Bucalfat

تاثیر انگور بر پوست و زیبایی

امتیاز دهید

تاثیر انگور بر پوست و زیبایی انگور با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و پاک کنندگی خود، موجب زیبایی هر چه بیشتر پوست و مانع از شل شدن پوست می شود. مصرف انگور چه به عنوان یک وعده میوه در طول روز و چه به عنوان ماسک، کمک موثری به زیبایی پوست و حفظ درخشندگی پوست خواهد کرد. با […]

انگور
Heatstroke
آنچه در این مقاله می خوانیم

تاثیر انگور بر پوست و زیبایی

انگور با داشتن خواص آنتی اکسیدانی و پاک کنندگی خود، موجب زیبایی هر چه بیشتر پوست و مانع از شل شدن پوست می شود. مصرف انگور چه به عنوان یک وعده میوه در طول روز و چه به عنوان ماسک، کمک موثری به زیبایی پوست و حفظ درخشندگی پوست خواهد کرد.

با افزایش سن، رفته رفته خاصیت ارتجاعی پوست کمتر شده و به مرور حالت سفتی و کشیدگی خود را از دست می دهد. با وجود آنکه با انجام عمل های زیبایی می توان تا حد زیادی این افتادگی را جبران کرد، اما راه های طبیعی موثری هم وجود دارد که با استفاده مرتب از این روش ها، مانع از شل شدن زودهنگام پوست خواهید شد.

در بسیاری از برندهای مراقبتی پوست از عصاره این میوه سحر انگیز استفاده می شود. بنابراین توصیه می کنیم در منزل هم از خواص بی نظیر آن استفاده کرده و شاهد نتایج مطلوب آن بر سلامت بدن و پوست خود باشید.

انگور در ترمیم صدمات وارده به پوست در اثر اشعه ماورای بفش موثر است. همچنین به خاطر داشتن مقدار بالای اسید آلفا لینولئیک مناسب بازسازی غشای پوست است و بهترین کرم دور چشم محسوب می شود و چروک دور چشم را ازبین می برد.

روغن هسته انگور به راحتی جذب پوست می شود و برای ماساژ درمانی توصیه می شود به خصوص که پس از استفاده اثر چربی روی پوست نمی گذارد .این روغن هنگامی که همراه محصولات آرایشی بهداشتی به کار می رود سبب جذب بهتر سایر مواد موجود در آن ماده می شود.

محققان به این نتیجه رسیده اند که مالش یک عدد دانه انگور به پوست صورت در طول روز، تمام آلودگی ها را از پوست پاک کرده و آن را عمیقا تمیز می کند. به همین دلیل ماسک انگور کاهش دهنده عالی جوش و آکنه می باشد. می توانید این ماسک را روی صورت خود قرار داده و پس از بیست دقیقه با آب خنک صورتتان را بشویید.

شرح مختصری بر محصولات کدلی ساخته شده بر پایه خواص انگور:

محصولات کدلی (Caudalie) توسط خانم ماتیلدا توماس و همسرش در سال 1985 میلادی در تاکستان های کشور فرانسه تاسیس گردید.

در آن مکان تفاله‎های انگور را پس از آبگیری دور می ریختند اما محققان این شرکت دریافتند که برای استخراج آنتی‌ اکسیدان و پلی فنلی موجود در انگور و بکارگیری در محصولات آرایشی و بهداشتی می توان از آنها استفاده نمود.

در تمامی محصولات کدلی از روغن هسته انگورارگانیک، آب انگور و وینولوور و مواد کاملا طبیعی استفاده شده است.

مجله پزشکی مثبت سبز

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها