InsectRepellentSpray

ترفندهای آرایش مناسب و سریع برای محل کار

5/5 - (1 امتیاز)
صبح قبل از رفتن به محل کار در مقابل آینه ایستاده‌اید و حس خوبی نسبت به چهره خود دارید. این همان حس اعتماد به نفسی است که شما به آن نیاز دارید و همان اعتماد به نفس می‌تواند یک روز پر از موفقیت را برای شما رقم بزند. طبیعتا آنچه به طور ظاهری در اعتماد به نفس ما اثر می‌گذارد، چهره ماست. داشتن یک آرایش طبیعی و مناسب برای محیط کار می‌تواند اعتماد به نفس ما را چندین برابر کند.
ترفندهای آرایش برای محل کار را در این ویدیو ببینید:
پخش ویدیو
Oralyte

خانم‌های شاغل که به طور روزانه باید به محل کار خود بروند همیشه به دنبال یک آرایش سریع برای محل کار هستند. همه ما می‌دانیم که آرایش محل کار با آرایشی که در مهمانی‌ها و یا مراسم‌های مختلف انجام می‌دهیم متفاوت است. فارغ از اینکه در چه محلی کار می‌کنید، طبیعتا دوست دارید آرایشی ساده و حرفه‌ای داشته باشید. تنها کاری که لازم است انجام دهید این است که آرایشی را انجام دهید که با محیط کاری شما همخوانی داشته باشد و اعتماد به نفس شما را افزایش دهد. در ادامه این مطلب به شما بهترین ترفند‌های آرایش سریع برای محل کار را معرفی خواهیم کرد.

صبح قبل از رفتن به محل کار در مقابل آینه ایستاده‌اید و حس خوبی نسبت به چهره خود دارید. این همان حس اعتماد به نفسی است که شما به آن نیاز دارید و همان اعتماد به نفس می‌تواند یک روز پر از موفقیت را برای شما رقم بزند. طبیعتا آنچه به طور ظاهری در اعتماد به نفس ما اثر می‌گذارد، چهره ماست. داشتن یک آرایش طبیعی و مناسب برای محیط کار می‌تواند اعتماد به نفس ما را چندین برابر کند.

بنر کرم مرطوب کننده

برای خرید کرم مرطوب کننده کلیک کنید.

داشتن آرایش سریع برای محل کار در 6 مرحله ساده

طبق مراحل زیر پیش بروید. در ویدیوی زیر می‌توانید نحوه آرایش مناسب برای محل کار را مشاهده کنید:

مرحله اول : استفاده از پرایمر

پرایمر یک محصول ایده آل برای آماده سازی پوست قبل از آرایش است. همچنین پرایمر رطوبت مورد نیاز پوست شما را تامین می‌کند و دوام آرایش بر روی صورت را افزایش می‌دهد.

مرحله دوم: استفاده از کرم پودر

برای آرایش محل کار از یک کرم پودر سبک استفاده کنید. برای استفاده صحیح از کرم پودر، یک براش مناسب برداشته، آن را در وسط پوست صورت قرار داده و به سمت بیرون حرکت دهید. در بسیاری از موارد به جای کرم پودر می‌توانید از ضد آفتاب‌های رنگی استفاده کنید.

شربت ایمیونس ویتابیوتیکس ۲۰۰ میلی لیتر
قیمت: 143.000 تومان
قیمت با تخفیف:119.000 تومان

دقت نمایید که حتما استفاده از ضد آفتاب را در روتین پوستی خود قرار دهید.

مرحله سوم: استفاده از کانسیلر و روشن کننده

با استفاده از یک کانسیلر به سرعت لکه‌ها و نقاط تیره صورت خود را بپوشانید.

مرحله چهارم: ابروهایتان را حالت دهید

برای پر کردن منافذ خالی ابرو، از یک مداد ابرو استفاده کنید. حتما قبل از استفاده مداد ابرو را بتراشید. همچنین سعی کنید همیشه موهای زائد ابرو را از بین ببرید و ابروهایی تمیز  و مرتب داشته باشید.

مرحله پنجم: از ریمیل برای داشتن چشمانی درشت و با اعتماد به نفس استفاده کنید

برای داشتن چشم‌هایی نافذ می‌توانید اول مژه‌های پایینی و سپس مژه‌های بالایی را ریمیل بزنید. از ریمیلی که به مژه‌هایتان حجم بسیار زیادی می‌دهد برای محیط کار استفاده نکنید.

مرحله ششم: رژ لب ملیح استفاده کنید

همیشه دو رژ لب با دو رنگ ملیح را در دسترس خود قرار دهید و به آرامی یکی از آنها را روی لب بکشید. استفاده از رژ لب‌هایی با رنگ‌های جیغ و براق توصیه نمی‌شود. رژ لب‌هایی که دارای طیف صورتی کمرنگ هستند و رنگ آن‌ها به رنگ لب نزدیک‌تر است، بهترین نوع رژ لب برای محیط کار محسوب می‌شوند.

آرایش سریع برای محل کار

ترفندهایی که باید درباره آرایش مناسب در محل کار بدانید

برایتان شرح دادیم که چگونه یک آرایش مناسب و سریع برای محل کار داشته باشید. در ادامه به ترفندهایی که برای هر خانم شاغلی لازم است بداند، اشاره شده است. البته این مباحث کاملا شخصی هستند اما مطالبی که توسط تیم مثبت سبز گرد آوری شده است حالت عمومی داشته و مورد پسند تعداد زیادی از مردم قرار خواهد گرفت.

محیط کار خود و مخاطبان خود را بشناسید

آرایش محل کار شما که به صورت روتین آن را انجام می‌دهید باید متناسب با شرایط محل کار شما باشد. به عنوان مثال یک محل کار جدی مانند دادگاه با یک محیط کاری مانند یک آژانس تبلیغاتی خلاقانه متفاوت است. طبیعتا نمی‌توان یک نوع آرایش را برای هر دو محیط در نظر گرفت. به طور کلی در هر محیط کاری، آرایشی داشته باشید که شما را آراسته و باکلاس نشان دهد و به هیچ عنوان از آرایش‌هایی که در مهمانی‌های خیلی دوستانه یا مجالس عروسی انجام می‌دهید، استفاده نکنید.

آرایش طبیعی و نچرال داشته باشید

شاید در مهمانی‌ها و دورهمی‌های دوستانه آرایش‌های دودی، پوست برنزه، رژ لب قرمز و خط چشم‌های سیاه و کشیده داشته باشید. اما در محیط کاری تنها چیزی که باید مد نظر قرار دهید، این است که ظاهرتان کاملا نچرال باشد و جلب توجه نکند.

لوازم آرایشی را از شب قبل آماده کنید

برای داشتن آرایش سریع برای محل کار، بهترین راه این است که تمام لوازمی را که بیشترین استفاده را از آن می‌کنید، در دسترس خود قرار دهید و آن‌ها را از شب قبل بر روی میز آرایش خود بگذارید. طبیعتا برای محیط کاری خود روتین روزانه‌ای دارید. به عنوان مثال از یک الی دو رنگ خاص برای رژ لب استفاده می‌کنید یا کرم مخصوصی دارید. کرم ضد آفتاب را به هیچ عنوان فراموش نکنید. قبل از هر آرایشی ابتدا ضد آفتاب استفاده کنید تا هنگام روز پوست شما از اشعات مضر آفتاب در امان بماند.

آرایش سبک داشته باشید

شاید ترغیب شوید که هنگام آرایش صبحگاهی برای رفتن به کار، از یک خط چشم کشیده گربه‌ای یا از یک کانتورینگ بر روی گونه‌هایتان استفاده کنید، اما بهتر است بدانید که هر چه آرایش شما سبک‌تر باشد برای محیط کاری مناسب تر است. به جای کانتورینگ می‌توانید از کرم‌های ضد لک و صاف کننده پوست استفاده کنید، تا سطحی یکدست به پوست شما ببخشد. برای داشتن یک آرایش سریع برای محل کار داشتن آرایش سبک می‌تواند بهترین راه حل باشد.

بهترین لوازم برای آرایش سریع در محل کار

  • کرم مرطوب کننده
  • کرم ضد آفتاب
  • کانسیلر ضد لک
  • مداد پر کننده ابرو
  • یک سایه چشم قهوه‌ای سبک
  • یک رژ لب با رنگ روشن
  • کرم مرطوب کننده و آبرسان

بهترین لوازم برای آرایش سریع در محل کار

پیشنهادات مثبت سبز برای اینکه خاص دیده شوید

برای طبیعی جلوه دادن چهره و شاداب و سر زنده بودن روح و روان، بهتر است موارد زیر را قبل رفتن به محل کار مورد توجه قرار دهید.

حواستان به پوستتان باشد

اگر قصد دارید از کرم‌های سفید کننده یا پوشاننده استفاده کنید، حتما حواستان باشد که تونالیته رنگی کرم با تونالیته پوست شما سازگار باشد. لازم نیست برای رفتن به محل کار به کل صورتتان کرم پودر بزنید؛ داشتن آرایش سریع برای محل کار نیازمند انجام کارهایی است که زمان کمتری از شما بگیرد. بنابراین شما می‌توانید با کرم‌های ضد لک تنها نواحی ای از صورت را که لک هست بپوشانید تا به صورتتان سطح یکسانی بدهید و در زمان شما صرفه جویی کند. استفاده از رژ گونه به میزان خیلی کم می‌تواند پوست صورت را از حالت یکدست خارج کند.

از یک سایه طبیعی استفاده کنید

از سایه‌هایی با رنگ گرم یا رنگ خنثی استفاده کنید تا ظاهری طبیعی به چهره شما ببخشد. به هیچ عنوان از سایه چشم‌های براق یا رنگ‌های متضاد با پوست برای محیط کار استفاده نکنید. برای اینکه سایه در پشت چشم ضخیم به نظر نرسد، بهتر است به جای کشیدن قلم مو بر روی پلک آن را به ضربه‌های کوچک به پشت پلک بزنید.

رنگ رژ لبتان را متعادل کنید

برای رژ لب از رنگ‌های ملایم و ملیح استفاده کنید. اگر قصد دارید از خط لب استفاده کنید باید رنگی را برای آن انتخاب کنید که با رنگ رژ لبتان همخوانی داشته باشد. در محیط کار به هیچ عنوان از رژ لب‌هایی با رنگ‌های جیغ و همچنین رژ لب‌های براق استفاده نکنید. اگر رژ لبی که از آن استفاده می‌کنید، رنگی مشابه با لب‌های خودتان دارد، می‌تواند با استفاده از بالم لب، آن را جذاب‌تر و برجسته نشان دهید.

یک کیف آرایشی کوچک همراه خود داشته باشید

همیشه بهتر است یک کیف آرایشی کوچک در محل کار خود به همراه داشته باشید. این کیف می‌تواند شامل رژ لب، مداد ابرو یا کرم مرطوب کننده و کانسیلر باشد. به همراه داشتن این کیف به شما کمک می‌کند تا در اواسط روز بتوانید آرایش خود را تقویت کنید. داشتن دستمال مرطوب نیز بسیار ضروری خواهد بود. زیرا به شما این امکان را می‌دهد تا در صورت خراب شدن آرایش، بتوانید به راحتی آن را پاک کرده و مجدد آرایش کنید.

از محصولاتی استفاده کنید که با آن راحت باشید

به عنوان مثال داشتن یک مژه مصنوعی در محیط کار ممکن است احساس راحتی به شما ندهد و حواس شما را پرت کند. با رژ، ممکن است لب شما آنقدر پررنگ و یا حجیم باشد که حین کار سنگینی آن را بر روی لب خود احساس می‌کنید. پس بهتر است از محصولات و موادی استفاده کنید که حس خوشایندی بر روی پوست شما ایجاد کند و حواس شما را در محیط کار پرت نکند.

بنر کرم ضد آفتاب

برای خرید کرم ضد آفتاب کلیک کنید.

به مواد آرایشی تان توجه کنید

جنس مواد آرایشی برای محیط کار بسیار اهمیت دارد. به عنوان مثال مواد آرایشی حاوی چربی در میانه روز پوست شما را از حالت طبیعی خارج می‌کند. از مواد آرایشی سبک و بدون چربی استفاده کنید. در روزهای بارانی بهتر است از مواد آرایشی ضد آب استفاده کنید تا آرایش شما خراب شود. همچنین توجه به جنس پوستتان از اهمیت زیادی برخوردار است. اگر دارای پوست خشک و حساس هستید، حتما قبل از آرایش از کرم‌های آبرسان استفاده کنید تا در طول روز پوستتان دچار خشکی نشود. بهتر است از موادی استفاده کنید که دارای خواص مراقبت از پوست نیز باشد.

آرایشی انتخاب کنید که سریع انجام شود

همانطور که در این مطلب درباره آرایش سریع برای محل کار صحبت کردیم. بسیار مهم است که روتین روزانه آرایشی شما برای محل کار بسیار سریع باشد و نیازی نباشد ساعت‌ها در مقابل آینه مشغول آرایش خود باشید. بنابراین از محصولاتی استفاده کنید که بتوانید سریع و در کمترین زمان آن را بر روی پوست خود اعمال کنید.

جمع بندی نهایی

در این مقاله به شرح بهترین نکات و ترفندها برای داشتن آرایش سریع برای محل کار پرداختیم. همانطور که اشاره کردیم بهترین نوع آرایش برای محیط کار، آرایش طبیعی و سبک است. یک روتین روزانه برای خود داشته باشید و لوازم مورد نیاز خود را در دسترس قرار دهید. از داشتن آرایش غلیظ و سنگین جلوگیری کرده و سعی کنید در هر حالتی چهره شما ظاهری طبیعی داشته باشد. استفاده از رنگ‌های خنثی و سازگار با پوست بهترین انتخاب برای محیط کاری می‌باشد. برای اینکه به اطلاعات بیشتری در این زمینه دست یابید ، با همکاران مثبت سبز در بخش پشتیبانی در تماس باشید.

مطالب مرتبط
بحث و تبادل نظر
guest

2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
غفوریان
غفوریان

میگن ضد آفتاب باید هر دو ساعت تمدید بشه. یعنی سر کار که هستیم هر دو ساعت باید بریم بشوریم و دوباره بزنیم؟ یا روی همون قبلیه بزنیم؟

مجله مثبت سبز
مجله مثبت سبز
پاسخ به  غفوریان

همراه گرامی مجله داروخانه آنلاین مثبت سبز
بله معمولا بین 2 الی 4 ساعت بسته به فیلتر محافظتی آن ضد آفتاب می‌توانید تمدید نمایید. چنانچه ضد آفتاب شما رنگی است ترجیحا ابتدا صورت خود را شست و شو دهید و سپس مجدد ضد آفتاب بزنید. اما اگر ضد آفتاب شما بی رنگ است می‌توانید بر روی ضد آفتاب قبلی کرم مورد نظر خود را تمدید کنید.
با تشکر از همراهی شما.