mosbatesabz

چرا مردان زنان رو ترک می کنند؟

امتیاز دهید

چرا مردان زنان رو ترک می کنند؟ شاید برای خودمون و یا اطرافیانمون پیش اومده باشه که به طور ناگهانی مرد دلخواهشون اونها رو رها کرده و رفته! به نظر شما چرا مردان زنان رو ترک می کنند؟ چی می شه با وجود یه رابطه گرم و صمیمی یه مرد تصمیم به ترک یه زن […]

چرا مردان زنان رو ترک می کنند؟
Oralyte
آنچه در این مقاله می خوانیم

چرا مردان زنان رو ترک می کنند؟

شاید برای خودمون و یا اطرافیانمون پیش اومده باشه که به طور ناگهانی مرد دلخواهشون اونها رو رها کرده و رفته! به نظر شما چرا مردان زنان رو ترک می کنند؟ چی می شه با وجود یه رابطه گرم و صمیمی یه مرد تصمیم به ترک یه زن می گیره؟

مردتان رو همونطور که هست دوست داشته باشین

مردان تمایلی به انتقاد و سرزنش ندارن و از اینکه مدام توسط شریک زندگی شون سرزنش شده و مورد تایید نباشن بسیار شاکی و فراری هستن. خانم ها اگر تمایل به ایجاد تغییر در مردان خود هستن، به لحاظ روانشناسی خانواده باید بدونن که از راه داد و فغان و جبهه گیری کار به جایی نخواهند برد و فقط با محبت است که می توان مردی رو رام دست خود کرد.

آزادی مردتان رو از او نگیرید

چرا برخی از خانم ها بر این باورند که با ازدواج، مردها دیگر نباید حریم خصوصی خود را داشته باشن و اونها رو مدام محدود می کنن؟ آیا وجود یه رابطه نزدیک یه زن و مرد دلیلی بر قطع ارتباطات هر کدوم از اونها با دنیای اطرافشون هست؟ هیچ می دونین این محدودیت ها مرد رو منزجر کرده و یه روزی پا به فرار می زاره! سعی کنین به حریم خصوصی مردتون، به مراودات دوستی اش احترام گذاشته و هرگز او را محدود و در غل و زنجیر خود نکنید.

با اشک ریزی سعی در جریحه دار کردن احساسات مردتون نکنین

اولین صلاح زنان در مقابل مردان گریه کردن است، یکی از کارهایی که مردان از اون بیزار هستن، در حقیقت آقایون از خانم های منطقی و مستقل بیشتر لذت برده و تحت تاثیر اونها قرار می گیرن.

به مردان احترام بگذارید

آقایون تشنه محبت و تعریف و تمجید از طرف مقابلشون هست، در واقع اگر حس کنن جایگاه ویژه ای نزد زنان ندارن از اونها به راحتی فاصله خواهند گرفت.

رابطه جنسی صمیمانه ای رو داشته باشین

برخلاف خانم ها که تمایل بیشتری به گفتگو و نزدیکی از این جنس رو دارن، آقایون رابطه نزدیک رو در ایجاد رابطه جنسی می دونن، این تفاوت به دلیل تفاوت در ماهیت مردان و زنان است و شما بعنوان یه زن بایستی که مرد خود رو در هر شرایطی همراهی کنین.

مجله مثبت سبز

مطالب مرتبط
دسته بندی: مقالات گوناگون
بحث و تبادل نظر
guest

1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
یه خردادی
یه خردادی

+چون لیاقت ندارن! تمام