زیر نظر یک مربی داشته باشید.

مجید
مجید

سلام
من کمبود وزن دارم متابولیسم بدنم بالاست .میتونم بدون ورزش کردن از گینر استفاده کنم ؟ اگه میشه طریقه مصرف بهم بدید . تشکر

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  مجید

سلام
نه مشکلی براتون ایجاد نمیکنه و مصرف کنید. و همچنین با اب ولرم یا اب میوه در طول روز یک بار بعد از صبحانه و یکبار عصر میتوانید مصرف داشته باشین.

زهرا
زهرا

سلام .آیا گینر باعث افزایش حجم باسن و پاها در خانم ها میشه ؟ بدون ورزش

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  زهرا

سلام
بطور کلی باعث افزایش وزن میشه ، اما در مورد ناحیه که فرمودین بله باعث بزرگی حجم پاها خواهد شد.

امیرمحمد
امیرمحمد

سلام خسته نباشید ایا میشه گینر سریوس مس رو استفاده کنیم بعد تو خونه ورزش کنیم؟

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  امیرمحمد

سلام
روزتون بخیر
این گینر که فرمودین دیکه وجود نداره در داروخانه ها
معمولا بصورت قاچاق وارد میشه که در این مورد نمیتونم نظری بدم.
برای افزایش وزن و چاقی میتونین مکمل مصرف کنین بدون ورزش
.هم میشه

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی

به سایت مثبت سبز مراجعه کنین بهترین گینرها رو میتونین انتخاب کنین و باهم هر سوالی پیش امد براتون بپرسین.

امیر
امیر

من ۴۸ سالمه ولی هرکاری میکنم بدنم چاق ومخصوصا صورتم خیلی لاغره چندین بارهم از پودرهاوقرص های چاق کننده استفاده کردم ولی هیچ جوابی نگرفتم قدم ۱۸۰ وزنم ۷۵ ولی وزنم حالا مشکلی زیاد نیست ولی لاغری صورتم خیلی اذیت میشم

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  امیر

سلام کاربر عزیز
هیچ دارویی باعث تجمع چربی در قسمتی خاص از بدن نمی شود. اما مصرف کلاژن ممکن است با افزایش آبرسانی به پوست باعث رضایت بیشتر شود.

پارسا عزیز زاده
پارسا عزیز زاده

سلام من ۱۵ سالمه میشه از این ممکل استفاده کنم ؟ و در کنارشم ورزش بعد سوال بعدیم این است ک در چند روز میشه عضله ساخت

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز

با سلام
همراه گرامی مجله داروخانه انلاین مثبت
چنانچه در مورد مصرف این محصول تردید دارید
ویا داروی خاصی مصرف میکنید لطفا با پزشک خود مشورت کنید
با تشکر

رسول
رسول

سلام گینر کالری اضافه می کنه تا وزن بالابره اما با ورزش دوباره کالری ها میسوزه و خنثی میشه اینطوری گینر چه سودی داره ؟ بهتر نیست مکمل دیگه ای بخریم؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  رسول

با سلام
همراه گرامی مجله داروخانه انلاین مثبت
نحوه مصرف گینر ها معمولا ۲ الی ۳ پیمانه در سه وعده صبحانه، میان صبحانه،میان وعده (۳ساعت قبل تمرین ) و دو الی ۳ پیمانه یک ساعت بعد از تمرین است که میزان کالری سوزانده شده با حجم دریافتی از ترکیبات گینر ها کاملا عملکرد متفاوتی ایجاد کرده است .
میتوانید برای اثر بخشی بالاتر از گینر و کراتین
و یا پروتئین و گینر
و یا گلوتامین و گینر
ضمنن پیشنهاد میشود نحوه و طریقه مصرف گینر برای حصول بهترین نتیجه برای هر برند که مورد استفاده شما است را مورد توجه قرار دهید، و به هنگام استفاده سبک زندگی و برنامه ورزشی خود را نیز در نظر داشته باشید
با تشکر

سپیده
سپیده

سلام خسته نباشین، من خانم هستم ۲۸سالمه و قدم ۱۷۱و ۶۲ کیلو ام و تغذیه ام هم خوبه و میخواستم یه مکمل افزایش وزن (گینر) برای ورزش در منزل معرفی کنین تا کالری دریافتیم افزایش پیدا کنه و وزنم بره بالا؛ قرص شیکوریدین و مولتی ویتامین اینام تاثیر ندارن برام چون مشکل اشتهایی ندارم و وعده های غذاییم سرجاشه

محمدرضا
محمدرضا
پاسخ به  سپیده

آیا گینر فقط برای بدنسازیه؟یا مکمل ورزش های رزمی هم هست ؟

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  محمدرضا

سلام همراه گرامی
گینر مکمل غذایی است و هر ورزشکاری تو هر رشته ای میتونه استفاده کنه

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  سپیده

سلام دوست عزیز
پیشنهاد می کنم از مس گینر دوبیس ۲۶۰۰ گرمی استفاده کنید

تی تی
تی تی

سلام وقتی مصرف گینر قطع بشه بدن ب حالت قبل از مصرف برمیگرده؟ من ورزش هوازی زیادی دارم وزنم ۵۲ قدم ۱۵۹

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  تی تی

سلام دوست عزیز
در صورت مصرف گلوتامین بیشتر وزن ماندگاره

رضا
رضا

سلام. من ۳۰ سالمه قدم 180 و وزنم درحد 70 کیلو. میخوام یه خورده وزنم اضافه بشه یکم چاق بشم. چه محصولی را برام پیشنهاد میکند که نتیجه بده ؟؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  رضا

سلام کاربر عزیز
میتوانید مکمل گین آپ استفاده نمایید و یا برای افزایش اشتها فراورده های گیاهی مانند شیکوریدین.

حسین
حسین

با سلام ممنون از مقاله خوبتون، میخواستم بدونم هنگام کار کردن که فعالیت هم داشته باشیم فعالیت قابل توجه میتونیم از این مکمل استفاده کنیم قبلا تمرین میکردم و استفاده هم کردم وزنم بد نبود دوباره نتونستم ادامه بدم برگشتم به حالت قبلم

مریم
مریم

سلام میشه بدون ورزش از مکمل Real Gains Weight Gainer استفاده کرد ؟ من 20سالمه وکاهش وزن داشتم برای افزایش وزن میتونم ازین مکمل استفاده کنم بدون ورزش ؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  مریم

سلام دوست عزیز
برای افزایش وزن در کنار تمرینات ورزشی باید از پروتئین ها استفاده کنید

حسام
حسام

سلام ایا مصرف مکمل گینر مثل دوپینگ هسته یا باید ورزش کنیم یه عضلاتی قوی داشته باشیم

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  حسام

قطعا برای داشتن عضلات قوی باید ورزش انجام داد.

حسام
حسام

ایا مکمل گینر چاق میکند

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  حسام

سلام کاربر گرامی… نمیتوان در مورد نتیجه ی حاصل از آن پیش بینی دقیق کرد.

علی جوان
علی جوان

سلام خانم دکتر من میخام بدون باشگاه رفتن چه پروتئینی استفاده کنم تا حجم بیشتری داشته باشم

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  علی جوان

سلام همراه گرامی
بهتره از گین اپ استفاده کنید

حسام
حسام

سلام میشه با استفاده از ورزش در خانه از مکمل گینز استفاده کرد🤔

میلاد
میلاد

با سلا خدمت شما من از وقتی یادم میاد مشکل کمبود وزن داشتم آزمایش تیروئید و انگل هم دادم مشکلی نداشتم من 28 سال سنمه و قدم 170 وزنم 54 کیلو هست ب صورت طبیعی اگه خیلی ب خودم فشار بیارم غذا زیاد بخورم تا 56 هم میرسم اما خیلی زود وزنم برمیگرده همون 54 حال میخوام از مکمل ها استفاده کنم اگه میتونین کمک کنین.. در ضمن خوش اشتها هم هستم و خوراکم کم نیست

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  میلاد

سلام کاربر عزیز پودر گین اپ کارن را میتوان پیشنهاد کرد. و یا داروهای گیاهی چون شیکوریدین و یا شربت های اشتها آور از شرکت های مختلف مثل باریج و … که تاثیر آنها نمیتوان گفت قطعیست.

سوال
سوال

سلام من خانمم فعالیت ورزشی ب هیچ عنوان ندارم قدم ۱۷۰وزنم۶۲و۳۰سالمه کاهش وزن وبی اشتهایی شدید دارم حتی میتونم تا۴روزصبحانه ناهار وشام نخورم برای افزایش وزن میتونم ازگینراستفاده کنم وچ گینری برای من بااین شرایط مناسبه اگه لطف کنید جواب بدین ممنون میشم

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  سوال

سلام کاربر گرامی… ممنون از اطلاعاتی که در مورد وزن، قد و سن خود بیان کردید….لازم هست سایر داروهای شما را بدانیم و اینکه آیا بیماری زمینه ای دارید و یا علائمی که نشان دهنده پرکاری تیروئید باشد….اگر از این جهات مشکلی نباشد میتوانید داروی گیاهی شیکوریدین را استفاده نمایید که طبق بیان شرکت سازنده افزایش دهنده اشتها میباشد، همینطور پودر گین آپ از شرکت کارن میتواند املاح، مواد معدنی و انرژی مورد نیاز شما را تامین کند. در پایان فعالیت بدنی و ورزش میتواند تاثیر خوبی در افزایش اشتها داشته باشد…با تشکر

وجیهه صدقی
وجیهه صدقی

خسته نباشید.گینر مخصوص کودکان داریم؟ منظورم مکمل افزایش وزنه؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  وجیهه صدقی

سلام بله موجوده
گین آپ شرکت کارن و گین شرکت دوبیس

یونس
یونس

ببخشید مصرف گینر با تری‌گلیسیرید و کلسترول رابطه ایی دارد … چون مو تری‌گلیسیرید هم حدود هفتصد است و الان دو هفته ایی هست قبل و بعد باشگاه گینر و کراتین استفاده میکنم .. فقط نمیدونم چرا عصرها خوابم میگیره خودبه‌خود البته شاید از آیت نباشه فقط خواستم بدونم

مربی بدنسازی
مربی بدنسازی
پاسخ به  یونس

سلام همراه گرامی
حتما قبل از مصرف با پزشک مشاوره شود