تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

4/5 - (7 امتیاز)

یکی از اولین پیشنهاداتی که در زمینه بهبود مشکلات مو و پوست همواره ارائه می‌شود، مصرف کپسول هیرویت است. این محصول مورد تائید متخصصان پوست و مو بوده و حتی توسط پزشکان نیز مورد تجویز قرار می‌گیرد. البته خرید قرص هیرویت منوط به نسخه پزشک نیست و به راحتی می‌توان آن را از داروخانه تهیه […]

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

یکی از اولین پیشنهاداتی که در زمینه بهبود مشکلات مو و پوست همواره ارائه می‌شود، مصرف کپسول هیرویت است. این محصول مورد تائید متخصصان پوست و مو بوده و حتی توسط پزشکان نیز مورد تجویز قرار می‌گیرد. البته خرید قرص هیرویت منوط به نسخه پزشک نیست و به راحتی می‌توان آن را از داروخانه تهیه کرد. این قرص بیش از هر چیز برای درمان ریزش مو کاربرد دارد و ریزش موی ناشی از تغذیه ناسالم و اضطراب و استرس را بهبود خواهد بخشید. اگر می‌خواهید به طور دقیق بدانید که تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت چگونه است، تا پایان این نوشتار همراه ما باشید؛ ابتدا بهتر است نگاهی به ترکیبات موجود در کپسول هیرویت داشته باشیم.

  • تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت چیست؟ کمک به جوان‌سازی پوست، کاهش جوش‌های التهابی، تسریع ترمیم زخم‌های پوستی و کمک به توپر شدن صورت.

ترکیبات موجود در کپسول هیرویت

به طور کلی می‌توان ترکیبات تشکیل دهنده Hair-vit را در 3 دسته‌بندی مختلف قرار داد:

ویتامین ها

ویتامین‌های گروه B اعم از B1، B2، B3، B5، B6، B7 و B12 یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل‌دهنده قرص هیرویت هلث اید هستند. همه ویتامین‌های موجود در این گروه در تنظیم متابولیسم بدن نقش داشته و همچنین به سلامت پوست و مو کمک می‌کنند. کمبود ویتامین‌های گروه ب به خصوص بیوتین (ویتامین B7) می‌تواند به ریزش مو منجر شود.

قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف:97.600 تومان
قرص هیرویت
قرص هیرویت هلث اید 60 عددی
قیمت اصلی: 147.200 تومان
قیمت با تخفیف: 97.600 تومان

مواد معدنی

زینک و آهن دو ماده معدنی موجود در قرص هیرویت هستند و هر دوی آنها در پیشگیری از ریزش مو و همچنین حفظ سلامت پوست نقش دارند. زینک (روی) به رشد و ترمیم بافت‌های پوست و مو کمک کرده و در نحوه صحیح عملکرد غده‌های چربی در اطراف فولیکول‌های مو موثر است. زینک به تسریع ترمیم زخم‌های پوستی و بهبود آکنه نیز کمک می‌کند. اگر مقدار عنصر آهن در بدن به مقدار کافی نباشد، موها به مرور کدر، نازک و خشک شده و ناخن‌ها نیز استحکام خود را از دست خواهند داد. از آنجایی‌که آهن در انتقال اکسیژن به اندام‌ها نیز نقش دارد، برای حفظ سلامت پوست نیز ضروری به شمار می‌آید.

هیرویت

اسیدهای آمینه

ال-سیستئین و متیونین از اسیدهای آمینه موجود در قرص هیرویت هستند. این دو اسید آمینه در تولید کراتین در مو نقش دارند. کراتین یک نوع پروتئین طبیعی است که به موها طراوت و شادابی بخشیده و سبب درخشان و مستحکم شدن تارهای مو می‌شود. متیونین خاصیت ارتجاعی پوست را افزایش داده و سیستئین نیز با داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی و خنثی‌سازی رادیکال‌های آزاد به سالم ماندن پوست کمک می‌کند.

Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف:1.100.000 تومان
Ordinary-Caffeine-Solution-5-Serum-30
سرم دور چشم کافئین 5% اوردینری
قیمت اصلی: 1.370.000 تومان
قیمت با تخفیف: 1.100.000 تومان

در قرص هیرویت ترکیبات دیگری همچون کولین، اینوزیتول، لسیتین، کلسیم، مس، منگنز و مخمر نیز وجود دارد که هر یک از آنها نیز در تقویت پوست، مو و ناخن نقش دارند.

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

قرص هیرویت به طور تخصصی برای درمان مشکلات مو و در درجه دوم برای کمک به سلامتی پوست فرموله شده است. تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت به دلیل انواع ترکیبات مغذی موجود در آن است:

زینک از مهم‌ترین ترکیبات موثر در سلامت پوست بوده و یکی از اصلی‌ترین مواد تشکیل‌دهنده هیرویت نیز به شمار می‌آید. زینک با خاصیت آنتی‌اکسیدانی مانع از آسیب رادیکال‌های آزاد به پوست شده و از سلول‌های پوستی محافظت می‌کند. افزایش سن، آلودگی‌های محیطی و قرار گرفتن در معرض اشعه UV خورشید، از عوامل پیرپوستی هستند که با مصرف مکمل‌های حاوی زینک می‌توان مانع از آن شده و به جوان‌سازی پوست کمک کرد. زینک در تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت نقش مهمی دارد.

عنصر روی همچنین دارای خواص ضد التهابی است و از این رو می‌تواند در بهبود جوش و آکنه‌های التهابی موثر واقع شود. از طرف دیگر پوست آسیب دیده یا زخم شده جهت ترمیم به ماده معدنی روی نیازمند است. بنابراین با مصرف هیرویت که 20% از نیاز روزانه بدن به زینک را برطرف می‌کند می‌توان در روند بهبودی و ترمیم پوست گامی موثر برداشت. پس تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت را اینگونه می‌توان برشمرد:

  • 1- بهبود جوش و آکنه‌های التهابی
  • 2- کمک به ترمیم هرچه سریع‌تر زخم‌های پوستی

قرص هیرویت برای چاقی صورت

کپسول هیرویت به واسطه غنی بودن از ویتامین‌های گروه B و عنصر زینک در بعضی از افراد باعث افزایش اشتها می‌شود. افزایش اشتها با مصرف این قرص را بیشتر افرادی تجربه می‌کنند که نسبت به ترکیبات مغذی ذکر شده در بدن خود کمبود دارند. با افزایش اشتها کمی افزایش وزن به وجود می‌آید که این افزایش وزن روی چاقی صورت نیز می‌تواند اثرگذار باشد. پس تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت کمک به توپر شدن صورت هم می‌تواند باشد.

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت را شرح دادیم. اکنون به دیگر فواید این قرص برای سلامت مو می‌پردازیم:

کاهش ریزش مو در زنان و مردان

همه ترکیبات موجود در کپسول هیرویت دست به دست هم می‌دهند تا در بهبود ریزش مو موثر واقع شوند. اگر علت ریزش مو به تغذیه نامناسب، کمبود مواد مغذی، طی کردن دوره‌های اضطراب یا قرار داشتن در معرض آلاینده‌ها مرتبط باشد، با مصرف هیرویت می‌توان به درمان آن کمک کرد. همچنین در برخی موارد ریزش مو می‌تواند در پی ابتلا به برخی بیماری‌ها و مصرف برخی داروها اتفاق بیفتد که در این صورت نیز به کمک هیرویت می‌توان با آن به مقابله پرداخت.

تغذیه مو

ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه موجود در هیرویت به تغذیه فولیکول مو کمک کرده و با تامین مواد مغذی برای ریشه مو سبب می‌شوند تا تارهای مو ضخیم‌تر شده و درخشش موها افزایش یابد. آسیب به ساقه مو بر اثر استفاده از مواد شوینده یا رنگ و دکلره کردن می‌تواند حاصل شود. به کمک هیرویت می‌توان در رشد مجدد موها شاهد موهایی با ساقه سالم و ضخیم بود و به این وسیله حجم موها را نیز افزایش داد. تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت و حفظ سلامت مو غیر قابل انکار است.

افزایش رشد مو

تاثیر هیرویت بر پوست و مو را حتی بر اساس بررسی نظرات مصرف‌کنندگان نیز می‌توان متوجه شد. افرادی که از هیرویت استفاده کرده‌اند، معمولا اذعان می‌دارند که با مصرف هیرویت سرعت رشد موهای آنها افزایش یافته است. دلیل این امر کاملا واضح است زیرا با خوردن هیرویت، مواد مغذی به مراتب بهتر برای موها تامین می‌شوند و در نتیجه رشد موها تسریع می‌شود. همان طور که شرح دادیم تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت نیز به دلیل وجود همین ترکیبات مغذی است.

اطلاعات بیشتر را در این مقاله بخوانید: آیا قرص هیرویت باعث رشد مجدد مو می شود ؟

ریزش مو

مقدار مصرف قرص هیرویت

تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت را بررسی کردیم. این قرص باید روزانه 1 عدد مورد مصرف قرار گیرد. در بسته‌بندی این محصول 30 عدد قرص وجود دارد که برای مصرف یک ماه در نظر گرفته شده است. بهتر است قرص هیرویت را در کنار وعده صبحانه مورد استفاده قرار داد. جهت نتیجه‌گیری بهتر در مورد مصرف هیرویت توصیه می‌شود که این قرص 3 ماه یعنی 3 دوره به طور متوالی استفاده شود تا تاثیر کامل خود را روی سلامت پوست و مو بگذارد. اگر پزشک دستور دیگری برای مصرف هیرویت به شما ارائه کرده است، ترجیحا باید مطابق با دستور وی عمل نمایید.

کلام آخر در مورد تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت

مو از لحاظ زیبایی در ظاهر انسان نقش بسزایی دارد و طبیعی است که ریزش موی غیر طبیعی هم برای زنان و هم برای مردان آزاردهنده باشد. هیرویت یکی از بهترین فرآورده‌هایی است که به منظور درمان مشکلات مو و حفظ سلامت پوست و ناخن می‌توان از آن بهره گرفت. تاثیر قرص هیرویت بر پوست صورت و سلامت مو به واسطه ترکیبات موثر موجود در آن صورت می‌گیرد. در واقع همه ویتامین‌ها، مواد معدنی و اسیدهای آمینه ضروری برای پوست و مو در قرص هیرویت جای گرفته‌اند تا به طور اختصاصی سلامت پوست و مو را به ارمغان آورند. اگر به دلیل تغذیه نامناسب دچار ریزش مو هستید، هیرویت را حتما امتحان نمایید تا فولیکول های موهای شما قوی‎‌تر شود.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت موزیبایی
بحث و تبادل نظر
guest

20 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ندا هاشمی
ندا هاشمی

سلام وقت بخیر میشه قرص هیرویت بامعده‌خالی خورد چون درصبحانه شیر یاچایی مصرف میکنم

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  ندا هاشمی

سلام کاربر گرامی
بهتر است 1 ساعت بعد از صبحانه استفاده شود.
سپاس از همراهی شما

‌

سلام روز بخیر هیرویت بهتر است یا پیلفود؟

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به 

سلام کاربر گرامی
پیلفود کامل تر است.
سپاس از همراهی شما

زهرا
زهرا

الان حدود 3 ماه و نیم مصرف میکنم ردزی یک عدد بعد صبحاته. واقعا تاثیر داشته بروی موهام . ریزش کامل قطع شده ب خاطر کرونا دلتا ک قبلا گرفته بودم موهام 1 سومش هم نموند . خدا رو شکر الان ریزش قطع شده .

mehdi
mehdi

سلام من با مصرف این قرص دچار سفیدی مو شدم ایا این قرص باعث سفیدی مو می شود ؟

کارشناس علمی و بهداشتی
کارشناس علمی و بهداشتی
پاسخ به  mehdi

همراه گرامی مجله داروخانه انلاین گثبت سبز

خیر ، صحت ندارد . به طور کلی مکمل هیرویت دارای ویتامین های گروه B و آمینو اسید های ضروری و لازم برای بدن می‌باشد که برای ثابت نگه داشتن رنگ موها هم مفید است. اما ابتدا باید علت سفیدی موها مشخص شود تا از سفیدی بیشتر جلوگیری شود

با تشکر از همراهی شما‌.

پارسا
پارسا

آیا برای رشد ریش خوب هست؟ بهترین زمان مصرفش کیه

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  پارسا

همراه گرامی مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز
مصرف کپسول هیر ویت می‌تواند موثر باشد؛ زیرا این مکمل دارویی باعث افزایش و تقویت رشد مو و افزایش ضخامت تارهای مو می شود.
بهترین زمان و مقدار مصرف مکمل هیر ویت برای بزرگسالان و افراد بالای 16 سال روزانه یک عدد کپسول هیرویت همراه صبحانه می‌باشد.
با تشکر از همراهی شما

سهیلا
سهیلا

سه ماه فبل مبتلابه کرونا شدم بعد بهبودی ریزش مو نداشتم دوره درمانم کامل بود فرص ژریتون و شربت سانستول هم استفاده کردم تحت نظر پزشک عالی بودم دوهفته پیش ریزش موهام شروع شد خیلی شدید پزشک داروخونه قرص هیرویت را پیشنهاد کرد سرچ کردم باورتون میشه یا ورقش تموم نشده فکر می کنم موهام ریزش اش کم شده رنگش عالی وبراق عالی عالیه

سامان
سامان

سلام مصرف هیرویت رو میل جنسی؟ تاثیر داره؟ مثل زینک پلاس هسد؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  سامان

سلام دوست عزیز
خیر تاثیری ندارند.

mojdeh
mojdeh

آیا در هیرویت زینک پلاس هم استفاده شده؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  mojdeh

سلام کاربر گرامی…این فراورده حاوی زینک، آهن، ویتامینهای گروه بی، ویتامین سی و برخی اسیدهای آمینه میباشد و در کل مشابه زینک پلاس یوروایتال میباشد….با تشکر

عبدی
عبدی

آیا هیرویت بهترین قرصی است که در حال حاضر برای جلوگیری از ریزش مو در بازار وجود دارد؟

دکتر داروساز
دکتر داروساز
پاسخ به  عبدی

سلام کاربر عزیز…فراورده های دیگری از جمله ریجن دایت، زینک پلاس و یونی زینک هم در این جهت عمل میکنند….با تشکر.

مهدی‌ عبادی
مهدی‌ عبادی

با‌سلا‌م‌ آیا‌ ریزش‌ مویی‌ که‌ به‌ علت‌ خود‌ارضایی‌ ایجاد‌ شده‌ رو‌ هم‌ قط‌می‌کنه؟

کارشناس علمی و بهداشتی
کارشناس علمی و بهداشتی
پاسخ به  مهدی‌ عبادی

با سلام خود ارضایی عوامل خیلی زیادی دارد و باید متوقف کنید و به پزشک مراحجعه نمایید

رضا
رضا

من چندسال هرویت مصرف کردم تاثیری روی ریزش مو نداره فقط کمی موها رو خوش حالت تر و زیبا تر میکنه در واقع منکه چیزی ازش ندیدم حیف اون همه پول که برا خریدش صرف شد