InsectRepellentSpray

معرفی کامل ضد آفتاب های اوریاژ

5/5 - (1 امتیاز)

در میان ضد آفتاب‌های خارجی بی‌گمان محصولات اوریاژ یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شوند. این موضوع ما را بر آن داشت تا در این مقاله به معرفی ضد آفتاب های اوریاژ بپردازیم تا شما بتوانید بسته به نوع نیاز خود به هنگام خرید انتخاب بهتری داشته باشید. برند اوریاژ تولید محصولات اوریاژ از سال 1992 با […]

معرفی تمام ضد آفتاب های اوریاژ
Oralyte

در میان ضد آفتاب‌های خارجی بی‌گمان محصولات اوریاژ یکی از بهترین‌ها محسوب می‌شوند. این موضوع ما را بر آن داشت تا در این مقاله به معرفی ضد آفتاب های اوریاژ بپردازیم تا شما بتوانید بسته به نوع نیاز خود به هنگام خرید انتخاب بهتری داشته باشید.

برند اوریاژ

تولید محصولات اوریاژ از سال 1992 با هدف برطرف کردن نیاز پوست‌های حساس شروع به کار کرد. از سال 2001 کارخانه اوریاژ در کنار چشمه آب معدنی بازگشایی شد تا بتواند فعالیت‌های خود را با به کارگیری از آب معدنی در هر پروسه با دقت و ریزبینی بیشتری انجام دهد. در سال 2009 لابراتورهای تخصصی پوست اوریاژ آغاز به کار کردند تا از تمام فواید آب معدنی بهره گرفته و ترکیبات منحصر به فردی را در تمامی محصولات خود به کار بگیرند. اوریاژ یکی از پیشتازهای بازار بین الملل در زمینه تولید ضد آفتاب است. همه روزه هزاران فرآورده از محصولات اوریاژ به بیش از هفتاد کشور در سراسر جهان صادر می‌شوند که ایران تنها یکی از آنها است.

معرفی ضد آفتاب های اوریاژ

اوریاژ با حدود 30 سال سابقه در زمینه تولید محصولات مراقبتی پوست، ضد آفتاب‌های مختلفی را وارد بازار کرده است که در اینجا به طور جداگانه به معرفی هر یک از آنها می‌پردازیم:

ضد آفتاب های اوریاژ مناسب انواع پوست

بسیاری از ضدآفتاب‌های اوریاژ برای انواع مختلف پوست مناسب هستند. 2 ضد آفتاب از سری بری سان با SPF های 50 و 30 تولید شده‌اند که انواع مختلف پوست می‌توانند به منظور مراقبت در برابر اشعه مضر خورشید از آنها استفاده کنند. کرم ضد آفتاب بری سان SPF50 اوریاژ در رنگ‌های مختلف عرضه می‌شود و در برابر تعریق و آب مقاومت بالایی دارد.

کرم ضد آفتاب بری سان اس پی اف 50

خرید کرم ضد آفتاب بری سان SPF50 اوریاژ مناسب انواع پوست

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر
قیمت: 143.000 تومان
قیمت با تخفیف:119.000 تومان

کرم ضد آفتاب بری سان SPF30 اوریاژ نیز بسیار سبک بوده، جذب سریعی دارد و آقایان نیز می‌توانند آن را مورد استفاده قرار دهند.

کرم ضد آفتاب بری سان اس پی اف 50

خرید کرم ضدآفتاب بری سان SPF30 اوریاژ مناسب انواع پوست

کرم ضد آفتاب اکستریم SPF90 اوریاژ از جمله ضدآفتاب‌هایی است که برای انواع مختلف پوست فرموله شده است. این محصول قدرت پوشانندگی بسیار بالایی داشته و به عنوان کرم پودر نیز می‌توان از آن بهره گرفت. این محصول در برابر آب و تعریق مقاوم بوده و حداکثر حفاظت در برابر آفتاب را دارد.

ضد آفتاب های بایودرما اس پی اف 90

خرید کرم ضد آفتاب اکستریم SPF90 اوریاژ مناسب انواع پوست

ضد آفتاب اوریاژ مناسب پوست مختلط تا چرب

اگر دارای پوست چرب یا مختلط هستید، اوریاژ محصولات بسیار خوبی را برای مراقبت از پوست شما در برابر آفتاب ارائه می‌دهد. فلویید ضد آفتاب هیسه اک با دو SPF یکی 30 و دیگری 50 در بازار موجود هستند که با تنظیم ترشح چربی از بروز جوش نیز جلوگیری می‌کنند. این محصولات علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB ضد التهاب و ضد براقی پوست نیز هستند.

 

ضد آفتاب اوریاژ مناسب پوست حساس     

برند اوریاژ پوست‌های حساس را نیز فراموش نکرده است و برای محافظت از پوست آنها در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید نیز ضد آفتاب تولید کرده است. کرم ضد آفتاب بری سان مینرال اوریاژ SPF50 فرآورده‌ای مناسب برای پوست‌های آلرژیک، شکننده و حساس بوده و حتی اطفال و خانم‌های باردار نیز می‌توانند از آن استفاده نمایند. این کرم حاوی ترکیبات رطوبت‌رسان قوی و ویتامین‌های C و E بوده و بدون رنگ، فیلتر شیمیایی، عطر و مواد نگهدارنده است.

ضد آفتاب مینرال اوریاژ

خرید کرم ضد آفتاب بری سان مینرال اوریاژ SPF50

ضد آفتاب های تخصصی اوریاژ

حال می‌رسیم به معرفی ضد آفتاب‌هایی از برند اوریاژ که کمی تخصصی‌تر هستند. برندهای معتبر و مشهور معمولا محصولاتی تخصصی نیز از خود ارائه می‌دهند تا رضایت تمام مشتریان خود را کسب نمایند. اوریاژ نیز در این زمینه مستثنی نیست و ضد آفتاب‌های باکیفیتی را روانه بازار کرده است که هر یک از آنها را به شما معرفی خواهیم کرد. به طور معمول قیمت کرم ضد آفتاب تخصصی از ضد آفتاب‌های معمولی بیشتر است.

ضد آفتاب ضد لک دپیدرم اوریاژ

از جمله بهترین ضد آفتاب های اوریاژ می‌توان به کرم ضد آفتاب دپیدرم SPF50 اشاره کرد که هم محافظت بسیار مناسبی از پوست در برابر اشعه مضر خورشید انجام می‌دهد و هم خاصیت ضد لک دارد. لک‌‎های ناشی از آفتاب، جوش، لیزر، پیلینگ، افزایش سن و همچنین لک‌های بارداری را به کمک این محصول می‌توان بهبود بخشید. این محصول به خصوص برای پوست‌های حساس فرآورده‌ای فوق‌العاده است.

دپیدرم اوریاژ

ضد آفتاب کودک اوریاژ

کرم ضد آفتاب بری سان کودک ⁺SPF50 اوریاژ محصولی تخصصی ویژه کودکان است. این کرم پوست حساس کودکان را از آسیب اشعه‌های مضر خورشید محافظت کرده و جذب سریعی روی پوست دارد. در این محصول از رنگ، اسانس و نگهدارنده‌های شیمیایی استفاده نشده و کودکان مبتلا به اگزمای آتوپیک نیز که پوست بسیار خشکی دارند می‌توانند از آن استفاده نمایند. پس از 6 ماهگی از این محصول می‌توان برای پوست کودکان استفاده کرد.

ضد آفتاب های اوریاژ کودک

خرید کرم ضد آفتاب بری سان کودک ⁺SPF50 اوریاژ

ضد آفتاب های فاقد چربی اوریاژ

در برند اوریاژ می‌توانید چندین ضد آفتاب فاقد چربی را بیابید. افرادی که همیشه از چرب شدن صورت خود پس از مصرف ضد آفتاب گله‌مند هستند می‌توانند از این نوع محصولات استفاده کنند.

برخلاف تصور عموم ضد آفتاب فاقد چربی فقط مخصوص پوست‌های چرب نیست پوست‌های معمولی و مختلط نیز می‌توانند از آنها استفاده نمایند.

کرم ضد آفتاب بری سان فاقد عطر اوریاژ ⁺SPF50 فاقد چربی نیز هست و علاوه بر محافظت از پوست در برابر اشعه‌های UVA و UVB غیرحساسیت‌زا نیز محسوب می‌شود. این محصول بی‌رنگ بوده، جذب سریعی دارد و برای آقایان نیز مناسب است.

ضد آفتاب فاقد چربی

خرید کرم ضد آفتاب بری سان فاقد عطر اوریاژ ⁺SPF50 

اگر به دنبال ضد آفتابی هستید که هم فاقد چربی باشد و هم رنگی می‌توانید از کرم ضد آفتاب بری سان SPF50 فاقد چربی استفاده نمایید. این ضد آفتاب غیر چرب و غیرکومدون زا بوده، در برابر شستشو و تعریق مقاوم است و از بروز انواع لک نیز پیشگیری به عمل می‌آورد.

ضد آفتاب فاقد چربی رنگی

برند اوریاژ یک ضد آفتاب بدون چربی و بدون عطر دیگر با نام فلوئید ضدآفتاب بدون عطر بری سان مت نیز دارد که با فاکتور حفاظتی 50 از پوست محافظت بالایی در برابر اشعه ماورای بنفش خورشید به عمل می‌آورد و با بافت سبکی که دارد به راحتی روی پوست می‌نشیند و خاصیت مرطوب‌کنندگی نیز دارد.

بری سان مت اوریاژ

سخن پایانی

کشور فرانسه در ارائه بهترین محصولات مراقبت از پوست همیشه پیشرو بوده است. یکی از معروف‌ترین برندهای فرانسوی “اوریاژ” است که قدمتی طولانی مدت در زمینه تولید کرم ضد آفتاب دارد. در این مقاله تمام ضد آفتاب های اوریاژ برای شما عزیزان معرفی شد تا بر حسب نیاز هر یک از آنها را تهیه نمایید. فراموش نکنید که استفاده از ضد آفتاب مانند لوازم آرایشی دل‌بخواهی نیست و حتما باید از آن استفاده کنید تا علاوه بر محافظت در برابر نور آفتاب بتوانید از بروز چین و چروک و سرطان پوست نیز پیشگیری نمایید. شما چه تجربه‌ای در زمینه استفاده از محصولات اوریاژ داشته‌اید؟

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
نازنین
نازنین

مقاله تون خیلی جامع و کاربردی بود . ممنون از شما

حمیرا
حمیرا

سلام خسته نباشید
من اصلااااا نمیدونستم این برند انقد تنوع داره و برای هر پوستی یک محصول جداگانه تولید کرده … من چقدر دنبال کرم ضد لک خارجی و با کیفیت بودم
مرسی از مقاله خوبتون