mosbatesabz

چگونه ده سال جوان تر به نظر برسیم ؟

امتیاز دهید

وجود چین و چروک و لک‌های روشن و تیره، دغدغه‌ی همه‌ی خانم‌هاست. هرگز نمی‌توان از پیری پوست جلوگیری کرد. اما میتوان روند آن را کنترل کرد و به تعویق انداخت. راه‌های زیادی برای به تاخیر انداختن روند پیری پوست وجود دارد که یکی از این راه‌ها درمان بوسیله‌ی میکرودرم است. در ادامه قصد داریم با […]

چگونه ده سال جوان تر به نظر برسیم
Oralyte

وجود چین و چروک و لک‌های روشن و تیره، دغدغه‌ی همه‌ی خانم‌هاست. هرگز نمی‌توان از پیری پوست جلوگیری کرد. اما میتوان روند آن را کنترل کرد و به تعویق انداخت. راه‌های زیادی برای به تاخیر انداختن روند پیری پوست وجود دارد که یکی از این راه‌ها درمان بوسیله‌ی میکرودرم است. در ادامه قصد داریم با شما درمورد میکرودرم صحبت کنیم و بگوییم میکرودرم خانگی چیست؟ و چگونه از دستگاه میکرودرم خانگی استفاده کنیم.

میکرودرم چیست؟

میکرودرم راهی جدید برای پاکسازی پوست است. میکرودرم روشی غیر شیمیایی است که به هیچ گونه عمل جراحی نیاز ندارد. این روش باعث ساخته شدن لایه‌های پوستی تازه با درصد زیادتری از کلاژن و الاستین می‌شود و ظاهر زیبایی را برای پوستتان به ارمغان می‌آورد. میکرودرم نوعی لایه برداری پوست و روشی درمانی برای از بین بردن چین و چروک‌های عمقی، صدمات حاصل از تابش زیاد نور خورشید و جای زخم و اسکار است. در این روش از اسپری ریزبلورها برای تخریب لایه‌ی خارجی و سلول‌های مرده‌ی پوستتان استفاده می‌شود. علاوه بر این، با افزایش جریان خون به پوست، باعث شادابی پوست می‌شود. دستگاه میکرودرم از یک کمپرسور ساخته می‌شود که هوا را بوسیله‌ی یک دسته به داخل میکشد. در این دستگاه‌ها یا از کریستال‌های فلزی استفاده می‌شود یا تراشه‌ای از جنس الماس.

زمانی که دستگاه را روی پوستتان قرار میدهید، حالتی خلاء مانند مثل مکش ایجاد میکند و بلورهای آلومینیوم اکسید (بوکسیت) با درجه‌ی سختی بالا، به روی پوست پاشیده می‌شوند و سلول‌های مرده سطحی را از روی پوست جدا می‌کنند. در میکرودرم الماسی، بجای بوکسیت از قطعه‌ای الماس استفاده می‌شود که به هیچ عنوان ماده‌ای روی پوستتان پاشیده نمی‌شود، بلکه نوک الماس با ایجاد خراش‌های ریز که به هیچ عنوان دردناک نیست عمل لایه برداری را انجام میدهد.

میکرودرم خانگی چیست؟

در ساختار میکرودرم خانگی، معمولا از الماس استفاده میشود. این دستگاه با ایجاد خراش‌های ریز در سطح پوست، سلول‌های تخریب شده را جدا کرده و با ایجاد یک حالت مکش، تمامی منافذ باز را از آلودگی و چربی تمیز میکند و به این ترتیب باعث پاکسازی پوست می‌شود. استفاده از میکرودرم یک درمان غیر تهاجمی است که بوسیله‌ی آن، چربی اضافی پوست و همچنین جوش‌های سرسیاه از بین میروند.

میکرودرم خانگی بهتر است یا کلینیکی؟

کارآیی دستگاه میکرودرم خانگی با انواع پزشکی هیچ تفاوتی ندارد و تنها تفاوت آنها در اندازه‌ی آنهاست.

به دلیل وجود آلودگی و استفاده از مواد آرایشی، پوست معمولا هر دو هفته یک بار پاکسازی میشود و سلول‌های تخریب شده روی سطح پوست باقی می‌مانند. در نتیجه پوست صورت تیره و کدر میشود. و محصولات آرایشی و حتی محصولات مراقبت پوستی نظیر ژل‌ها، سرم‌ها و کرم‌ها به خوبی جذب پوست نمی‌شوند. بنابراین بهتر است هر دو هفته یکبار پوستتان را لایه برداری کنید.

علاوه بر این مراجعه به کلینیک‌ها هر دو هفته یکبار، علاوه بر هزینه‌ی زیاد باعث می‌شود زمان زیادی را در راه رفت و برگشت به کلینیک‌ها هدر بدهید. شما میتوانید با خرید یک دستگاه میکرودرم خانگی مطمئن از فروشگاه شیک فام، در وقت و هزینه‌ی خود صرفه جویی کنید.

فواید میکرودرم خانگی چیست؟

  • از بین رفتن نقاط تیره و لک‌های تیره و روشن
  • کاهش خطوط پوستی و از بین رفتن چروک‌های سطحی
  • کوچکتر شدن منافذ باز پوست
  • از بین رفتن جوش‌های سر سیاه
  • افزایش میزان کلاژن
  • رفع افتادگی پوست به دنبال تولید کلاژن
  • شادابی و جوانسازی پوست
  • تنظیم چربی پوست
  • اثر بخشی فوق العاده‌ی محصولات مراقبت پوستی پس از میکرودرم

در صورتی که دارای تبخال در صورت خود هستید از انجام دادن میکرودرم خودداری کنید. همچنین بیماران مبتلا به دیابت، پسوریازیس، خانم‌های باردار و کسانی که در صورتشان زخم عمیق دارند نباید به سراغ میکرودرم بروند.

چگونه از دستگاه میکرودرم خانگی استفاده کنیم؟

در اولین قدم، پوستتان را با شوینده‌ی متناسب با نوع پوستتان بشویید. دقت کنید که هنگام انجام میکرودرم پوستتان کمی مرطوب باشد.

دستگاه میکرودرم خانگی خود را روشن کنید. سپس زمان و شدت عمل دستگاه را مشخص کنید.

سر دستگاه را به پوستتان نزدیک کنید و آن را به صورت دورانی حرکت دهید. نیازی نیست زیاد دستگاه را به پوستتان فشار دهید.

پس از اتمام کار با دستگاه و شستشوی صورت با آب ولرم، میتوانید از محصولات کلاژن ساز برای گرفتن نتیجه‌ی مطلوب استفاده کنید.

بین دو جلسه‌ی درمان، دو هفته وقفه ایجاد کنید.

با رعایت تمام نکات فوق، پس از حدود 6 جلسه تاثیر شگفت انگیز میکرودرم را روی پوستتان مشاهده خواهید کرد.

اکنون اطلاعات کاملی درباره‌ی اینکه میکرودرم خانگی چیست؟ و چگونه از آن استفاده می‌شود دارید. توصیه میکنیم نقد و بررسی‌های زیر را از دست ندهید تا ببینید بهترین دستگاه میکرودرم خانگی چیست؟

میکرودرم خانگی کیوت اسکین

این دستگاه خوش دست با باتری قابل شارژ کار میکند. طراحی آن ارگونومیک بوده و به راحتی در دست جا میگیرد. چهار سری مختلف و قابلیت تنظیم سرعت دارد. این مدل برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه و آثار ناشی از جوش و زخم بسیار مفید است. توجه کنید این مدل، قابلیت شستشو ندارد.

میکرودرم بای بابیلیس BY-2700

منبع تغذیه‌ی میکرودرم بای بابیلیس برق خانگی است. این دستگاه نیز ضد آب نبوده و قابلیت شستشو ندارد. این دستگاه قابلیت این را دارد که از آن به عنوان دستگاه بخور جیبی استفاده کنید. این دستگاه چهار سری دارد و دارای سه سرعت میباشد. سری بزرگ و مدور برای از بین بردن انواع جوش مناسب است. سری مدور کوچک نیز برای از بین بردن جوش در پوست‌های حساس مناسب است. سری بیضی شکل برای از بین بردن چربی اضافی در نواحی اطراف بینی مناسب است.

 

میکرودرم بای بابیلیس

میکرودرم بای بابیلیس

میکرودرم کیمی KM-1872

این مدل برای صورت و بدن قابل استفاده است. همچنین هم آقایان هم خانم‌ها میتوانند از آن استفاده کنند. این دستگاه میکرودرم خانگی طراحی ارگونومیک دارد و با باتری قابل شارژ کار میکند. این مدل پنج سری دارد ولی قابلیت تنظیم سرعت ندارد.

میکرودرم کمدو مدل AB01

میکرودرم کمدو مدل AB01 صفحه‌ی دیجیتالی و چهار حالت مکش دارد. با باتری قابل شارژ کار میکند. بی سیم است و برای سالن کارها مناسب است. بدنه‌ای بسیار خوش دست دارد.

میکرودرم کمدو

میکرودرم کمدو

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم توضیح دهیم میکرودرم خانگی چیست؟ تفاوت بین میکرودرم کلینیکی و میکرودرم خانگی چیست؟ و مزایای این روش گفته شود. شما هم اگر در جستجوی پوستی بلورین هستید و قصد خرید دستگاه میکرودرم خانگی را دارید، ما به شما فروشگاه شیک فام shikfam.com را پیشنهاد می‌دهیم که در آن انواع مختلفی دستگاه میکرودرم موجود است و شما میتوانید درباره‌ی یک خرید مطمئن از متخصصان شیک فام کمک بگیرید و تجربه‌ای شیرین از خرید اینترنتی قابل اعتماد داشته باشید.

مطالب مرتبط
دسته بندی: سلامت پوست
بحث و تبادل نظر
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها