InsectRepellentSpray

خواص بی نظیر و فواید گریپ فروت

امتیاز دهید

فواید گریپ فروت رو همه ما کم و بیش می دونیم؛ میوه کمتر محبوبی که به واسطه طعم تقریبا تلخش خیلی مورد استقبال قرار نمی گیره. گریپ فروت مزایای بسیار زیادی برای سلامتی بدن داره، این میوه سرشار از مزیت های غیرقابل شمارشه، که از طریق مواد مغذی و ویتامین های موجود توی اون مثل […]

خواص بی نظیر و فواید گریپ فروت
Oralyte

فواید گریپ فروت رو همه ما کم و بیش می دونیم؛ میوه کمتر محبوبی که به واسطه طعم تقریبا تلخش خیلی مورد استقبال قرار نمی گیره. گریپ فروت مزایای بسیار زیادی برای سلامتی بدن داره، این میوه سرشار از مزیت های غیرقابل شمارشه، که از طریق مواد مغذی و ویتامین های موجود توی اون مثل پتاسیم و لیکوپن به دست میاد. در این مطلب از مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز به تشریح خواص این میوه خواهیم پرداخت.

آنچه در این مقاله می خوانیم

خواص بی نظیر گریپ فروت

گریپ فروت سرشار از کلسیم، شکر و فسفر به میزان خیلی زیاده. این میوه می تونه کاهنده اشتهای بسیار عالی باشه و مصرف منظم اون توی وعده صبحانه به عنوان یه ماده انرژی زا خیلی مفیده. گریپ فروت فیبر بسیار زیاد و کالری بسیار ناچیزی داره. این میوه حاوی بیوفلاونوئید و سایر مواد شیمیایی مفیده که در برابر بیماری هایی مثل سرطان، بیماری قلبی و تشکیل تومور از بدن محافظت می کنه.

خواص بی نظیر و فواید گریپ فروت

دیگر فواید گریپ فروت

از دیگر فواید گریپ فروت می شه به این نکته اشاره کرد که این میوه نرخ متابولیسم بدن رو بالا می بره، سطح انسولین رو هم کم می کنه. این میوه در مبارزه با شرایط مختلف مثل خستگی، تب، دیابت، مالریا، یبوست، مشکلات ادراری، اسیدیته اضافی و… به بدن کمک می کنه.

گریپ فروت به عنوان یه ضدعفونی کننده طبیعی برای زخم های خارجی و تونیک کبد عمل می کنه. این میوه آب زیادی داره و همین امر به تغییر چهره پوست و افزایش نرخ متابولیک بدن کمک می کنه. پالپ و فیبر اون می تونه به اجابت مزاج کمک کنه و خطر ابتلا به سرطان روده رو به شدت کاهش بده؛ مصرف گریپ فروت توی کم کردن بروز و توسعه سرطان پروستات هم تا حد زیادی نقش مفید و موثری داره.

مواد مغذی

گریپ فروت سرشار از ویتامین C و پتاسیمه. منبعی غنی از فولات، آهن، کلسیم و… است.

انواع سرخ و صورتی اون انباشته از کاروتن یعنی زمینه ساز ویتامین A است.

لازم به ذکره که گریپ فروت منبع طبیعی از داروهاییه که به مبارزه با مریضی های مختلف کمک می کنه. این میوه توی تمام فصول می شه بهش دسترسی پیدا کرد. این میوه یه ماده طبیعیه و مصرف اون از داروهای شیمیایی و مصنوعی خیلی بهتر نتیجه میده.

مطالب مرتبط
دسته بندی: مقالات گوناگون
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها