collagino

معرفی بهترین واکس مو

امتیاز دهید
واکس مو یکی از حالت دهنده‌های مورد علاقه آقایان است و بسیاری از آن‌ها از این محصول به طور مرتب برای حالت دادن موهای خود استفاده می‌کنند. درست است که واکس مو قوی‌ترین حالت دهنده‌ای نیست که می‌توان استفاده کرد، ولی نتایج به مراتب طبیعی‌تری خواهد داشت. افزون بر این‌، در صورتی که فرد از یک واکس مو خوب به همراه تکنیک مناسب جهت حالت دادن موها استفاده کند، موها بسیار پرپشت‌تر هم دیده خواهند شد. تشخیص اینکه کدام واکس مو خوب است و می‌تواند بهترین عملکرد را داشته باشد، بسیار سخت است و باید بر اساس بازخوردهای موجود، ترکیبات و ویژگی‌های آن‌ها در مورد عملکرد خوب یا بد یک محصول تصمیم گیری کرد.
تایید شده توسط کارشناس تغذیه داروخانه مثبت سبز

این مقاله صرفا برای افزایش آگاهی شماست.

بهترین واکس مو

ویژگی‌های بهترین واکس مو

در این بخش به چند مورد از ویژگی‌های اصلی که یک واکس مو کاربردی باید داشته باشد، اشاره می‌کنیم و سپس بر اساس این ویژگی‌ها، بهترین واکس مویی که می‌توانید انتخاب کنید را نیز به شما معرفی خواهیم کرد:

  • اولین و برترین ویژگی محصولات حالت دهنده، این است که باید بتوانند تمام انواع مو، از نازک گرفته تا ضخیم‌ترینشان را به خوبی حالت دهند.
  • مورد بعدی، این است که باید توجه داشته باشید که محصول مربوطه حاوی روغن‌های مفید مانند آرگان، زیتون و… در ترکیبات خود باشد؛ بیشتر به این دلیل که از خشک شدن ساقه جلوگیری کند.
  • در قدم بعدی باید توجه داشته باشید واکس مویی که انتخاب می‌کنید، قابلیت استفاده آسان را داشته باشد؛ به این معنی که محصول به نحوی فرموله شده باشد که بافت آن به آسانی بر روی موها قابل پخش باشد.
  • این مورد را احتمالا خودتان هم همیشه در نظر دارید! ماندگاری بالا نیز یکی دیگر از پارامترهایی است که یک واکس مو را به عنوان یکی از واکس موهای خوب ارزیابی می‌کند.
  • و در نهایت، اگر واکس موی مورد نظر شما، حاوی ترکیبات نرم کننده مو و یا برخی ترکیبات پروتئینی هم باشد که چه بهتر! می‌توانید آن را به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های موجود در ذهن داشته باشید.

بهترین واکس مو برای موهای خشک

موهای خشک بیش از سایر انواع موها در معرض آسیب ساقه هستند؛ چرا که خودشان به خودی خود خشک هستند و قرار گرفتن محصولاتی که دارای ترکیبات شیمیایی قوی هستند نیز می‌تواند همان اندک روغن باقی مانده روی ساقه را از بین برده و در نهایت موجب شوند که ساقه، قدرت ترمیم خود را از دست بدهد. در چنین شرایطی، حالت دادن مو با بهترین محصولات حالت دهنده، نه تنها کمکی به بهبود ظاهر موهای شما نمی‌کند، بلکه موجب می‌شود موهای شما روز به روز بد حالت‌تر شوند. اما علی رغم بزرگ به نظر رسیدن این مشکل، یک راهکار بسیار ساده نیز برای آن وجود دارد؛ آن هم این که در نظر داشته باشید که محصول مورد نظر شما، دارای روغن‌های مفید و ترکیبات نرم کننده باشد.

واکس مو قوی مردانه شماره ۴ فاربن

واکس Aqua gel فاربن، بهترین گزینه برای موهای خشک است؛ به این دلیل که حاوی ترکیبات موثری مانند پروتئین کراتین و روغن آرگان است و می‌تواند سبب ترمیم ساقه مو شود و از خشکی بیش از حد ساقه جلوگیری کند. افزون بر این، واکس مو فاربن، حاوی عصاره آلوئه ورا است که در تقویت موها نقش بسیار مهمی دارد. در کنار این مزیت‌های برجسته، ویژگی‌های اساسی‌تری وجود دارد که این واکس را تبدیل به بهترین گزینه برای موهای خشک کرده است؛ ویژگی‌هایی مثل:

  • خاصیت حالت دهندگی قوی
  • حفظ حالت مو برای مدت طولانی و ماندگاری بالا
  • ایجاد درخشندگی در موها

واکس مو قوی مردانه شماره ۴ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر

خرید واکس مو قوی مردانه شماره ۴ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر

بهترین واکس مو برای موهای فر

افراد دارای موهای فر برای اینکه ظاهر موهای خود را بهبود بدهند و آراسته‌تر به نظر بیایند، به واکس مویی احتیاج دارند که بتواند فرهای مو را به صورت مجزا در بهترین حالت، نگه داشته و موجب چسبیدن آن‌ها به یکدیگر نشود. یک لحظه خودتان را با موهای به هم چسبیده تصور کنید! قطعا دلتان نمی‌خواهد این صحنه را در واقعیت هم ببینید؛ چرا که نه تنها موهای شما را بد حالت نشان می‌دهد، بلکه تاثیر منفی بسیار زیادی بر ظاهر کلی شما و اعتماد به نفستان خواهد گذاشت.

واکس مو خیلی قوی مردانه شماره ۵ فاربن

این واکس مو علاوه بر اینکه باعث به هم چسبیدن تارهای مو نخواهد شد، می‌تواند یک جلوه شیک و طبیعی روی موها ایجاد کند. واکس مو super hold فاربن با ماندگاری زیاد، موها را در بهترین حالت ممکن برای طولانی مدت حفظ می‌کند و به علت اینکه حاوی ترکیبات ویتامینی و نرم کننده است، به ساقه مو آسیبی نمی‌رساند و موجب تقویت بافت مو خواهد شد.

واکس مو خیلی قوی مردانه شماره ۵ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر

خرید واکس مو خیلی قوی مردانه شماره ۵ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر

بهترین واکس مو برای موهای چرب

از آنجایی که موهای چرب دارای روغن بیشتری نسبت به انواع دیگری از موها هستند، حالت دادن آن‌ها ممکن است کمی دشوارتر به نظر بیاید؛ از این رو احتیاج بیشتری به استفاده از یک محصول قوی‌تر احساس می‌شود. اما این موضوع دلیلی بر آن نیست که محصول منتخب شما نباید حاوی ترکیبات مغذی و نرم کننده باشد.

واکس مو فوق قوی مردانه شماره ۶ فاربن

واکس مو Mega hold فاربن، قوی‌ترین واکس مو موجود است که در عین حال که خواص حالت دهندگی خود را حفظ کرده، با ترکیبات فوق العاده‌ای که دارد، سبب تقویت موها نیز خواهد شد. از ویژگی‌های شگفت انگیز این محصول، عبارت‌اند از:

  • عدم ایجاد حس سنگینی پس از استفاده
  • حاوی ویتامین‌های C و E
  • حاوی کراتین هیدرولیز شده
  • حاوی عصاره آلوئه ورا
  • دارای روغن آرگان

واکس مو فوق قوی مردانه شماره ۶ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر

خرید واکس مو فوق قوی مردانه شماره ۶ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر

جمع بندی

در این مقاله از داروخانه آنلاین مثبت سبز به بررسی و ارزیابی واکس‌های مو پرداختیم و بهترین گزینه را متناسب با نوع مو به شما معرفی کردیم؛ چرا که انتخاب بهترین از میان تنوع بسیار زیاد محصولات، امری بسیار زمان‌بر است و این در حالی است که ممکن است در نهایت انتخاب شما بهترین گزینه ممکن نیز نباشد. بنابراین، تصمیم گرفتیم که با انجام این کار، به مخاطبان خود در راستای انتخاب بهترین، کمک کنیم. شما از کدام واکس مو تا به حال استفاده کرده‌اید که نتیجه دلخواهتان را برای شما رقم زده است؟

سوالات متداول
واکس مو شماره 5 فاربن، بهترین واکس مو مردانه است و طرفداران بسیار زیادی دارد.
واکس مو شماره 6 فاربن قوی‌ترین واکس مو ایرانی است که تا به حال تولید شده است.
واکس مو شماره 4 فاربن، با داشتن ترکیبات فوق العاده، درخشش بی‌نظیری روی موهای شما ایجاد خواهد کرد.
دسته بندی: زیبایی

محصولات مرتبط

واکس مو قوی مردانه شماره ۴ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو قوی مردانه شماره ۴ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو خیلی قوی مردانه شماره ۵ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو خیلی قوی مردانه شماره ۵ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو فوق قوی مردانه شماره ۶ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو فوق قوی مردانه شماره ۶ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو قوی مردانه شماره ۴ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو قوی مردانه شماره ۴ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو خیلی قوی مردانه شماره ۵ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو خیلی قوی مردانه شماره ۵ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو فوق قوی مردانه شماره ۶ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
واکس مو فوق قوی مردانه شماره ۶ فاربن ۱۵۰ میلی لیتر
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها