مجله مثبت سبز

هفت راه جادویی برای سفید کردن دندان ها

امتیاز دهید

زرد و کدر شدن دندان ها باعث افت درجه زیبایی و جذابیت می شه، دندان هایی که درخشش نداشته باشن به شدت از جذابیت لبخند ما کم می کنن، به همین دلیل هم در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز به دنبال راه های سفید کردن دندان بخصوص راه های طبیعی هستیم. راه […]

هفت راه جادویی برای سفید کردن دندان ها

زرد و کدر شدن دندان ها باعث افت درجه زیبایی و جذابیت می شه، دندان هایی که درخشش نداشته باشن به شدت از جذابیت لبخند ما کم می کنن، به همین دلیل هم در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز به دنبال راه های سفید کردن دندان بخصوص راه های طبیعی هستیم.

آنچه در این مقاله می خوانیم

راه اول، معجزه لیموترش

لیموترش به دلیل خاصیت اسیدی برای سفید کردن دندان های زرد و لکه دار مفیده؛ همچنین برای کم کردن جرم دندان و خوشبو کردن دهان کاربرد داره. لیموترش سرشار از ویتامین C هست و می تونه باعث تمیزی و تقویت لثه ها هم بشه.

هفت راه جادویی برای سفید کردن دندان ها

کافی است با آب لیمو ترش تازه هفته ای دو بار به خوبی مسواک بزنید.

راه دوم، جوش شیرین

جوش شیرین، بخشی از درمان های طبیعی و بسیار مفید و موثر برای سفید کردن دندان هاست. در ترکیب اکثر خمیر دندان های صنعتی از این ماده سفید کننده استفاده می شه.

جوش شیرین به کمک دونه های ریز خودش کمک می کنه که لکه های کدر کننده دندان ها از بین بره. در واقع مثل لایه بردار عمل می کنه.

راه سوم، پوست موز

قسمت داخلی پوست موز سرشار از پتاسیم، منیزیم، منگنز و دیگر مواد معدنیه و می تونه برای سفید کردن دندان ها مورد استفاده قرار بگیره.

می تونید بعد از مسواک زدن و نخ دندان کشیدن، یک موز رسیده رو پوست بکنید و قسمت داخل پوست را به مدت 2 دقیقه روی دندانهایتان بمالید، سپس دهان رو بشویید.

راه چهارم، سرکه سیب

سرکه سیب رقیق کمک می کنه تا قدرت لکه بری از روی دندان بالا بره. می تونید سرکه سیب رقیق شده رو بر روی خمیردندونتون ریخته و با اون مسواک بزنید.

راه پنجم، خمیر زغال چوب

زغال چوب رو می تونید با مقدار کمی آب مخلوط کنید و روی تمام سطوح دندان ها مسواک کنید. اجازه بدید این زغال چوب فعال برای 2 دقیقه روی دندان ها بمونه و سپس اونها رو بشویید.

راه ششم، خوردن کرفس و سیب

کرفس و سیب، حاوی سلولزهای رشته ای هستن که مثل یه مسواک طبیعی می تونن به آرامی و بدون ضرر، دندان ها را تمیز کنن، این خوردنی ها اثر رنگدانه های ناشی از مواد غذایی رو از روی دندان ها پاک می کنن.

هفت راه جادویی برای سفید کردن دندان ها

راه هفتم، گیاه ریحان

برگ های ریحان رو خشک و آسیاب کنید و به خمیردندان اضافه و هر روز از اون استفاده کنید تا دندان هایی سفید و درخشان داشته باشید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: زیبایی
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها