mosbatesabz

آیا لاغری با دستگاه واقعا موثر است؟

3.5/5 - (2 امتیاز)
لاغری با دستگاه یک روش غیر تهاجمی و جایگزین جراحی هایی است که برای کاهش وزن انجام می شوند. این تکنیک برای قسمت هایی از بدن موثر است که با رژیم غذایی و فعالیت بدنی به سختی وزن از دست می دهد که مهمترین آنها شکم و پهلو است. دستگاه های لاغری با مکانیسم های مختلفی به کاهش سایز محل تحت درمان کمک می کنند که شامل گرما، سرما و ارتعاش است. لاغری با دستگاه بیشتر برای افرادی موثر است که خیلی چاق نیستند ولی تناسب اندام آنها به دلیل انباشته شدن چربی در برخی قسمت های بدن بهم خورده است. این روش ها بیشتر برای کاهش سایز مورد استفاده قرار می گیرند و برای افراد خیلی چاق و کاهش وزن موثر نیستند. لاغری با دستگاه به صورت تدریجی و طی چند جلسه رخ می دهد و می توان با سبک زندگی سالم و فعالیت بدنی کافی نتایج آن را سالها حفظ کرد.
لاغری با دستگاه
Oralyte

لاغری با دستگاه چگونه است؟

لاغری با دستگاه بیشتر برای حذف چربی های موضعی مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها که انواع مختلفی دارند با مکانیسم های متفاوت روی چربی های انباشته در زیر پوست اثر گذاشته و آنها را از بین می برند. استفاده از دستگاه لاغری خصوصا برای افرادی موثر است که به دلایل مختلف نمی توانند از رژیم های لاغری پیروی کنند یا فعالیت بدنی داشته باشند. همه افراد در سنین مختلف می توانند از مزایای کاهش سایز و کانتورینگ با این دستگاه ها بهره مند شوند. حتی می توان از این دستگاه ها به صورت ترکیبی استفاده کرد تا نتایج بهتر و سریع تری ایجاد کنند.

کلینیک لاغری ایوا با مدیریت دکتر سارا بهروان و بهره گیری بیش از 13 دستگاه لاغری در کنار متخصصان لاغری و تغذیه آماده ارائه خدمات لاغری به صورت تضمینی به همشهریان عزیز می باشد. کلینیک لاغری ایوا واقع در خیابان شریعتی تهران دارای تاییده رسمی از وزارت بهداشت است. جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 02122870830 تماس بگیرید.

آیا لاغری با دستگاه واقعا موثر است؟

لاغری با دستگاه یک روش موثر و مفید برای از بین بردن چربی های انباشته شده در قسمت های مختلف بدن است. این دستگاه ها با مکانیسم های مختلف باعث از هم پاشیدن غشاء چربی های محل تحت درمان می شوند. سپس سلول های چربی توسط کبد و سیستم لنفاوی از بدن دفع می شوند. این تکنیک طی جلسات متعدد کمک می کند به تدریج چربی های موجود در ناحیه از بین بروند و کاهش سایز قابل توجهی را مشاهده خواهید کرد.

آیا لاغری با دستگاه واقعا موثر است

عوارض لاغری با دستگاه

عوارض لاغری با دستگاه موقت بوده و شامل قرمزی، کبودی، گرمی، سردی و بی حسی محل است. این عوارض طی چند روز از بین خواهد رفت. خصوصا اگر به مراکز معتبر مراجعه کنید حداقل عوارض را در استفاده از دستگاه ها تجربه خواهید کرد.

کپسول فست ران
قیمت: 59.300 تومان
قیمت با تخفیف:47.400 تومان

معرفی انواع دستگاه لاغری و هزینه آن

دستگاه های لاغری انواع مختلف دارند و هر یک با مکانیسم های منحصر به فرد باعث از بین رفتن چربی های انباشته شده در نواحی تحت درمان می شوند.

  1. کرایولیپولیز: این دستگاه با اعمال سرما در نواحی تحت درمان چربی ها را منجمد کرده و از بین می برد. هزینه لاغری با دستگاه کرایولیپولیز کول تک از 800 هزار تومان شروع می شود.
  2. آر اف: آر اف با امواج رادیویی و تولید گرما بافت چربی را تحت تاثیر قرار داده و آنها را از بین می برد. هزینه لاغری با دستگاه آر اف از 700 هزار تومان شروع می شود.
  3. کویتیشن: این روش با استفاده از ارتعاش غشاء سلول های چربی را شکسته و آنها را از بدن دفع می کند. هزینه استفاده از دستگاه کویتیشن در کلینیک ایوا از 700 هزار تومان شروع می شود.
  4. هایفو لاغری: هایفو با استفاده از امواج فراصوت متمرکز با شدت بالا چربی های ناحیه تحت درمان را گرم کرده و از بین می برد. هر جلسه لاغری با این دستگاه حدود 700 هزار تومان است.
  5. لباس لاغری: در این روش از میدان مغناطیسی با فرکانس پایین برای ایجاد انقباضات عضلانی نامحسوس استفاده می شود که چربی ها را به عنوان منع سوخت استفاده می کنند. در کلینیک ایوا هزینه این روش لاغری از 500 هزار تومان شروع می شود.
  6. شاک ویو: این دستگاه با تغییر فشار، کویتاسیون و تولید گرمای زیاد باعث از بین رفتن چربی های محل تحت درمان می شود. هزینه این دستگاه از 600 هزار تومان شروع می شود.
  7. عضله ساز: دستگاه لاغری CM SLIM یا عضله ساز یک فناوری بسیار پیشرفته است که با میدان‌ های الکترومغناطیسی متمرکز عضلات را تحریک کرده و چربی سوزی را افزایش می دهد. هزینه هر جلسه استفاده از این دستگاه حدود 700 هزار تومان است.
  8. آنالیز اینبادی: این دستگاه میزان چربی، وزن، توده عضله و مقدار آب بدن را مشخص می کند. هزینه استفاده از این دستگاه در کلینیک ایوا از 500 هزار تومان شروع می شود.
  9. مزوتراپی: مزوتراپی چربی سوز با تزریق ترکیبات مختلف به محل مورد نظر باعث از بین رفتن چربی ها کمک شد. هزینه این روش از 200 تا 2 میلیون تومان متفاوت است.

انواع دستگاه لاغری

لاغری با دستگاه در کلینیک ایوا با مدیریت سارا بهروان

کلینیک ایوا با مدیریت دکتر سارا بهروان یکی از بهترین کلینیک های زیبایی است که از انواع دستگاه های لاغری استفاده می کند. در این کلینیک با مشورت دکتر بهروان می توانید از دستگاه های مختلف برای کانتورینگ بدن و پیکرتراشی استفاده کنید. علاوه بر این می توانید با استفاده از به روزترین دستگاه ها در کوتاه ترین زمان ممکن به اندام دلخواه خود برسید.

بعد چند جلسه استفاده از دستگاه لاغری نتیجه میگیریم؟

بطور دقیق نمی توان گفت شما بعد از چند جلسه از دستگاه های لاغری نتیجه خواهید کرد. این امر بستگی به نوع دستگاه و متابولیسم چربی ها در بدن شما دارد. بطورکلی نتایج را از جلسه اول به بعد مشاهده خواهید کرد.

در کنار لاغری با دستگاه رژیم هم باید بگیریم؟

رژیم غذایی تاثیر بسیار زیادی در حفظ تناسب اندام دارد و پیروی از آن در کنار استفاده از دستگاه کمک می کند سریع تر به نتایج دلخواه خود برسید. از طرفی در حفظ نتایج نیز موثر است.

دستگاه لاغری یا جراحی لاغری؟

استفاده از دستگاه لاغری یا جراحی لاغری بستگی به وضعیت بدن و میزان اضافه وزن شما دارد. اگر دچار چربی های موضعی محدود هستید و اضافه وزن زیادی ندارید دستگاه های لاغری برای شما بهتر است. اما اگر اضافه وزن زیادی دارید بهتر است از جراحی لاغری استفاده کنید.

آیا لاغری با دستگاه باعث افتادگی پوست می‌شود؟

لاغری با دستگاه نه تنها باعث افتادگی پوست نمی شود بلکه با تحریک تولید کلاژن الاستین باعث می شود افتادگی پوست برطرف شود.

مطالب مرتبط
دسته بندی: کاهش وزن
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها