InsectRepellentSpray

چگونه پوستی صاف داشته باشیم؟

امتیاز دهید

همونطور که موهای پرپشت، مژهای بلند سبب افزایش زیبایی می شه، داشتن پوستی صاف هم اعتماد به نفس رو بالا می بره و زیبایی رو صد چندان افزایش می ده. پس خیلی عجیب نیست که هممون دلمون بخواد پوستی صاف داشته باشیم! برای برخورداری از پوستی صاف چه باید کرد؟ حالا برای برخورداری از پوستی […]

پوستی صاف
Oralyte

همونطور که موهای پرپشت، مژهای بلند سبب افزایش زیبایی می شه، داشتن پوستی صاف هم اعتماد به نفس رو بالا می بره و زیبایی رو صد چندان افزایش می ده. پس خیلی عجیب نیست که هممون دلمون بخواد پوستی صاف داشته باشیم!

آنچه در این مقاله می خوانیم

برای برخورداری از پوستی صاف چه باید کرد؟

حالا برای برخورداری از پوستی صاف هم می تونین راهکارهای خونگی رو دنبال کنیم و هم می تونین محصولات مراقبت از پوست و مو موجود در داروخانه آنلاین مثبت سبز رو مصرف کنین.

راهکارهای خونگی برای داشتن پوستی صاف

هدف از این روش ها بهره مندی از مواد مغذی و ویتامین های موجود در مواد غذایی خصوصا میوه ها و سبزیجات است که بدون واسطه اثرگذاری مستقیم و مثبتی رو روی پوستتون داشته باشن، بعنوان مثال:

پوستی صاف

پیاز به دلیل وجود ویتامین C و آنتی اکسیدانی که داره، بر فعالیت دو آنزیم که سبب ایجاد التهاب و تحریک پذیری پوست می شن اثر گذاشه و اونها رو متوقف می کنه و منجر به پیشگیری از چین و چروک و افزایش زیبایی پوست شما می شه. پس کمی آب پیاز رو بر روی پوستتون قرار بدین و شاهد پوستی با طراوت، صاف، بدون لک و جوش خواهین بود.

پوستی صاف

عسل یکی دیگر از مواد طبیعی هست که پوستی صاف و بدون لک رو برای شما به ارمغان می یاره، فقط کافیست کمی عسل طبیعی رو بر روی پوست قرار بدین و سپس با آب ولرم بشویین با اینکار ضمن حفظ رطوبت پوست، عفونت های پوستی هم از بین می رن.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر
قیمت: 143.000 تومان
قیمت با تخفیف:119.000 تومان

و البته میوه جاتی مثل توت فرنگی، آناناس و لیمو ترش سرشار از ویتامین C بوده، که یک آنتی اکسیدان قوی هم محسوب می شن، بنابراین سبب کلاژن سازی، برطرف نمودن تیرگی ها، درخشندگی و در نهایت منجر به صاف شدن پوستتون می شن.

و اما پیشنهاد مثبت سبز

اگر در استفاده از میوه جات و سبزیجات کمی تنبلی می کنین، کافیست سری به داروخانه آنلاین مثبت سبز بزنین و در دسته بندی مراقبت از پوست و مو به راحتی و کمتر از یک کلیک می تونین از انواع ماسک ها، ترمیم کننده ها، ضد چروک ها و غیره کمال بهره رو برده و حتی از تخفیفات ویژه شب یلدا و سایر مناسبت ها هم مطلع بشین.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها