بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه وقت است؟

2.7/5 - (3 امتیاز)

در هر یک عدد کپسول پاورفیت معادل با 1750 میلی گرم پودر قارچ شیتاکه وجود دارد و این ترکیب ویژه این کپسول را تبدیل به یک فرآورده بسیار مفید می‌کند که مصارف قابل توجه و فواید بی‌نظیری را به همراه می‌آورد. یکی از عمده‌ترین دلایل مصرف قرص پاورفیت درمان زگیل تناسلی است اما این محصول […]

بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت

در هر یک عدد کپسول پاورفیت معادل با 1750 میلی گرم پودر قارچ شیتاکه وجود دارد و این ترکیب ویژه این کپسول را تبدیل به یک فرآورده بسیار مفید می‌کند که مصارف قابل توجه و فواید بی‌نظیری را به همراه می‌آورد. یکی از عمده‌ترین دلایل مصرف قرص پاورفیت درمان زگیل تناسلی است اما این محصول مزایای دیگری نیز دارد که در ادامه به هر یک از آنها خواهیم پرداخت. یکی از پرسش‌هایی که پیرامون قرص پاورفیت مطرح می‌شود این است که بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه زمانی از روز است؟

خرید قرص پاورفیت از داروخانه نیازی به نسخه پزشک ندارد و به راحتی می‌توانید آن را حتی به صورت آنلاین از داروخانه‌های معتبر مثل داروخانه آنلاین مثبت سبز تهیه نمایید.

قرص پاورفیت چیست؟

همان‌طور که اشاره کردیم کپسول پاورفیت از عصاره کامل قارچ شیتاکه تهیه شده است. این قارچ یکی از رایج‌ترین و محبوب‌ترین قارچ‌های خوارکی در شرق قاره آسیا و در میان مردم چین و ژاپن به شمار می‌آید. این قارچ علاوه بر طعمی دلچسب مصارف دارویی و درمانی گسترده‌ای نیز دارد. پروتئین موجود در این قارچ برخی از اسیدهای آمینه ضروری برای بدن و تعدادی از مشتقات اسیدهای آمینه مانند هیدروکسی پروپیلن و هیدروکسی لیزین را فراهم می‌کند. این قارچ همچنین حاوی ویتامین‌ها، املاح معدنی، بتاگلوکان‌ها و برخی قندهای ضروری برای بدن بوده و به تقویت سیستم ایمنی نیز می‌پردازد.

  قرص پاورفیت

در کپسول پاورفیت از مواد نگهدارنده، رنگ‌ها و طعم دهنده‌های صنعتی استفاده نشده و این امر به محبوبیت این فرآورده می‌افزاید. پاورفیت تحت لیسانس هولیستیکای فرانسه بوده و در ایران بسته‌بندی شده است.

بیشتر بخوانید: قارچ شیتاکه چیست ؟

مزایای کپسول پاورفیت

طریقه مصرف و بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت تا حدودی بستگی به این مسئله دارد که به چه منظوری قصد استفاده از آن را دارید. بنابراین بهتر است ابتدا با مزایای کپسول پاورفیت بهتر آشنا شوید:

X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف:439.000 تومان
X-Ade
قرص تقویت قوای جنسی آقایان
قیمت اصلی: 861.000 تومان
قیمت با تخفیف: 439.000 تومان
  • درمان زگیل تناسلی (HPV)
  • ارتقاء سیستم ایمنی بدن به واسطه داشتن ترکیبات کمیاب
  • افزایش انرژی و جلوگیری از خستگی زودرس
  • دارای خاصیت آنتی‌اکسیدانی
  • کمک به سلامت قلب و عروق
  • موثر در پیشگیری از بروز سرطان
  • کاهش طول دوره بیماری و نقاهت
  • کاهش ابتلا به تبخال مزمن و آفت دهان و تسریع بهبود آنها
  • جلوگیری از پوکی استخوان و پوسیدگی دندان‌ها
  • کاهش سطح کلسترول خون

  زگیل تناسلی

ویتامین‌های گروه B و املاح معدنی نظیر آهن، مس، روی و سلنیوم در کپسول پاورفیت وجود دارند. بر اساس تحقیقات قرص powerfit به دلیل داشتن قارچ شی تاکه دارای خواص ضد میکروب، ضد باکتری و ضد ویروس است.

طریقه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی

کپسول پاورفیت خاصیت انرژی‌بخشی دارد و مصرف آن می‌تواند سبب افزایش انرژی و عدم احساس خستگی شود بنابراین از سوی شرکت سازنده این محصول توصیه شده است که بعد از ساعت 4 بعدازظهر از آن استفاده نشود. با در نظر گرفتن اینکه به چه دلیل می‌خواهید از powerfit استفاده کنید به طرز استفاده قرص پاورفیت دقت کرده و طبق دستورات زیر عمل نمایید:

  • درمان زگیل تناسلی: روزانه 2 عدد کپسول
  • تقویت سیستم ایمنی بدن: روزانه 2 عدد کپسول
  • افزایش انرژی و تقویت قوای جسمانی: 1 الی 2 کپسول در روز
کودکان 1 سال به بالا نیز می‌توانند به منظور تقویت سیستم ایمنی از کپسول پاورفیت استفاده کنند. مقدار مصرف این محصول برای کودکان 1 تا 8 سال روزانه 1 عدد قبل از صبحانه است.

مقدار مصرف قرص پاورفیت را برای شما شرح دادیم اما بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه وقت است؟ یعنی وقتی قرار است روزانه 2 عدد کپسول استفاده کنید، برای بیشترین میزان بهره‌روی چه زمانی از روز برای مصرف باید انتخاب شود؟

بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت

بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت چه وقت است؟ هنگامی که طبق دستور، روزانه باید از 2 عدد کپسول پاورفیت استفاده نمایید، بهتر است یکی را قبل از صبحانه و یکی را قبل از ناهار میل کنید. معمولا پزشکان توصیه می‌کنند که این کپسول حدود نیم ساعت قبل از وعده‌های غذایی ذکر شده مورد مصرف قرار گیرد تا بهترین نتایج از مصرف این محصول عاید مصرف‌کننده شود. بنابراین می‌توان گفت که بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت 30 دقیقه قبل از صبحانه و 30 دقیقه قبل از ناهار است؛ البته اگر قرار باشد روزانه 2 بار مورد استفاده قرار گیرد.

دقت داشته باشید که جهت بهبود زگیل تناسلی به مدت 3 الی 6 ماه باید از کپسول پاورفیت استفاده شود و تداوم در مصرف از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. اگر قصد استفاده از پاورفیت را به دلیل تقویت سیستم دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری‌زا دارید، یک ماه قبل از شروع فصل سرما بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت به حساب می‌آید. برای نتیجه گیری بهتر به طریقه مصرف قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی و دیگر اهداف دقت کنید.

  بهترین زمان

عوارض قرص پاورفیت

طرز استفاده قرص پاورفیت و بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت را شرح دادیم. بر اساس گزارش‌های دریافتی قرص پاورفیت معمولا عارضه جانبی خاصی را در مصرف‌کنندگان به وجود نمی‌آورد اما اگر فرد خودسرانه مقدار مصرف خود را افزایش دهد، در این صورت بعید نیست که دچار برخی عوارض جانبی ناخواسته شود. در موارد نادر برخی از افراد پس از مصرف پاورفیت دچار حساسیت و واکنش‌های آلرژیک می‌شوند که در این صورت بدیهی است که مصرف باید بلافاصله قطع شود.

مکمل‌های غذایی حاوی قارچ شی تا که در دراز مدت اگر بیش از حد توصیه شده مورد مصرف قرار گیرند، ممکن است سبب بروز اختلالات گوارشی مثل معده‌درد شوند. حساسیت به نور آفتاب و مشکلات تنفسی نیز از دیگر عوارضی است که در موارد بسیار نادر ممکن است برای برخی از افراد به هنگام استفاده از مکمل‌های حاوی شیتاکه به وجود آید.

توجه داشته باشید که خانم‌های باردار و شیرده بهتر است پیش از مصرف کپسول پاورفیت با پزشک مشورت کنند. همچنین در مورد بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت نیز نظر پزشک را جویا شوید.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید: عوارض کپسول پاورفیت چیست ؟

کلام پایانی

کپسول پاورفیت با داشتن مزایای بی‌شمار نه تنها به تقویت سیستم ایمنی کمک می‌کند بلکه یکی از بهترین درمان‌ها جهت بهبود زگیل تناسلی به شمار می‌آید. در این مقاله بهترین زمان مصرف قرص پاورفیت را برای شما عزیزان شرح دادیم تا به این وسیله بتوانید با مصرف این فرآورده بهترین نتیجه را جهت درمان کسب نمایید. ترکیب موثر موجود در قرص پاورفیت قارچ شیتاکه است که با داشتن AHCC، پروتئین، بتا گلوکان‌ ها، ویتامین‌ها و املاح معدنی توان جسمی افراد را نیز افزایش می‌دهد. تحقیقاتی که تاکنون در مورد قارچ شیتاکه صورت گرفته این ماده غذایی را به عنوان یک آنتی‌اکسیدان قوی معرفی می‌کنند که حتی در پیشگیری از سرطان و بیماری‌های قلبی عروقی نیز می‌تواند موثر واقع شود.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

96 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
وحید
وحید

سلام و خسته نباشید، من برای مشکل معده قبل صبحانه هر روز یک کپسول امپرازول میخورم، الان که پاورفیت رو هم باید قبل صبحانه بخورم میخواستم بپرسم هر دو رو میشه با هم خورد یا باید به ترتیب بخورم؟ ممکنه امپرازول تاثیر پاورفیت رو از بین ببره؟ و اینکه چون پاورفیت برام مهمتره میشه بجای امپرازول داروی دیگری رو مصرف کنم؟

دکتر مریم حق نژاد
دکتر مریم حق نژاد
پاسخ به  وحید

همراه محترم
سلام
برای پیشگیری از تداخلات احتمالی، توصیه میشود پاورفیت را 2 ساعت بعد صبحانه یا نیم ساعت قبل ناهار استفاده فرمایید.
متشکرم

حمید
حمید

سلام ، برای درمان زگیل تناسلی آیا حتما باید روزی ۲تا خورد؟

کارشناس تغذیه
کارشناس تغذیه
پاسخ به  حمید

سلام همراه گرامی، بله مقدار مصرف پاورفیت به عنوان درمان کمکی روزانه 2 کپسول است.

نیل
نیل

ببخشید من هی سوال میکنم 🙏 این کپسول از کجا بفهمیم اصلشه یا فیک !؟؟؟؟؟

دکتر اکرم کرامتی
دکتر اکرم کرامتی
پاسخ به  نیل

سلام کاربر گرامی
اگر از داروخانه تهیه می کنید مطمئنا اصل هست
سپاس از همراهی شما

نیل
نیل

سلام .. روزی یدونه بخوریم همون تاثیرشو داره یا باید دوتا حتما خورده شده ؟؟

دکتر اکرم کرامتی
دکتر اکرم کرامتی
پاسخ به  نیل

سلام کاربر گرامی
روزی یک عدد هم کافی هست
سپاس از همراهی شما

ژوزف
ژوزف

سلام شما ک میگید روزی یکی هم کافیه چطور همه جا میگن روزی دو تا؟؟ اخرش چکار‌کنیم؟ روزی یکی تاثیرش چقده؟

کارشناس تغذیه
کارشناس تغذیه
پاسخ به  ژوزف

سلام همراه گرامی، برای زگیل تناسلی روزانه 2 عدد و برای تقویت سیستم ایمنی روزانه 1 عدد مصرف شود.

ساناز
ساناز

سلام
مشکلی نداره این قرص با کافئین مصرف شه؟ یعمی بعدش قهوه خورد؟ تاثیرشو کمتر نمیکنه؟؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  ساناز

سلام دوست عزیز
با فاصله 2 ساعته مصرف شود .

علی
علی

سلام
من شنیدم برای زود انزالی مفیده ایا درسته

دومان
دومان

آیا بعد از مصرف این دارو نیم ساعت بعدش میشه شیر خورد؟

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  دومان

سلام کاربر گرامی
مشکلی ندارد.
سپاس از همراهی شما

مهسا
مهسا

روزی یکی بخورم‌واسه تقویت؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  مهسا

سلام دوست عزیز بله روزانه یک عدد استفاده شود

سارا
سارا

سلام وقت بخیر
دکتر برای درمان زگیل تناسلی به من تجویز کردن، یکی قبل از صبحانه و یکی قبل از ناهار
اگر در یکی از وعده ها فراموش کنیم قبلش مصرف کنیم، موردی نداره بلافاصله بعدش استفاده بشه؟

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  سارا

سلام کاربر گرامی
مصرف پاورفیت بعد از وعده ی غذایی ایرادی ندارد.
سپاس از همراهی شما

مهديس
مهديس

سلام خسته نباشين امكان داره قرس پاور فيت رو همزمان دوتاشو مصرف كنيم

دکتر سیدی زاده
دکتر سیدی زاده
پاسخ به  مهديس

سلام کاربر گرامی
طبق پیشنهاد شرکت سازنده اگر بزرگسال هستید و برای تقویت سیستم ایمنی قصد مصرف دارید روزانه 2 عدد (1 عدد نیم ساعت قبل از صبحانه و 1 عدد قبل از نهار)میل کنید.
سپاس از همراهی شما