Bucalfat

معجزه عرق کاسنی برای پوست

2/5 - (1 امتیاز)

همه ما کم و بیش در مورد خواص و فواید عرق کاسنی برای پوست از گوشه کنار شنیده ایم، رفع جوش و آکنه، طراوت و درخشندگی پوست و… همه تعاریف شایعه ای است که می شه در مورد عرق کاسنی مطرح کرد که در این مطلب از داروخانه اینترتی مثبت سبز به آن خواهیم پرداخت.. […]

معجزه عرق کاسنی برای پوست
Heatstroke

همه ما کم و بیش در مورد خواص و فواید عرق کاسنی برای پوست از گوشه کنار شنیده ایم، رفع جوش و آکنه، طراوت و درخشندگی پوست و… همه تعاریف شایعه ای است که می شه در مورد عرق کاسنی مطرح کرد که در این مطلب از داروخانه اینترتی مثبت سبز به آن خواهیم پرداخت..

آنچه در این مقاله می خوانیم

فواید عرق کاسنی برای پوست چیست؟

از فواید عرق کاسنی برای پوست می شه گفت که عرق کاسنی با تقویت کبد، رنگ پوست رو روشن، بیماری های مزمن پوستی به خصوص اگزما رو التیام، رسوبات ادراری و جوش های ناشی از گرمی غذا رو برطرف می کنه!

ماهیت

منشا اصلی کاسنی اروپای مرکزی، مناطق غربی و مرکزی آسیا و شمال آفریقا است و پراکندگی وسیعی در نواحی مختلف ایران به خصوص شهرستان اقلید، آذربایجان و مناطق کوهستانی مثل استان کهگیلویه و بویراحمد در کوه دنا قابل رویدنه.

کاسنی مراقبت زیاد لازم نداره؛ از نظر درمانی هم ریشه ضخیم و گوشت دار و برگ های قاعده ساقه و حتی گل و دانه اون مورد توجه هست.

دیگر فواید عرق کاسنی

عرق کاسنی علاوه بر خواصش برای پوست، ملین و ادرارآور خوبی بوده و با خروج سموم از بدن التهاب بدن، تب های صفراوی، یرقان و زردی ناشی از گرمی رو رفع، کیسه صفرا، کلیه و مثانه رو از سنگ پاک، التهاب معده رو برطرف، اسید کلریدریک معده رو تحریک و اشتها رو زیاد می کنه!

عرق کاسنی بهترین و موثرترین داروی افزایش قوای جنسیه. این عرق به دلیل اینکه روی کبد اثر مثبتی داره، به تنظیم هورمون ها پرداخته و در افزایش قدرت باروری نطفه و تنظیم و تقسیم کروموزوم های نر و ماده تاثیرگذاره!

مصرف عرق کاسنی در درمان فشار خون، تقویت معده، کبد، کلیه، درمان ضعف اعصاب و همچنین رفع عطش بسیار مناسبه.

لازم به ذکره که هرچه این عرق کاسنی تلخ تر باشه، فواید عرق کاسنی بیشتره و در التیام امراض کبدی موثرتر عمل می کنه!

یک دستورالعمل زیبایی

در ادامه موضوع عرق کاسنی برای پوست لازم به ذکر است برای تهیه ماسک زیبایی با گیاه کاسنی، ابتدا کاسنی رو بکوبید و آب اون رو بگیرید و با سفیده تخم مرغ مخلوط کنید و به صورت بمالید. پس از یه ربع ساعت اون رو با آب ساده بشوئید. این ماسک غدد رو تحریک می کنه و عرق پوست رو زیاد می کنه و برای مبتلایان به امراض جلدی و اگزما بسیار مفیده.

معجزه عرق کاسنی برای پوست

 

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها