Bucalfat

لاغری با سیر شدنی است؟

امتیاز دهید

سیر خواهر پیاز و برادر موسیر است و با اینکه جثه ریزی دارد دارای ترکیباتی است که با کاهش وزن ارتباط مستقیمی‌دارد. در ادامه این مطلب از داروخانه اینترنتی مثبت سبز خواهیم دانست آیا لاغری با سیر شدنی است یا خیر؟ آیا لاغری با سیر  امکان پذیر است؟ سیر دارای چندین مزایای سلامتی است که […]

لاغری با سیر چطور می شود؟
Heatstroke

سیر خواهر پیاز و برادر موسیر است و با اینکه جثه ریزی دارد دارای ترکیباتی است که با کاهش وزن ارتباط مستقیمی‌دارد. در ادامه این مطلب از داروخانه اینترنتی مثبت سبز خواهیم دانست آیا لاغری با سیر شدنی است یا خیر؟

آنچه در این مقاله می خوانیم

آیا لاغری با سیر  امکان پذیر است؟

سیر دارای چندین مزایای سلامتی است که یکی از آنها سوزاندن چربی است. تحقیقات متعددی در این زمینه صورت پذیرفته که نشان می‌دهد عصاره اصلی موجود در سیر به نام آلیسین موجب کاهش وزن می‌شود.

که اگر برخی از زنان مقداری سیر خرد شده یا له شده را همراه با سایر غذاهای چربی سوز مانند سالادها، سوپ یا آش میل کنند شاهد کاهش وزن بیشتری خواند بود.

این تحقیقات به وضوح در موش‌های آزمایشگاهی به اثبات رسیده است. ضمنا سیر یک طعم دهنده عالی برای انواع غذاها است.

مزایای بیشمار سیر در کنار سوزاندن چربی‌های بدن

  • کاهنده فشار خونپ
  • باز کننده رگ‌های مسدود خون
  • تقویت کننده سیستم امینی بدن
  • کاهنده ابتلا به بیماری‌های قلبی

همچنین سیر سرشار از ویتامین B6، فیبر، ویتامین c، منگنز و کلسیم است که هر کدام این عناصر نقش بسزایی در کاهش وزن دارند.

چطور سیر کمک به کاهش وزن می‌کند؟

نکته اساسی برای کاهش وزن این است که باید رژیم غذایی سالم ،متعادلی را در کنار انجام تمرینات ورزشی داشته باشید.

لاغری با سیر به این معنی است که سیر سطوح انرژی را افزایش می‌دهد که این عمل موجب سوزاندن کالری می‌شود. این اتفاق منجر به افزایش متابولیسم بدن شده و کمک بزرگی به کاهش وزن می‌کند.

سیر سرکوب کننده اشتها است که این اتفاق به شما کمک می‌کند تا تعداد ساعات بیشتری را سیر بمانید و دیرتر گرسنه شوید.

بعلاوه سیر بواسطه ترکیبات سم زدایی که دارد موجب از بین رفتن و دفع سموم بدن شده و به سلامت سیستم گوارش شما کمک می‌کند.

در حقیقت زمانی که سیر را می‌کوبید یک آنتی‌بیوتیک طبیعی و بسیار قوی به نام «آلیسین» تولید می‌شود.

این ترکیبات بهمراه سایر ترکیبات دیگر موجود در سیر باعث شده است که بتواند باکتری‌های موجود در روده‌ها را بدون آسیب زدن به فلور از بین ببرد.

چطور سیر موجب آب شدن چربی شکم می‌شود؟

در ابتدای صبح یک حبه سیر خام بهمراه یک لیوان آبل میل کنید که بهتر است دو معجون با روش‌های زیر تهیه فرمایید:

معجون سیر برای کاهش وزن و لاغری

یکی از آرزوهای افراد چاق لاغری و کاهش وزن است. یکی از روش‌هایی که می‌توان به این افراد توصیه کرد استفاده از مواد خوراکی چربی سوز است.

بطور مثال می‌توان به سیر، لیمو، عسل، زنجبیل و چای سبز اشاره کرد. آنچه در هر مطلب علمی‌ذکر شده است تاثیرگذاری چای سبز و سایر ترکیبات در لاغری است که همگی د رکنار یکدیگر دارای اثربخشی بیشتری خواهند شد.

متاسفانه چاقی یکی از معضلات جوامع شده است که زمینه ساز و عامال اصلی بروز انواع بیماری‌ها از جمله دیابت، قلبی عروقی ، خون و کلسترول است.

لاغری با سیر بهمراه آب لیمو

طرز تهیه

روزانه یک عدد سیر تازه را له نموده و یک عدد لیمو ترش تازه و یک قاشق مربا خوری عسل را اضافه نمایید سپس یک لیوان آب ولرم اضافه نمایید.

این معجون را به مدت یک ماه قبل از خواب، یک لیوان میل نمایید. در طول 1 ماه در حدود 10 کیلو گرم کاهش وزن خواهید داشت.

البته برخی از متخصصین ادعا می‌نمایند که این معجون را به مدت زمان 7 روز به صورت ناشتا میل نمایید.

برای شما جالب و مفید است بدانید که این معجون موثر بر برطرف کردن عفونت‌ها، سرفه، تب، سرماخوردگی و برای کاهش وزن و لاغری موثر می‌باشد.

برای تهیه این معجون لازم است که سیر له شده را به همراه آب لیمو ترش و آب مخلوط نمایید و این معجون را به مدت زمان دو هفته ناشتا میل نمایید.

شاید برای شما سوال پیش بیاید که ستاره‌های‌هالیوودی چگونه هیکل متناسب و روی فرمی‌دارند. یکی از این روش‌ها خوردن مخلوط آب به همراره لیمو ترش است که این معجون را باید ناشتا میل نمایید که سبب چربی سوزی بیشتر شود و فقط توجه نمایید افرادی که دچار مشکلات معده هستند نباید ناشتا میل نمایند.

حتما برای شما هم جای سوال است که چه ماده در لیمو ترش وجود دارد که سبب لاغری و چربی سوزی می‌شود، پلی فنول موجود در لیمو ترش سبب کاهش اشتها می‌شود و همین امر سبب لاغری و کاهش وزن شما می‌شود.

معجون سیر برای از بین بردن عفونت و باکتری

روزانه یک عدد سیر تازه را له نموده و یک عدد لیمو ترش تازه و یک قاشق مربا خوری عسل را اضافه نمایید سپس یک لیوان آب ولرم اضافه نمایید.

این معجون را به مدت یک ماه قبل از خواب، یک لیوان میل نمایید. در طول 1 ماه در حدود 10 کیلو گرم کاهش وزن خواهید داشت.

البته برخی از متخصصین ادعا می‌نمایند که این معجون را به مدت زمان 7 روز به صورت ناشتا میل نمایید.

چرا مصرف سیر باعث لاغری می‌شود؟

سیر جلوی اشتها را می‌گیرد. برای همین افرادی که سیر می‌خورند از پرخوری در امان می‌مانند. چون این ماده‌ی غذایی علائم سیری را به مغز ارسال می‌کند. زمانی که شما پرخوری نکنید چاقی و اضافه وزن نیز از شما دور می‌شود.

توجه داشته باشید که سیر متابولیسم یا همان سوخت و ساز بدن را نیز بالا می‌برد. به نظر می‌رسد که این ماده‌ی غذایی سیستم عصبی را تحریک می‌کند تا هورمون آدرنالین ترشح کند و به این ترتیب هم متابولیسم بدن بالا می‌رود. زمانی که سوخت و ساز بدن شما بالا باشید کالری‌های بیشتری می‌سوزانید و لاغر تر می‌شوید.

برای مشاهده لاغری با سیر به سالادهایتان سیر اضافه کنید. یا از محصولات غذایی دیگری که حاوی سیر هستند استفاده کنید

بهترین را برای رهایی از بوی سیر چیست؟

اگر قصد لاغری با سیر را دارید، برای رفع یا کاهش بوی سیر بعد از صرف غذا ساقه‌ی جعفری یا برگ‌های نعناع بجوید. همچنین می‌توانید پوست لیموترش یا پرتقال بجوید. نوشیدن آب لیموترش نیز برای رفع بوی سیر موثر است. می‌توانید با دهان‌شویه قرقره کنید و یا اینکه از اسپری خوش بو کننده‌ دهان استفاده کنید. جویدن آدامس و مسواک زدن نیز از راه‌های مقابله با بوی بد سیر است.

مطالب مرتبط
دسته بندی: کاهش وزن
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها