هشدار مصرف قرص ایمدین برای چاقی صورت

3/5 - (5 امتیاز)

قرص ایمدین یک قرص جوان‌کننده است که با افزایش ساخت کلاژن در بدن لطافت، سفتی و رطوبت را به همراه آورده و چین و چروک و خطوط روی چهره را کاهش می‌دهد. با اینکه ایمدین بیشتر به عنوان یک محصول ضد پیری شناخته شده است، اما برخی از افراد برای چاق شدن صورت از آن […]

قرص ایمیدین برای چاقی صورت

قرص ایمدین یک قرص جوان‌کننده است که با افزایش ساخت کلاژن در بدن لطافت، سفتی و رطوبت را به همراه آورده و چین و چروک و خطوط روی چهره را کاهش می‌دهد. با اینکه ایمدین بیشتر به عنوان یک محصول ضد پیری شناخته شده است، اما برخی از افراد برای چاق شدن صورت از آن استفاده می‌کنند. در این مطلب به این پرسش پاسخ خواهیم داد که آیا ایمدین برای چاقی صورت مناسب است یا خیر؛ با ما همراه باشید.

قرص ایمدین چیست ؟

عصاره ماهی دریایی (مارین کمپلکس) عصاره گوجه فرنگی و عصاره هسته انگور از اصلی‌ترین ترکیبات موجود در قرص ایمدین هستند. مارین کمپلکس ترکیبی شگفت‌انگیز است که غنی از پروتئین بوده و پلی ساکاریدهایی مشابه با ساختار پوست را در خود جای داده است. این ترکیب اختصاصی و ویژه شبیه به عناصری است که تشکیل دهنده کلاژن بوده و ساختار پوست را بهبود می‌بخشد. از طرف دیگر ترکیبات گیاهی موجود در این قرص خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و با رادیکال‌های آزاد که مخرب پوست بوده و سبب چین و چروک می‌شوند، به مبارزه می‌پردازند. در فرمولاسیون این قرص جوانساز ویتامین C و زینک (روی) نیز وجود دارد که هر یک از آنها نیز خاصیت آنتی اکسیدانی داشته و علاوه بر این با تحریک ساخت کلاژن موجب استحکام ساختار پوست می‌شوند.

  قرص ایمدین

کاهش لک‌های پوستی ناشی از سن، کاهش عروق سطحی قابل مشاهده روی پوست، افزایش میزان رطوبت پوست، کاهش چین و چروک‌های پوستی، جلوگیری از بروز چین و چروک، افزایش انرژی و پیشگیری از بروز سرطان و بیماری‌های قلبی-عروقی از فواید مصرف قرص ایمدین است. این مزایای چشمگیر موجب می‌شود تا آمار تقاضا و خرید قرص ایمدین از داروخانه قابل ملاحظه باشد و در این میان بسیاری از افراد نیز با شنیدن خبرهایی در مورد چاق کننده بودن این قرص، اقدام به تهیه آن می‌کنند. اما آیا این قرص واقعا چاق کننده است؟

قرص ایمدین برای چاقی صورت

قرص ایمدین پیری پوست را به تعویق می‌اندازد و به مرور زمان باعث می‌شود تا جوان‌تر از آنچه که واقعا هستید، به نظر برسید اما باید بدانید که در هیچ منبع علمی و معتبری قرص ایمدین برای چاقی صورت پیشنهاد و توصیه نشده است. این قرص افزایش انرژی را به همراه دارد اما در وزن افراد تغییری ایجاد نمی‌کند. با این حال برخی از گزارش‌های مردمی حاکی از آن است که با مصرف این محصول دچار افزایش وزن و چاقی به ویژه در ناحیه صورت شده‌اند. ایمدین با کاهش چین و چروک، پوست را شاداب‌تر از همیشه نشان می‌دهد و از آنجایی که به تحریک ساخت کلاژن کمک می‌کند، سبب سفت شدن پوست می‌شود و شاید به این طریق این شبه را در برخی از اشخاص ایجاد کند که صورتشان چاق‌تر از همیشه شده است.

به هر حال نمی‌توان گفت که مصرف قرص ایمیدن با هدف چاق کردن صورت ضرری برای شما دارد و هرگز نباید این کار را کنید. اما متخصصان برای چاق شدن صورت راه‌های موثرتر دیگری را پیشنهاد می‌دهند که بهتر است از آنها استفاده شود. به عنوان مثال شیر خشک یکی از محصولاتی است که برای چاق شدن صورت معمولا توصیه می‌شود.

پیشنهاد می کنیم این مقاله را از دست ندهید: کاربرد شیرخشک برای بزرگسالان و بدنسازان

نحوه مصرف قرص ایمدین

به گفته سازندگان قرص ایمدین حداقل باید 90 روز این محصول را استفاده کرد تا بتوان شاهد اثرات نتایج‌بخش آن روی ساختار پوست بود. قرص ایمدین روزانه 2 عدد باید مورد مصرف قرار گیرد. حال می‌توانید هر دو را با هم مصرف کنید و یا به طور جداگانه یکی را صبح و دیگری را شب میل نمایید. البته پس از 3 ماه مصرف مداوم می‌توان دوز مصرفی را به یک عدد قرص در روز کاهش داد. ایمدین را با معده خالی یا همراه با غذا می‌توانید استفاده کنید. پس از صرف صبحانه یکی از بهترین زمان‌هایی است که مصرف قرص ایمدین به شما عزیزان پیشنهاد می‌شود.

مطالعات نشان می‌دهند افرادی که طبق دستور به طور منظم از Imedeen استفاده کرده‌اند، 4 تا 5 درصد کاهش خطوط ریز چهره و حدود 20 درصد کاهش چروک‌های عمیق‌تر را در پوست خود مشاهده کرده‌اند. بر اساس گزارش‌ها با مصرف ایمدین رطوبت پوست بهتر حفظ شده و همچنین 21% از رنگدانه‌های پوست در مصرف‌کنندگان کاهش یافته و در نتیجه به پوستی به مراتب روشن‌تر و شفاف‌تر دست یافته‌اند.

شاید به راحتی نتوانید قرص ایمدین تایم پرفکشن را در بازار پیدا کنید اما به جای آن می‌توانید از قرص آنادرم سلامت پرمون امین استفاده کنید که همان ترکیبات و همان تاثیر را روی پوست شما دارد.

  نحوه مصرف

این مقاله را حتما مطالعه کنید: بهترین جایگزین مکمل های کمیاب

هشدار مصرف

چنانچه اشاره کردیم قرص ایمدین برای چاقی صورت تهیه نشده و مصرف آن باید با هدف جوان‌سازی و جلوگیری از پیری زودرس صورت گیرد. اما در هر صورت در مورد استفاده این محصول باید هشیارانه عمل کرد. این قرص، فرآورده‌ای ایمن است که عوارض جانبی خاصی تاکنون برای آن مطرح نشده است اما برخی از افراد که به غذاهای دریایی یا گوجه فرنگی حساسیت دارند، ممکن است پس از خوردن این قرص واکنش‌های آلرژیک از خود بروز دهند. در موارد بسیار نادر، برخی از افراد با خوردن قرص ایمدین دچار کهیر شده‌اند که در این صورت نیز مصرف باید قطع شود.

بزرگسالان در هر سنی می‌توانند از قرص جوانساز ایمدین استفاده کنند اما مصرف این فرآورده بیشتر پس از سن 30 سالگی پیشنهاد می‌شود. از سن 30 سالگی به بعد چین و چروک‌ها روی پوست چهره بیشتر نمایان می‌شوند و پس از 40 سالگی نیز روند افزایش آنها تندتر می‌شود. اما با مصرف قرص ایمدین می‌توان پیشرفت چین و چروک‌ها را تا حد قابل توجهی کندتر کرده و همچنان طراوت و نشاط روزهای جوانی را حفظ نمود.

راهکارهای خانگی برای چاق شدن صورت

برخی از راهکارهایی که به چاق شدن صورت کمک می‌کنند، شامل موارد زیر هستند:

  • تمرینات ورزش یوگا روی صورت
  • استفاده از ژل آلوئه ورا روی پوست
  • استفاده از ماسک سیب روی پوست
  • مالیدن ترکیب گلیسیرین و گلاب روی پوست
  • استفاده از ماسک عسل
  • مصرف شیر خشک
  • مصرف مغزها و دانه‌ها
  • مالیدن شی باتر به پوست

  راهکارهای خانگی

گفتار پایانی

در پایان این مقاله در پاسخ به این سوال که آیا قرص ایمدین برای چاقی صورت مناسب است یا خیر باید گفت که در هیچ یک از منابع معتبر به منظور افزایش وزن یا چاق شدن صورت، استفاده از ایمدین پیشنهاد نشده است. برای چاق شدن و پر شدن صورت توصیه می‌شود که راه‌های دیگری را امتحان کرد؛ مصرف شیر خشک، ماهی‌های چرب، مغزها و دانه‌ها از جمله راهکارهایی است که با به کارگیری از آنها می‌توان به چاق شدن صورت دست یافت. آیا شما تجربه مصرف قرص ایمدین را داشته‌اید؟ تجارب خود را در این زمینه با ما و دیگر خوانندگان این مجله اینترنتی در میان بگذارید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: افزایش وزن
بحث و تبادل نظر
guest

3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آمیتیس
آمیتیس

من یک ورق ازش استفاده کردم اشتهام زیاد شد همش احساس گرسنگی میکردم ولی روی بافت سینه بنظرم خیلی تاثیر گذار بود و سینه پر تر و خوش فرم تر شد

بهار
بهار

این قرص از چند سالگی میشه استفاده کرد؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  بهار

سلام دوست عزیز
طبق اطلاعات بر روی بسته بندی محصول از سن 40 سالگی به بالا می توان استفاده کرد.