InsectRepellentSpray

تفاوت BB کرم، CC کرم و DD کرم

امتیاز دهید

BB کرم، CC کرم و DD کرم شاید این اسم ها رو کم شنیده باشین  یا اصلا نشنیده باشین، تعجبی نداره به دلیل اینکه دنیای بهداشتی و آرایشی به سرعت در حال پیشرفت و بزرگ شدن هست و هر لحظه محصولی جدید با کارایی جدید و تاثیرگذارتر از گذشته به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی […]

BB کرم، CC کرم و DD کرم
Oralyte

BB کرم، CC کرم و DD کرم شاید این اسم ها رو کم شنیده باشین  یا اصلا نشنیده باشین، تعجبی نداره به دلیل اینکه دنیای بهداشتی و آرایشی به سرعت در حال پیشرفت و بزرگ شدن هست و هر لحظه محصولی جدید با کارایی جدید و تاثیرگذارتر از گذشته به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی اضافه می شه، من هم مثل شما مشتاقم تا بیشتر در رابطه با BB کرم، CC کرم و DD کرم بدونم.

آنچه در این مقاله می خوانیم

BB کرم، CC کرم و DD کرم چیست؟

تا انتها با داروخانه آنلاین مثبت سبز همراه باشین چرا که برای تهیه این محصولات بایستی به داروخانه های معتبر مراجعه کنین…

BB کرم یا همون Beauty Balm

محصولی جدید از برندهای آرایشی معتبر که هم رنگ طبیعی داشته و هم خاصیت پوشانندگی داره که می تونه پوستتون رو به مانند یه کرم پودر کاور کنه ضمن اینکه سنگینی کرم پودر رو نداره و حتی به دلیل SPF هم که داره در برابر نور خورشید از پوست محافظت می کنه. اونچیزی که این کرم رو پرطرفدار و محبوب کرده خواص ضد پیریشه، به عبارتی این کرم با دارا بودن اسید هیالورونیک که بسیار عالیه برای رطوبت رسانی و آبرسانی و با وجود ویتامین C و ویتامین B که دارای خاصیت آنتی اکسیدانی هستن، کاملا جوان کننده بوده و در برابر عوامل پیری از پوستتون محافظت می کنه.

CC کرم یا همون Color Correction

و بهتر بگم اصلاح کننده رنگ چهره، این کرم که نوع پیشرفته تر BB کرم ها هستش نسل جدیدی از کرم های میکاپ و گریم بوده و کمک شایانی به برطرف کردن قرمزی و زردی رنگ پوست کرده و رنگ کلی صورت رو یکپارچه می کنه. نکته مهم سبک بودن، آبرسان بودن اونها بوده ضمن اینکه خواص ضد پیری هم داشته و با SPF هم که داره کاملا از پوست محافظت می کنه.

DD کرم یا همون Dynamic Do- All

و بهتر بگم یه سوپر کرم از ترکیب CC کرم و BB کرم هستش. در حقیقت هر اونچه که درباره دو کرم مذکور گفتم رو این کرم دارا بوده، ضمن اینکه مشخصا تمرکز بر از بین بردن خط و خطوط پیری داشته و جوان کننده به شمار می ره. پس هم پوشاننده، مرطوب کننده، ضد آفتاب و ترمیم کننده بافت های آسیب دیده بوده و ایجاد کننده طراوت و شادابی جوونی هست.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها